home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577168 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9000: 22 Okt 2010, 17:59 »

Jeg håber virkelig, at det er en joke!?

Selvfølgelig er det ikke en joke. Fra mit synspunkt har Rooney røvrendt klubben, og jeg synes ikke, han fortjener at bære den røde trøje igen. Han har kolossalt meget at bevise.

Hansen53
Lilleputspiller
*

« Svar #9001: 22 Okt 2010, 18:31 »

Selvfølgelig er det ikke en joke. Fra mit synspunkt har Rooney røvrendt klubben, og jeg synes ikke, han fortjener at bære den røde trøje igen. Han har kolossalt meget at bevise.

Enig!!!!

Hansen53
Lilleputspiller
*

« Svar #9002: 22 Okt 2010, 18:37 »

Det der er blevet skrevet i pressen med at han ikke skrev under fordi Man Utd ikke kunne garantere at de kunne fortsætte med at hente kæmpestjerner har jo bare været en dækhistorie for at rooney ikke har været tilfreds med den pose penge han blev tilbudt..

DavidMadsen
Manager

« Svar #9003: 22 Okt 2010, 19:10 »

Han har kolossalt meget at bevise.
He knows.

DeBuur
Manager

« Svar #9004: 22 Okt 2010, 19:16 »

Enig... men hvad havde I egentlig forestillet jer.. Rooney har de seneste år vist ale at han er dummere end gennemsnittet og ikke engang hans gravide kone har kunnet "stole" på hans dømme kraft..hvem fanden går ud og køber en flok ludere mens konen er gravid..det et fandme dag dårlig stil... denne historie viser endnu engang Rooney er en idiot omgivet af dårlige rådgivere...Føj

YNWA

Caspper
Manager

« Svar #9005: 22 Okt 2010, 20:02 »

SÅ.. Nu fik jeg sgu ret..

Rooney blev, nu er jeg glad Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #9006: 23 Okt 2010, 03:06 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12166
JA, JA, JA!
Carrick ligner en mand der ikke længere har niveauet. Hargreaves kommer formodentligt aldrig rigtig tilbage på top-niveau, og er derfor bare en dyr herre at have rendende. Owen kan vi ikke bruge til noget, når vi har så meget talent i front - så kan Nani også få det 7-tal han fortjener. Siden Wes Brown aldrig spiller mere, har han sikkert heller ikke niveauet længere - selvom jeg godt kan lide ham. PIG kan ikke klare at være reserve, og må derfor også ud. Som forventet stopper Scholes, Giggs, Neville og VDS nok.

Ind bliver hentet Lindegaard og de Gea til målet, hvor vi så er godt dækket. Jack Rodwell og Jordan Henderson tager over for hhv. Scholes, Carrick og Hargo på midten, hvor Cleverley kommer tilbage og dækker også. Han kan også spille på kanten, så det er bare great. Welbeck og Diouf kommer også tilbage, og kan formodentligt dække for tabet af Owen. Welbeck alternativt for Giggs, hvis han er tiltænkt en rolle som kant.

Fuldstændigt sindssygt rygte - men for pokker hvor ville det være spændende! Så mangler der måske lige en enkelt spiller til at styrke bredden på kanterne, men så er vi vidst også fint dækket ind alligevel.

de Gea
Rafael - Vida - Rio - Evra
Valencia - Fletcher - Cleverley - Nani
Berbatov - Rooney

Hvorfor ikke? Det er jo samme stamme på holdet, hvor det blot er Scholes der er skiftet ud med Cleverley. Desuden har vi Lindegaard (og Amos) som backup i målet. O'Shea, Evans, Smalling, Fabio, De Laet m.fl. er klar som reserver i forsvaret. På midtbanen har vi stadigvæk Rodwell, Henderson, Anderson, Welbeck, Park, Obertan, Bebe, Gibson og en del endnu yngre spillere, der vil prøve at bide sig fast. I angrebet har vi forfærdeligt mange talenter som står klar. Hernandez, Diouf, Macheda, Welbeck og endnu flere i de yngre rækker.

Dog ville jeg gerne samtidigt have en spiller som Elia eller Afellay ind, som kan spille begge kanter. Bare i tilfælde af at uheldet skulle være ude. Dog kan Welbeck og Cleverley måske udfylde dét hul - samtidigt med, at jeg ikke ved om Bebe og Obertan pludseligt slår igennem. Park må desuden gerne blive smidt med ud.

U-4-E
Manager

« Svar #9007: 23 Okt 2010, 03:24 »

Dog ville jeg gerne samtidigt have en spiller som Elia eller Afellay ind, som kan spille begge kanter.

http://www.bold.dk/nyt/Eftertragtede-Afellay-forlader-PSV

Thumbs Up

søgaard
Gæst

« Svar #9008: 23 Okt 2010, 03:25 »

Afellay vil ikke forlænge sin kontrakt i PSV, så han er fri til næste sommer, så hvis I kan få ham overbevist om, at være reserve på kanten eller vil han kunne slå Valencia af? Det kommer selvfølgelig an på hvilken Valencia man får at se efter sådan en skade.. Man har jo før set spillere, som ikke helt er blevet den samme efter en så slem skade.

Hvis de transfers går igennem, som er nævnt i linket, så vil jeres trup igen være til at kæmpe om alle titlerne i Europa igen. Hvor man de seneste par år har mangler de sidste 5-10% i de afgørende situationer. I får ryddet ud blandt de spillere, som egentlig ikke spiller så meget (Owen, Hargreaves og Brown), samt kommer af med nogle af de gamle i truppen, hvor niveauet måske ikke helt er, hvor de var for 2-3 år siden. Ind kommer unge friske spillere, som uden tvivl bedre kan holde til de mange kampe og hvor udviklingenspotenti alet er stort, hvorimod de gamle spillere, som sagt har nået deres topniveau og efterhånden er et stykke nede af stigen igen.

Eneste, som man måske kunne savne var den højreback, som ville gøre, at forsvaret var komplet. Rafael har ikke overbevist mig, når han har spillet og O'Shea har heller ikke. Hvem alternativet skulle være på den plads, som er til at få fat i, har jeg ikke de store idéer til, men en forstærkning der, ville nok være et ønske på transferseddlen, som Ferguson afleverer .

Omkring Rooney episoden, så sidder jeg lidt tilbage og undrer mig, som så mange andre.. Har det hele været en del af kontraktforhandling erne, hvor det var et mediestunt for at få mere i løn?! Hvis det er tilfældet, så synes jeg i den grad, at Rooney har trådt over grænserne hvad man kan tillade sig som spiller i form af at tiltrække sig den opmærksomhed og det mediecirkus, som åbenbart skulle til for klubben ville give de ekstra penge. Hvis hans formdyk har været pga. den forhandling, så har jeg godt nok ikke ret stor respekt for manden (Ikke fordi jeg ligefrem var superfan af ham i forvejen). Gå til ekstremer for at få de penge, som han selv mener, at han skulle have ellers vil han spille langt under vaneligt niveau og gå i medierne og sige, at han vil væk fra klubben..
Jeg undrer mig også over Alex Fergusons tålmodighed i denne situation.. Han plejer ellers ikke at være bange for en kontroversiel udtalelse og generelt at vise sit temperament til alle. Man har jo før set store stjerner bliver solgt efter at have lavet nogle mindre gode ting og sagt ting i medierne, hvorefter de så er blevet smidt på porten/solgt.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2010, 03:27 af Søgaard » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #9009: 23 Okt 2010, 03:43 »

Det er præcis derfor jeg nævner ham. Hvis han ikke var gratis, havde jeg formodentligt hoppet på Sanchez-bølgen. Alternativt Pienaar da han også er gratis til sommer, så vidt jeg husker.

Eneste, som man måske kunne savne var den højreback, som ville gøre, at forsvaret var komplet. Rafael har ikke overbevist mig, når han har spillet og O'Shea har heller ikke. Hvem alternativet skulle være på den plads, som er til at få fat i, har jeg ikke de store idéer til, men en forstærkning der, ville nok være et ønske på transferseddlen, som Ferguson afleverer .
Nu er jeg jo en af fortalerne for Rafael, så lige netop det mener jeg ikke bliver noget problem. Ellers er jeg i grove træk enig med dit indlæg. Ville gerne svare dig på det sidste afsnit omkring Rooney - men der er ikke sikkerhed omkring emnet, og vil ikke rigtigt vove mig ud i forhastede konklusioner endnu.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #9010: 23 Okt 2010, 09:56 »

I forhold til Rafael, så er det jo ekstremt vigtigt at huske, at den unge fyr kun er 20 år, og der er meget potentiale der kan indfries endnu - hverken Scholes eller Beckham var faste startere i den alder Smiley

Ronaldo var en frustrerende spiller i den alder, og Rooney var det man kalder et stort talent på grænsen til gennembrud.

Rafael har haft for mange skader, og lidt uheldige udfald, men jeg er sikker på, at Ferguson tror på ham - de blev hentet til klubben med et formål! Fabio og Rafael er fremtidens spillere på det brasilianske landshold - selvom det ser sværest ud for Rafael (Alves og Maicon)

Swizz CataR
Manager

« Svar #9011: 23 Okt 2010, 11:09 »

Helt enig! Man kan ikke forvente, at alle vil tage imod ham med åbne arme, efter at han på den måde har svinet klubben og sine medspillere til. Helt enig i at han nu har meget at genvinde hos fansene!

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #9012: 23 Okt 2010, 13:40 »

Nu så jeg lige, da de talte om Rooney sagen på kanal 5. Der var en, som mente, at hele sagen var planlagt af Sir Alex og Rooney selv. De mente at de 2 havde gjort det for at presse Glazer-familien. Altså de ville have dem til at love der var penge til at hente storespillere. Hvad mener i om det, tror i det er sandt eller noget journalistiskpladde r?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9013: 23 Okt 2010, 13:53 »

Helt ærligt. Jeg synes sgu den måde man omtaler Rooney på herinde er lidt latterlig. Hvem har han skadet? Han har foretaget en vurdering af muligheder for succes i Man Utd, og vurderet at han ikke syntes det så så positivt ud. Det er da en ærlig sag, og han har ikke på noget tidspunkt svinet klub, manager eller fans til. Ikke på noget tidspunkt. Tværtimod.

Jeg synes at det, at han har taget snakken igen med Ferguson og Gill viser, at han helst ikke ville forlade klubben, men at han af rent sportslige årsager havde taget beslutningen i første omgang. De sportslige bekymringer er så nu tilsyneladende blevet fejet af vejen, og at han skriver under på en 5-årig kontrakt signalerer i mit hoved, at han elsker at være i klubben. Ellers ville den måske mere have været på 2-3 år.

Synes det er "imponerende" de ord der bliver brugt om ham (selvom det, at nogle af de mindre pæne ord kommer fra Liverpool-fans vel ikke kan overraske). Det er altid fedt at man dømmer folk ud fra historier bragt til tåls af diverse mere eller mindre "kreditværdige" medier. Det eneste der er kommet direkte fra klubben, er de udmeldinger først Ferguson og siden Rooney selv, er kommet med. Er det ikke dem man bør tage udgangspunkt i? I stedet for "sjove" historier fra The Sun og den slags medier?

Og ja, han har begået fejl. Man er kun 24 år. Nogle af dem der kritiserer ham er endda yngre. Anser I jer selv som ufejlbarlige eller hvad? Har i prøvet at være i Rooneys situation? Vi skal bestemt ikke have ondt af ham, men hvem ved hvordan VI ville reagere hvis vi allerede som 16-17 årig opnåede den berømmelse og den rigdom som Rooney har oplevet? Kan vi med helt ærligt hjerte påstå, at vi ikke ville falde i? Kan vi stå, med oprejst pande og være så arrogante og påstå, at de mange penge og berømmelse, ikke ville få os til at føle os en smule urørlige?

Nej vel? Så lad tvivlen komme manden til gode. Han har sagt undskyld til fans, medspillere, manager og klub. Så lad os nu komme videre og lad ham få den fred der skal til for at han igen rammer niveauet fra sidste sæson.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9014: 23 Okt 2010, 13:56 »

Nu så jeg lige, da de talte om Rooney sagen på kanal 5. Der var en, som mente, at hele sagen var planlagt af Sir Alex og Rooney selv. De mente at de 2 havde gjort det for at presse Glazer-familien. Altså de ville have dem til at love der var penge til at hente storespillere. Hvad mener i om det, tror i det er sandt eller noget journalistiskpladde r?
Hvis det skulle være sandt, har det angiveligt lykkedes for dem:
http://www.bold.dk/nyt/Kaempe-transferbudget-overbeviste-Rooney

Sider: 1 ... 599 600 [601] 602 603 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010