home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 499 500 [501] 502 503 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583547 gange)
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7500: 27 Jun 2009, 13:47 »

Du har ret US, Brown er bedre. Smiley

SirToby
Manager

« Svar #7501: 30 Jun 2009, 18:33 »

Nå, nu går Tevez ud og kritiserer Fergie. Så ved vi da, at det var det rigtige ikke at forlænge med ham.

Det svin...

JKJ
Gæst

« Svar #7502: 30 Jun 2009, 18:41 »

Hvorfor ikke Brown på højre backen?

Hvad med ham der Rafael, er det ikke det han hedder. I de kampe jeg har set har han da gjort et ganske godt indtryk på mig. Det skal dog siges jeg nok ikke har set ret meget mere end en håndfuld kampe med ham...
« Seneste Redigering: 30 Jun 2009, 18:45 af JKJ » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #7503: 30 Jun 2009, 18:46 »

Hvad med ham der Rafael, er det ikke det han hedder. I de kampe jeg har set har han da gjort et ganske godt indtryk på mig. Det skal dog siges jeg nok ikke har set ret meget mere end end håndfuld kampe med ham...

Han startede som lyn og torden, men viste svaghedstegn senere på sæsonen, og er for mig at se endnu ikke klar til at være stamspiller i en klub af Manchester Uniteds størrelse. Hans potentiale er dog uomtvisteligt, og jeg er overbevist om, at han vil erobre pladsen med tiden. Wes Brown gjorde en upåklagelig figur på højre backen i 07/08-sæsonen og er mit førstevalg.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7504: 30 Jun 2009, 18:47 »

Hvad med ham der Rafael, er det ikke det han hedder. I de kampe jeg har set har han da gjort et ganske godt indtryk på mig. Det skal dog siges jeg nok ikke har set ret meget mere end end håndfuld kampe med ham...

Helt enig JKJ, men Brown var fantastisk i sæsonen 2007/08, men blev dog skadet og spillede ikke ret mange kampe for os i sidste sæson. I sidste sæson var O'shea førstevalg og gjorde det fremragende. Han blev dog også skadet og Rafael da silva vikarierede de gange og var faktisk udmærket

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7505: 30 Jun 2009, 18:49 »

van der Sar
O'Shea/Brown - Ferdinand - Vidic - Evra
Carrick - Fletcher/Scholes - Giggs/Anderson
Park - Rooney
Berbatov

Som udgangspunkt har vi svært ved at forbedre vores line-up, og vi skal heller ikke ændre for meget, og derfor synes jeg, at Benzema og Valencia vil være nok. Om de så bliver backups eller førstevalg, aner jeg ikke.

Mon ikke vi med 900 millioner kroner at gøre godt for, for et lige så slagkraftigt hold som sidste år, hvis ikke mere?

Valencia bliver angiveligt præsenteret indenfor de næste dage og Benzema håber jeg at Ferguson får lokket til Old trafford. Ferguson har tit været ude at beundre ham, så mon ikke han får ham overtalt.  Og bare med de spiller ser jeg et slagkraftigt hold. Benzema klasser bedre end Tevez og valencia en klasse eller to under Ronaldo. Det vil altså sige at vi på det punkt har et lige så stærkt hold. Jeg tror dog også at vi får at se en spiller yderligere!

JKJ
Gæst

« Svar #7506: 30 Jun 2009, 18:50 »

Han startede som lyn og torden, men viste svaghedstegn senere på sæsonen, og er for mig at se endnu ikke klar til at være stamspiller i en klub af Manchester Uniteds størrelse. Hans potentiale er dog uomtvisteligt, og jeg er overbevist om, at han vil erobre pladsen med tiden. Wes Brown gjorde en upåklagelig figur på højre backen i 07/08-sæsonen og er mit førstevalg.
Helt enig JKJ, men Brown var fantastisk i sæsonen 2007/08, men blev dog skadet og spillede ikke ret mange kampe for os i sidste sæson. I sidste sæson var O'shea førstevalg og gjorde det fremragende. Han blev dog også skadet og Rafael da silva vikarierede de gange og var faktisk udmærket

Fint nok, jeg trode bare i var sprunget let og elegangt hen over ham.

Og ja han ser da ud til ahn kan en ting eller 2 og han skal nok blive spændene at følge i fremtiden. Imo er det i hvert fald en plads i ikke behøver tænke alverden på de næste mange år...

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7507: 30 Jun 2009, 19:07 »

Nå, nu går Tevez ud og kritiserer Fergie. Så ved vi da, at det var det rigtige ikke at forlænge med ham.

Det svin...

Kunne ikke være sagt bedre. Tevez mister mere og mere af min respekt hver dag der går.

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7508: 30 Jun 2009, 20:04 »

Mon ikke vi med 900 millioner kroner at gøre godt for, for et lige så slagkraftigt hold som sidste år, hvis ikke mere?

Er det den officielle købesum eller hvad? Altså, Ronaldo blev solgt for ca. 715mio og så vidt jeg husker har United en stor gæld som man nok kan forestille sig at en del af de penge går til. Ikke at jeg ved noget om det, det er blot personlige spekulationer. Men er der nogen anelse om hvor meget Ferguson har til brug?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7509: 30 Jun 2009, 20:12 »

900 millioner er det tal, som der har kørt rundt.. Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #7510: 30 Jun 2009, 20:18 »

Ferguson får hvert år 200 millioner til transfers. Det er en fast aftale. Og oveni er der jo så de 700 fra Cristiano.
Men nogle få af dem er da brugt allerede.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7511: 30 Jun 2009, 20:26 »

Ja, købet af Valencia er netop blevet bekræftet Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7512: 30 Jun 2009, 20:32 »

Lige nøjagtigt. Og her er linket med lidt interviews. Har set ham nogle gange spille for Wigan og synes virkelig han har et stort potentiale. Tror han bliver en stor spiller for os. Overgangsummen skulle angiveligt ligge på 142 millioner. Hvis det er rigtigt har de stadig 758 millioner tilbage. Et vanvittigt beløb og håber inderligt at de får Benzema og måske en kantspiller mere.

SirToby
Manager

« Svar #7513: 30 Jun 2009, 20:37 »

Fuck, hvor lækkert med et indkøb. Jeg glæder mig ganske meget til at se ham i aktion og til resten af transfervinduet. Har aldrig bemærket ham, men jeg er sikker på, at Fergie ved, hvad han gør.

ManUtd83
Manager

« Svar #7514: 30 Jun 2009, 20:38 »

Så gik den hjem allerede. Virkelig, virkelig lækkert! Han er en super spiller tror jeg. Jeg har ikke selv set ham meget, men når han over to sæsoner har imponeret Fergie og staben og endda i Premier League, så kan det ikke gå helt galt. Jeg tror han er meget mere holdspiller end Ronaldo, hvilket helt sikkert kan gavne offensiv, som ikke var særlig imponerende i sidste sæson.

Kan ikke vente med at se ham i den røde trøje Smiley Smiley nu til Benzema.

Sider: 1 ... 499 500 [501] 502 503 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010