home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:15:12 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:44:41 RasmusA12 Blogs The Egales
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 543 544 [545] 546 547 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582518 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8160: 22 Aug 2009, 21:49 »

Selvfølgelig er Valencia ikke lige så god som Ronaldo, det er der vel ingen der er, men synes virkelig at han er dejlig at følge. Han har til gengæld i modsætning til Ronaldo en fremragende attitude, når han ikke lige rammer dagen, så arbejder han som sindsyg uden bold.

Men hvis jeg skal være ærlig er det vel den meget udskældte Nani, som virkelig er blomstret, som er vores bedste kantspiller pt. Virkelig det man havde håbet

United-styrer
Gæst

« Svar #8161: 22 Aug 2009, 21:56 »

Det har intet at gøre med, hvorvidt han er bedre end Ronaldo eller ej. Det havde ingen af os regnet med. Men der er ikke megen fantasi endsige uforudsigelighed over hans udfordringer, og jeg frygter, at dygtige backs kan lukke ham helt ned uden de store besværligheder.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8162: 22 Aug 2009, 22:01 »

Det må tiden vise. Synes virkelig han har et stort potentiale. Vil hellere han misser 2/3 driblinger og udvise det engagement, end at se verdens bedste fodboldspiller i klubben, som tydeligvis ikke følte sig hjemme i klubben, og havde den værste attitude af alle

Newton Heath
Manager

« Svar #8163: 22 Aug 2009, 22:01 »

Nani er for mig enten eller. Han har indtil videre været rigtig god og spillet flot sprudlende fodbold, men til gengæld, hvis det kører ikke for ham, er han ikke meget mere end fem potter pis værd, og hans bundniveau er forfærdeligt lavt. Jeg håber inderligt at han for alvor slår igennem, for potientialet er der; ingen tvivl om det.

Men nok om det. Fed kamp idag. Spillet og chancerne var der i første halvleg, og det var dejligt at se drengene blive ved efter pausen trods modgang og afbrændere i den første. Berbatov, Rooney, Nani, Scholes, Vidic og til dels Valencia gjorde det godt, mens Owen også kom ind og lavede et rigtig flot mål. Derudover skal altid hårdtarbejdende Fletcher også have lidt kredit for indsatsen.

Næste uge gælder det så Arsenal, og hold kæft jeg glæder mig. Det bliver fedt at teste holdet mod et formstærkt hold som besidder store kvaliteter. Dog mener jeg at vi er bedre end Arsenal, og bør slå dem; især i egen hule. Derudover må Aston Villa og Fulham gerne hjælpe os imorgen, når de møder hhv. Liverpool og Chelsea.

Men nu går vi et svært program i møde med Arsenal hjemme, Tottenham ude og Shitty hjemme, og jeg glæder mig sku til at se hvordan vi står efter de tre kampe. Lad os sige syv point, med to hjemmesejre og en uafgjort mod Spurs.

Go United!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #8164: 22 Aug 2009, 22:43 »

Ja de næste 3 kampe vil for alvor vise hvordan vi niveaumæssig er blevet rustet til den her sæson.

Forresten nogle der ved hvordan og hvorledes det står til med Obertan?

SirToby
Manager

« Svar #8165: 23 Aug 2009, 00:42 »

På grund af en fødselsdag fik jeg kun set den første halve time af dagens kamp - så det må siges at være satans. Jeg var fint tilfreds med det første kvarter, hvor specielt Fletcher burde have scoret. Jeg kan så forstå, at de fandt effektiviteten efter pausen, og det er jo utroligt lækkert. Nogle dejlige mål må jeg også sige, og Scholes' assist er absolut nydeligt.

Jeg er en glad mand, som i den grad ser frem til Arsenal-kampen. Tre point vil være fantastisk.

UNITED!!!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8166: 23 Aug 2009, 14:25 »

Det var uden tvivl en ustyrlig vigtig sejr vi fik i går. Og at vi får scoret fem gange, og fordeler dem på tre af angriberne, gør jo absolut ingen ting. Samtidigt viser Nani fremragende blik for spillet med sin frispilning af Owen, og god teknik med sit mål. Det er stadig op og ned med ham, men i denne sæson har det vel allerede været mere op end det var hele sidste sæson.

Jeg så ikke kampen "grundigt" nok til at udtale mig om Valencia, men det vil være bekymrende hvis han kun har en finte. Omvendt havde Kanchelskies (Ja, det er mange år siden, I know) ret mange finter, men derimod præcist det du beskriver som værende Valencias evner US Smiley

Men tiden må vise, jeg håber og tror på at Ferguson har kigget på ham så længe at han har andet at byde på. Ellers kunne vi jo lige så godt have købt Rommedahl Smiley (Næsten da Smiley)

Zone 43
Manager

« Svar #8167: 24 Aug 2009, 18:10 »

Det hjælper intet at linke, da det fucker.. www.metro.co.uk -> Sport -> Football -> United to offer Spurs Carrick and cash for Modric? - Transfer Talk

Skal man tro Carricks seneste opdateringer på sin Facebook profil, ser handlen ud at blive en realitet snart.

"wants to thank his friends for everything......... .some times you make decisions and they take you to places you never thought you would be in your life......if i do go wanna thank the fans for opening there arms to me ......still hope to stay but th...e next few days we will know ....REMEMBER IF I GO DONT CRY CAUSE ITS OVER SMILE CAUSE IT HAPPENED .....ALWAYS IN MY HEART CARRO"

Skrev han for få minutter siden..
« Seneste Redigering: 24 Aug 2009, 18:17 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #8168: 24 Aug 2009, 19:12 »

Nej, ikke også Carrick! BLIV HOS OS, VI ELSKER DIG!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #8169: 24 Aug 2009, 19:15 »

Hvis United sælger en af deres vigtigste spillere og køber en middelmådig en i stedet, er der sgu noget galt.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8170: 24 Aug 2009, 19:24 »

Vil nu ikke ligefrem kalde Modric for middelmådig, for så er der dælme mange middelmådige spillere.
Men håber godt nok ikke, at vi slipper Carrick.

Newton Heath
Manager

« Svar #8171: 24 Aug 2009, 19:26 »

Så dum er Fergie vel ikke...

Kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på det og han skal nok blive i Manchester.

Cesc
Gæst

« Svar #8172: 24 Aug 2009, 19:31 »

Jeg vil ikke tage stilling til, om Modric er middelmådig eller ej. Men jeg vil gerne råbe, at Carrick er bedre end Modric. Meget bedre endda. Meget forskellige typer i min bog, hvor Modric er den mere elegante spiller, mens Carrick kan alt.

Jeg vil ikke slippe Carrick, da han imo er en af de vigtigste på jeres hold. Han er manden som boldene går igennem, og han har kæmpe indflydelse...

United er færdige på markedet, og sælger de ham, sælger de også mesterskabet helt.

Zone 43
Manager

« Svar #8173: 24 Aug 2009, 19:37 »

Så dum er Fergie vel ikke...

Kan simpelthen ikke få mig selv til at tro på det og han skal nok blive i Manchester.

Er enig her, det lyder alt andet end realistisk imo..

Michael Carrick chris there is a very big chance the club is looking at a youth under 36 policy and doesnt look like im in there plans sad but thats football

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #8174: 25 Aug 2009, 08:49 »

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10637 - Det er jo bare skide godt!

Og bum, Liverpool 1-3 Aston Villa! YES YES YES YES YES YES.

Sider: 1 ... 543 544 [545] 546 547 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010