home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:07 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585281 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6315: 15 Apr 2009, 22:28 »

Det ender galt det her.

ManUtd83
Manager

« Svar #6316: 15 Apr 2009, 22:31 »

Nej

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6317: 15 Apr 2009, 22:34 »

Næ, godt vi fik gang i spillet igen.

Caspper
Manager

« Svar #6318: 15 Apr 2009, 22:35 »

Vi er videre! Tak Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6319: 15 Apr 2009, 22:48 »

Rigtig god kamp i dag, med præcis den indstilling som vi har længtes efter et stykke tid.

Vi ser også hvor vigtig specielt Rio er. Folk snakker om Vidic, men han er ikke manden der med sin blotte tilstedeværelse skaber ro i forsvaret, på samme måde som Rio gør det. Stor kamp af ham i dag.

Stor kamp af Giggs og Rooney også, samt self Anderson.

United-styrer
Gæst

« Svar #6320: 15 Apr 2009, 22:59 »

Jeg er egentlig ikke i den eksalterede tilstand, jeg plejer at være efter så vigtige sejre. Jeg er bare lettet. Lettet over at vi undgik fiaskoen i en kamp, vi fra starten vidste, vi burde vinde. Lettet over at eventyret ikke sluttede her.

Og frem for alt lettet over den spillemæssige fremgang. Markant forbedring med Rio tilbage i forsvaret (jeg er dog ikke enig med KongFjong - Vidic var en forbilledlig leder under en tidligere Rio-pause) og en helstøbt, disciplineret og koncentreret indsats af hele holdet. Der var gejst og vilje - selv fra Ronaldo, der ser ud til at have taget ved lære af Fergusons påståede opsang.

Anderson bidrager med noget, vores andre midtbanespillere ikke gør. Han er mere dynamisk og går med i de offensive kombinationer på en måde, jeg af og til savner hos Carrick og Scholes, der nok er fantastiske pasningsspillere, men som også er lidt for stationære og nødig viger fra deres tilbagetrukne position på midtbanen. Det er naturligvis vigtigt for organisationen, at man holder sine positioner, men af og til er der brug for eksplosioner til at åbne et betonforsvar.

God kamp hele vejen rundt, og min optimisme er tilbage. Vi kan stadig vinde det hele. Intet er umuligt for Manchester United.
« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 23:01 af United-styrer » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6321: 15 Apr 2009, 23:01 »

Ja fantastisk kamp fra vores side. Tror vi i det kommende kampe også ser er United hold, som vi normalt kender, ligesom det var i dag. Konsekvent forsvarsspil (ligner clean sheet perioden), god potionsspil med vores pasningsstærke hold. Der var virkelig gnist i alle spillere.

Rio kom tilbage med den ro, som vi tidligere har diskuteret i tråden her. Med hans tilstedeværelse højner han i den grad spillerne omkring ham. Ikke for sjov han er kaptajn i vores fleste kampe.

Det er denne gejst vi ønsker og tror som sagt at denne kamp gavner os i alle de andre kampe. Hvis vi i vores glæde hurtigt kigger på PL, tror jeg måske vi er tilbage på sporet, mens Liverpool måske biiver en smule knækket af kampen i går (Offensivt var det flot, men at lukke 4 mål ind er en svær en at sluge).

Bliver en spændende semifinale, da Arsenal spillede rigtig godt i dag (i hvertfald det højdepunkterne viser)

Virkelig en fantastisk dag Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6322: 15 Apr 2009, 23:05 »

Jeg er egentlig ikke i den eksalterede tilstand, jeg plejer at være efter så vigtige sejre. Jeg er bare lettet. Lettet over at vi undgik fiaskoen i en kamp, vi fra starten vidste, vi burde vinde. Lettet over at eventyret ikke sluttede her.

Og frem for alt lettet over den spillemæssige fremgang. Markant forbedring med Rio tilbage i forsvaret (jeg er dog ikke enig med KongFjong - Vidic var en forbilledlig leder under en tidligere Rio-pause) og en helstøbt, disciplineret og koncentreret indsats af hele holdet. Der var gejst og vilje - selv fra Ronaldo, der ser ud til at have taget ved lære af Fergusons påståede opsang.

Anderson bidrager med noget, vores andre midtbanespillere ikke gør. Han er mere dynamisk og går med i de offensive kombinationer på en måde, jeg af og til savner hos Carrick og Scholes, der nok er fantastiske pasningsspillere, men som også er lidt for stationære og nødig viger fra deres tilbagetrukne position på midtbanen. Det er naturligvis vigtigt for organisationen, at man holder sine positioner, men af og til er der brug for eksplosioner til at åbne et betonforsvar.

God kamp hele vejen rundt, og min optimisme er tilbage. Vi kan stadig vinde det hele. Intet er umuligt for Manchester United.

Du har helt ret mht. Vidic, han har tidligere vist, at han kan spille godt uden Rio. Jeg mener bare, at vi har set Vidic spille knapt så godtog være ude af stand til at løfte en ligeledes svagt spillende Evans, som tidligere spillede langt bedre.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6323: 15 Apr 2009, 23:08 »

Jeg er så vidt enig med jer begge. Vidic er rigtig god når han er alene og har lederegenskaberne som han har vist mange gange. Synes bare at han i de vigtige kampe lige bliver det bedre med Rio ved sin side.

United-styrer
Gæst

« Svar #6324: 15 Apr 2009, 23:08 »

Du har helt ret mht. Vidic, han har tidligere vist, at han kan spille godt uden Rio. Jeg mener bare, at vi har set Vidic spille knapt så godtog være ude af stand til at løfte en ligeledes svagt spillende Evans, som tidligere spillede langt bedre.

Det har du ret i. Der har været en usikkerhed forankret dybt i hele holdet, og jeg mener ikke, Vidic nødvendigvis kan klandres. Han er egentlig en af de få, der har holdt et nogenlunde niveau (fraset Liverpool-kampen). Men ja, Rio Ferdinands blotte tilstedeværelse gjorde en verden til forskel i dag. Det hører dog med til historien, at indstillingen var en helt anden over hele linjen.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6325: 15 Apr 2009, 23:11 »

Det har du ret i. Der har været en usikkerhed forankret dybt i hele holdet, og jeg mener ikke, Vidic nødvendigvis kan klandres. Han er egentlig en af de få, der har holdt et nogenlunde niveau (fraset Liverpool-kampen). Men ja, Rio Ferdinands blotte tilstedeværelse gjorde en verden til forskel i dag. Det hører dog med til historien, at indstillingen var en helt anden over hele linjen.

Nej klandrer heller ikke Vidic, min pointe er blot, at forskellen på Rio og Vidic, og der hvor jeg stadig mener Rio er bedre end Vidic er, at i svære perioder, har Rio roen til at få de andre på holdet til også at spille bedre. Den evne har Vidic ikke efter min mening.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6326: 16 Apr 2009, 09:13 »

Nej klandrer heller ikke Vidic, min pointe er blot, at forskellen på Rio og Vidic, og der hvor jeg stadig mener Rio er bedre end Vidic er, at i svære perioder, har Rio roen til at få de andre på holdet til også at spille bedre. Den evne har Vidic ikke efter min mening.
Helt enig, det synes jeg var tydeligt at se igår, der var meget mere konsekvens, og tror også bare vidic har en anden tryghed ved at gå ind i duellerne når han ved at rio er bagved...

Men må godt nok sige at jeg var meget glad for hvor meget holdet har flyttet sig spillemæssigt i forhold til de seneste kampe, de formår jo i en del perioder at spille uden om porto og holde godt på bolden selvom vi er på udebane og de skal op og score, derudover er det bare dejligt at vores organisation er på plads igen.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6327: 17 Apr 2009, 22:09 »

Det skader heller ikke at svanserne fra Liverpool er ude. De svin fortjener det! I HATE LIVERPOOL! Rafa, hvis jeg var dig ville jeg tie stille, men I har kæmpesucces, fordi Liverpool med i 2 turneringer, WOW det er længe siden og nu er I så kun med i en, som vi snupper. Vi slår Arsenal ud og smadrer Chelsea i finalen.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6328: 17 Apr 2009, 22:11 »

Rettelse vi smadrer Barcelona i finalen Grin

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6329: 17 Apr 2009, 22:19 »

Nope, Chelsea slår Barca!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Sider: 1 ... 420 421 [422] 423 424 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010