home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586196 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5715: 08 Mar 2009, 00:34 »

Det kan godt være det er 19 år siden at der sidst var en dobbelt vinder.
Men derfor er han jo stadig forkert på den Smiley

Jeg forstår egentlig heller ikke, hvorfor du ikke bare er ligeglad, nu når mig og ManUtdXX snakker om det. Smiley

Jeg kan godt se, det er forkert at blande sig i en diskusion på et offentligt forum. Det kan jeg godt se. Undskyld.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5716: 08 Mar 2009, 00:35 »

Og er det ikke 50 år siden?

Fodboldverden er anderledes i dag, end den var dengang. Så forstår ikke du siger dette.

Så du mener, at det er et argument for at United ikke ville kunne vinde CL i år?

Jeg er slet ikke United-fan, men deres hold er skræmmende godt. Jeg mener bestemt at holdet har klassen til at vinde samtlige 4 trofæer i år.

Cesc
Gæst

« Svar #5717: 08 Mar 2009, 00:38 »

Så du mener, at det er et argument for at United ikke ville kunne vinde CL i år?

Jeg er slet ikke United-fan, men deres hold er skræmmende godt. Jeg mener bestemt at holdet har klassen til at vinde samtlige 4 trofæer i år.

Jeg har på intet tidspunkt nævnt at United ikke ville vinde det. De er klart favoritter sammen med Barcelona og Liverpool til at vinde lortet. Jeg kan dog ikke se dem holde i alle turneringer, selv om de har et skræmmende hold. Derfor tror jeg, at de kommer til at fejle på et tidspunkt i Champions League. Så uovervindelige er de altså heller ikke, selv om det går ret godt for dem.

De har klassen til at vinde alle trofæer, men jeg påpegede at det var 50 år siden det med Real Madrid skete - og ikke at United ville vinde den. Bare at det er umuligt at vinde Champions League fem år i træk i dag.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5718: 08 Mar 2009, 00:40 »

Jeg har på intet tidspunkt nævnt at United ikke ville vinde det. De er klart favoritter sammen med Barcelona og Liverpool til at vinde lortet. Jeg kan dog ikke se dem holde i alle turneringer, selv om de har et skræmmende hold. Derfor tror jeg, at de kommer til at fejle på et tidspunkt i Champions League. Så uovervindelige er de altså heller ikke, selv om det går ret godt for dem.

De har klassen til at vinde alle trofæer, men jeg påpegede at det var 50 år siden det med Real Madrid skete - og ikke at United ville vinde den. Bare at det er umuligt at vinde Champions League fem år i træk i dag.

Det lød bare som om, at eftersom at det var over 50 år siden der har været et hold der vandt 2 år i træk, så var det usandsynligt at United skulle gøre det. Jeg mener stadig at United er den største favorit, måske sammen med Inter, da de som eneste hold, har et ret stort forspring i deres respektive ligaer, og derved kan spare spillere til de vitale CL-kampe.

Caspper
Manager

« Svar #5719: 08 Mar 2009, 00:40 »

Jeg kan godt se, det er forkert at blande sig i en diskusion på et offentligt forum. Det kan jeg godt se. Undskyld.
Der er så mange der har et problem hvis man kommer med sin mening. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #5720: 08 Mar 2009, 10:07 »

Mit argument for, at vi ikke vinder CL i år (det tror jeg desværre ikke), er, at vi vandt sidste år. Det kan lyde besynderligt, men Champions League er et spil om tilfældigheder og marginaler, for holdene er niveaumæssigt så jævnbyrdige, at knockout-formatet giver alle en mulighed. Jeg tror slet og ret ikke på, at vi to år i træk får marginalerne på vores side.

Men vinder vi FA Cup og PL, er jeg da også fint tilfreds.

Der er så mange der har et problem hvis man kommer med sin mening. Smiley

Ja, dig åbenbart. Cesc kom da bare med sit modsvar til dit indlæg, og du beder ham om at blande sig udenom.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2009, 10:09 af United-styrer » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5721: 08 Mar 2009, 14:15 »

Jeg tror sagtens vi har mulighed for at vinde CL. Folk i og omkring truppen er så agerige efter at vinde titlerne og de spiller nøjagtig ens i alle 90 min + det løse. Det så vi f.eks. i går. De går på ingen tidspunkt ned i kadance, selvom de er foran og har alt under kontrol.

Men det bliver spændende at følge. Nu skal kampen mod Inter på onsdag lige overståes med et godt resultat.

Skidt at Rio er tvivlsom: http://www.bold.dk/nyt/United-styrmand-tvivlsom-mod-Inter

DavidMadsen
Manager

« Svar #5722: 08 Mar 2009, 14:26 »

Har i forskellige folk set, at Mourinho synes at han er favorit til at blive manager i United, når Sir Alex stopper?
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-oejner-United-job
Han siger det på den måde, at en speciel klub behøver en speciel manager, og at de på den led passer godt sammen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5723: 08 Mar 2009, 20:25 »

Så trak vi Everton i FA Cup semifinalen. Det bliver spændende!

ManUtd83
Manager

« Svar #5724: 08 Mar 2009, 20:51 »

Det kan godt være det er 19 år siden at der sidst var en dobbelt vinder.
Men derfor er han jo stadig forkert på den SmileyJeg forstår egentlig heller ikke, hvorfor du ikke bare er ligeglad, nu når mig og ManUtdXX snakker om det. Smiley

Jeg er netop ikke forkert på den. Champions League har aldrig haft den samme vinder to år i træk, hvilket ikke er tilfældet med mesterholdenes turnering, som det hed i "gamle dage".

Fint at vi trak Everton i FA-cup semi-finalen. Håber det bliver mod Arsenal i finalen. Det ville være en nemmere opgave og bitterheden ville ikke være så stor hvis United tabte. Men nu skal semi-finalen jo også lige vindes først.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5725: 10 Mar 2009, 16:50 »

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #5726: 10 Mar 2009, 19:47 »

Skønt at Rio er klar. Så kan vi bruge Vidic og Rio igen Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #5727: 11 Mar 2009, 15:49 »

Den kamp SKAL bare vindes i aften! Inter skal prygles hjem til Milano, og jeg vil se Zlatan og Balotelli græde snot efter 90 min. på Old Trafford! I aften hepper jeg tre gange så meget på United for jeg har 1-tallet på min odds-kupon og kan mobbe min klasskammerat i morgen i tilfælde af United-sejr.

Wes Brown, Gary Neville og Rafael er fortsat ude, men ellers er truppen skadesfri da Rio og O'Shea igen er spilleklare - vigtigt! Jeg håber på denne line-up.

VDS

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Giggs - Park

Rooney - Tevez

De bagerste 5 er der ikke meget at sige til. Håber på Park på kanten fordi han kan presse Inters boldholder, men også skabe noget offensivt som han viste mod Fulham i weekenden. Giggs blev sparet i den kamp og jeg vil gerne se hans rutine og kreativitet centralt sammen med evigt geniale Michael Carrick. Fletcher eller Scholes er også til rådighed så den centrale midt er svær at forudsige. Tevez fortjener at starte efter sine to mål mod Fulham, når man også husker på hvor dårlig Berbatov var i Milano. Rooney og Tevez har også tilsammen evnen til at gøre Inters opspil svært ved ikke at give dem et sekund på bolden.

Inter skulle angiveligt være uden Materazzi, Chivu og Burdisso i forsvaret, mens Walter Samuel er tvivlsom, så der burde være rig mulighed for at score nogle mål. Vi må bare håbe at Julio Cesar er knapt så stædig som sidst, og at Zlatan er så dårlig som han plejer at være i større Europæiske kampe.

Håber virkelig de giver den gas på Old Trafford i aften ligesom der blev gjort mod Barca i fjor. Det kan snildt blive en af de afgørende faktorer - se bare på Real Madrids kollaps på Anfield.

Come on United!

Erzael
Manager

« Svar #5728: 11 Mar 2009, 15:52 »

2 x Rooney
1 x Ronaldo
1 x Ibrahimovic

Tror vi hiver en 3-1 sejr hjem Smiley Forhåbentlig

Caspper
Manager

« Svar #5729: 11 Mar 2009, 16:32 »

ManUtd83, jeg synes absolut ikke Berbatov var dårlig i Milano. Han fik bare ikke bolden bag nettet. (Jaja, du er Berbatov fan Caspper.. det skal du jo sige - nej, men jeg synes han spillede en god kamp.)

Men jeg tror på en sikker sejr til os i dag, og jeg håber også at Tevez kommer i start opstillingen sammen med Park. De er sikre efter min mening, efter deres fantastiske præstation imod Fulham.

Jeg tror dog desværre vi kommer til at køre i en opstilling der lignede den i Milan, bare med nogen små spillerændringer.

Sider: 1 ... 380 381 [382] 383 384 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010