home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586789 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5370: 29 Jan 2009, 15:00 »

Her plæderer du så for, at han er en god manager. Det er han måske ... men så alligevel ikke. Det er beundringsværdigt, at han har ført Liverpool til to CL-finaler med et begrænset spillermateriale, men han er selv skyld i, at hans spillermateriale ikke er bedre. Gennem årevis har han brugt en formue på en masse middelmådige spillere i stedet for at satse stort på dygtige spillere.

Viser vel din store uvidenhed omkring fodboldvirksomheden Liverpool. Rafa Benitez har ingen magt over hverken transfers eller spillernes kontrakter.

JKJ
Gæst

« Svar #5371: 29 Jan 2009, 15:52 »

Viser vel din store uvidenhed omkring fodboldvirksomheden Liverpool. Rafa Benitez har ingen magt over hverken transfers eller spillernes kontrakter.

Enig Wink

Desuden undre det mig lidt den kovending der er sket den senste ½-1 måned... Da vi, Liverpool, havde et pænt lille forspring og vi var lidt oppe at gøre og kom med stikpiller og det der måske var lidt værer til jer var fanden løs og hvad ved jeg...

Nu har i så helt fortjent overhalet os og nu hader i os og hvad ved jeg...

Er der ikke et eller andet ordsprog der siger noget i retning af at hvis man ikke kan tåle at modtage skal man heller ikke give??

Jeg har ikke noget imod disse stikpiller, det er en del af gamet, men at nedgøre andre spillere osv er imo at gå langt over stregen...

Pt får Gerrard nogle hug som en diver og hvad ved jeg, det er fair nok hvis det er jeres mening... Men da vi og andre var efter Ronaldo for film og diving havde i 117 plus det løse med undskyldninger...
Jeg ser det måske med farvet briller, men Ronaldo er imo en langt større diver end Gerrard nogensinde bliver og bør man ikke feje for egen dør inden man kommer med angreb på andre??

Jeg gider slet ikke gå ind i denne ordkrig ud over dette, men skal da siges at jeg er lidt rystet over at man kan hade en spiller pga nogle dive eller noget i den stil... Så er der ikke noget at sige til der er ufred på jorden når der ikke skal mere til at få folk til at hade!!

DavidMadsen
Manager

« Svar #5372: 29 Jan 2009, 16:01 »

Jeg forstår heller ikke at man kan hade spillere pga. de diver.
Specielt ikke når vi har Ronaldo, som var tudekongen over alle.
- Jeg kan godt li' Ronaldo som spiller, men vi skal ikke beskylde andre for at smide sig, når vi har den ultimative "filmstjerne" i Ronaldo.
Det er ikke så slemt mere, men gud hvor har det været slemt.

SirToby
Manager

« Svar #5373: 29 Jan 2009, 16:48 »

Selvfølgelig skal vi ikke det, og derfor er det godt, vi ikke gør det. Gerrard er jo et svin, fordi han ikke selv kan fordrage dem, der smider sig.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5374: 29 Jan 2009, 17:36 »

Selvfølgelig skal vi ikke det, og derfor er det godt, vi ikke gør det. Gerrard er jo et svin, fordi han ikke selv kan fordrage dem, der smider sig.

Nu har jeg ikke set meget PL på det seneste, men har nu aldrig betragtet Gerrard som en der filmer mere end den gennemsnitlige engelske spiller gør det. Det skal dog også med, at de engelske/britiske spillere vel også lære et eller andet af de mange sydlandske spillere der kommer til PL med et andet temperament.

Selvfølgelig skal man ikke tuder over andre hvis man selv gør det, men fordi man gør det et par gange, gør det jo ikke én til en diver. Derfor mit argument med politiet, hvis de skal holde deres sti 110% ren før de kan anholde folk for noget de måske selv har gjort (kørt på cykel uden lys og den stil), så havde vi nok ikke så mange betjente Smiley

Men jeg må indrømme at man viser stor klasse, når man kalder Gerrard for et svin, blot fordi han filmer lidt (Nægter at tro han er i nærheden af Cristiano Ronaldos niveau Wink), men det er jo nemt at sidde bag en skærm og gemme sig. Gad vide om man turde sige det om manden hvis man stod overfor ham?

ManUtd83
Manager

« Svar #5375: 29 Jan 2009, 17:41 »

Mht. diving. Der stor forskel på at dive, såsom Ronaldo gør, og dive samtidig med at man prædiker om hvor slemt det, hvilket Gerrard gør. Det sidste er i min mening uendeligt meget mere irriterende. Episoden i baren gør bestemt ikke mit syn bedre af ham, når han skal forestille at være mr. Perfect.

Mht. Benitez. Han er mindst ligeså ulidelig. Fint nok at han har gjort det ok i Champions League og sådan noget, men han har jo været ren feces i ligaen. Derudover er hans udtalelser ALTID ulidelige at høre på, og hans seneste udbrud mod Fergie, var så kvalmende at jeg kun kunne hade ham mere.

Liverpools handler på transfermarkedet er også altid så åndsvage. Det er naturligvis ikke en grund til had, men det viser bare hvor til grin klubben er. Senest er Robbie Keane jo faldet fuldstændig igennem og han er et kæmpemæssigt flop.

Udover det finder jeg det Liverpools sang groft overvurderet. Enhver klub kan stjæle en sang fra Celtic, og sætte den til at spille på stadion før hver kamp. Jeg kan ikke se det fantastiske.

Derudover har Liverpool jo absolut intet talentarbejde, og det tiltaler mig heller ikke ligefrem. De lader til permanent at være stoppet med at bringe spillere op fra ungdomsrækkerne.

Det er lige de primære årsager til mit "had" til Liverpool. Derudover bidrager den konstante rivalisering jo til det.

P.S. Jeg har aldrig sagt at United ville vinde titlen - bare at Liverpool med sikkerhed ikke gør.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5376: 29 Jan 2009, 17:55 »

Bare endnu flere årsager til dette "had" som jeg har svært ved at forstå. Forstå mig ret, som jeg tidligere har skrevet så skal der være rivalisering, men at man bruger den som undskyldning til at kalde spillere for svin går ud over min fatteevne.

Mht. Benitez, så mener jeg at hans spillestil egner sig bedst til CL i forhold til PL, sådan har det indtil nu i hvert fald set ud. Det er da klart han ingen legende er, tvivler jeg også på at nogen Liverpool-fan ville kalde ham, men derfor kan man nu godt være en stor personlighed Smiley Og at hans udtalelser er ulidelige, er jo faktisk bare at skyde med en bommerang og regn med at den ikke kommer tilbage. Fergusons udtalelser er da helt lige så underlige fra tid til anden. Brok over kampprogram og dommere er fra tid til anden lidt pinigt at høre på. Efterhånden må man bare erkende, at når managers, det være sig Mourinho, Wenger, Rafa eller Ferguson, udtalelser negativt om dommere eller den slags, er det udelukkende et forsøg på at fjerne fokus fra det pres der måtte være på deres klub. Nogle gange går det ud over den ene klub, andre gange dommerne osv. osv.

Du mener klubben er til grin pga. deres transferpolitik. Skal vi ikke se på det nøgternt? Siger navne som Djemba-Djemba, Kleberson, Veron, Taibi, Carroll, Bosnich, Poborsky, Forlan dig noget? Guderne skal vide, at vi også har købt underligt ind fra tid til anden. I den periode hvor de næcnte spillere (minus Poborsky) var i klubben, havde vi desuden heller ikke det store held med udviklingen af unge spillere. Vi købte bl.a. Mads Timm.... Vi gav vidst oven i købt mere for Veron end Liverpool har givet for Keane...

Mht. "You'll Never Walk Alone" så må jeg da indrømme at jeg også synes det er lidt plat. Anyways, så (mis)bruger Utd jo også München-katastrofen lige vel meget, hvilket flere af de spillere der har der overlevede styrtet, også har udtalt senere. Ingen skal bilde mig ind, at stemningen på Anfield er dårligere end på Old Trafford (Har aldrig været nogle af stederne, men det er det man fornemmer i TV, og hvad kommentatorer og journalister ofte siger). Mange, nok flertallet, af de neutrale fans vil nok anbefale Anfield frem for OT...

Mht. talentarbejdet, så svinger det op og ned. Jeg kan jo nævne Carragher og Gerrard som fine eksempler på Liverpools ungdomsarbejde, men lige pt. ser det da ikke vildt godt ud i forhold til Utds pt. Men vi har altså også haft tørkeperioder, hvor ikke et eneste talent kom op på holdet.

Jeg kan slet ikke forstå hvordan en klubs mangler, talentarbejde/dårlig markedsføring/dårlig transferpoltik o.a., kan være årsag til had. Det må da allerhøjest være årsag til overbærenhed/medfølelse. Det vil svare til at mobbe de svage i en klasse....

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5377: 29 Jan 2009, 17:58 »

Og lad mig lige igen gøre det klart: Min største forundring på dette felt ligger helt klart i, at vi sidder i Danmark på lang afstand, og intet forhold har til de kulturelle og sociale forskelle mellem Liverpool-fans og Man Utd-fans, som i sin tid har været med til at opbygge rivaliseringen...

Heller ikke selvom man følger med på diverse forums dagligt. Hvilket bare underbygger min teori om, at det er fordi man forsøger at opbygge en identitet omkring det at være Man Utd-fan.

ManUtd83
Manager

« Svar #5378: 29 Jan 2009, 18:21 »

Klubbens mangler forårsager heller ikke had for mig. Synes bare Liverpool er til grin.

Mht. talentarbejde. Jeg kan nævne Carragher, Gerrard og Owen, som de absolut eneste eksempler på egen avl. I Uniteds nuværende trup finder man Gary Neville, Wes Brown, Darren Fletcher, Johnny Evans, John O'Shea, Ryan Giggs, Paul Scholes, Darron Gibson, Danny Welbeck - graves lidt længere tilbage: Phil Neville, David Beckham, Nicky Butt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5379: 29 Jan 2009, 19:18 »

Jamen du har da ret. Så vidt jeg husker, påstod jeg heller ikke at Liverpools var bedre end Utds. Man kan vel også sige at spillere som Evans, Gibson og Welbeck ikke kan sammenlignes med de tre da de endnu ikke har slået igennem, mens O'Shea, Butt, P. Neville og Fletcher (selvom han har spillet imponerende denne sæson) er oppe på deres niveau?

Kigger man f.eks. på en spiller som Carragher, så var han vel heller ikke noget lys før Rafa kom til, og fra hans årgang var mange smidt på porten inden, bl.a. Jason McAteer og andre (hjælp mig lige hvis der er Liverpool-fans der kigger med) som aldrig fik en reel chance på førsteholdet, fordi de var i klubben på en tid hvor rigtig meget var kaos.

Men en klub der har været i Champions League finalen to gange (en gang mere end Utd) de sidste fem år, og en gang har vundet den, og som altid er med fremme i Top 4, trods alt, har jeg svært ved at betegne som værende til grin. Det kan man, efter min mening, kun bygge på sit tilhørsforhold til rivalerne, hvilket er et rimeligt tyndt grundlag...

Kan bare ikke forstå, at der hersker den mangel på respekt for sine modstandere...

United-styrer
Gæst

« Svar #5380: 29 Jan 2009, 19:24 »

Uanset hvad han, bestyrelsen og journalisterne siger, så nægter jeg at tro på, at de høje herrer ikke konsulterer Benitez eller handler efter en ønskeliste fra ham. Desuden var Benitez jo også manager før amerikanernes ankomst, og transferstrategien var den samme.

United-styrer
Gæst

« Svar #5381: 29 Jan 2009, 19:28 »

Desuden undre det mig lidt den kovending der er sket den senste ½-1 måned... Da vi, Liverpool, havde et pænt lille forspring og vi var lidt oppe at gøre og kom med stikpiller og det der måske var lidt værer til jer var fanden løs og hvad ved jeg...

Nu har i så helt fortjent overhalet os og nu hader i os og hvad ved jeg...

Er der ikke et eller andet ordsprog der siger noget i retning af at hvis man ikke kan tåle at modtage skal man heller ikke give??

Jeg har ikke noget imod disse stikpiller, det er en del af gamet, men at nedgøre andre spillere osv er imo at gå langt over stregen..

Pt får Gerrard nogle hug som en diver og hvad ved jeg, det er fair nok hvis det er jeres mening... Men da vi og andre var efter Ronaldo for film og diving havde i 117 plus det løse med undskyldninger...
Jeg ser det måske med farvet briller, men Ronaldo er imo en langt større diver end Gerrard nogensinde bliver og bør man ikke feje for egen dør inden man kommer med angreb på andre??

Jeg gider slet ikke gå ind i denne ordkrig ud over dette, men skal da siges at jeg er lidt rystet over at man kan hade en spiller pga nogle dive eller noget i den stil... Så er der ikke noget at sige til der er ufred på jorden når der ikke skal mere til at få folk til at hade!!

Jeg har svært ved at se, hvad der har udløst denne kommentar. Jeg har debatteret med KongFjong, en anden United-fan, om mit syn på Liverpool. Jeg har ikke været inde i Liverpool-tråden og fyre de stikpiller, du snakker om, af.

Hvad angår Gerrard, så læser du tydeligvis ikke mine indlæg. Gjorde du det, ville bemærke, at jeg ikke klandrer ham for hans dives, men for hans hykleri. Så er Drogba sgu mere oprigtig, når han siger, at diving er en del af moderne fodbold, frem for den dobbeltmoral, Gerrard fører.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5382: 29 Jan 2009, 19:29 »

Det lyder underligt hvis Rafa ikke har noget som helst at skulle have sagt. Men derfor har han det ikke nemt pt. med de to tosser som chefer. Meget kan man sige om Glazers i Utd, men de har ikke forhindret Ferguson i at udføre sit arbejde Smiley

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #5383: 29 Jan 2009, 19:30 »

Uanset hvad han, bestyrelsen og journalisterne siger, så nægter jeg at tro på, at de høje herrer ikke konsulterer Benitez eller handler efter en ønskeliste fra ham. Desuden var Benitez jo også manager før amerikanernes ankomst, og transferstrategien var den samme.
Benitez har aldrig haft managerstatus. Det er ikke noget amerikanerne har gjort

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5384: 29 Jan 2009, 19:31 »

Jeg har svært ved at se, hvad der har udløst denne kommentar. Jeg har debatteret med KongFjong, en anden United-fan, om mit syn på Liverpool. Jeg har ikke været inde i Liverpool-tråden og fyre de stikpiller, du snakker om, af.

Hvad angår Gerrard, så læser du tydeligvis ikke mine indlæg. Gjorde du det, ville bemærke, at jeg ikke klandrer ham for hans dives, men for hans hykleri. Så er Drogba sgu mere oprigtig, når han siger, at diving er en del af moderne fodbold, frem for den dobbeltmoral, Gerrard fører.

Hehe så det tæller mere at være oprigtig om det man gør, så er det okay man går over stregen? Drogba filmer laaangt mere end Gerrard gør...

Gerrard er i mine øjne laaaangt mere sympatisk end Drogba, der er mine øjne er en kæmpe diva...

Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010