home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:12:16 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 21:01:01 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jan 2026, 13:33 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23205
  1 Bruger, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Dannytip
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1579809 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8550: 11 Sep 2010, 15:59 »

Hvor står det, at jeg siger det er skyld i vores pointtab? Vi spiller helt utrolig elendigt i 1. halvleg og Everton spillede en virkelig god kamp. Grunden til at vi tapte var de to ting plus at vi praktisk talt stoppede med at spilel fodbold i de sidste minutter..

Og at det sker en gang i en kamp er det acceptabelt nok, men når det sker igen, og igen, og igen, og igen så skal han fandme ud! Tænk nu hvis Carlton Cole gør det samme mod Terry i Chelsea kampen nu, så ville du jo stå og whine din røv i laser..

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8551: 11 Sep 2010, 16:01 »

Hvor står det, at jeg siger det er skyld i vores pointtab? Vi spiller helt utrolig elendigt i 1. halvleg og Everton spillede en virkelig god kamp. Grunden til at vi tapte var de to ting plus at vi praktisk talt stoppede med at spilel fodbold i de sidste minutter..

Og at det sker en gang i en kamp er det acceptabelt nok, men når det sker igen, og igen, og igen, og igen så skal han fandme ud! Tænk nu hvis Carlton Cole gør det samme mod Terry i Chelsea kampen nu, så ville du jo stå og whine din røv i laser..
Jeg er ret sikker på det ikke sker. Men det er sjovt man først nævner det når i har tabt point. Ved stillingen 3-1, da jeg så Cahill og Vidic i duel, var der ikke mange der sagde noget.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8552: 11 Sep 2010, 16:02 »

Nu sidder jeg heller ikke ved computeren imens mit hold spiller, i forhold til dig, så det er helt natuligt at det ikke bliver nævnt..

19-18!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #8553: 11 Sep 2010, 16:02 »

Jeg er enig med Jakob E.
Det hjælper ikke at brokke sig over at Cahill burde være smidt ud, da han ikke burde. Han spillede ligeså hårdt som Vidic, så de er lige gode om det og sådan er engelsk fodbold bare.
Derudover skal vi være heldige at dommeren fløjtede da han gjorde, ellers kunne det ha' endt VIRKELIG galt hvis Jagielka havde scoret til 4-3

EDIT: Jemil, der er ingen grund til at gå til angreb på Jakob E. Det er jo ikke hans skyld at vi smider dumme point væk.

Official member of Manchester United Football Club

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8554: 11 Sep 2010, 16:05 »

Det har intet med engelsk fodbold at gøre, eller at man spiler hårdt. Hvis man har albuerne oppei  fjæset på en modstander 2,3,4 gange, så skal han ud! Og Det er fuldstændig ligegyldigt hvilken lgia det er i. Hvis i ikke kan se det er i jo nogle værre idioter der ikke har styr på fodbold..

19-18!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8555: 11 Sep 2010, 16:06 »

Hvis i ikke kan se det er i jo nogle værre idioter der ikke har styr på fodbold..

Puha, din mor kan da umuligt være stolt over det sprog  Shockeret

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8556: 11 Sep 2010, 16:08 »

Det har intet med engelsk fodbold at gøre, eller at man spiler hårdt. Hvis man har albuerne oppei  fjæset på en modstander 2,3,4 gange, så skal han ud! Og Det er fuldstændig ligegyldigt hvilken lgia det er i. Hvis i ikke kan se det er i jo nogle værre idioter der ikke har styr på fodbold..
Jamen så er vi det. Fact er at Cahill ikke skal udvises, men bare spiller som Vidic selv gør. Men det tænker i jo ikke over.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #8557: 11 Sep 2010, 16:09 »

Lad os bare lade jemil være også kan vi andre diskutere sagligt hvordan kampen gik.

Jeg vil tilføje at jeg, nu hvor blodtrykket er faldet lidt igen, synes at resultatet egentligt var fortjent nok til Everton. Det er nok bare måden hvorpå de får resultatet der er ærgeligt. Vi burde jo ha' styr på denne kamp efter målet til 3-1 (som jeg iøvrigt synes var utrolig flot sat ind af Berbatov!) men desværre formår vi ikke at holde Everton fra fadet.
Det samme kan jo siges om Fulham kampen hvor 2-2 ude mod Fulham på papiret ikke er direkte RINGE, så er det skuffende at vi smider point i de døende minutter.

EDIT:
Jakob E, der er da ingen grund til at sige at "vi" synes at Cahill skulle smides ud. Det er da kun jemil der synes det? Wink

Official member of Manchester United Football Club

SirToby
Manager

« Svar #8558: 11 Sep 2010, 20:14 »

Indtil videre i denne sæson har spillet været positivt, synes jeg. Det var fantastisk, at vi kunne føre 3-1 ude imod Everton uden Rooney og med Neville, Giggs og Scholes på banen. Det lukker munden på en del.

Men jeg må sige, at jeg var fuldstændig målløs, da Everton nettede det udlignende mål. Sjældent har jeg været så deprimeret.

Berbatov var kanon, og han har haft en god sæsonstart.

Jeg glæder meget til tirsdagens kamp.

Vildt at Fergies søn også lige har smidt en 3-1-føring: Burnley   4 - 3   Preston North End.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #8559: 11 Sep 2010, 20:20 »

Indtil videre i denne sæson har spillet været positivt, synes jeg. Det var fantastisk, at vi kunne føre 3-1 ude imod Everton uden Rooney og med Neville, Giggs og Scholes på banen. Det lukker munden på en del.

Forstår dig ikke helt? Rooney har da ikke været målfarlig i meget lang tid, Scholes og Giggs er to glimrende spillere og Neville er ikke ligefrem en spiller der skal frem og score mål, men derimod bare lade være med at ophæve en eventuel offside. Everton lå dog også på en 16. plads inden opgøret her.

Jeg kan fornemme en lille dårlig undskyldning hehe,, jeg synes at i virker markant svækket i forhold til forrige sæsoner - ergo, det bliver nok ikke lige jeres sæson i år.

Thaurat al Shabab

United-styrer
Gæst

« Svar #8560: 11 Sep 2010, 20:24 »

Forstår dig ikke helt? Rooney har da ikke været målfarlig i meget lang tid, Scholes og Giggs er to glimrende spillere og Neville er ikke ligefrem en spiller der skal frem og score mål, men derimod bare lade være med at ophæve en eventuel offside. Everton lå dog også på en 16. plads inden opgøret her.

Jeg kan fornemme en lille dårlig undskyldning hehe,, jeg synes at i virker markant svækket i forhold til forrige sæsoner - ergo, det bliver nok ikke lige jeres sæson i år.

Hvordan virker vi markant svækket? I forhold til sidste sæson, hvor vi var et point fra mesterskabet, har vi fået en ny, spændende angriber og tilført ekstra bredde til forsvaret uden at miste nogen vigtige spillere. Samtidig har spillere som Nani og Berbatov taget stormskridt på det seneste og begynder så småt at ligne deciderede klassespillere. Endelig har vi spillemæssigt fået den bedste sæsonstart i nogle år.

SirToby
Manager

« Svar #8561: 11 Sep 2010, 20:25 »

Jeg siger, at mange undervurderer Neville, Scholes og Giggs og mange overvurderer Rooneys betydning. Det er bestemt ingen undskyldning.

Vi vinder stadig mesterskabet, det er klart.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8562: 11 Sep 2010, 20:38 »

Vi vinder stadig mesterskabet, det er klart.
Selvfølgelig gør i det. Det, det der ukendte London-hold ved navn Chelsea render rundt og laver for tiden, er da pisse elendigt, og i er klart sikre på mesterskabet..

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #8563: 11 Sep 2010, 20:46 »

ja, jeg vurderer City, Chelsea og Arsenal til større bejlere til guildet end Man Utd

Thaurat al Shabab

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8564: 11 Sep 2010, 20:50 »

ja, jeg vurderer City, Chelsea og Arsenal til større bejlere til guildet end Man Utd

Ja City har virkelig vist klassen.

Sider: 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010