home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585600 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6120: 06 Apr 2009, 00:41 »

Blev nødt til at smutte efter første halveg, som jeg var meget skuffet over, og har først set resultatet nu! Sikke en lettelse!

Dette var trods alt en svær kamp at komme over. Rio, Vidic, Berbatov, Rooney og Scholes sad ude, og selvom Villa ikke er i form er det et dygtigt hold!

Jeg er lykkelig for de 3 point, men der er så mange andre positive ting at tage med. Ronaldo kan måske få et selvtillidsboost inden den afgørende fase i ligaen og chl. United viser endnu engang at det er klubben der giver de unge chancen - og klubben hvor de unge præsterer når de får den. Og så selvfølgelig at United holder sig i pole position med en kamp i hånden - så vigtigt!!

Bring on Porto!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6121: 06 Apr 2009, 00:43 »

Håber at neville tager sin sidste sæson i år og så bliver træner for klubben.

sindsygt
Gæst

« Svar #6122: 06 Apr 2009, 00:44 »

Er det i denne uge at det går løs i CHL?

AFC
Manager

« Svar #6123: 06 Apr 2009, 00:46 »

Ja

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6124: 06 Apr 2009, 08:01 »

Hold kæft hvor er Macheda min nye yndlings spiller... Smiley

elsker bare den vilje og glæde han udviser, er for fedt at se hvor meget amok alle spillerne går ved 3-2 målet og da macheda løber ud og jubler med fansene er alt for fedt...

Den dreng skal nok blive til noget stort Opstemt

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #6125: 06 Apr 2009, 08:36 »

Dette ville ikke være helt dumt før kampen mod både Porto og Arsenal. Smiley

http://indkast.dk/index.php?nyhed=51690

United-styrer
Gæst

« Svar #6126: 06 Apr 2009, 09:14 »

Ronaldo kan måske få et selvtillidsboost inden den afgørende fase i ligaen og chl.

Jeg tvivler ærlig talt. Han ligner mere og mere en mand, der er desillusioneret og ikke føler den mindste glæde ved at spille for United. Hans attitude og armfægteri bliver stadig mere udtalt på banen, og jeg begynder mere og mere at tro, at han kan være på vej til Real Madrid. Vi skal finde en ny til at score vores mål, men kan vi det, er han slet ikke umulig at erstatte. Han bidrager ikke med meget i det åbne spil i denne sæson.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6127: 06 Apr 2009, 14:12 »

Han starter 9 ud af 10 angreb hos os, så han deltager ihvertfald meget i spillet..

19-18!

Caspper
Manager

« Svar #6128: 06 Apr 2009, 14:18 »

Jeg er sgu bare stolt over vores macheda. Smiley Lige før man skulle købe en trøje med hans nummer nu..

ManUtd83
Manager

« Svar #6129: 06 Apr 2009, 14:58 »

Efter kampen i går kom jeg til at tænke over to bestemte ting, som jeg synes er gode emner til diskussion i Manchester United-tråden.

Skal Tevez signes fast?

Efter at have set 17-årige Federico 'Kiko' Macheda vinde kampen dybt inde i overtiden i går blev jeg for alvor i tvivl om hvorvidt vi har brug for den argentinske stjerne. Sir Alex har tydeligt gjort det klart at Rooney/Berbatov er hans foretrukne angrebsduo, og det ville da også være en falliterklæring at sætte så dyr en angriber, som Berbatov, på bænken. Rooney skal i mine øjne altid spille, og dermed vil der ikke være plads til Tevez. Kigger man på de angrebstalenter vi kommer til at have til næste år - Welbeck, Macheda og Campbell - som alle er kompetente angribere, kan man argumentere for, om det ikke er nok til bænken og de mindre vigtige kampe.
I hvert fald synes jeg det vil være 'overkill' at bruge flere hundrede millioner kroner på en spiller der skal bænkes i de fleste liga- og chl-kampe. I øvrigt er det jo overhovedet ikke en holdbar situation for Tevez selv, hvis kvalitet sagtens kan give ham fast spilletid i mange andre storklubber.

Hvad skal der ske med Ronaldo?
Det portugisiske fænomen har frustreret mangen en Manchester United-fan i denne sæson. Hans voksende tendens til brok, vrede armbevægelser og negative attituder på banen er et problem der skal løses på en eller anden måde.
Hans præstationer er der ikke så meget at sige til egentlig. Efter den sæson han havde sidste sæson er det klart, at modstanderne fokuserer ekstra på ham og går til ham fysisk. Samtidig har Uniteds spil ikke været så flydende som sidste år, hvilket også gør det sværere for Ronaldo. På trods af disse ting er han delt ligatopscorer og har også stået for assists. Det frustrerende ligger derfor i at vi alle ved at han kan gøre det bedre.
En ting vi ikke må glemme før vi begynder at snakke salg eller lignende er, hvad Cristiano Ronaldo egentlig har præsteret og givet klubben. 112 mål i 281 kampe er en statistik enhver angriber ville være tilfreds med og de tal kan ikke tages fra ham.
Selv synes jeg et salg ville være ærgeligt. Ronaldo har potentialet til at blive en sand Manchester United legende, og det er trods alt hans nuværende klub og manager der har forvandlet ham fra et stort talent til verdens bedste fodboldspiller.
Allerhelst ville jeg se Ronaldo finde tilbage til sidste sæsons form, og droppe brokken helt - for en fantastisk spiller det er han uden tvivl.

Hvad synes i?

DavidMadsen
Manager

« Svar #6130: 06 Apr 2009, 15:18 »

Pludseligt føler jeg mig forelsket. Macheda gjorde sgu udslaget i en kamp, hvor vi mangler 4 profiler, og laver et kønt comeback!
Nu skal vi slå Porto på tirsdag. Fuck det bliver en fed kamp. Jeg er til fest den dag, hvor vi alle har aftalt at se kampen. Og på det tidspunkt har vi nok fået meget at drikke. Det bliver underholdende, hvis United vinder Smiley

SirToby
Manager

« Svar #6131: 06 Apr 2009, 15:29 »

Skal Tevez signes fast?

Jeg meget på bar bund hvad angår Tevez. Han arbejder altid stenhårdt - også i går - og det er ofte, at hans arbejde f.eks. resulterer i en bolderobring. Som du siger, har vi nogle yngre spillere, der venter. De er overhovedet ikke på Tevez-niveau endnu, og derfor synes jeg, at vi indtil videre skal beholde ham, såfremt han er tilfreds med at sidde på bænken i nogle kampe. Det er altid godt med en som Tevez, når Berbatov f.eks. er skadet.

Ronaldo skal vi beholde, men kun hvis han har lyst til at blive i klubben. I mine øjne er han rigtig vigtig for klubbens succes. Hans imponerende egenskaber ville være yderst væsentlige for ethvert hold. Jeg siger: Behold ham så som muligt

United-styrer
Gæst

« Svar #6132: 06 Apr 2009, 15:32 »

Skal Tevez signes fast?
Efter at have set 17-årige Federico 'Kiko' Macheda vinde kampen dybt inde i overtiden i går blev jeg for alvor i tvivl om hvorvidt vi har brug for den argentinske stjerne. Sir Alex har tydeligt gjort det klart at Rooney/Berbatov er hans foretrukne angrebsduo, og det ville da også være en falliterklæring at sætte så dyr en angriber, som Berbatov, på bænken. Rooney skal i mine øjne altid spille, og dermed vil der ikke være plads til Tevez. Kigger man på de angrebstalenter vi kommer til at have til næste år - Welbeck, Macheda og Campbell - som alle er kompetente angribere, kan man argumentere for, om det ikke er nok til bænken og de mindre vigtige kampe.
I hvert fald synes jeg det vil være 'overkill' at bruge flere hundrede millioner kroner på en spiller der skal bænkes i de fleste liga- og chl-kampe. I øvrigt er det jo overhovedet ikke en holdbar situation for Tevez selv, hvis kvalitet sagtens kan give ham fast spilletid i mange andre storklubber.

Først vil jeg mane til besindighed. Det er for tidligt at udskrige Kiko til et kæmpetalent; dertil skal han præstere på den store scene over en længere periode. Men at han er interessant, er der ingen tvivl om. Han har gennem sæsonen fået stor ros af Ole Gunnar Solskjær for sine præstationer på reserveholdet, og med et hattrick mod Newcastle og otte mål i otte kampe forstår man hvorfor. Målet i går var rendyrket verdensklasse – et hurtigt, fikst træk, et kort aftræk og en yderst veludført afslutning. Bedre kan det ikke gøres. Generelt synes jeg, hans boldomgang er lovende, og han tager mange kloge løb uden bold. Hvis kampen i går er udtryk for hans normale niveau, er han som minimum et talent i samme klasse som Welbeck.

Tevez’ offervilje og fightergen er agtværdig. Der var en uforglemmelig situation i går, hvor han kaster sig med hovedet forrest for at blokere en clearing. Fuldstændig vanvittigt, men et godt udtryk for, hvilken type Tevez er. Man kan altid forvente en helhjertet arbejdsindsats, og hans offervilje er forfriskende i hårde perioder som denne, hvor de lade og dorske attituder, vi ser hos blandt andre Ronaldo, Berbatov og Nani, skriger til himlen. Men man må også spørge, om en arbejdsmoral ud over det sædvanlige er nok til at retfærdiggøre en plads hos verdens bedste klubhold. Tevez har truffet mange forkerte beslutninger i sæsonens løb, muligvis fordi han vil vise sig, og alt i alt har han ikke for alvor grebet chancen, når han har fået den. Mens rygterne om en Ronaldo-afsked hastigt ulmer, stiger behovet for en goal-getter, der kan score de mål, Ronaldo gør nu. Det kan Tevez ikke, og jeg savner altså en træfsikker angriber. Stod det til mig, burde vi hellere bruge de 200 millioner, Tevez koster, på en vaskeægte målmaskine. Hvis vi da overhovedet har brug for den angriber, for med både Campbell, Welbeck og nu måske Macheda på vej frem, kan det hæmme deres udvikling, at der er så langt til førsteholdsfodbold. Vi får vel at mærke også Manucho tilbage.

Jeg ved ikke engang selv, hvad jeg når frem til. Jeg kan sagtens leve med at have Tevez i truppen; han er en type fodboldspiller, som der er for få af, men omvendt er det ikke befordrende for vores angrebstalenters udvikling. Jeg stoler på, at Fergie træffer det rigtige valg. Skiller han sig af med Tevez uden at hente en erstatning, må det ske ud fra en vurdering af, at Manucho, Welbeck, Campbell og Kiko er dygtige nok til at slås om tjansen som førstereserve. Seks angribere burde da også være tilstrækkeligt.

Det portugisiske fænomen har frustreret mangen en Manchester United-fan i denne sæson. Hans voksende tendens til brok, vrede armbevægelser og negative attituder på banen er et problem der skal løses på en eller anden måde.
Hans præstationer er der ikke så meget at sige til egentlig. Efter den sæson han havde sidste sæson er det klart, at modstanderne fokuserer ekstra på ham og går til ham fysisk. Samtidig har Uniteds spil ikke været så flydende som sidste år, hvilket også gør det sværere for Ronaldo. På trods af disse ting er han delt ligatopscorer og har også stået for assists. Det frustrerende ligger derfor i at vi alle ved at han kan gøre det bedre.
En ting vi ikke må glemme før vi begynder at snakke salg eller lignende er, hvad Cristiano Ronaldo egentlig har præsteret og givet klubben. 112 mål i 281 kampe er en statistik enhver angriber ville være tilfreds med og de tal kan ikke tages fra ham.
Selv synes jeg et salg ville være ærgeligt. Ronaldo har potentialet til at blive en sand Manchester United legende, og det er trods alt hans nuværende klub og manager der har forvandlet ham fra et stort talent til verdens bedste fodboldspiller.
Allerhelst ville jeg se Ronaldo finde tilbage til sidste sæsons form, og droppe brokken helt - for en fantastisk spiller det er han uden tvivl.

Her kender folk vel efterhånden min holdning. Jeg synes ikke, United kan være tjent med at have en spiller rendende, der føler sig hævet over holdet. Det er ikke United værdigt at se en portugisisk krukke rende rundt og se stort på sammenhold og tilbageløb. Det var skændigt at se Ronaldos reaktion, da han mistede bolden og gav Villa den kontra, der førte til 2-1-scoringen i går. Samtlige United-spillere løb med hjem – også folk, der stod længere fremme på banen end Ronaldo. Men Ronaldo selv, manden der havde lavet fejlen, stod stille. Jeg er træt af at se ham slå ud med armene hver gang bolden bliver pillet fra ham, fordi hans manglende selvindsigt gør, at han ikke kan forestille sig, at man kan tage bolden fra ham uden at lave frispark. Jeg er træt af at se ham gestikulere efter sine hold”kammerater”, hvis deres afleveringer ligger ti centimeter for højt til herrens smag. Og frem for alt er jeg træt af at se en mand, der spiller af personlig interesse og tilsyneladende ikke føler trang til at hjælpe holdet, medmindre det kan forbedre hans personlige statistik. Sådan gør man ikke i United.

I denne sæson synes jeg, han har lignet en mand, der ikke gider at være her længere. Og for min skyld skal han være mere end velkommen til at gå sin vej.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 15:33 af United-styrer » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #6133: 06 Apr 2009, 15:34 »

Skal Tevez signes fast?

Nu er jeg jo en af de store Tevez fans, men alligevel er jeg begyndt at tvivle på om vi skal beholde ham. Flere gange har han været ude i pressen og sige gode ting om United, blandt andet at han kun vil spille for hans hjerteklub, United.
  Dog har vi de tre spillere du nævner (Campbell, Macheda & Welbeck). Oven i det har vi Manucho, hvis han vender tilbage til klubben efter sit udlån. Vi har da helt klart talentmassen til at udfylde Tevez' plads, men så alligevel. Forestil dig, at vi står til en Champions League semifinale mod f.eks. Barca næste år, og hvor bare en enkelt angriber er skadet. Så kræver det at vi spiller med en angriber, eller eks. Rooney/Berbatov og Campbell. Hvis så vi havde to skader, ville Welbeck og/eller Campbell skulle spille angribere i en så vigtig kamp?
  Jeg ved bare ikke hvor solidt det lyder, at vi kan komme til at ende som i kampen mod Aston Villa, hvor det er Macheda og Welbeck der spiller en afgørende kamp. For hvis Ronaldo havde haft en off-day mod Villa, havde vi altså tabt. Og ikke bare kampen, det havde næsten været mesterskabet..

Jeg kan klart se pointen i at sælge Ronaldo, da det kan indbringe en sum på 700 millioner eller mere. For de penge ville vi kunne købe næsten hvem som helst i verden. Men nye indkøb er jo ikke nødvendigvis nøglen til succes. For hvis indkøbet eller indkøbene ender som fiasko(er), har vi mistet verdens bedste fodboldspiller.
  Men hvis man kigger mod Spanien, nærmere Atletico Madrid, solgte de jo også deres altoverskyggende stjernespiller Fernando Torres til Liverpool, for en stor sum penge. For de penge købte de en hel masse nye stjerner, og det er jo gået udemærket for Atletico i år, selvom de ligger og roder på en 6. plads, er de da lige vidt. Det giver adgang til uefa cuppen, og dermed europæisk bold. Såklart er det ikke imod f.eks. United, Barca osv. Men alligevel?
  Jeg er lidt neutral i forhold til et salg. Da der på et tidspunkt sidste sommer kom rygter omkring Sergio Ramos, Diarra, Robinho og 200mio, var jeg mere eller mindre solgt, selvom jeg er stor Ronaldo fan.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 15:49 af DavidMadsen » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6134: 06 Apr 2009, 22:21 »

Skal Tevez signes fast?

Er også i et kæmpe dilemma. Mit hjerte skriger for at vi skal beholde ham. Næsten umuligt at finde en spiller med den agerrighed, indstilling og arbejdsraseri som Tevez altid er god for. Desuden er han en mand der kan bidrage med lige så meget til holdet som Berbatov. Ingen tvivl om at Berbatov nok er vores bedste angriber, når han spiller op til niveau, men det har vi vel kun set 5-6 kampe i den her sæson. Samtidig har han en værre attitude end Ronaldo. Han ligner jo en mand der ikke ønsker at spille fodbold og mener det er en selvfølge at en klub har givet så mange penge for ham.

Han blev købt for et vanvittigt beløb og kommer som ny i verdens største klub. Normalt vil folk der kommer som ny vise at det ikke var forkert at vi gav så mange penge, men synes ikke det er tilfældet med Berbatov. Ronaldo kan man måske forsvare en lille smule, idet manden for alvor viste at han er "stjernen" i klubben, idet han var vores klart bedste spiller sidste sæson og kan måske føle at han er over holdet (hvilket naturligvis ikke er i orden).

Fornuften siger dog at den skyhøje sum som vi skal give for Tevez er uhørt, idet han, som i også nævner, kommer til at sidde på bænken i de fleste kampe.

Machedas talent minder mig om Lionel Messi de første kampe. Det antrit og den teknik han har, har jeg ikke set siden Messi fik debut i Barca.

Ved sgu ikke rigtig hvad min holdning er. Hans attitude er selvfølgelig ikke i orden og skal bringes i orden hurtigt som muligt.

Men hans kvaliteteter er til verdens bedste klub. Jeg har nævnt det mange gange, og gør det gerne igen. 20 mål i en "dårlig" sæson er jo fuldstændig vanvittig. 20 mål for en midtbane spiller burde være langt over forventning. Det er det bare ikke for Ronaldo, fordi vi ved han kan mere end det han levere.

Dette klip fra Skysports, fundet på redcafe maner han rygterne om at han skulle være på vej væk i jorden. http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,15855_5155010,00.html
« Seneste Redigering: 06 Apr 2009, 22:27 af Juller » Logged

Sider: 1 ... 407 408 [409] 410 411 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010