home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583163 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7815: 17 Jul 2009, 15:39 »

Tror han har en del klasse, når selveste Ferguson har kigget på ham i 2 år, så han kender vel til hans kvaliteter. Sjælden hans indkøb flopper totalt. Nani er dog en undtagelse.

Hehe det er faktisk sket en del gange Juller man glemmer det bare.. Massimo Taibi, Fabien Barthez, Tim Howard, Mark Bosnich, Manucho, Nani, Laurent Blanc (til dels).. SÅ jojo det er sgu sket en del gange det er bare ikke det man lægger vægt på.. Hvilket er klart taget i betragtning af ALLE de gode ting han har gjort for Man Utd.. Han er sgu en legende ..

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #7816: 17 Jul 2009, 15:40 »

Som normann, så kjenner jeg Diouf sine ferdigheter ganske godt. Han er en veldig hurtig spiller som er vanskelig for forsvarspillere å håntere. Han er også veldig sterk og har en relativt god teknikk. Han skaper vanvittig mange sjangser, ofte helt på egenhånd. Hans største problem er at han brenner veldig mange sjangser, men det har han forbedret i de siste kampene, der han har vært mer effektiv.

Jeg fikk sjokk da jeg fikk vite om overgangen, med tanke på at interessen var mest fra klubber som Grooningen, Monaco osv. Men vist Fergie og eventuelt andre i trenerapparatet klarer å forbedre avslutningene hans, så kan han med litt spilletid bli gull verdt for United.

United-styrer
Gæst

« Svar #7817: 17 Jul 2009, 16:08 »

United-styrer: Hvorfor er det helt præcist du er begejstret for Uniteds nye indkøbsstrategi? (eller den der har været i brug under dette transfervindue) ..

Mens andre storklubber investerer svimlende summer i alverdens verdensstjerner, viger Manchester United ikke fra klubbens traditionelle dyder: talentarbejde, kollektiv og et ønske om at spille positiv, fremadrettet fodbold. Jeg synes, det er en tiltalende tilgang til tingene. Det er vigtigt for mig at kunne solidarisere mig med den klub, jeg støtter, og jeg kan stå inde for Uniteds ansvarlige ageren på transfermarkedet samt den fremadrettede strategi, hvor man tilsyneladende vil satse på en kombination af etablerede verdensstjerner og ungt blod fra både egne rækker og udlandet. Samtidig er vi kommet af med to krukkede typer i skikkelse af Tevez og Ronaldo. Jeg er godt tilfreds og mener stadig, vi har en konkurrencedygtig trup.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7818: 17 Jul 2009, 16:28 »

DavidMadsen: Der er nu UNÆGTELIGT forskel på TIppeligaen og PL .. ALT i PL er klasser over det der er i Tippeligaen og han vil uden tvivl blive markeret bedre i PL end han bliver i Norge.. Han lyder til at være en spændende spiller, men da jeg ikke kender så meget til ham skal han nok lige bevise sit værd først .. Når han kommer i Januar kunne han i princippet også bare være den "nye" Manucho.. Derudover er Youtube videoer ikke ligefrem det bedste at bedømme folk udfra da de altid er subjektive og faktisk ikke viser så meget om en spiller..
Hvis du læser afsnittet "Personlig vurdering" har jeg netop skrevet at der er stor forskel på PL og Tippeligaen. Kig nu lige efter engang, inden du bliver så "sur" over det, når jeg har skrevet det samme som du mener.. Jeg siger at de minder om hinanden, ved at det er fysiske ligaer, men at der er stor forskel på dem.. Dette var også delvist til JKJ.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7819: 17 Jul 2009, 16:54 »

Mens andre storklubber investerer svimlende summer i alverdens verdensstjerner, viger Manchester United ikke fra klubbens traditionelle dyder: talentarbejde, kollektiv og et ønske om at spille positiv, fremadrettet fodbold.

Det er vel en sandhed med modifikationer med tanke på de summer som tidligere er blevet givet for spillere som bl.a. Veron, Ferdinand, Rooney, Berbatov...?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7820: 17 Jul 2009, 17:04 »

Mens andre storklubber investerer svimlende summer i alverdens verdensstjerner, viger Manchester United ikke fra klubbens traditionelle dyder: talentarbejde, kollektiv og et ønske om at spille positiv, fremadrettet fodbold. Jeg synes, det er en tiltalende tilgang til tingene. Det er vigtigt for mig at kunne solidarisere mig med den klub, jeg støtter, og jeg kan stå inde for Uniteds ansvarlige ageren på transfermarkedet samt den fremadrettede strategi, hvor man tilsyneladende vil satse på en kombination af etablerede verdensstjerner og ungt blod fra både egne rækker og udlandet. Samtidig er vi kommet af med to krukkede typer i skikkelse af Tevez og Ronaldo. Jeg er godt tilfreds og mener stadig, vi har en konkurrencedygtig trup.

Både enig og uenig i visse punkter af det du siger.. Jeg er enig i at United altid har været kendt for et godt talentarbejde og godt talentspejder arbejde.. Men det er ikke udelukkende det man har gjort som g00n også kommer ind på så har man jo smidt en masse penge afsted mod Ferdinand, Berbatov, Rooney osv..

Den eneste grund (som jeg ser det) til man ikke har købt en etableret verdensstjerne i dette vindue er fordi man er blevet slået i kampen om Benzema bl.a. Det er som om United gentagende gange taber transferkampen mod Real Madrid, og jeg tror mere man skal se ageren i dette vindue som en anerkendelse af det nederlag man har lidt på transfermarkedet - hvilket gør ondt på mig at sige da jeg selv er United fan og har været det i MANGE år .. Derfor ser jeg ikke dette som noget positivt, slet ikke når man slipper to verdensklassespille re i Ronaldo (solgt) og Tevez (som godt nok ik var ejet af united), og man istedet køber spillere som Obertan (talentfuld spiller - kender lidt til ham), Owen (god spiller + konstant skadet = ubrugelig) Valencia (god spiller jeg håber vi ka udvikle noget mere), Diouf (kender intet til ham udover han sku ha noget potentiale).. Pointen er man ikke har købt verdensklasse spillere ind..

Der blev snakket om Ribery, Benzema osv. som man har måtte opgive og istedet kom ovenstående spillere ind, så U-S ser du ikke dette som et nederlag eller ser du det som en sejr?

Ser du ikke truppen svækket iforhold til den vi havde sidste år??

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7821: 17 Jul 2009, 17:07 »

Hvis du læser afsnittet "Personlig vurdering" har jeg netop skrevet at der er stor forskel på PL og Tippeligaen. Kig nu lige efter engang, inden du bliver så "sur" over det, når jeg har skrevet det samme som du mener.. Jeg siger at de minder om hinanden, ved at det er fysiske ligaer, men at der er stor forskel på dem.. Dette var også delvist til JKJ.

Det var ikke en kommentar til din personlige vurdering det var en kommentar til det du skrev til Cesc her:

Cesc: Tja, måske er det bare god positionering, et godt overblik, og så at han er fremragende uden bold. Det ved jeg ikke noget om, men det var da også en mulighed..

Det var mere dette jeg reagerede på end din vurdering af Mame Diouf.. Er heller ikke "sur" jeg giver bare udtryk for at jeg er uenig med dig og argumenterer for dette.. Det gjorde JKJ også..

DavidMadsen
Manager

« Svar #7822: 17 Jul 2009, 17:13 »

Det var ikke en kommentar til din personlige vurdering det var en kommentar til det du skrev til Cesc her:

Det var mere dette jeg reagerede på end din vurdering af Mame Diouf.. Er heller ikke "sur" jeg giver bare udtryk for at jeg er uenig med dig og argumenterer for dette.. Det gjorde JKJ også..
Det sidste, som jeg skrev til Cesc, var bare ment som Diouf i forhold til Tippeligaens forsvar. Selvom det nok er skrevet lidt forkert. Og som jeg skriver til sidst aner jeg ikke noget om det, da jeg kun kender noget til Rosenborgs forsvar i Norge.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7823: 17 Jul 2009, 17:18 »

Det sidste, som jeg skrev til Cesc, var bare ment som Diouf i forhold til Tippeligaens forsvar. Selvom det nok er skrevet lidt forkert. Og som jeg skriver til sidst aner jeg ikke noget om det, da jeg kun kender noget til Rosenborgs forsvar i Norge.

Okay det var bare ikke helt det der kom frem som budskab.. Eller det var ikke det jeg kom frem til i hvert fald..
Men det er fair nok alt andet lige så er vi i hvert fald enige om at Diouf får det sværere i PL end han har det i Tippeligaen Wink hehe

United-styrer
Gæst

« Svar #7824: 17 Jul 2009, 17:41 »

Der blev snakket om Ribery, Benzema osv. som man har måtte opgive og istedet kom ovenstående spillere ind, så U-S ser du ikke dette som et nederlag eller ser du det som en sejr?

Ser du ikke truppen svækket iforhold til den vi havde sidste år??

Jo, selvfølgelig er vi svækket på papiret. Men jeg ser det ikke som et nederlag. Jeg så et mærkeligt uinspireret United-hold i den forgangne sæson. Vores kombinationsspil, der almindeligvis hører til i den absolutte elite, flød ikke. Jeg tror på, at vi bliver bedre i den kommende sæson. Jeg tror på, at flere spillere vil træde ud af Cristiano Ronaldos skygge. Jeg tror på, at vi er et stærkere kollektiv uden krukker. Jeg tror på, at den nuværende trup er mere sulten, end den vi havde i sidste sæson. Jeg tror på Ferguson og på Manchester United. Og jeg tror på mesterskabet.

Og frem for alt mener jeg, at denne transferstrategi er noget, man som fan kan tillade sig være en smule stolt af.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 17:43 af United-styrer » Logged

SirToby
Manager

« Svar #7825: 17 Jul 2009, 17:53 »

Jeg er også super tilfreds med det, vi har præsteret i sommerpausen indtil videre. Vi har en meget spændende trup, og der skal godt nok meget til, før jeg begynder at se negativt på tingene. Fergie er vores bedste mand, og jeg tror på guld igen, igen.

Og når vi snakker dyre indkøb, er Ferdinand og Rooney jo også i top 10 - yderst kloge indkøb. Det har jeg ikke set fra de andre lorteklubber i PL.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7826: 17 Jul 2009, 18:11 »

Jeg kan heller ikke se, hvordan man kan være skuffet over vores ageren på transfermarkedet.
Vi har jo i forvejen en yderst spændende og ret rutineret førsteholdstrup, krydret med nogle unge spillere. Og nu har vi købt endnu flere store talenter, som alligevel ikke er helt urutinerede, og så med Michael Owen som rutine. Owen er jo yderst rutineret, og passer godt ind i angrebet, hvis han undgår skaderne. Diouf må være en "erstatning" for Fraizer Campbell og Manucho som begge er blevet solgt. Men som i længden har et stort talent, og som sikkert sagtens kan tage over for Owen eller Berbatov når tid er. Og han har jo også rutine fra Molde, på et eller andet plan. Og endda med Welbeck og Macheda som yderligere backup og talent. Antonio Valencia er jo nok hentet for at tage over på kanten efter Ronaldo, og han har jo masser af rutine fra Wigan. Obertan har rutine fra Bordeaux, og kan spille flere pladser hvilket styrker bredden, samtidigt med at han er et stort talent.  Jeg er jublende lykkelig over, at det ikke er f.eks. Zlatan og Ribery der er kommet til klubben, men de spillere som nu er skiftet.

Ifølge transfermarkt.de har vi +73.450.000 € tilbage efter sommerens handler. Det passer vidst ikke helt, men det ville da tage en okay slat af vores gæld!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7827: 17 Jul 2009, 18:39 »

Hvor meget skylder I i gæld?
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 18:43 af MichaelHarlev » Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller

« Svar #7828: 17 Jul 2009, 18:46 »

Hvor meget skylder I i gæld?
Manchester United: 5,9 mia. kroner

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7829: 17 Jul 2009, 18:52 »

Det var ellers en del Shockeret

Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010