home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 365 366 [367] 368 369 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586668 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5490: 21 Feb 2009, 01:54 »

Hvorfor spare Vidic, når han alligevel ikke spiller mod Inter på Tirsdag, så skulle det være for at Evans skulle have en kamp inden han stiller til start mod Inter. Desuden har vi også holdt nullet uden Vidic på holdet.
Hvornår? Smiley
Uden at det skal skal tolkes forkert så mener jeg nu vi er ganske godt garderet i midterforsvaret med Carra, Skrtel, Agger og Hyypia... Så lige netop der mener jeg godt vi kan matche Man U... problemmet er især på fløjene og i angrebet at vi falder igennem i forhold til Man U, der er de min 1 klasse bedre end os...
Breddemæssigt er vi ligeså stærke som United i centerforsvaret, men Vidic-Ferdinand må unægteligt siges at være et bedre makkerpar end Carra-Skrtel/Agger. Jeg er dog på ingen måde utilfreds med vores forsvar alligevel. Peace

United-styrer
Gæst

« Svar #5491: 21 Feb 2009, 12:27 »

Undersøgte det med Vidic og han har faktisk spillet hver eneste kamp i striben af Clean Sheets. I de kampe har han samtidig scoret 3 mål. Han er så klasse! Helt fortjent at han blev månedes spiller i Januar.

Og hvis Vidic ikke bliver kåret til årets spiller i Premier League, kan jeg ikke længere tage de awards seriøst.

Svært at spå om startopstillingen i dag. I Det Varme Sæde-konkurrencen skød jeg på:

VDS

Gaz - Vida - Rio - Evra

Nani - Fletch - Carrick - Park

Tevez - Berbatov

Og så en lille bonus, der fortæller, hvor fantastisk Scholes var mod Fulham: Ud af 64 afleveringer ramte de 62 en United-spiller.

Vi vinder 3-0 i dag.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5492: 21 Feb 2009, 13:43 »

Og hvis Vidic ikke bliver kåret til årets spiller i Premier League, kan jeg ikke længere tage de awards seriøst.

Svært at spå om startopstillingen i dag. I Det Varme Sæde-konkurrencen skød jeg på:

VDS

Gaz - Vida - Rio - Evra

Nani - Fletch - Carrick - Park

Tevez - Berbatov

Og så en lille bonus, der fortæller, hvor fantastisk Scholes var mod Fulham: Ud af 64 afleveringer ramte de 62 en United-spiller.

Vi vinder 3-0 i dag.
Jeg er sgu egentligt ret enig i din opstilling, måske med en Giggs inde istedet for enten Park eller Fletcher evt.
Fantastisk med Scholes, 62 ud af 64!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5493: 21 Feb 2009, 15:35 »

Hvornår? :)Breddemæssigt er vi ligeså stærke som United i centerforsvaret, men Vidic-Ferdinand må unægteligt siges at være et bedre makkerpar end Carra-Skrtel/Agger. Jeg er dog på ingen måde utilfreds med vores forsvar alligevel. Peace

I vores opgør mod Derby i FA-cuppen. Men ingen tvivl om at han er verdens absolut bedste forsvarsspiller, men at sige manden er uundværlig er for mig til grin. Vi har vundet kampe med og uden Vidic.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 15:41 af Juller » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5494: 21 Feb 2009, 15:40 »

Vil så inderligt håbe, at vi får Rio - Evans at se i midterforsvaret, da de skal spille i den vigtige CL kamp på tirsdag, og tror på at det makkerpar kan fortsætte vores Clean Sheet. Rooney kommer også i startopstillingen, hvis man skal tro på dette link: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9940

Men man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet over den fantastiske bredde vi har i vores trup.

Tror vi vinder 4-0

I øvrigt har Rafa kommet med denne kontroversielle kommentar, glæder mig til de skal på besøg hos os, så vi kan lukke munden på ham.

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9949

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5495: 21 Feb 2009, 18:13 »

Det bliver som jeg havde håbet forsvarskonseltatio nen som skal spille mod Inter. Så det bliver spændende at se om vi kan fortsætte vores Clean Sheet. Dagens opstilling:

Kuszczak

Rafael-Ferdinand-Evans-Evra

Ronaldo-Carrick-Scholes-Nani

Rooney-Berbatov

DavidMadsen
Manager

« Svar #5496: 21 Feb 2009, 18:19 »

Vil så inderligt håbe, at vi får Rio - Evans at se i midterforsvaret, da de skal spille i den vigtige CL kamp på tirsdag, og tror på at det makkerpar kan fortsætte vores Clean Sheet.
Ved ikke om der er noget jeg har overset. Har Vidic karantæne eller hvad? Smiley

korzika
Gæst

« Svar #5497: 21 Feb 2009, 18:32 »

Han blev udvist i VM for klubhold, og FIFA idømte ham derfor en en spillesdags karantæne fra internationale klubkampe.

Derfor skal Vidic afsone den første kamp imod Inter.

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #5498: 21 Feb 2009, 19:21 »

Kan man se kampen i tv?

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #5499: 21 Feb 2009, 20:14 »

Ja på én af Canal + kanalerne.

Trist at stimen endte, men det kunne jo heller ikke blive ved Smiley Santa Cruz forhindrede endnu et clean sheet efter 32 min.
Ligner trods alt en sejr til United, 2-1 efter 85 min..

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

DavidMadsen
Manager

« Svar #5500: 21 Feb 2009, 20:19 »

Pisse surt at Santa Cruz satte en ende for vores clean sheets. Men stadigvæk en sindssyg stime, som varede i over en tredjedel af alle kampe i PL. Dejligt at vi endnu engang er tæt på en sejr.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #5501: 21 Feb 2009, 20:34 »

Må virkelig give jer ret i at det virkelig er surt at det skulle ende idag, men det ses også tydeligt idag at vidic ikke var med...

og så syns jeg virkelig at Kuszczak så noget så sløj ud i situationen...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5502: 21 Feb 2009, 20:34 »

Ja men vi fik da heldigvis de 3 point. Det er slemt at man skal kritisere når de kun lukker 1 mål ind, men hold da op hvor var det skidt af PiG, som klart må tage det første mål på sin kappe.

Men godt at det endelig lykkedes Ronaldo at score på frispark igen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5503: 21 Feb 2009, 20:35 »

Men er det ikke når Van der Sar står at Clean sheet tæller i rekord sammenhæng?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5504: 21 Feb 2009, 20:38 »

Jo, og eftersom at Sar ikke sotd i mål idag så er hans rekord stadig intakt Thumbs Up

19-18!

Sider: 1 ... 365 366 [367] 368 369 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010