Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:55:05
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 11:11:02
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 695 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
356
357
[
358
]
359
360
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1586840 gange)
Cesc
Gæst
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #5355:
28 Jan 2009, 23:17 »
Tillykke med mesterskabet United-flok. Jeg kan ikke se jer smide den væk med jeres rutine og andet i mesterskabskampen. Tillykke med titlen for tredje år i træk. Det er imponerende.
Jeg er bitter over Arsenal ikke formår at drille jer over hele sæsonen i år, men bare vi vinder begge kampe mod jer, så er jeg tilfreds med indsatsen. United er det bedste hold i England, med bedste træner og spillermateriale. Sådan.
Vi alle viste at Liverpool ville gå ned, og selv om jeg holder med et andet hold end jer, skal vi nyde Liverpools fald sammen ;-).
Lige lidt ros fra en misundelig Arsenal-fan.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #5356:
28 Jan 2009, 23:22 »
Tja... Alle holdene har set usikre ud i år, men siden december har United vist sig som uovervindelige og det er svært at se hvad der skal stoppe dem nu. Chelsea og Liverpool spiller stadig svingende mens Arsenal er helt nede og jeg kan ikke tage Villa seriøst. Det ligner et hattrick.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Yessir
Manager
«
Svar #5357:
29 Jan 2009, 00:52 »
Citat af: ManUtd83 28 Jan 2009, 23:00
Hahahahahahahahahah
ahahahahahahahahaha
hahahaaahahahaaaaha
ha!
Hvor mange gange fik os United-fans ikke sagt at Liverpool ikke ville vinde mesterskabet? Fryd at se Liverpools drømme blive knust! Det er så uendeligt forudsigeligt at Liverpool ikke ville have klassen i denne vinterperiode. Derudover gjorde Rafa det jo ikke lige frem bedre med hans lille udbrud.
Skal vi forresten snart snakke om, hvem der var det bedste køb af Berbatov og Keane igen
?
Det ville godt nok være ærgeligt hvis den skulle komme tilbage og bide dig i røven
I har stadig 42 mulige point at tabe, hvis jeg ikke regner forkert... Det lyder jo som om man utd er 10-15 point foran.
Drillo
Gæst
«
Svar #5358:
29 Jan 2009, 04:23 »
Man utd vinder mesterskabet i år. Liverpool lever bare ikke op til Man Utds standart, man kunne ellers godt unde (stave) dem et mesterskab snart.
United-styrer
Gæst
«
Svar #5359:
29 Jan 2009, 08:50 »
Citat af: KongFjong 28 Jan 2009, 23:08
Hvordan opbygger man et had til Liverpool, når man er dansk fan af Utd?
Det sørger alverdens Liverpool-fans samt folk som Steven Gerrard og Rafa Benitez for.
Lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Det ser godt ud. Vi har det bedste program, det bedste hold, den bedste manager, den største bredde, vi har flest point, og vi er i bedst form. Men vi er trods alt kun to point foran (dog med en kamp til gode), og der er 15 kampe endnu. Det kan sagtens glippe, selvom vi lige nu er klart stærkest. Vores farligste konkurrent er, som jeg har sagt hele sæsonen, Chelsea.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5360:
29 Jan 2009, 08:59 »
Citat af: United-styrer 29 Jan 2009, 08:50
Det sørger alverdens Liverpool-fans samt folk som Steven Gerrard og Rafa Benitez for.
Hehe hvordan sørger de for det? Er det ikke bare fodbold, eller er der noget jeg har misforstået? Er det sådan at man automatisk overfører et eller andet had fra det engelske til sig selv, fordi man forsøger at opbygge en identitet i forbindelse med at man er fan af et bestemt hold?
Hvordan er det lige at Liverpools fans kan få et had opbygget hos Utds fans? Går ud fra at vi snakker om de engelske Liverpool fans her, for ellers er den da helt gal
Og Gerrard og Benitez? Hvis de to kan få folk til at havde Liverpool, så er det da det mest sørgelige ever. To så store personligheder? Det må da være et udtryk for misundelse så...
United-styrer
Gæst
«
Svar #5361:
29 Jan 2009, 09:08 »
Citat af: KongFjong 29 Jan 2009, 08:59
Hehe hvordan sørger de for det? Er det ikke bare fodbold, eller er der noget jeg har misforstået? Er det sådan at man automatisk overfører et eller andet had fra det engelske til sig selv, fordi man forsøger at opbygge en identitet i forbindelse med at man er fan af et bestemt hold?
Hvordan er det lige at Liverpools fans kan få et had opbygget hos Utds fans? Går ud fra at vi snakker om de engelske Liverpool fans her, for ellers er den da helt gal
Og Gerrard og Benitez? Hvis de to kan få folk til at havde Liverpool, så er det da det mest sørgelige ever. To så store personligheder? Det må da være et udtryk for misundelse så...
Jeg bruger meget tid på engelske United-fora (primært RedCafé), og den evindelige rivalisering mellem United- og Liverpool-fans kan ikke undgå at smitte af, slet ikke når man hører Liverpool-fans synge "Duncan Edwards is manure, rotting in his grave. Man you are manure, rotting in your grave" og andre München-sange. De vækker en vis afsky, ligesom ABU-tendensen får én til at vende sig mod alle andre klubber.
Og Gerrard og Benitez store personligheder ... det er jeg så uenig i, som man kan være. Steven Gerrard er en mand, der har fået skabt et glansbillede rundt om sig selv ved at promovere sig som fodboldens frelser, men på bagsiden af det billede er der ikke andet end diving, hykleri og barslagsmål. Og Benitez ... tja, hvordan en United-fan kan se ham som en stor personlighed, går over min forstand.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5362:
29 Jan 2009, 09:26 »
Måske fordi jeg ikke er så farvet i mit blik
Jeg har gennem nogle år forsøgt at forstå konceptet i at fordi man, som du beskriver, bevæger sig på nogle foraer og ser den slags skriblerier om ens klub, partout skal havde den klub de fans kommer fra.
Du tror ikke Utd-fans kan synge lignende sange?
Og jo, de er store personligheder, men det kræver måske at man kigger ud over sine Utd-briller for at man kan se det. Det gælder om at have respekt for modstanderne og deres spillere og trænere. Hvordan Gerrard har fået skabt sig et glans-billede omkring sig kan jeg ikke helt se må jeg indrømme. Indrømmet, han er pisse-irriterende når han for 117. gang redder Liverpool når man ellers lige kunne trække yderligere fra
Men igen, der er nok heller ikke mange Liverpool-fans der ville kalde Gary Neville for en stor personlighed, men det er han jo så alligevel
Men hvordan er det lige Gerrard promoverer sig selv som fodboldens frelser?
Og Benitez. Selvfølgelig er han en stor personlighed. De har vundet CL en gang og været i CL finalen yderligere en gang, det er en gang mere end Utd. At han så ikke har skaffet mesterskabet til klubben endnu, betyder ikke noget i den retning for Liverpool har ikke de samme økonomiske midler som Utd og kæmper pt. med et kæmpe ledelses-problem som gør det ekstremt svært for ham at dirigere rundt i.
For mig at se er det at hade en fodboldklub for det første pænt overdrevet. Dernæst er det at hade en klub bl.a. fordi man er fan af den rivaliserende klub, et skidt forsøg på at skabe sig en identitet for at være ærlig
Og bare lige for at få det på plads, så er det ikke noget med at jeg er til "karma og fred i verden" og den slags ting, jeg forsøger simpelthen bare at forstå det her koncept. Bill Shankly var jo manden med de berømte ord om fodbolden og dens større betydning end liv og død, og det virker til at nogle tager den lige netop dertil, hvilket jeg har multi-svært ved at forstå. Det er trods alt bare fodbold....
Bovski
Reserveholdsspiller
«
Svar #5363:
29 Jan 2009, 09:36 »
Er selv united fan og må da også indrømme at jeg også "hader" liverpool, gør det nok ikke i samme grad som nogle andre der altid skal svine liverpools fans i hver sætning eller spillerne....
men kan altså ikke se hvorn man kan hade gerrard for andet end hans altid vanvittige og åndsvage mål der gang på gang redder liverpool, og så hans enkelte dives, dog syns jeg ikke han er så slem på det område...
Hader til gengæld spillere som kuyt og benayoun eller er nærmere bare forundret over hvad 2 så talentløse spillere kan lave på et tophold i PL og europa og det er måske også derfor jeg ikke ser benitez som en stor træner da jeg mener hans indkøb er mere eller mindre håbløse...
United-styrer
Gæst
«
Svar #5364:
29 Jan 2009, 09:41 »
Citat af: KongFjong 29 Jan 2009, 09:26
Måske fordi jeg ikke er så farvet i mit blik
Jeg har gennem nogle år forsøgt at forstå konceptet i at fordi man, som du beskriver, bevæger sig på nogle foraer og ser den slags skriblerier om ens klub, partout skal havde den klub de fans kommer fra.
Du tror ikke Utd-fans kan synge lignende sange?
Jo, og det er for mig at se hele kernen bag fodboldens fankultur. Os mod dem. Det er det, der skaber dynamik og dramatik og gør det værd at leve sig ind i. Man har sin klub, og man har sine fjender. Liverpool er Uniteds største fjende.
Det gælder om at have respekt for modstanderne og deres spillere og trænere.
Hvorfor? Er det i fodboldens ånd, at fans respekterer hinanden? Det skal ikke være så gråt og kedeligt og politisk korrekt. Det er fodbold, en mandesport med mandehørm, smedesange, rivaliseringer og tilråb, der ville forarge i andre sammenhænge, men er naturlige på fodboldstadions.
Hvordan Gerrard har fået skabt sig et glans-billede omkring sig kan jeg ikke helt se må jeg indrømme. Indrømmet, han er pisse-irriterende når han for 117. gang redder Liverpool når man ellers lige kunne trække yderligere fra
Men igen, der er nok heller ikke mange Liverpool-fans der ville kalde Gary Neville for en stor personlighed, men det er han jo så alligevel
Men hvordan er det lige Gerrard promoverer sig selv som fodboldens frelser?
Ved sin evindelige moralprædiken, der ikke kan opfattes som andet end hykleri. Det er muligt, at han ikke er verdens største diver, men når man er så selvhævdende i debatten omkring diving, så burde man aldrig nogensinde forfalde til det. Og det har Gerrard gjort:
http://www.youtube.com/v/uVb2gbMtN3I
Og Benitez. Selvfølgelig er han en stor personlighed. De har vundet CL en gang og været i CL finalen yderligere en gang, det er en gang mere end Utd. At han så ikke har skaffet mesterskabet til klubben endnu, betyder ikke noget i den retning for Liverpool har ikke de samme økonomiske midler som Utd og kæmper pt. med et kæmpe ledelses-problem som gør det ekstremt svært for ham at dirigere rundt i.
Her plæderer du så for, at han er en god manager. Det er han måske ... men så alligevel ikke. Det er beundringsværdigt, at han har ført Liverpool til to CL-finaler med et begrænset spillermateriale, men han er selv skyld i, at hans spillermateriale ikke er bedre. Gennem årevis har han brugt en formue på en masse middelmådige spillere i stedet for at satse stort på dygtige spillere.
For mig at se er det at hade en fodboldklub for det første pænt overdrevet. Dernæst er det at hade en klub bl.a. fordi man er fan af den rivaliserende klub, et skidt forsøg på at skabe sig en identitet for at være ærlig
Og bare lige for at få det på plads, så er det ikke noget med at jeg er til "karma og fred i verden" og den slags ting, jeg forsøger simpelthen bare at forstå det her koncept. Bill Shankly var jo manden med de berømte ord om fodbolden og dens større betydning end liv og død, og det virker til at nogle tager den lige netop dertil, hvilket jeg har multi-svært ved at forstå. Det er trods alt bare fodbold....
Det er bare fodbold, og derfor er der intet odiøst i at ringeagte rivalerne. Det er ikke sådan, at jeg har lyst til at slå enhver Liverpool-fan, jeg ser, ned. Jeg har flere venner, der holder med Liverpool.
Fornærmelsen foroven bør jeg ikke svare på, da jeg ville risikere en advarsel el. ban.
«
Seneste Redigering: 29 Jan 2009, 09:44 af United-styrer
»
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #5365:
29 Jan 2009, 09:45 »
Jeg beundrer de personligheder, der har saa meget overskud i deres hverdag, at de udover at elske et hold ogsaa har tid/kraefter/lyst til at hade et hold. Beundringsvaerdigt siger jeg jer.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5366:
29 Jan 2009, 10:17 »
Citat af: United-styrer 29 Jan 2009, 09:41
Jo, og det er for mig at se hele kernen bag fodboldens fankultur. Os mod dem. Det er det, der skaber dynamik og dramatik og gør det værd at leve sig ind i. Man har sin klub, og man har sine fjender. Liverpool er Uniteds største fjende.
Det er det det da, og rivalisering er sundt. Men had?
Hvorfor? Er det i fodboldens ånd, at fans respekterer hinanden? Det skal ikke være så gråt og kedeligt og politisk korrekt. Det er fodbold, en mandesport med mandehørm, smedesange, rivaliseringer og tilråb, der ville forarge i andre sammenhænge, men er naturlige på fodboldstadions.
Det er det da i aller højeste grad. Fodbold blev skabt som en sport for gentlemen, så det er da i aller højeste grad i fodboldens ånd at fans, og spillere, respekterer hinanden. Og nej, det skal ikke være gråt og politisk korrekt, på ingen måde det jeg argumenterer for. Mit problem er ikke hvad der sker på stadion, er ikke selv tilfreds med mængden af "pinger" på Old Trafford, men når man forlader stadion, sidder hjemme i sin hybel, går på pub eller hvad man nu måtte foretage sig i ugens resterende omkring 165 timer, så er det her man må prøve at erkende, at fodbold er bare fodbold, ikke et spørgsmål om liv eller død...
Ved sin evindelige moralprædiken, der ikke kan opfattes som andet end hykleri. Det er muligt, at han ikke er verdens største diver, men når man er så selvhævdende i debatten omkring diving, så burde man aldrig nogensinde forfalde til det. Og det har Gerrard gjort:
http://www.youtube.com/v/uVb2gbMtN3I
Er der reelt en fodboldspiller der kan sige sig fri for at have filmet på et tidspunkt? Gerrard, C Ronaldo, Drogba, Pires, Jonas Troest, Ulrik Balling, who ever
Hvis man ikke må argumentere mod noget, hvis man selv tidligere har gjort noget i den retning, så kunne vi ikke have politi, for selv dem kan vel på noget tidspunkt have undsagt sig at køre for stærkt, downloadet filer eller hvad det nu måtte være?
Her plæderer du så for, at han er en god manager. Det er han måske ... men så alligevel ikke. Det er beundringsværdigt, at han har ført Liverpool til to CL-finaler med et begrænset spillermateriale, men han er selv skyld i, at hans spillermateriale ikke er bedre. Gennem årevis har han brugt en formue på en masse middelmådige spillere i stedet for at satse stort på dygtige spillere.
Er han nu også det? Det lykkedes ham at hive Torres til klubben som den første store, men hvem siger han ikke har forsøgt tidligere, det tror jeg såmen nok han har, men Liverpool har bare ikke stået forrest i køen. Det har Man Utd, Chelsea og Arsenal de seneste 10-15 år.
Det er bare fodbold, og derfor er der intet odiøst i at ringeagte rivalerne. Det er ikke sådan, at jeg har lyst til at slå enhver Liverpool-fan, jeg ser, ned. Jeg har flere venner, der holder med Liverpool.
Fornærmelsen foroven bør jeg ikke svare på, da jeg ville risikere en advarsel el. ban.
Hvorfor så bruge et så stærkt ord som "had"?
Det var såmen ikke en fornærmelse, i hvert fald ikke ment som en sådan, blot sådan som jeg ser det, så du må gerne svare på det
United-styrer
Gæst
«
Svar #5367:
29 Jan 2009, 13:00 »
Citat af: KF 29 Jan 2009, 09:45
Jeg beundrer de personligheder, der har saa meget overskud i deres hverdag, at de udover at elske et hold ogsaa har tid/kraefter/lyst til at hade et hold. Beundringsvaerdigt siger jeg jer.
Flot indlæg, KF. Dejligt at se et bidrag med så mange fine argumenter.
Jeg besvarer dit indlæg senere, KongFjong :-)
SirToby
Manager
«
Svar #5368:
29 Jan 2009, 14:33 »
Jeg må indrømme, at jeg ikke var klar over, at Gerrard var så dum. Mit had til Liverpool kommer primært til udtryk, når vi møder dem i indbyrdes kamp. De er ganske enkelt irriterende, og fuck, om vi så også er det overfor dem. Don't like them.
Hehehehehe:
http://www.youtube.com/v/QubF5Afcuek
I øvrigt fantastisk kommentar af Bruce efter 1-1 mod Liverpool i går.
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #5369:
29 Jan 2009, 14:39 »
Citat af: United-styrer 29 Jan 2009, 13:00
Flot indlæg, KF. Dejligt at se et bidrag med så mange fine argumenter.
Jeg besvarer dit indlæg senere, KongFjong :-)
Hvad skal jeg argumentere for, kaere US? Min massive beundring eller hvad? Hvilke argumenter - som jeg ikke allerede har brugt - vil du bruge for/imod en beundring?
Jeg beundrer dem, FORDI (her kommer argumentet), de har tid/kraefter/lyst til at hade et hold.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
Sider:
1
...
356
357
[
358
]
359
360
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »