home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:58 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 19:03:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
10 Jan 2026, 22:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
10 Jan 2026, 22:03 RasmusA12 Blogs The Egales
08 Jan 2026, 20:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23208
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: martinandersen...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 549 550 [551] 552 553 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1581740 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8250: 23 Jul 2010, 20:40 »

Vi har haft mange debatter, som har omhandlet Berba. Ingen tvivl om, at manden er en ekstrem dygtig fodboldspiller, men som bestemt ikke har slået igennem i United, desværre.

Hans tekniske færdigheder er hans spidskompetance, hvor han hører til iblandt toppen, men hans attitude er en helt anden snak! Hvorvidt man kalder ham arrogant eller ej, så virker han udadtil, som en meget egoistisk og en spiller med en anelse for meget arrogance, efter min mening. Hans indstillinger til tingene skal ændres efter min mening, da han tit er opgivende, at se på, på grund af hans attitude når tingene ikke går, som han gerne vil have det. Han er ikke arbejdsom og løbevillig nok. Han er klog og snedig og havde sit gennembrud i Totteham, og viste også en del af hans store tekniske potentiale i Leverkusen.

Grundet hans opførsel og væremåde, faktisk personlighed i det hele taget kan jeg ikke lide ham, men jeg vil godt give ham en chance og håber da også, som United-fan, at han slår til i denne sæson, da han kunne være en nøglespiller til offensiv fodbold, når han spiller godt.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2010, 20:42 af Daniel Nordentoft » Logged

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8251: 23 Jul 2010, 20:50 »

Hehe, ganske utroligt man stadigvæk tror på Bobo, det begynder at ligne Liverpool fans tro på Ngog.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #8252: 23 Jul 2010, 20:51 »

Nu har Berbatov væsentligt flere kvaliteter end N'Gog, så det er skam ikke så underligt.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8253: 23 Jul 2010, 20:55 »

Nu har Berbatov væsentligt flere kvaliteter end N'Gog, så det er skam ikke så underligt.

Og alligevel har han endnu ikke bevist noget, selvom han har haft nok med chancer. Behøver jeg at nævne hvorfor i røg ud af CL til Bayern?

Hvad gør man hvis Rooney ikke finder formen igen, og forsætter det pinlige spil fra VM, er det så Bobo og en uprøvet mexicaner i PL sammenhægn som skal sikre jer mesterskabet?

Jeg håber dog at Rooney og Torres kommer sig over deres skader, PL er ikke det samme uden dem.

Som Daniel skriver er det fint nok Bobo er arrogant eller doven om man vil det, det var Ronaldo jo også til en grad. Men han scorede så bare mange mål og spillede fantastisk fodbold, jeg kan ikke forstå hvordan man igen tror Bobo vil gøre det godt..
« Seneste Redigering: 23 Jul 2010, 20:58 af Goikoetxea » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8254: 23 Jul 2010, 20:58 »

Hvad der er værd at skrive i denne dejlige tråd er, at Vidic har forlænget sin aftale. Smukt.

:-)

United-styrer
Gæst

« Svar #8255: 24 Jul 2010, 11:09 »

Og alligevel har han endnu ikke bevist noget, selvom han har haft nok med chancer. Behøver jeg at nævne hvorfor i røg ud af CL til Bayern?

Hvad gør man hvis Rooney ikke finder formen igen, og forsætter det pinlige spil fra VM, er det så Bobo og en uprøvet mexicaner i PL sammenhægn som skal sikre jer mesterskabet?

Jeg håber dog at Rooney og Torres kommer sig over deres skader, PL er ikke det samme uden dem.

Hvad havde Berbatov med vores ufatteligt uheldige CL-exit at gøre? Svært at gøre en forskel fra bænken.

Han har desuden langt fra været så dårlig, som du antyder. Han spillede faktisk udmærket det meste af sidste sæson og har vist lovende takter i pre-season.

Ekstremt vigtigt med Vidic (forudsat at han skriver under). Uden ham ville vi ikke være i stand til at vinde PL.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8256: 24 Jul 2010, 11:19 »

Hvad havde Berbatov med vores ufatteligt uheldige CL-exit at gøre? Svært at gøre en forskel fra bænken.

Han har desuden langt fra været så dårlig, som du antyder. Han spillede faktisk udmærket det meste af sidste sæson og har vist lovende takter i pre-season.

Ekstremt vigtigt med Vidic (forudsat at han skriver under). Uden ham ville vi ikke være i stand til at vinde PL.

Rooney var nærmest ude med en skade, og hvem skal så score jeres mål?

Og han kan spille helt fantastisk men det hjælper jo bare ikke, hvis han ikke score mål som han er købt til.

United-styrer
Gæst

« Svar #8257: 25 Jul 2010, 11:02 »

Rooney var nærmest ude med en skade, og hvem skal så score jeres mål?

Og han kan spille helt fantastisk men det hjælper jo bare ikke, hvis han ikke score mål som han er købt til.

I netop den kamp skulle Nani, der spillede fantastisk både som fløj og da han blev skubbet frem som angriber. Det eneste problem med Dimitar Berbatov er, at han ikke fungerer som eneangriber i 4-3-3, som vi praktiserer mere og mere, hvilket også er årsagen til, at han sjældent får spilletid i de store kampe. Forhåbentlig kan Javier Hernandez slå til og lette byrden på Rooney. Desuden har vi Owen tilbage. Ham manglede vi, da Rooney var ude i slutningen af sidste sæson.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8258: 25 Jul 2010, 12:23 »

Udfra de kampe jeg så for Mexico ved VM, så vil jeg umiddelbart tro at Hernandez passer bedre på kanten end som central angriber? Han virker skarp og som om at han har masser af gåpåmod, men hans fysik, hverken fysisk størrelse eller hurtighed, virker voldsomt god, og derfor tror jeg han vil få det svært centralt alene med 2 centrale forsvarsspillere. Derfor så jeg ham hellere fra kanten, hvor han så kan løbe meget ind i banen og lave giftige dybdeløb Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #8259: 25 Jul 2010, 12:45 »

Udfra de kampe jeg så for Mexico ved VM, så vil jeg umiddelbart tro at Hernandez passer bedre på kanten end som central angriber? Han virker skarp og som om at han har masser af gåpåmod, men hans fysik, hverken fysisk størrelse eller hurtighed, virker voldsomt god, og derfor tror jeg han vil få det svært centralt alene med 2 centrale forsvarsspillere. Derfor så jeg ham hellere fra kanten, hvor han så kan løbe meget ind i banen og lave giftige dybdeløb Smiley
Jeg vil bare lige sige at hernandez var den der løb hurtigst til vm..

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8260: 25 Jul 2010, 12:49 »

I netop den kamp skulle Nani, der spillede fantastisk både som fløj og da han blev skubbet frem som angriber. Det eneste problem med Dimitar Berbatov er, at han ikke fungerer som eneangriber i 4-3-3, som vi praktiserer mere og mere, hvilket også er årsagen til, at han sjældent får spilletid i de store kampe. Forhåbentlig kan Javier Hernandez slå til og lette byrden på Rooney. Desuden har vi Owen tilbage. Ham manglede vi, da Rooney var ude i slutningen af sidste sæson.

Lad nu vær please, at bringe Owen på banen er jo nærmest et skud i tågen end et ordenligt svar. Owen har INTET bevist i United INTET, så at sætte sin tro til ham er jo nærmest komisk.

INgen af os ved om Hernandez overhovedet vil kunne tilpasse sig til PL, så vent lige med at udråbe ham som jeres frelser når Rooney er skadet.

Og tilsidst Berbatov er bare ikke god nok, indse det dog. Manden er for doven, score ikke nok mål, og han arbejder ikke for sit hold. Jeg mindes allerede at have bevist han ikke er god nok for måneder siden, så vidt jeg kan huske scorede han kun mål mod de dårligste hold i PL og i et par cupkampe.

SirToby
Manager

« Svar #8261: 25 Jul 2010, 13:02 »

Owens movement og teamwork viste sig i sidste sæson. Jo, ham kunne vi godt have brugt. Hans skade, Rooneys samt forsvarskædens var skyld i, at vi ikke vandt ligaen og Champions League.

Jeg glæder mig stærkt til nattens kamp imod Kansas. Regner med endelig at skulle se samtlige minutter. Det er kun blevet til highlights fra de to forrige kampe.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8262: 25 Jul 2010, 13:04 »

Owens movement og teamwork viste sig i sidste sæson. Jo, ham kunne vi godt have brugt. Hans skade, Rooneys samt forsvarskædens var skyld i, at vi ikke vandt ligaen og Champions League.

Jeg glæder mig stærkt til nattens kamp imod Kansas. Regner med endelig at skulle se samtlige minutter. Det er kun blevet til highlights fra de to forrige kampe.

Nu mindes jeg i ikke engang var i CL-finalen, så det er da vist lige at stramme den. Om Owen kunne have gjort en forskel er svært at sige, jeg tvivler dog stærkt på det. Det spilletid han fik var han jo ringe, hvis vi ser bort fra City kampen.

United-styrer
Gæst

« Svar #8263: 25 Jul 2010, 14:23 »

Lad nu vær please, at bringe Owen på banen er jo nærmest et skud i tågen end et ordenligt svar. Owen har INTET bevist i United INTET, så at sætte sin tro til ham er jo nærmest komisk.

INgen af os ved om Hernandez overhovedet vil kunne tilpasse sig til PL, så vent lige med at udråbe ham som jeres frelser når Rooney er skadet.

Og tilsidst Berbatov er bare ikke god nok, indse det dog. Manden er for doven, score ikke nok mål, og han arbejder ikke for sit hold. Jeg mindes allerede at have bevist han ikke er god nok for måneder siden, så vidt jeg kan huske scorede han kun mål mod de dårligste hold i PL og i et par cupkampe.

Jeg var selv stærkt kritisk over for Owen i sidste sæson, men må indrømme, at han inden sin skade var begyndt at hæve sit spil. Jeg ser dog stadig helst, at vi sælger ham for at give plads til Welbeck og Kiko, men bliver han, håber jeg da, at han fortsætter de lovende takter, han trods alt viste først på året.

Jeg udråber ikke Hernandez til en frelser, deraf ordet forhåbentlig. Men jeg antager, at man har købt ham, fordi man mener han kan gøre en forskel. Og så forstår jeg i øvrigt ikke argumentet med at han skal tilpasse sig. Det skal han, ja, men hentede vi endnu en angriber, ville det højst sandsynligt også være en, som ikke tidligere har spillet i PL. Jeg hæfter mig ved, at Hernandez så ganske lovende ud ved VM.

Berbatov er absolut god nok. Måske ikke som målscorer, men hvad pasninger, overblik og kreativitet angår, findes der ikke mange bedre angribere.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #8264: 25 Jul 2010, 15:47 »

Jeg var selv stærkt kritisk over for Owen i sidste sæson, men må indrømme, at han inden sin skade var begyndt at hæve sit spil. Jeg ser dog stadig helst, at vi sælger ham for at give plads til Welbeck og Kiko, men bliver han, håber jeg da, at han fortsætter de lovende takter, han trods alt viste først på året.

Jeg udråber ikke Hernandez til en frelser, deraf ordet forhåbentlig. Men jeg antager, at man har købt ham, fordi man mener han kan gøre en forskel. Og så forstår jeg i øvrigt ikke argumentet med at han skal tilpasse sig. Det skal han, ja, men hentede vi endnu en angriber, ville det højst sandsynligt også være en, som ikke tidligere har spillet i PL. Jeg hæfter mig ved, at Hernandez så ganske lovende ud ved VM.

Berbatov er absolut god nok. Måske ikke som målscorer, men hvad pasninger, overblik og kreativitet angår, findes der ikke mange bedre angribere.

Men Berbatov er blevet købt til at score mål, og det gør han altså bare ikke godt nok. Så er jeg faktisk ligeglad alt andet han kan, for mon ikke man kan finde en bedre spiller at sætte ind hvis det er pasninger og kreativitet? det tror jeg nu nok, plus man nok også få noget arbejdskraft ind.

Hernandez så lovende ud til VM ingen tvivl om det, men der er altså lang vej fra VM til en kold december dag i England hvor man skal møde Bolton eller Stoke ude. Her bliver der gået til stålet og det tror jeg måske kan blive et problem for ham.

Sider: 1 ... 549 550 [551] 552 553 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010