home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586789 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5385: 29 Jan 2009, 19:35 »

Hehe så det tæller mere at være oprigtig om det man gør, så er det okay man går over stregen? Drogba filmer laaangt mere end Gerrard gør...

Gerrard er i mine øjne laaaangt mere sympatisk end Drogba, der er mine øjne er en kæmpe diva...

Jeg bryder mig bestemt ikke om Didier Drogba, men ja, hellere være ærlig om sine ugerninger, end at prædike om, at "Ricardo Carvalho og Cristiano Ronaldo ødelægger spillet" med deres skuespil, når man ikke er meget bedre selv.

ManUtd83
Manager

« Svar #5386: 29 Jan 2009, 19:39 »

Det er besværligt at skulle til at holde Liverpools hjemmeavlede spillere op imod Uniteds. Scholes har været på Gerrards niveau i hvert fald, mens jeg har aldrig set noget lys i Jamie "Own-goal" Carragher, som så vidt jeg husker har scoret ligeså mange ligamål for Tottenham, som han har for Liverpool. Kan ikke se, hvad der gør ham bedre end så mange andre Premier League-forsvarere.
Rent kvantitativt er United i hvert fald langt foran Liverpool, når det kommer til egen avl. Det jeg især synes er til grin, er at Liverpool ikke engang finder talenterne og giver dem chancen. De er den klart største klub i en storby som Liverpool, men intet ryger op igennem deres rækker - heller ikke sammenlignet med Everton. Det synes jeg er svagt.

Liverpool gør det jo også åndsvagt på transfermarkedet. Ok mange klubber har vel lavet en glipper såsom Robbie Keane, men forstår stadig ikke Liverpools transfer-strategi. Det med at hente spillere som Phillip Degen, Andrei Voronin osv. udelukkende fordi de er gratis er jo latterligt, og ødelægger kontinuiteten i truppen. Derudover er det jo ikke ligefrem måden at vinde mesterskabet på for første gange i 19(!) år.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5387: 30 Jan 2009, 16:30 »

Nogle der kan fortælle hvorfor United ikke skal spille i tv'et lørdag? Skuffet
Må siges at kunne ødelægge en del!

United-styrer
Gæst

« Svar #5388: 30 Jan 2009, 16:32 »

I tv'et? Altså på Kanal 5? Fordi vi ikke spiller den tidlige kamp Smiley

korzika
Gæst

« Svar #5389: 30 Jan 2009, 16:35 »

Man kan da godt se den på Kanal 5??

Ihvertfald ifølge bold.dk

http://www.bold.dk//tv/

United-styrer
Gæst

« Svar #5390: 30 Jan 2009, 16:36 »

Man kan da godt se den på Kanal 5??

Ihvertfald ifølge bold.dk

http://www.bold.dk//tv/

Hvor ser du United?

korzika
Gæst

« Svar #5391: 30 Jan 2009, 16:49 »

Hvor ser du United?

Ahh fuck! Opstemt

Forvekslede dem lige med Man C Opstemt

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #5392: 30 Jan 2009, 16:54 »

Ahh fuck! Opstemt

Forvekslede dem lige med Man C Opstemt
Gør du grin med os?

korzika
Gæst

« Svar #5393: 30 Jan 2009, 16:55 »

Gør du grin med os?

Det var ikke hensigten Tunge

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5394: 30 Jan 2009, 17:55 »

I tv'et? Altså på Kanal 5? Fordi vi ikke spiller den tidlige kamp Smiley
Det er jeg med på, men tænkte også på canal+. Den sene kamp plejer da også være der på!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5395: 31 Jan 2009, 16:15 »

I aften står det på en vigtig udebanekamp mod Everton, der er fulde af selvtillid oven på to uafgjorte i merseyside derbyerne..
Vi er efterhånden begyndt at spille fantastisk offensiv fodbold og vi kan distancere vores forspring med 5 point, men det kræver en sejr over Everton. Tror på følgende start 11'er

VDS
Neville/Brown - Ferdinand - Vidic - Sheasy
Ronaldo - Carrick - Giggs/Fletcher - Park
Tevez - Berbatov

Tror på en 3-0 sejr

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #5396: 31 Jan 2009, 16:19 »

I aften står det på en vigtig udebanekamp mod Everton, der er fulde af selvtillid oven på to uafgjorte i merseyside derbyerne..
Vi er efterhånden begyndt at spille fantastisk offensiv fodbold og vi kan distancere vores forspring med 5 point, men det kræver en sejr over Everton. Tror på følgende start 11'er

VDS
Neville/Brown - Ferdinand - Vidic - Sheasy
Ronaldo - Carrick - Giggs/Fletcher - Park
Tevez - Berbatov

Tror på en 3-0 sejr
Det er en hjemmekamp på Old Trafford Juller Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #5397: 31 Jan 2009, 16:21 »

VDS
Rafael - Ferdinand - Vidic - O'Shea
Ronaldo - Carrick - Anderson - Park/Nani
Tevez - Berbatov

Tror det bliver en 3-1 sejr, hvor Fellaini scorer på hovedstød for Everton.
Opstillingen er en håbe opstilling Smiley (btw. skal Foster starte inde, hvis han ikke er skadet)

Zulue
Manager

« Svar #5398: 31 Jan 2009, 16:21 »

Det er besværligt at skulle til at holde Liverpools hjemmeavlede spillere op imod Uniteds. Scholes har været på Gerrards niveau i hvert fald, mens jeg har aldrig set noget lys i Jamie "Own-goal" Carragher, som så vidt jeg husker har scoret ligeså mange ligamål for Tottenham, som han har for Liverpool. Kan ikke se, hvad der gør ham bedre end så mange andre Premier League-forsvarere.
Rent kvantitativt er United i hvert fald langt foran Liverpool, når det kommer til egen avl. Det jeg især synes er til grin, er at Liverpool ikke engang finder talenterne og giver dem chancen. De er den klart største klub i en storby som Liverpool, men intet ryger op igennem deres rækker - heller ikke sammenlignet med Everton. Det synes jeg er svagt.

Liverpool gør det jo også åndsvagt på transfermarkedet. Ok mange klubber har vel lavet en glipper såsom Robbie Keane, men forstår stadig ikke Liverpools transfer-strategi. Det med at hente spillere som Phillip Degen, Andrei Voronin osv. udelukkende fordi de er gratis er jo latterligt, og ødelægger kontinuiteten i truppen. Derudover er det jo ikke ligefrem måden at vinde mesterskabet på for første gange i 19(!) år.

Nu læste jeg lige tilfældigt din kommentar, og kan ikke undgå at hæfte mig ved dit første udsagn: Scholes har haft niveau som Gerrard? Aarh, med neutrale briller kan man roligt sige at Scholes er en rigtig god spiller, men vil aldrig nogensinde få den enestående evne at stå ud, afgøre kampe på egen hånd og sætte sig igennem på andre måder end i pasningsspillet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5399: 31 Jan 2009, 16:24 »

Nu læste jeg lige tilfældigt din kommentar, og kan ikke undgå at hæfte mig ved dit første udsagn: Scholes har haft niveau som Gerrard? Aarh, med neutrale briller kan man roligt sige at Scholes er en rigtig god spiller, men vil aldrig nogensinde få den enestående evne at stå ud, afgøre kampe på egen hånd og sætte sig igennem på andre måder end i pasningsspillet.
Dog har Scholes sine store øjeblikke. Bl.a. i ChL kampen mod Barcelona, hvor han sætter et fremragende langskud i kassen, og virker sikker resten af kampen.

Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010