home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:58 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 19:03:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
10 Jan 2026, 22:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
10 Jan 2026, 22:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581663 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8295: 26 Jul 2010, 23:07 »

Du ser jo tydeligvis ikke Uniteds kampe, så der er jo ingen grund til at diskutere videre med dig Grin

19-18!

SirToby
Manager

« Svar #8296: 26 Jul 2010, 23:07 »

Jeg må gerne være her. Jeg skriver et pænt indlæg om, at jeg synes jeres midtbane virker svag. Jeg roser jeres forsvar og Rooney? Hvem er det lige der ikke kan styre sig? Kan i ikke tåle kritik? Jeg bliver her lige så længe jeg har lyst.. Og Scholes og Giggs var ikke profiler sidste sæson. De er veteran, der knap spiller.

"Fergie er en senil skotte..."

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8297: 26 Jul 2010, 23:07 »

Undskyld mig, men hvad snakker du om?! xD Der er imo stor forskel på Joe Cole og Javier Hernandez. Joe Cole har vist sit værd i PL og er gratis, det har JH ikke og han koster penge. Jeg tror ikke selv på mesterskabet eller deromkring, men vi skal nok levere bedre i denne sæson end sidste, det garanterer jeg dig!

Bedre end en 7. plads? Oh happy day  Thumbs Up

19-18!

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #8298: 26 Jul 2010, 23:08 »

De er stadig ikke profiler. Okay, jeg tog fejl. De spillede mere end jeg regnede med. Hurra. Men de er stadig ikke profiler. Vidic, Ferdinand og Rooney er profiler. Men ikke Giggs og Scholes. Desuden er de ikke noget særligt længere, så jeg ved ikke hvor godt det er de spiller så meget som de nu åbenbart gør.

Hvordan kan du sige, at de ikke er profiler? Hvordan kan man spille så mange kampe for et hold, der bliver nr. 2 i Premier League, og så ikke være en profil?
Har du overhovedet set Uniteds kampe, eller har du kun fulgt Chelsea? Det virker sådan for, hvis du havde set Uniteds kampe ville du vide, at de to spillere stadig er en vigtig del af United.

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8299: 26 Jul 2010, 23:10 »

De er stadig ikke profiler. Okay, jeg tog fejl. De spillede mere end jeg regnede med. Hurra. Men de er stadig ikke profiler. Vidic, Ferdinand og Rooney er profiler. Men ikke Giggs og Scholes. Desuden er de ikke noget særligt længere, så jeg ved ikke hvor godt det er de spiller så meget som de nu åbenbart gør.
Ikke er profiler? Nu må du da lige komme ind i kampen. Scholes er da en kæmpe profil på vores midtbane med hans geniale pasninger.
Iøvrigt kan jeg slet ikke følge dig i det andet indlæg. Bliver godt nok en hård sæson vi går i møde, hvis vi er så ringe som du påpeger. Nøj..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8300: 26 Jul 2010, 23:11 »

Hvordan kan du sige, at de ikke er profiler? Hvordan kan man spille så mange kampe for et hold, der bliver nr. 2 i Premier League, og så ikke være en profil?
Har du overhovedet set Uniteds kampe, eller har du kun fulgt Chelsea? Det virker sådan for, hvis du havde set Uniteds kampe ville du vide, at de to spillere stadig er en vigtig del af United.
Ja, uden for banen måske. Ikke på banen, og ja, jeg føgler dem begge. Men i kan IKKE og vil IKKE indse, i ikke er hvad i har været, og det kunne i godt tænke lidt over. I manglede den målfarlige midtbanespiller, og Giggs og Scholes forstærker ikke just den midtbane.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8301: 26 Jul 2010, 23:13 »

Ikke er profiler? Nu må du da lige komme ind i kampen. Scholes er da en kæmpe profil på vores midtbane med hans geniale pasninger.
Iøvrigt kan jeg slet ikke følge dig i det andet indlæg. Bliver godt nok en hård sæson vi går i møde, hvis vi er så ringe som du påpeger. Nøj..
Jamen hvis Scholes er en profil, vidner det om jeres midtbanes ringe kvalitet så. Han er sgu ikke noget særligt mere. Ja, han er en stor spiller, og alt det der halløj, men han har bare ikke det niveau mere. Og roste jeg jer ikke? Var jeg ikke kunne ud efter jeres midtbane? Ja, kritik, det kan i sgu ikke tåle..

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8302: 26 Jul 2010, 23:15 »

Vi kan ikke tåle kritik fra en der ikke aner hvad han taler om, nej Grin
Se lidt United kampe, få de Chelsea briller af og kom tilbage senere crazy

19-18!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8303: 26 Jul 2010, 23:17 »

Ja, uden for banen måske. Ikke på banen, og ja, jeg føgler dem begge. Men i kan IKKE og vil IKKE indse, i ikke er hvad i har været, og det kunne i godt tænke lidt over. I manglede den målfarlige midtbanespiller, og Giggs og Scholes forstærker ikke just den midtbane.
Ikke er hvad vi har været? Come on mand. Vi var røv tæt på trofæet for 4 gang i træk sidste år, vi sluttede 1 point efter dit, i dine øjne, fantastiske Chealsea der er United langt overlegen. Tag dig da sammen mand.

Og så siger du Scholes ikke har niveau mere. Omg.
Lad nu vær med alt det pis med vi ikke kan tåle kritik. Du siger Scholes og Giggs ikke er profiler samt Scholes ikke har niveauet mere. Det kan man da knapt tage seriøst.

mikk1446
Reserveholdsspiller

« Svar #8304: 26 Jul 2010, 23:19 »

Jamen hvis Scholes er en profil, vidner det om jeres midtbanes ringe kvalitet så. Han er sgu ikke noget særligt mere. Ja, han er en stor spiller, og alt det der halløj, men han har bare ikke det niveau mere. Og roste jeg jer ikke? Var jeg ikke kunne ud efter jeres midtbane? Ja, kritik, det kan i sgu ikke tåle..

Nu kan jeg kun snakke for mig selv, men jeg kan godt tåle kritik.
Jeg vil gerne indrømme, at Scholes og Giggs ikke er de verdensstjerner på banen, som de var engang.
Men du prøver jo, at gøre dem ringere end spillere på Evertons midtbane, hvilket man kun kan grine af. Selvfølgelig er de ikke ringere end det.
Grunden til, at folk reagerer på denne måde er, at det ikke er kritik med nogen baggrund. United har længe og leder stadig arvtagerne efter de to spillere. Du har ret i, at vi ikke har verdens bedste midtbane, men ligefrem at kalde dem under niveau er måske lige...

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #8305: 26 Jul 2010, 23:20 »

synes i ikke lige i er lidt for hårde imod ham her?
altså det han kommer med kan man jo enten lade være med at læse eller nogle af hans synspunkter kan diskuteres. Han kommer bare med hans vurdering af holdet, vi kunne jo teknisk set bare gøre det samme i Chelsea tråden?

Nu til debatten, vil da helt sikkert give ret i at Rooney, Vidic og Ferdinand er profiler på holdet, dog synes jeg at Fletcher nok er den mest Nndervurderede spiller i verden, hvis man har set Uniteds kampe er han helt sikkert en væsentlig del når det går godt Opstemt vil også give jakob E ret i at spillere som Nani og Anderson aldrig blev de spillere vi havde håbet og drømt om, men de er stadig unge og man ved aldrig, foreksempel Dzeko var jo heller ikke en klasse angriber fra han var 18 år gammel? så man ved jo aldrig Opstemt

Til det med Scholes og Giggs vil jeg da helt sikkert sige at de stadig har noget at gøre på holdet, den rutine og erfaring som de kommer med, samt udmærkede præstationer trods deres alder er guld værd for hvilket som helst hold tror bare der er mange der er misundelige på at United er så heldige at have folk som dem i truppen. Af kritikkerne kan vi jo bare allesammen grine af, når Manchester United genvinder PL og napper Champions League titlen i år. Thumbs Up

Swizz CataR
Manager

« Svar #8306: 26 Jul 2010, 23:21 »

Giggs og Scholes er ikke noget særligt mere, og nærmer sig pensionsdatoen.. Jeres hold er ikke så godt mere, som det har været, men det har i jo som sædvanligt ikke indset. Fergie er en senil skotte, og alt for ofte brokker sig i pressen over ligegyldige ting. Og ja, Liverpools midtbane er bedre end jeres. Vil skide på om de blev nummer 7 sidste år..

Der bustede du vist dig selv. Med den udtalelse smadrede du lige dine egne argumenter.
At kalde Fergie en senil skotte er jo hjernedødt. Hvad han har gjort i United er nærmest uden sidestykke, og sammenlignet med Ancelotti, så tror jeg godt jeg ved hvem der var at foretrække af flertallet.

Netop en af Uniteds og Fergies styrker er holdet og den vilje det besidder. Hvorfor tror du ellers Darren Fletcher er så god? Netop på grund af de holdmæssige værdier han har.
Der var en grund til at Chelsea først vandt i sidste runde forrige sæson. Tilmed var United ramt af sindsyge skadesproblemer i defensiven, og foruden dem, ja så havde de måske vundet foran jer, hvem ved?

Defensivt, så er Chelsea jo heller ikke længere så stærke som tidligere. Carvalho er i min optik en super forsvarsspiller, men han er også ved at komme op i årene, når nu du mener det skal bruges som argument. Terry er heller ikke længere helt så god som han har været, selvom han stadig er en super spiller. Hvorvidt han er bedre end Ferdinand og Vidic vil jeg dog ikke bedømme. Cech er heller ikke den samme som inden sin hovedskade.

Offensivt afhang for meget af Rooney sidste år hos United. Ligeså gjaldt det Drogba hos Chelsea, og når folk diskuterer Berbatov som skidt reserve for Rooney, så kunne folk ligeså godt omtale Kalou, N'Gog eller Bendtner.

På midtbanen er United IMO ikke skræmmende på holdkortet, men midtbanen er meget arbejdsom. Jeg mener helt sikkert, at den kan forstærkes, men den skal heller ikke gøres ringere end den er. Den mangler noget offensivt, men til gengæld har den en del defensivt, hvor jeg især tænker på viljen, løbevilligheden og rutinen.
Ser man på dit argument for Liverpool, så er det vel reelt kun Gerrard, Mascherano og Cole der kan betegnes som rigtig gode. Jeg ved endda ikke om jeg vil sige Cole er bedre end Fletcher. Gerrard var også skidt i sidste sæson. Aquilani og hvem du ellers nævnte er nu heller ikke skræmmende. I dit Chelsea-eksempel er det rigtigt at Lampard og Essien hører til blandt de helt store, men Lampard er vel heller ikke helt ung længere? Mikel er jeg direkte uenig med dig i, er en stjernespiller - Han mangler stadig utrolig meget for at være af den betegnelse..

Som andre siger, så mener jeg også, at holdene er rimelig tætte rent niveaumæssigt.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8307: 26 Jul 2010, 23:23 »

Vi kan ikke tåle kritik fra en der ikke aner hvad han taler om, nej Grin
Se lidt United kampe, få de Chelsea briller af og kom tilbage senere crazy
Nu prikker jeg lidt til jer, og i beholder jeres vanlige arrogance om at Scholes og Giggs er guder. De har begge tabt niveau, og i forhold til spillere som Lampard og Essien, kan de godt pakke sammen. Se nu lidt på rivalerne. Hvor stærke er de? Og man kan ikke komme udenom at vores og Liverpools midtbane er stærkere end jeres. Det er et fact. Sig bare jeg er en Chelsea-cunt, og at jeg ikke aner hvad jeg taler om, og at jeg skal skride osv. det har intet relevant med diskussionen at gøre.

N17
Manager

« Svar #8308: 26 Jul 2010, 23:27 »

Vil da også lige blande mig her. Jeg vil faktisk gå så langt som at sige, at det var tæt på at Scholes kunne være med i kampen om årets spiller i PL, hvis det ikke var for en Rooney, der var helt sublim. Han var, som jeg ser det, manden der reddede United når det ofte brændte på. Både med sin rutine, men ikke mindst med det flotte spil som han faktisk også viste.

At du, Jakob E, ikke kan se ham som en profil, det forstår jeg ikke. Der er vel også en grund til, at Capello meget gerne ville have haft ham med til VM!!

Ang. Giggs, så ved jeg sgu ikke rigtig. Han var meget svingende synes jeg, men var stadig vigtig i nogle afgørende situationer!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8309: 26 Jul 2010, 23:30 »

Der bustede du vist dig selv. Med den udtalelse smadrede du lige dine egne argumenter.
At kalde Fergie en senil skotte er jo hjernedødt. Hvad han har gjort i United er nærmest uden sidestykke, og sammenlignet med Ancelotti, så tror jeg godt jeg ved hvem der var at foretrække af flertallet.

Netop en af Uniteds og Fergies styrker er holdet og den vilje det besidder. Hvorfor tror du ellers Darren Fletcher er så god? Netop på grund af de holdmæssige værdier han har.
Der var en grund til at Chelsea først vandt i sidste runde forrige sæson. Tilmed var United ramt af sindsyge skadesproblemer i defensiven, og foruden dem, ja så havde de måske vundet foran jer, hvem ved?

Defensivt, så er Chelsea jo heller ikke længere så stærke som tidligere. Carvalho er i min optik en super forsvarsspiller, men han er også ved at komme op i årene, når nu du mener det skal bruges som argument. Terry er heller ikke længere helt så god som han har været, selvom han stadig er en super spiller. Hvorvidt han er bedre end Ferdinand og Vidic vil jeg dog ikke bedømme. Cech er heller ikke den samme som inden sin hovedskade.

Offensivt afhang for meget af Rooney sidste år hos United. Ligeså gjaldt det Drogba hos Chelsea, og når folk diskuterer Berbatov som skidt reserve for Rooney, så kunne folk ligeså godt omtale Kalou, N'Gog eller Bendtner.

På midtbanen er United IMO ikke skræmmende på holdkortet, men midtbanen er meget arbejdsom. Jeg mener helt sikkert, at den kan forstærkes, men den skal heller ikke gøres ringere end den er. Den mangler noget offensivt, men til gengæld har den en del defensivt, hvor jeg især tænker på viljen, løbevilligheden og rutinen.
Ser man på dit argument for Liverpool, så er det vel reelt kun Gerrard, Mascherano og Cole der kan betegnes som rigtig gode. Jeg ved endda ikke om jeg vil sige Cole er bedre end Fletcher. Gerrard var også skidt i sidste sæson. Aquilani og hvem du ellers nævnte er nu heller ikke skræmmende. I dit Chelsea-eksempel er det rigtigt at Lampard og Essien hører til blandt de helt store, men Lampard er vel heller ikke helt ung længere? Mikel er jeg direkte uenig med dig i, er en stjernespiller - Han mangler stadig utrolig meget for at være af den betegnelse..

Som andre siger, så mener jeg også, at holdene er rimelig tætte rent niveaumæssigt.
Se, dette indlæg kan jeg bruge til noget!
Alderen spiller ikke ind for mig, hvis bare de stadig har niveauet. Det mener jeg ikke Scholes og Giggs har. Men de er også betydeligt ældre end Lampard, Carvalho og Drogba. Lampard og Drogba er jo outstanding. Så er alderen ligegyldig. Så længe de har niveauet. Terry har mistet lidt ja, men er stadig en af de bedste i verden. Cech er stadig en ganske god keeper. Og det med at vi lever på Drogba synes jeg ikke er rigtigt. I hvert fald ikke som United gør på Rooney. Lampard lavede 22 mål i PL sidste sæson. Malouda lavede 11 mener jeg. Derfor kan vi også lave mål, selv om vi mangler Drogba. I United ved jeg ikke hvem målene skal komme fra, hvis Rooney ikke spiller. Derfor efterlyser jeg også den her farlige midtbanespiller, som Arsenal, Liverpool og Chelsea har. Jeg synes vores trup er bedre, og jeres er næstbedst. Bare ikke p å midtbanen, med som helhed.

Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010