home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582953 gange)
Skanse
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7920: 26 Jul 2009, 12:44 »

Jeg må indrømme, at jeg syntes at "VORES" nye trøje er ikke relativ pæn:(..
- Men okay, vi skal jo ikke tænke på design, men drengenes fantastiske fodboldspil!
Er jeg faktisk enig i. Den minder alt for meget om en trænings-trøje, eller noget i den dur :S

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Caspper
Manager

« Svar #7921: 26 Jul 2009, 12:55 »

Efter at jeg så trøjen i Nike butikken på strøget, så blev jeg faktisk positivt overrasket og synes at den så rigtig fed ud. Smiley Jeg skal helt sikkert have bestilt en Home-shirt med Owen 7 på ryggen, og så lige en Real Madrid udebane trøje med Benzema Smiley

SirToby
Manager

« Svar #7922: 26 Jul 2009, 14:02 »

Så gælder det endnu en venskabskamp, drenge. Denne gang imod Hangzhou Greentown og mon ikke det bliver til en ny sejr. Jeg håber på nogle gode takter.

Startopstilling:

van der Sar
Fabio
Ferdinand
Evans
Evra
Fletcher
Scholes
Tosic
Nani
Berbatov
Owen

Caspper
Manager

« Svar #7923: 26 Jul 2009, 14:20 »

Hold kæft jeg elsker berbatov.. verdens frækkeste spilning til owen, desværre var der offside.

SirToby
Manager

« Svar #7924: 26 Jul 2009, 14:25 »

Hold kæft jeg elsker berbatov.. verdens frækkeste spilning til owen, desværre var der offside.

Det overblik, den rolighed og og den teknik er simpelthen en fornøjelse at følge. Det er har været nydeligt indtil videre fra hans side. Og der var i øvrigt ikke offside.

Evra og Tosic imponerer med godt samarbejde på venstre kanten, og generelt synes jeg, at det har set godt ud. Kun den sidste aflevering har manglet, men det skal nok komme.

Edit: Der var den sidste aflevering så, hvor den skulle være. Stor, stor chance til Scholesy.

SirToby
Manager

« Svar #7925: 26 Jul 2009, 16:01 »

Det var da utroligt, at det kun blev til otte mål, og det var meget sjusket, at forsvaret lukkede de to mål ind på den måde, som de gjorde.

Når tempoet blev sat op, havde Hangzhou absolut ingen chance, og United viste fantastiske takter. Berbatovs helt eminente overblik, Giggs' uvurderlige rutine, Owens afslutninger og Nani og Tosic' evner til at udfordre var dagens højdepunkter, og jeg håber virkelig, at vi får de kvaliteter at se i mere betydningsfulde kampe, for det var en fornøjelse at følge i dag.

Anderson burde have scoret to mål, Giggs fire, Scholes en, mens Evra stod for dagens helt store afbrænder. Han ramte i øvrigt stolpen to gange - synd.

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #7926: 26 Jul 2009, 18:59 »

Hvad blev kampen egentlig?

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #7927: 26 Jul 2009, 19:19 »

@Skanse 8-2

Giggs 3
Owen 2
Tosic 1
Nani 1
Berbatov 1

Link
« Seneste Redigering: 26 Jul 2009, 19:21 af bettepjevs » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7928: 26 Jul 2009, 19:44 »

Ja der var en masse flot spil og gode takter, men det var også på en meget billig baggrund, så for mig at se er det svært at se hvor vi står i disse kampe mod "lette" modstandere. Men en kæmpe fordel at få en masse kampe i benene.

Tror vi får det virkelige billede, når vi skal møde Boca, AC milan og Bayern i Audi cup.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2009, 13:06 af Juller » Logged

SirToby
Manager

« Svar #7929: 26 Jul 2009, 20:16 »

Du har helt ret i, at vi ikke kan få meget ud af denne kamp, da spillerne havde let ved at vise deres kvaliteter. Kvaliteter, som vi vidste, at de havde, og som virkelig kom til udtryk. Berbatov fik jo virkelig lov til at vise sine fantastiske evner, som han også har vist i ligaen. Han kan blive en ufattelig vital spiller, hvis han folder sig ud. Han er verdens bedste, når han gør det.

United-styrer
Gæst

« Svar #7930: 26 Jul 2009, 20:37 »

Berbatov spillede perfekt i dag. Slet og ret. Det har han gjort én gang før i Mickey Mouse Cup mod, tror jeg, Coventry. Men han har ikke gjort det i Premier League endnu. Han kan ufattelig meget med bolden; han har teknikken og hovedet til at udføre det umulige, men han har problemer med tempoet i England og sinker ofte vores spil, fordi det ikke ligger til ham at aflevere første gang. Vi skal have fremelsket denne mekanisme i hans spil for at få optimalt udbytte af hans ubetivlelige potentiale.

Skanse
Ynglingespiller

« Svar #7931: 26 Jul 2009, 20:43 »

@Skanse 8-2

Giggs 3
Owen 2
Tosic 1
Nani 1
Berbatov 1

Link
Tak Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #7932: 26 Jul 2009, 21:10 »

http://www.joinmust.org/forum/showthread.php?p=293852

Spændende læsning, hvor vores manager blotlægger nogle af sine tanker og overvejelser om den kommende sæson.

SirToby
Manager

« Svar #7933: 26 Jul 2009, 21:14 »

Berbatov har ikke spillet en perfekt kamp i ligaen, nej, men han har vist sine kvaliteter. Hans assist imod West Ham er måske det bedste, jeg nogensinde har set. Han har været en forbilledlig mellemstation utroligt mange gange, og med det antal assists han lavede, var det en god sæson for ham, selvom han ikke foldede sig helt ud.

Fergie har i øvrigt sagt følgende om ham i dag:

"I also expected the form we’ve seen from Berbatov. Last season was a strange one for him and we maybe didn’t use him in the right way, but we know exactly how to use him now – further up the pitch, playing as a centre forward."

Jeg tror, at vi får en endnu bedre Berbatov at se i den kommende sæson.

http://www.youtube.com/v/xxJ9wdXXbwY
http://www.youtube.com/v/mh0b8ZO5df8

Cesc
Gæst

« Svar #7934: 26 Jul 2009, 21:58 »

Hvis jeg skal tale helt ærligt, så har jeg altid beundret den kære Berbatov - det hele stammer tilbage fra FIFA 06, mener jeg, hvor han som de fleste nok ved, slog sine folder ud i Leverkusen. Havde et fantastisk gem med ham og Baptista på toppen, og de to hamrede kasser ind for mig - og lige siden, har jeg sgu' været ret vild med Berbatov. Lidt af kærligheden forsvandt dog, da han valgte at skifte til Tottenham, men han var jo intet stort navn på dette tidspunkt - faktisk mere en lottokupon i min bog, hvert fald da Tottenham købte ham.

Nu føler jeg, at han virkelig er en klassespiller, og faktisk meget undervurderet. For at gøre en lang svada kort, så er jeg helt enig med SirToby.

De to klip der underbygger bare vores påstand: Berbatov er genial.

Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010