home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585954 gange)
tonsborg
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5865: 14 Mar 2009, 18:57 »

jeg er da lige glad vi vandt 4-1

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5866: 14 Mar 2009, 19:05 »

Hele i munden? Hvad skulle de ellers ha'? Det er et forum...

Have det hele i fingrene?  crazy

SirToby
Manager

« Svar #5867: 14 Mar 2009, 19:07 »

Som Fergie siger, er det rigtig vigtigt, at vi går ud og svare igen næste weekend imod Fulham. Med et pointtab der vil vi lukke Chelsea og Liverpool ind i mesterskabskampen. Sandsynligheden for pointtab er dog heldigvis lille. Vi vinder stadig guld.

Som det rigtig nok siges var det godt, at I ikke - som imod Real Madrid - også dominerede. Det gjorde vi, men desværre lavede vi nogle vitale fejl.

Desuden er Vidic stadig Premier Leagues bedste spiller.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5868: 14 Mar 2009, 19:07 »

..Eller i næsen?

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #5869: 14 Mar 2009, 19:12 »

kæft i er nogen pige spejder i har det helle i munden kun

Jeg tror ikke, der er nogen som har skrevet så mange indlæg som verdenskrig efter kampen. Og han holder med Liverpool.

Anyways: http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=4

Lasse-91
Ynglingespiller

« Svar #5870: 14 Mar 2009, 23:36 »

Aftenens resultat er heldigvis glemt når sæsonen er slut og United har skrabet 5 pokaler sammen !!

GLORY GLORY MAN UNITED

JKJ
Gæst

« Svar #5871: 15 Mar 2009, 00:06 »

Jesus christ for en debat, så lavt kan jeg ikke engang synke, og det gælder for begge lejre... "Vi vandt den og den kamp i 97 og i vandt i 02" osv osv... Det kan vi da ikke bruge til noget som helst i dag...

Lad os nu holde os til facts... Liverpool spillede en ganske elendig kamp, udnyttede jeres fejl med ca 100%udnyttelse og vandt dermed 4-1... Imo er den ikke længere, for det er rent spillemæssigt ikke en kamp der vil gå over i historien, det eneste der vil det er resultatet...

I er imo stadig stor favoritter, Vi (LFC) skal vel vinde resten af vores kampe for at true jer bare en smule, i kan stadig smide min 2 kampe uden det gør alverden, men det luner da med en så sikker sejr...

Tak for kampen... og sejren for det var jeres skyld vi vandt Wink

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #5872: 15 Mar 2009, 00:08 »

Det kan sgu godt være, at i tabte idag men i bliver alligevel sikre mestre..

ManUtd83
Manager

« Svar #5873: 15 Mar 2009, 00:18 »

Smerte nu - glæde i maj

-LFC-
Manager

« Svar #5874: 15 Mar 2009, 00:24 »

Jesus christ for en debat, så lavt kan jeg ikke engang synke, og det gælder for begge lejre... "Vi vandt den og den kamp i 97 og i vandt i 02" osv osv... Det kan vi da ikke bruge til noget som helst i dag...

Lad os nu holde os til facts... Liverpool spillede en ganske elendig kamp, udnyttede jeres fejl med ca 100%udnyttelse og vandt dermed 4-1... Imo er den ikke længere, for det er rent spillemæssigt ikke en kamp der vil gå over i historien, det eneste der vil det er resultatet...

I er imo stadig stor favoritter, Vi (LFC) skal vel vinde resten af vores kampe for at true jer bare en smule, i kan stadig smide min 2 kampe uden det gør alverden, men det luner da med en så sikker sejr...

Tak for kampen... og sejren for det var jeres skyld vi vandt Wink
Du synes forhåbenligt ikke vi spillede en elendig kamp? Shockeret

JKJ
Gæst

« Svar #5875: 15 Mar 2009, 00:29 »

Du synes forhåbenligt ikke vi spillede en elendig kamp? Shockeret

Bortset fra de sodste 35 min af 1. halvleg havde vi jo intet at byde på så jo det gør jeg... men vi vandt da, men  spillede elendig!!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5876: 15 Mar 2009, 16:02 »

Ja men hvis du kan se sådan på det kan jeg i den grad også... For når vi har fået røvfuld ude af et lorte hold, så må det da være en streg i regningen for jer når vi kører jer ud af egen hule som vi gjorde med jer.. I hvertfald resultatmæssigt set Smiley

Så lige over...

Mener bestemt ikke I kørte os ud af banen. Resultatet er misvisende. Det personlige fejl der kostede alle målene.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5877: 15 Mar 2009, 16:03 »

I øvrigt er Rio også klar over at de har taget for let på det de seneste kampe og det var en brat opvågning, ligesom mange herinde har nævnt!

Godt de i det mindste er klar over det

http://www.bold.dk/nyt/Rio-Ferdinand-Brat-opvaagning

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5878: 15 Mar 2009, 21:26 »

Der har i det hele taget været en del selverkendelse fra både Ferguson og spillerne efter kampen. Og ironisk kan nederlaget, og den måde det kom på, være katalysator for resten af sæsonen og være det sidste skub i retning af mesterskab og måske Champions League. Og skulle det ende med at vi enten trak Liverpool i en af de kommende runder, eller møder dem i finalen, er jeg heller ikke er sekund i tvivl om, at hævntørsten vil stråle ud af spillerne. Så på mange måder, kan det her nederlag vendes til noget rigitg positivt Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5879: 15 Mar 2009, 21:42 »

Nej tabellen lyver aldrig så set ud fra det er i det bedste hold... Jeres seneste kamp siger dog noget andet Smiley...
I øvrigt når vi snakker storhedsvanvid... I står arrogante efter en ydmygelse hjemme og er stadig 100 % sikre på mesterskabet, og efterlader ingen andre hold en chance... Hvis det ik er storhedsvanvid ved jeg snart ik, og håber det bider jer i halen til sidst Smiley

Svarer lige lidt sent på det her med arrogancen. Jeg kan godt se det kan opfattes som arrogance, men det er et spørgsmål om tro på det man foretager sig. Det er en tror man bygger op gennem over 15 års stort set løbende succes og succes avler optimisme næsten uanset hvilken position vi er i. Vi har hentet 12 point på Newcastle i sin tid og vi har smidt otte point forspring til Arsenal to år senere, så vi ved det kan lade sig gøre både at gøre det umulige og at det umulige kan ske mod dig. Det sidste avler ydmydghed, som også er en del af klubben Manchester United, ellers var vi ikke kommet så langt.

Ferguson nævner det gentagne gange lige netop det med at vi prøvede at smide et stort forspring, netop for nu liegsom at bevare et så realistisk syn på denne sæsons muligheder som muligt. Det betyder bare ikke, at man skal lade slå ud af et nederlag, heller ikke selvom det kommer hjemme på OT til Liverpool. Som nævnt ovenfor, kan netop sådan et nederlag få den modsatte effekt af hvad Liverpool-fans håber og tror. Som Ferguson udtalte i går, så er Utd bygget på evnen til at slå tilbage når man er længst nede, og det viser historien igen og igen, både før og under Ferguson.

Og det er historien der gør os "arrogante" om man vil. Vi kalder det at tro på tingene. Det er ikke uforståeligt at Liverpool-fans opfatter det som arrogance når man som klub ikke er vant til samme succes som ærkerivalerne har været det over de sidste godt 15 år.

Lad mig give et eksempel: Jeg følger også en smule med i udviklingen i OB og dansk fodbold. Jeg kunne aldrig få den tro på tingene i OB frem som jeg kan med Utd, som selvfølgelig også er den klub jeg er størst fan af. Det samme gør sig garanteret gældende for dig. Nu ved jeg ikke om du følger både BIF og Liverpool lige tæt, noget siger mig BIF er størst for dig ( Wink), men umiddelbart vil jeg tro, at med BIF har du altid en tro på tingene, selv da det gik dårligst for et år siden, mens det kniber mere med Liverpool fordi de ikke kan regnes for en del af Top 2 i England, men "kun" en del af Top 4 Smiley

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010