home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:07 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 418 419 [420] 421 422 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585355 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6285: 12 Apr 2009, 23:38 »

ManUdt83: Hvis jeg ikke husker helt forkert, har du også været ude med riven efter Berbas' præstationer?

ManUtd83
Manager

« Svar #6286: 12 Apr 2009, 23:45 »

Det er ikke usandsynligt at jeg har kommenteret hans generelle præstationer, men er ret sikker på jeg aldrig har brokket mig over hans arbejdsindsats. Hvis jeg har kan du finde det til mig og bevise at jeg tager fejl.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #6287: 13 Apr 2009, 08:40 »

Berbatov løber i snit 6-8 km. pr. kamp, og i starten af sæsonen var der kampe, hvor han løb flere meter end Scholes, Carrick og Tevez...tro det eller ej...så det er en skrøne, at han ik arbejder...

I forhold til diskussionen tidligere omkring Kiko Macheda og hans opvækst i Lazio, så synes jeg man skal læse den her artikel - så fremstår situationen anderledes...

Link:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=51953

sindsygt
Gæst

« Svar #6288: 13 Apr 2009, 09:58 »

Berbatov løber i snit 6-8 km. pr. kamp, og i starten af sæsonen var der kampe, hvor han løb flere meter end Scholes, Carrick og Tevez...tro det eller ej...så det er en skrøne, at han ik arbejder...

I forhold til diskussionen tidligere omkring Kiko Macheda og hans opvækst i Lazio, så synes jeg man skal læse den her artikel - så fremstår situationen anderledes...

Link:

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=51953
Mange af det meter han løber er jo bare lunte stille og roligt, mens Tevez og Rooneys er mere spurte meter. Det kunne være sjovt at se hvem der har spurtet mest i en kamp. Fx. +20 km/t. Det tror at Berbatov ville falde noget igennem i forhold til de to.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6289: 13 Apr 2009, 22:12 »

Havde først smidt den her i den forkerte tråd, så her kommer den igen:

Ifølge News of the World skal vi betale vores 10 mia gæld af, over de næste 9 år.  De siger ydermere at det kan betyde vi bliver nødt til at sælge nogen af de store spillere(Ronaldo, Rooney, you name it), for at få luft i økonomien. Triste nyheder at stå op til.

Hvem er kilden?

Caspper
Manager

« Svar #6290: 13 Apr 2009, 22:19 »

Hvem er kilden?
Ifølge News of the World

siger det nok?

United-styrer
Gæst

« Svar #6291: 13 Apr 2009, 22:20 »

Hvem er kilden?

Historien er her: http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/260841/GLAZERS-FACING-MELTDOWN-OVER-UNITED-DEBT-Old-Trafford-owners-must-re-finance-to-meet-massive-demands.html

"City analysts with connections to United fans' pressure groups have uncovered startling detail in accounts published this week by the club and its holding companies. "

Nej, Caspper, det er ikke det, han spørger om.

Som altid med News of the World er kilden tynd, og mon ikke historien er det samme.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6292: 14 Apr 2009, 17:56 »

Heldigvis er der også gode nyheder Grin:
1: http://www.bold.dk/nyt/United-dominerer-Aarets-Spiller-nomineringer
- Klasse af United, intet mindre!

2: http://www.bold.dk/nyt/Ny-kontrakt-venter-ung-United-helt
- Machede forventes at få en 5-årig kontrakt når han bliver 18 i august!

3: http://www.bold.dk/nyt/Rio-Ferdinand-klar-til-Porto
- Ferdinand er klar til kampen mod Porto. VIGTIGT!

EDIT: Og der var lige endnu en til samlingen;
4: http://www.bold.dk/nyt/Porto-uden-traener-mod-United
- Portos træner har karantæne i returkampen. Sådan!

Fantastisk dag idag, med alle de gode nyheder Djævel Djævel Djævel
« Seneste Redigering: 14 Apr 2009, 18:03 af DavidMadsen » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #6293: 14 Apr 2009, 20:03 »

Måske lidt af en overdrivelse, at vi har fem nominerede til årets spiller. Men de behøvede vel reelt kun at nominere én. Hvis ikke Vida vinder, er det meget svært at tage den konkurrence seriøst.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6294: 14 Apr 2009, 22:36 »

Måske lidt af en overdrivelse, at vi har fem nominerede til årets spiller. Men de behøvede vel reelt kun at nominere én. Hvis ikke Vida vinder, er det meget svært at tage den konkurrence seriøst.

Enig. Han har vel været vores klart vigtigste mand og frontfigur i vores ekstreme stime af clean sheets. Han har haft én dårlig kamp og det var mod Liverpool (dog havde han det også svært, da hele holdet faldt sammen, så det kan man ikke klandre ham noget for).

Fantastisk at Rio er med. Håber inderligt at vi formår at få stabiliseret det forsvar, som virkelig har set rystende ud. Vi skal holde nullet og score en enkelt pind i morgen. Det må vel være opskriften!

N17
Manager

« Svar #6295: 14 Apr 2009, 22:46 »

Jeg har svært ved at tage en konkurrence seriøst, hvor de vælger at nominere fem fra samme hold. Det er efter min mening kun Vidic og Rio, der overhovedet kan komme i nærheden af den titel, hvis vi skal snakke om United spillere. For mig er der ingen tvivl om, at grunden til United ligger nummer et er defensiven. Offensivt har holdet ikke været hvad de har leveret før, hvor kun Rooney og Teves(til dels) har leveret godkendte præstationer. At Giggs, van der Sar og Ronaldo er med, synes jeg er til grin.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6296: 14 Apr 2009, 22:49 »

Jeg har svært ved at tage en konkurrence seriøst, hvor de vælger at nominere fem fra samme hold. Det er efter min mening kun Vidic og Rio, der overhovedet kan komme i nærheden af den titel, hvis vi skal snakke om United spillere. For mig er der ingen tvivl om, at grunden til United ligger nummer et er defensiven. Offensivt har holdet ikke været hvad de har leveret før, hvor kun Rooney og Teves(til dels) har leveret godkendte præstationer. At Giggs, van der Sar og Ronaldo er med, synes jeg er til grin.

Synes med god vilje at de kan forsvares. Giggs har været rigtig rigtig flydende i nogle kampe. Men tror sagtens man kan finde nogle der ville kunne stå foran ham i køen. Van der sar en del af det fremrangede clean sheet og Ronaldo der trods alt er delt topscorer er vel udemærket. At han ike viser hvad han kan er så noget andet. Men til en gennemsnitlig spiller har han præsteret godt.

ManUtd83
Manager

« Svar #6297: 14 Apr 2009, 22:53 »

Heldigvis er der også gode nyheder Grin:
1: http://www.bold.dk/nyt/United-dominerer-Aarets-Spiller-nomineringer
- Klasse af United, intet mindre!

Jeg er en lille smule chokeret over de valg der er blevet truffet der. Det er faktisk skandaløst. United fortjente måske 2 eller 3 pladser, men aldrig 5.

Forstår ikke rigtig hvorfor Edwin van der Sar er med. Ok, han var fin nok i perioden med clean sheets, men havde jo ikke noget at redde. I øvrigt har han kostet mål i en håndfuld situationer i løbet af sæsonen.
Rio Ferdinand fortjener heller ikke pladsen synes jeg. Han er god, men har været meget skadet og ikke udmærket sig så meget.
Cristiano Ronaldo har været et virvar af viftende arme, frispark i muren, dumme driblinger og brok. Hans nominering fatter jeg bare ikke.

Giggs kan forsvares og Vidic er selvfølgelig med. Synes Rooney var et mere oplagt valg end de tre ovennævnte. Udover at have scoret og skabt mål i Ligaen, Cup og ChL har han brilleret for det engelske landshold.

Fra andre klubber synes jeg at spillere som Lampard, Cahill, Arteta, Lennon, Ashley Young og Ireland kunne overvejes til nominering.

Vil mene at Vidic får den hvis United tager titlen og Gerrard hvis Liverpool gør.

N17
Manager

« Svar #6298: 14 Apr 2009, 22:55 »

Jeg mener bare ikke, at man skal have fem spillere med fra samme klub. Ronaldo kan måske forsvares, men mener bare, at der har været flere bedre end ham i år. Van der Sar kan jeg kun grine af. Jeg tror, at de fleste målmænd ville kunne levere med det forsvar foran sig, så det giver jeg sgu ikke det store for.
Personligt mener jeg, at en spiller som van Persie kunne mangle, da jeg synes han har leveret godt, til trods for hans hold. En spiller som Mascherano har også været ekstremt vigtig for Liverpool som jeg ser det. Dog har Gerrard været ekstremt vigtig for Liverpool, i hans dårlige periode skuffede Liverpool og kom efter, men nu er de tilbage takket være superb spil af bla. Gerrard.
Efter min mening, så står valget mellem Gerrard og Vidic, men jeg synes Vidic fortjener den. En bedre forsvarsspiller findes vel ikke i verden!

Hos de unge kan jeg kun se Lennon eller Young vinde den, og jeg håber selvfølgelig på den førstnævnte. (:

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #6299: 14 Apr 2009, 22:57 »

Giggs kan forsvares og Vidic er selvfølgelig med. Synes Rooney var et mere oplagt valg end de tre ovennævnte. Udover at have scoret og skabt mål i Ligaen, Cup og ChL har han brilleret for det engelske landshold.

Vil mene at Vidic får den hvis United tager titlen og Gerrard hvis Liverpool gør.

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor Giggs skal være nomineret? Han kommer oftest ind i slutningen af kampene, hvor det er klart han har flere kræfter end sine modstandere. Jeg synes det er til grin, at han er nomineret. Men kan i forklare mig det ?? (:

Og stemmerne er altså afgivet i februar, så det har ikke noget at gøre med hvem der tager titlen. (:

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 418 419 [420] 421 422 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010