home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 500 501 [502] 503 504 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583544 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7515: 30 Jun 2009, 20:41 »

Fremragende, mit ønske gik endeligt i opfyldelse. Jeg glæder mig virkeligt til at følge ham i United Smiley

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7516: 30 Jun 2009, 20:50 »

Gudekøb, Benzema og en kant til ja, så er vi bedre end sidste sæson tror jeg Opstemt

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

United-styrer
Gæst

« Svar #7517: 30 Jun 2009, 20:52 »

Fedt, at den endelig kom i hus. Jeg ser frem til at følge ham i United-trøjen. Samtidig har Pranjic udtalt, at hans holdkammerat (en mand, der hedder Karim Benzema) er på vej til Old Trafford. Får vi også ham i hus, mangler jeg kun Ashley Young, før jeg har fået mine ønsker opfyldt. Fabian Delph kunne også være interessant.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7518: 30 Jun 2009, 20:56 »

Delph er ung, så jeg vil gerne vente med ham, hvis bare vi får de 3 Opstemt

GLEM DEM!

DavidMadsen
Manager

« Svar #7519: 30 Jun 2009, 21:06 »

Samtidig har Pranjic udtalt, at hans holdkammerat (en mand, der hedder Karim Benzema) er på vej til Old Trafford. Får vi også ham i hus, mangler jeg kun Ashley Young, før jeg har fået mine ønsker opfyldt. Fabian Delph kunne også være interessant.
Jeg er fuldstændig enig, og så vil jeg oven i det gerne have Douglas Costa, hvis det er muligt. Men det finder vi jo ud af, i løbet af transfervinduet. Spændende!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7520: 30 Jun 2009, 21:09 »

Jeg er fuldstændig enig, og så vil jeg oven i det gerne have Douglas Costa, hvis det er muligt. Men det finder vi jo ud af, i løbet af transfervinduet. Spændende!
Ekstremt spændende, nu kan vi få lidt ro igen også angribe Benzema og Young eller Douglas Costa. Genialt drenge, vi kommer igen! Wink

GLEM DEM!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7521: 30 Jun 2009, 21:12 »

Fremragende køb af Valencia og hvor er jeg glad for at det endelig blev offentlig gjort. Jeg glæder mig ufattelig meget til den kommende sæson hvor han forhåbenlig kan fortsætte det gode spil i Premier League. Nu håber jeg bare at vi også køber Benzema eller Agüero men den sidstnævnte skal jeg nok ikke regne med. Dog håber jeg også ligesom jer andre på et køb af Young eller en anden spiller som ligner ham meget. Derudover må der meget gerne blive købt nogle talenter ind.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #7522: 30 Jun 2009, 21:25 »

Lyon-spiller sender Benzema til United

Ville være yderst klasse..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7523: 01 Jul 2009, 11:44 »

Nu er det godt nok kun rygtebasis, men: http://www.bold.dk/nyt/Avis-Benzema-til-Real-Madrid

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #7524: 01 Jul 2009, 11:52 »

Ja, det lader til, at der er sket en U-vending natten over. Pranjic har dementeret sine udtalelser, og alt tyder nu på, at Benzema inden længe kan kalde sig Real Madrid-spiller. De er svære at konkurrere med. Måske man bare skulle vente, til de har handlet færdigt og ikke køber spillere for næsen af os.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7525: 01 Jul 2009, 11:57 »

Det er trist med Real Madrid og alle deres penge.
Som Roolands motto på MSN siger: Hvad er forskellen på en g-streng og Florentino Perez´ slips? G-strengen dækker hele røvhullet!

Benzema havde/ville være et klasseindkøb, men nu ser det ud til at han skal til Real. Trist.
Så håber jeg bare på at vi henter Agüero, men det sker næppe hvis man spørger mig.

United-styrer
Gæst

« Svar #7526: 01 Jul 2009, 12:01 »

Det har ærgrer mig faktisk mere end salget af Ronaldo (siger måske ikke så meget). Benzema var det perfekte køb, og der er ikke en angriber, jeg halvt så gerne så i United. Jeg er træt af Reals milliarder.

SirToby
Manager

« Svar #7527: 01 Jul 2009, 12:34 »

Lad os nu se. Skulle man tro medierne, er det jo os, der har betalt mest, og ifløge en holdkammerat skifter han til os. Jeg tror og håber ikke, at løbet er kørt.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7528: 01 Jul 2009, 12:35 »

Han er jo mere eller mindre bekræftet i Real Madrid. Holdkammeraten har i øvrigt trukket sine kommentarer tilbage. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #7529: 01 Jul 2009, 12:36 »

Lad os nu se. Skulle man tro medierne, er det jo os, der har betalt mest, og ifløge en holdkammerat skifter han til os. Jeg tror og håber ikke, at løbet er kørt.

"I have not granted any interview to the media. I do not know any other answer to say to you because I said nothing"
- Pjanic, i dag.

Med andre ord skal vi næppe lægge for meget i de udtalelser. Pilen peger mod Madrid.

Sider: 1 ... 500 501 [502] 503 504 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010