home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583948 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7260: 12 Jun 2009, 02:43 »

At sige, at Carrick mangler 4-5 niveauer er alligevel at overdrive den. Alonso er lige klassen over Carrick, som jeg ser det. Har argumenteret hvorfor, kig tilbage i tråden. Tunge

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7261: 12 Jun 2009, 03:17 »

Jeg vil lægge ud med at kommentere din.. lad os kalde det hypotese, om hvad fremtiden bringer.

Hold da kæft for en frase. I og med, at United sælger Ronaldo betyder ikke nødvendigvis at de SKAL ud og hente en ny afløser. Det betyder at vi formentlig gør det, ja. Derudover findes der andre spillere end Ribery. Hvis United mener at gå andetsteds, vil det overhovedet ikke skabe splid, det nægter jeg at tro.

Ronaldo er ikke alt, tro det eller ej. Ronaldo er ikke manden alene, der har ført United til hvad de er nu. Ronaldo har været en vigtig brik, og har stort set været centrum for holdet de seneste par år. Men hvad fanden.. det sagde man også ved Nistelrooy, Keane, Cantona osv. Holdet er altid over spilleren, United har ikke bygget holdet op omkring Ronaldo, og er heller ikke afhængig af Ronaldo.

Tilbage til emnet. Hvis United køber en anden spiller, nægter jeg at tro at fansene vil blive eddikesure, og det ville da være dybt latterligt at forudsige, at de kræver bestyrelsens afgang udelukkende grundet Ronaldo-salget. Btw. mht. bestyrelsen, så har der altid fra de fleste Utd-fans været stor modstand mod Glazer-indtagelsen af United, så forskellen kan jeg ikke se. Bestyrelsens afgang er yderligere ikke lig med sportslig nedgang.
Undskyld, men jeg kan kun sidde og grine lidt over det du satte frem her, for det virker imo meget usandsynligt, og en del som om, du ikke kender til situationen i United.

Indeed, jeg er United-fan. Jeg ser måske tingene en anelse subjektivt, men forsøger at forholde mig neutral i mine diskussioner. Men hvad kan jeg sige? Du virker som om du har dine fordomme mod United-fans, og ikke vil rykke dig fra dem.

Dog må jeg give dig ret i den lille detalje med CL-finalen. Der spillede han virkelig dårligt, men at det altid er sådan, er du helt forkert med. Park er en klassespiller på sin måde. Han har et godt teamwork, og det at hans bundniveau er meget højt, gør ham aldeles til en klassespiller - på sin led. Mht. CL-finalen, så spillede samtlige United-spillere dårligt.

Uniteds midtbane er bred MED kvalitet. Enhver kan have tre mænd på midten, der virkelig har talenterne, men hvis en af disse sættes ud af spil, så pludselig ikke at have noget overhovedet. Der kan nævnes flere i rækken af talentfulde United-midtbanespillere, end de omdiskuterede.

I United fans har det virkelig med at rose og fremhæver jeg egne spillere. Endnu et tegn på jeres arrogance. Hvis jeg havde været United fan, havde jeg sagt det ligeud. Park skal ud og Carrick skal ud. Vi har ambitioner om at vinde chl igen, derfor skal der forbedres på netop disse to positioner, da de hverken er kompetente nok til bænken.

Thaurat al Shabab

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7262: 12 Jun 2009, 03:27 »

mfsjovhat: Sig mig..ser du nogensinde fodbold? Bare et lille spørgsmål, da du er heeeelt væk i alt som du siger Grin

19-18!

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #7263: 12 Jun 2009, 03:29 »

I United fans har det virkelig med at rose og fremhæver jeg egne spillere. Endnu et tegn på jeres arrogance. Hvis jeg havde været United fan, havde jeg sagt det ligeud. Park skal ud og Carrick skal ud. Vi har ambitioner om at vinde chl igen, derfor skal der forbedres på netop disse to positioner, da de hverken er kompetente nok til bænken.

Er det dit eneste forsvar? United-fansenes tilsyneladende overdrevne form for arrogance? Come on!

Du er ikke United-fan, og det bærer dine udtalelser også meget præg af. Der er ingen grund til at fremhæve sådan en fordom, uden nogen speciel grund. Du har din mening, og fred være med det. Men det er en anelse tvivlsomt, hvor meget du egentlig har set de pågældende United-spillere spillle - hvis du ellers overhovedet har det. Jeg holder fast. Park og Carrick har sine forcer og kvaliteter. Ja, Carrick er muligvis et lille niveau under Alonso, men som du forguder ham, ville det ikke være nogen skam.

Nu vil jeg sige det lige ud, United har ikke brug for nogen umiddelbare investeringer på den centrale midtbane for at klare sig. Hvis du så endelig vurderer Carrick og Park til at være så elendige, som du gør, så har United altid backups, som sagtens kan gå ind og overtage.

Men hvad fanden, uanset hvor meget du klandrer Manchester United som hold, vil fakta altid være at Utd. løb afsted med mesterskabet, og hvad der dertil hører.

Zone 43
Manager

« Svar #7264: 12 Jun 2009, 08:33 »

Mascherano er anfører for et land der er noget større (Han burde måske ikke være det, men han er det).

Takkede han ikke nej til det? Eller var det en anden, jeg tænkte på.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #7265: 12 Jun 2009, 09:06 »

mfsjovhat, aldrig har jeg da grint så meget. Du har godt nok styr på din fodbold viden og agrumenter. Du kender Uniteds købe politik og simpelhent alt ellers, du mener at Alonso er 5 niveauer bedre end Carrick og.. ja jeg kan blive ved med alt dit klogskab.
Du siger at United fans er arrogante og selvtilfredse og alt mulig, jamen hvad fanden er det så lige du er, med din vudering af Alonso og Carrick? Kom nu ind i kampen, Alonso er den smule bedre end Carrick måske, men da ikke 5 niveauer.
Der er jo nok også en grund til, at Liverpool ikke har vundet Premier League i snart 100 år ( Wink )

Metsu1
Manager

« Svar #7266: 12 Jun 2009, 09:57 »

Jeg så nu gerne en forstærkning til den centrale midtbane, da jeg synes Scholes og Anderson, har det niveau der skal til, hvis vi vil gøre os gældende i kampen om CL igen til næste sæson  Ubeslutsom

Mht. Carrick er han en rigtig stabil spiller og sige at Alonso er fem niveauer bedre, kan kun komme fra en Liverpool fan  Peace

Som jeg tidligere har fået at vide i andre klubbers tråde (af Hawk1nZ), så er klubtråden lavet til, at man kan hylde og skamrose sit hold og den enkelte spillere og kan fans af andre hold ikke tåle dette, skal de holde sig fra den pågældende klubs tråd. derfor vil jeg foreslå, at mfsjovhat holder sig væk herfra fremover og holde sig til Pool'e tråden  Wink

Vi kommer til at mangle Ronaldo uden tvivl, men jeg håber, at de andre kan løfte arven og så håber jeg meget på en forstærkning i form af Ribery, som jeg personlig synes er en fantastisk fodboldspiller.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7267: 12 Jun 2009, 10:08 »

Jeg er enig i Metsu, om at vi kommer til at mangle Ronaldo, men han var begyndt at blive en større og større "primadonna". Hvis vi kunne lokke Ribery fra Bayern ville det være fantastisk, og Ronaldo's tomplads ville blive udfyldt med det samme. Men han er jo meget dyr så det er tvivlsomt. Måske bliver der ikke hentet nogen spillere til den position, og så kan Nani/Park, måske vise sit værd i den næste sæson.

mfsjovt: du er da fuldstændig forkert i dine vurderinger. Carrick skal ikke væk fra Manchester United, han er en klassespiller og han er god og han skal slet ikke væk fra Manchester United. Han klarer det suverænt på central midtbanepladsen i Manchester United. Når Owen Hargreaves er klar igen, så kan det være at han skal væk, men ikke før det, da han er en vigtig brik på midtbanen. Park, han skal heller ikke væk, det er svært at ønske sig en bedre reservespiller.

Jeg vil også lige komme med mit forsøg om hvem vi skal hente i denne sommer. Siden Carlos Tevez - højst sandsynlig går væk i denne sommer, så er det måske lidt svært at få styr på angrebet. Dimitar Berbatov er ikke god nok til United, hvertfald ikke efter hvad han har vist i denne sæson. Selvom han har været kåret som en af de mest effektiveste spillere i Premier League, efter denne sæson. Så er det jo ren og skær statistiker. Hvis det var kigget efter om det ville gøre nogen forskel på holdet at miste ham, så ville han slet ikke være på den liste. Hvis vi ville miste Ferdinand og Vidic, så ville holdet kollapse, men hvis vi mistede Berbatov, så gør det ingen forskel.
Hvis vi kunne sælge Berbatov og købe en Benzema/Agüero, så synes jeg at dette transfervindue, vil blive et succesfuldt transfervindue.

United-styrer
Gæst

« Svar #7268: 12 Jun 2009, 11:04 »

Reina slår VDS, Jamie 'Own Goal' Carragher er niveauer over Rio Ferdinand, og vores midtbane (Anderson, Scholes, Carrick, Giggs, Hargreaves, Fletcher) er elendig og flere længder bag Liverpools.

Faktisk er Liverpool bedre end os på samtlige pladser. Alligevel er det os, der vinder titlerne.

Det er fint med mig.

Og er det så ikke på tide at droppe den latterlige diskussion? Det er morsomt at se Liverpool-fansene skrige på argumenter i en diskussion, hvor argumenter klinger hult. Jeres argumenter består i postulater. Jeg kan også påstå, at Carrick er en bedre pasningsspiller end Alonso.

Cesc har sagt, hvad der skulle siges.

SirToby
Manager

« Svar #7269: 12 Jun 2009, 11:21 »

Jeg forstår simpelthen ikke, at I kan mene, at I har en bedre central midtbane end os. Den er jo ikke bare bedre, fordi den er bredere. Det kommer man nødvendigvis ikke langt med. Det er da for helvede ikke jeres Liverpool, der vandt Premier League og spillede Champions League-finale. Det burde være bevis for det hele. Jeg har ikke set meget Liverpool i år, men det kan på ingen måde konstateres, at Mascherano er bedre end FLETCHER og Alonso er bedre end CARRICK. Gerrard har været mere betydningsfuld end Scholes og har været bedre end ham. Det skal dog lige siges, at Scholes er en klogere fodboldspiller i hovedet og mere talentfuld, og det kan de fleste professionelle spillere, der har spillet med eller imod ham, skrive under på.

Carrick afleveringer: http://www.youtube.com/v/3NOk_1IX-og og http://www.youtube.com/v/diUW4YHvg2Y (det første mål)

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #7270: 12 Jun 2009, 12:00 »

Hvorfor alt den kritik af Carrick og Park?
Nu har jeg set det generelt har været liverpool fans som også har kommenteret Park og Carrick. Jeg vil da sige Park er måske ikke den bedste fodboldspiller, men er Ryan Babel det? Hvis jeg skulle vælge ville jeg da meget hellere have Park fremfor Babel.
Park giver sig ALTID 100%, han løber meget og mange tomme kilometer, ligesom Gerrard.

Carrick synes jeg har været en rigtig vigtig spiller i den her season, og hans afleveringer og arbejdsstyrke er sku ligeså gode/god som Alonso's.
Så det med "arrogance" er da hvis ikke kun os united-fans som har det. Eller hvad? ö

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7271: 12 Jun 2009, 12:09 »

Reina slår VDS, Jamie 'Own Goal' Carragher er niveauer over Rio Ferdinand, og vores midtbane (Anderson, Scholes, Carrick, Giggs, Hargreaves, Fletcher) er elendig og flere længder bag Liverpools.

Faktisk er Liverpool bedre end os på samtlige pladser. Alligevel er det os, der vinder titlerne.

Det er fint med mig.

Og er det så ikke på tide at droppe den latterlige diskussion? Det er morsomt at se Liverpool-fansene skrige på argumenter i en diskussion, hvor argumenter klinger hult. Jeres argumenter består i postulater. Jeg kan også påstå, at Carrick er en bedre pasningsspiller end Alonso.

Cesc har sagt, hvad der skulle siges.

Hehe ja man får helt lyst til at forsætte med vores "arrogance" og blot konstatere at vinderen altid har ret. Vi må jo så have en manager der er flere niveauer over Rafa Benitez (Kunne man vel næsten argumentere sagligt for oven i købet), siden vi kan vinde Liga Cupen, Mesterskabet og ende i CL finalen med et middelmådigt hold Smiley

Om så vi havde serie 5 spillere ville det rage mig, vi står pt. med alle chancer for at gentage denne sæsons succes. Ronaldo er væk, dermed er der plads til nye impulser og sådan må det nødvendigvis være engang Smiley Der er pres på Liverpool, for det er NU spillerne og Benitez skal vise de kan vinde Premier League. Alle snakker om hvor fantastisk de sluttede af på sæsonen, men hvad gør man hvis Gerrard eller Torres igen bliver skadet?

Skal vi så også høre på at "vi har jo egentligt den bedste midtbane" og andre forsøg på at gribe halmstrå der ikke eksisterer. Det er sjovt, vi bliver kaldt arrogante, mens Liverpool fans nægter at kigge på en statistik der bl.a. fortæller at Carrick har lagt op til flere mål end Alonso, og Fletcher har scoret mere end Mascherano. Mascherano taber hovedet ind i mellem, mens Alonso er skrøbelig. Det er ikke på midtbanen vi skal finde forskellen på de to hold, det er alle andre steder faktisk. Jo, Torres er en fantastisk angriber, men indtil i går havde vi Ronaldo som han ikke slår.

Derudover har vi bedre fløje, backs, centerforsvar, en bredere trup og en målmand der er på højde med Reina. Det er sjovt som centerforsvaret for AL æren for den lange række af Clean Sheets tidligere på året. Tror I van der Sar bare stod og havde intet at lave? Jeg husker da en halvsløj præstation af Reine mod Chelsea, så lad være med at lade som om han er klasser over van der Sar, for det er han ikke. Så det bliver et spørgsmål om hvilke briller man har på, om den ene lige er 1cm foran den anden eller omvendt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7272: 12 Jun 2009, 12:12 »

Jeg forstår simpelthen ikke, at I kan mene, at I har en bedre central midtbane end os. Den er jo ikke bare bedre, fordi den er bredere. Det kommer man nødvendigvis ikke langt med. Det er da for helvede ikke jeres Liverpool, der vandt Premier League og spillede Champions League-finale. Det burde være bevis for det hele. Jeg har ikke set meget Liverpool i år, men det kan på ingen måde konstateres, at Mascherano er bedre end FLETCHER og Alonso er bedre end CARRICK. Gerrard har været mere betydningsfuld end Scholes og har været bedre end ham. Det skal dog lige siges, at Scholes er en klogere fodboldspiller i hovedet og mere talentfuld, og det kan de fleste professionelle spillere, der har spillet med eller imod ham, skrive under på.

Carrick afleveringer: http://www.youtube.com/v/3NOk_1IX-og og http://www.youtube.com/v/diUW4YHvg2Y (det første mål)

Haha ja, Carrick ligger jo næsten aldrig gode afleveringer Smiley

Og i øvrigt så stinker Fletcher jo (sidste mål)

DavidMadsen
Manager

« Svar #7273: 12 Jun 2009, 16:17 »

Mit ønske ser nu ud til at blive opfyldt;
United har budt på Antonio Valencia!
Jeg har selv fulgt Wigans kampe i en periode, og det er bestemt en spændende spiller, som vi er i gang med at købe. Uden tvivl, tror jeg at han bliver en succes.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7274: 12 Jun 2009, 16:34 »

Scholes en klogere fodboldspiller en Gerrard.. jeg må le :b heheh

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010