home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584693 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6735: 06 Maj 2009, 15:01 »

Der er ingen af os, der ikke er farvede, men det betyder ikke, at jeg ser gennem fingrene med en hvilken som helst opførsel fra spillere i den røde trøje, og jeg synes, at Ronaldo undertiden har kastet skam (det er ikke det rigtige ord, men det er det første, der falder mig ind) over klubben med sin attitude, der lejlighedsvis har været noget anstødelig. Jeg synes dog, han har forbedret sig på det seneste.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #6736: 06 Maj 2009, 20:36 »

Du burde måske læse hvad jeg skriver, frem for hvad du TROR jeg skriver. Jeg argumenter for, at dommeren burde have udvist situationsfornemmel se, netop fordi det ikke var en hensynsløs tackling, men blot en tackling der forhindrede en oplagt scoringschance. Den var jo ikke i nærheden af Adebayors stempling, eller den tackling der satte Eduardo ud af spillet i et år...

Så skåret ud i pap: Jeg argumenter for at det skulle have været gult, da dommeren burde have taget hensyn til at Fletcher misser finalen...
ALDRIG ALDRIG ALDRIG nogensinde skal en dommer bøje regler, fordi en spiller skal spille finale senere.

tacklingen var til rødt kort da den berøvede en oplagt scoringsmulighed.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

United-styrer
Gæst

« Svar #6737: 06 Maj 2009, 20:38 »

... ved at sparke bolden væk.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #6738: 06 Maj 2009, 20:40 »

Angående den tackling.
Jeg har ikke set den ordentligt - jeg så den ud af øjenkrogen, og kan ikke vurdere om den skal dømmes eller ej!
Men at sige, at dommeren skal give gult EFTER han har dømt den, er bare ren og skær uvidenhed. Det kan/må/skal han ikke Smiley

Dog kunne det godt tyde på, at straffesparket aldrig skulle have været sparket Smiley

Ronaldo er verdens bedste. Hvis jeg var verdens bedste, havde jeg også opført sådan!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Caspper
Manager

« Svar #6739: 08 Maj 2009, 11:03 »

Caspper
Manager

« Svar #6740: 08 Maj 2009, 13:44 »

Wes Brown skadet resten af sæsonen. Øv Smiley

sindsygt
Gæst

« Svar #6741: 08 Maj 2009, 13:48 »

Wes Brown skadet resten af sæsonen. Øv Smiley
Øv øv... Så længe vi "bare" tar PL og CHL skal det nok gå Wink

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6742: 09 Maj 2009, 18:13 »

Ronaldo vs Messi.
United vs Barca.
Huha jeg glæder mig allerede, United trækker det længste strå. Defensiven er stærkest og Ronaldo blomstrer virkelig i de store kampe, han vil blive afgørende og jeg er ikke i tvivl om at hans mentale styrke vil han vise for alvor i finale. Han har en karakter, som kan være provokerende, men det er hans passion og en evne til at præstere under maksimalt pres. Ronaldo vil vise mod og vilje. Jeg er IKKE bange for Messi, sidst vi mødte dem, lukkede United hans venstreben af og sendte på den måde Barca ud.

Konklusionen:
Ronaldo er meget mere komplet og kan vinde afgørende og store kampe.
Messi er ikke manden, der vinder disse trofæer.
Ronaldo er en klasse for sig i mine øjne.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6743: 09 Maj 2009, 18:43 »

Jeg argumenter for at det skulle have været gult, da dommeren burde have taget hensyn til at Fletcher misser finalen...

Undskyld, men siden hvornår skal en dommer give gult og ikke rødt i en situation fordi at en spiller så vil misse en finale? Den sektion af fodboldreglerne må jeg da have overset... Hvis det er til rødt, er det til rødt, så er det da komplet ligegyldigt om den pågældende spiller misser en finale eller en gruppekamp eller hvad der nu kommer næst. Når det så er sagt, så var der ikke straffe, og heller ikke rødt, og jeg er ligeglad med om Fletcher kommer med i finalen eller ej. United er hverken stærkere eller svagere med ham med, i mine øjne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6744: 09 Maj 2009, 19:12 »

Jeg dropper min argumentation for hvorfor Fletcher ikke skulle have haft rødt. Jeg kan konstatere, at det er spøjst som der aldrig er plads til at tænke med hjertet. Det her har bjælde at gøre med, om det er en Utd spiller. Havde det været Messi, Gerrard, Robben, Gibbs, eller en helt 8., havde jeg haft samme følelse.
« Seneste Redigering: 09 Maj 2009, 19:32 af KongFjong » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #6745: 09 Maj 2009, 19:16 »

Ronaldo vs Messi.
United vs Barca.
Huha jeg glæder mig allerede, United trækker det længste strå. Defensiven er stærkest og Ronaldo blomstrer virkelig i de store kampe, han vil blive afgørende og jeg er ikke i tvivl om at hans mentale styrke vil han vise for alvor i finale. Han har en karakter, som kan være provokerende, men det er hans passion og en evne til at præstere under maksimalt pres. Ronaldo vil vise mod og vilje. Jeg er IKKE bange for Messi, sidst vi mødte dem, lukkede United hans venstreben af og sendte på den måde Barca ud.

Konklusionen:
Ronaldo er meget mere komplet og kan vinde afgørende og store kampe.
Messi er ikke manden, der vinder disse trofæer.
Ronaldo er en klasse for sig i mine øjne.

Jeg bryder mig ikke om dette Ronaldo-Messi-forskræp. Det er Manchester United mod FC Barcelona. Vores farligste offensive våben hedder desuden Wayne Rooney netop nu.

Chris
Gæst

« Svar #6746: 09 Maj 2009, 19:25 »

Jeg bryder mig ikke om dette Ronaldo-Messi-forskræp. Det er Manchester United mod FC Barcelona. Vores farligste offensive våben hedder desuden Wayne Rooney netop nu.

Du er ikke meget til ham Cristiano Ronaldo, hva?

United-styrer
Gæst

« Svar #6747: 09 Maj 2009, 19:30 »

Han er bestemt ikke min favoritspiller i United, men jeg er ved at genfinde min sympati for ham. Det irriterer mig dog, når der bliver gjort mere ud af Cristiano Ronaldo end Manchester United. Mit syn på Ronaldo har intet at gøre med min holdning til vores farligste våben pt. Med Rooneys seneste præstationer i baghovedet må det være dagklart for enhver, at han er ikke blot vores bedste offensivspiller, men måske også verdens bedste offensivspiller netop nu. Ronaldo nærmer sig dog sin topform.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6748: 09 Maj 2009, 19:41 »

Fuldstændig enig. Ingen er større end klubben og det gælder også for Ronaldo, men fantastisk han er ved at være oppe i topform. Når han er det, er der ingen som i mine øjne kan måle sig med ham, men i denne sæson er der mange  som har været bedre. Eksempelvis Rooney og Vidic.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6749: 09 Maj 2009, 20:21 »

Han er bestemt ikke min favoritspiller i United, men jeg er ved at genfinde min sympati for ham. Det irriterer mig dog, når der bliver gjort mere ud af Cristiano Ronaldo end Manchester United. Mit syn på Ronaldo har intet at gøre med min holdning til vores farligste våben pt. Med Rooneys seneste præstationer i baghovedet må det være dagklart for enhver, at han er ikke blot vores bedste offensivspiller, men måske også verdens bedste offensivspiller netop nu. Ronaldo nærmer sig dog sin topform.
Jeg valgte bare lige at prøve at drage en konklusion på hvem der var bedst. Ronaldo er stadig holdets bedste når det virkelig gælder i mine øjne. Ingen er større end klub enig, men det er kampens duel nr. 1 og sådan er det og bliver det de næste 5 år. Færdig Smiley

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Sider: 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010