home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:56:25 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 596 597 [598] 599 600 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577220 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8955: 20 Okt 2010, 14:38 »

Diouf får så okay meget spilletid for Blackburn i PL .. Wink
Welbeck er også lejet ud..
Men jeg tror ikke de to ovenstående spillere er løsningen for os.. Vi er ved at udvikle os til Arsenal hvor vi bruger for mange talenter og for få kvalitetsspillere.. Jeg elsker Uniteds koncept men Ferguson er gået for meget væk fra klassespillere og for meget over på talenter og vi får STORE STORE problemer når Giggs og Scholes stiller støvlerne på hylden ..!
Hvis/når Rooney smutter så skal vi have en KLASSESPILLER ind .. En der ka gøre forskellen her og nu .. Ser gerne enten Pato eller El Kun kommer ind som erstatning for Rooney..!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8956: 20 Okt 2010, 19:39 »

http://www.stretford-end.com/blog/2010/10/an-open-letter-to-wayne-rooney/
Et fantastisk statement/åbent brev fra stretford-end.com. Intet mindre end fantastisk skrevet og lige præcist spot on.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8957: 20 Okt 2010, 19:50 »

Vildt godt skrevet ja. Stor respekt for dem der har formuleret det ;P

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8958: 20 Okt 2010, 19:54 »

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/10/20/2175116/wayne-rooney-confirms-he-wants-to-leave-manchester-united

Uden snakken skal være at svine Rooney til eller holde med ham, har han så ikke ret i det han siger? Er det ikke et problem at man ikke kan love ham/ fans at United igen vil være det bedste hold i England. Her mener jeg jo selvfølgelig at United i den grad mangler at handle ind, selvom man har en god trup er den ikke på højde med Chelseas.

Og i sidste ende er det åbenbart det som Rooney søger væk pga..

Jeg tror dog stadigvæk han kan ombestemme sig i denne sag.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8959: 20 Okt 2010, 19:57 »

http://www.stretford-end.com/blog/2010/10/an-open-letter-to-wayne-rooney/
Et fantastisk statement/åbent brev fra stretford-end.com. Intet mindre end fantastisk skrevet og lige præcist spot on.

Jeg har ikke lige læst det hele af ren og skær mangel på interesse, men afslutningen kunne da godt opfattes som en trussel..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8960: 20 Okt 2010, 20:15 »

Jeg har ikke lige læst det hele af ren og skær mangel på interesse, men afslutningen kunne da godt opfattes som en trussel..

En trussel? Hvordan? Det er bare fakta at Man Utd vil leve videre uden Rooney, ingen er uundværlige, og det allersidste er jo mere sådan et statement der udtrykker tro på os som klub og som institution.

@Goikoetxea
Det er helt sikkert et problem, hvis han har fået at vide, at vi ikke kan være med længere. Det tror jeg bare ikke han har fået at vide. David Gill udtalte for nogle dage siden, at vi havde over 1 mia kr. at handler for, så det lyder som et lidt tyndt argument. Jeg tror desværre, at det handler om indblanding fra hans agent (specielt hvis det viser sig, at han skifter til City) som har udnyttet en udtalelse fra Ferguson/Gill som måske ikke har sagt "Ja det kan vi", men i stedet har fortalt ham, at vi har valgt en anden fremtidig strategi.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8961: 20 Okt 2010, 20:23 »

Synes sq han er et skvat hvis det er grunden til at han vil væk.. Hvad er det for en indstilling, at man søger væk, fordi man ikke tror klubben kan blive på toppen. Det skal han jo tro på, og hvad er chancen for at United ikke kan det, med klubbens organisation og tradition? Ej hvor er jeg bare ikke tilhænger af ham som person...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8962: 20 Okt 2010, 20:28 »

En trussel? Hvordan? Det er bare fakta at Man Utd vil leve videre uden Rooney, ingen er uundværlige, og det allersidste er jo mere sådan et statement der udtrykker tro på os som klub og som institution.

Hjemmesiden er nede, så det kan jeg ikke svare dig på i øjeblikket.. Men jeg skal være dig svar skyldig til når jeg kan finde teksten igen Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #8963: 20 Okt 2010, 20:43 »

Rooney kan nå at ombestemme sig endnu, men jeg forventer ikke han gør det. Tror at Rooney ryger ud (Owen må gerne ryge med) - og så skal vi have en solid erstatning ind. Vi mangler ligeledes en ny keeper for VDS, en ny midtbane-general for Scholes samt en ny spiller til kanten. Nå, jeg vil lige tillade mig at fjerne lidt fokus fra Rooney.

Dagens opstilling + bænk.
Vi spiller hjemme mod Bursaspor om fem minutter. Kampen bliver desværre ikke vist på tv. I hvert fald ikke live - men 3+ viser kampen forskudt, efter deres dækning af Barca - FCK. Vi stiller i en meget... spændende... opstilling, hvor VDS, Scholes, Rio og Berbatov bl.a. er sparet. Macheda starter som eneste angriber, Rafael får en startplads igen idag og Smalling, Carrick og Anderson starter. Bebe, Obertan, Hernandez og Berbatov sidder klar til at komme ind. Det bliver spændende at følge.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8964: 20 Okt 2010, 22:37 »

Ganske fin 1 - 0 sejr.

Nani ejer banen, og vi holder målet rent. Nani ligner en arvtager.

:-)

Newton Heath
Manager

« Svar #8965: 20 Okt 2010, 22:39 »

Ok indsats, vi burde have scoret flere gange, men spillede også en gang lortefodbold langt hen ad vejen. Bursaspor var godt nok ringe. Fint mål af Nani. Nu skal vi se frem imod weekendens svære udekamp mod Stoke, hvor vi skal have vores første tre udebanepoint.

Desuden er det værd at bemærke den flotte indsats af Gareth Bale, som scorede hattrick for Tottenham mod Inter i undertal. Han har været on fire i lang tid efterhånden, og kunne måske være et godt bud på en mulig afløser for Giggs? :-)

Hansen53
Lilleputspiller
*

« Svar #8966: 20 Okt 2010, 22:57 »

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/10/20/2175116/wayne-rooney-confirms-he-wants-to-leave-manchester-united

Uden snakken skal være at svine Rooney til eller holde med ham, har han så ikke ret i det han siger? Er det ikke et problem at man ikke kan love ham/ fans at United igen vil være det bedste hold i England. Her mener jeg jo selvfølgelig at United i den grad mangler at handle ind, selvom man har en god trup er den ikke på højde med Chelseas.

Og i sidste ende er det åbenbart det som Rooney søger væk pga..

Jeg tror dog stadigvæk han kan ombestemme sig i denne sag.

Rooney er da en taber hvis grunden er at united ikke kan hente de bedste spillere i verden er det den tyndeste unskyldning jeg længe har hørt.
Det hold der vandt champions league mod chelsea var sku da ikke fyldt med udelukkende verdensstjerner
Tror bare han skal forlade man utd stille og roligt for ikke at smadre sit image fuldstændigt..
DET ER TYNDT ROONEY!!!
« Seneste Redigering: 20 Okt 2010, 23:58 af Hansen53 » Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #8967: 20 Okt 2010, 23:04 »

Jeg tror Gareth Bale bliver meget dyr at købe, da han jo er en af Tottenham's stjernespillere. Han kunne dog være en god afløser til Giggs hvis det var Sir Alex besluttede sig for at købe ham Smiley

Official member of Manchester United Football Club

Hansen53
Lilleputspiller
*

« Svar #8968: 20 Okt 2010, 23:57 »

Jeg tror Gareth Bale bliver meget dyr at købe, da han jo er en af Tottenham's stjernespillere. Han kunne dog være en god afløser til Giggs hvis det var Sir Alex besluttede sig for at købe ham Smiley

Mon ikke der nogle penge tilbage fra salget af ronaldo og der kommer nok også en del penge når rooney bliver solgt.. men enig i at han ville være en god spiller at få ind.

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #8969: 21 Okt 2010, 00:02 »

Mon ikke der nogle penge tilbage fra salget af ronaldo og der kommer nok også en del penge når rooney bliver solgt.. men enig i at han ville være en god spiller at få ind.

Rooney skal efter sigende kunne gå for 50 millioner til sommer....

Sider: 1 ... 596 597 [598] 599 600 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010