home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:55:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 11:11:02 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
18 Jan 2026, 12:27 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 643 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586969 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5205: 14 Jan 2009, 09:17 »

Tevez er jo meget bedre end Berbatov, Tevez giver aldrig op, imens Berbatov næsten ikke løber under en kamp.

Klubben havde foretaget en måling under en af årets kampe og berbatov var den der havde løbet mest... så medmindre du ikke stoler på vores manager så må du altså finde en bedre grund...

i berbatov har vi nok en af de spillere med det bedste overblik og den vildeste teknik og fysik i premier league, og mener stadig at han endnu kan blive meget bedre for os.. tror han bliver et rigtigt vildt køb...

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #5206: 14 Jan 2009, 10:23 »

Nu er det jo heller ikke kun angriberens job at løbe meget...Ruud var også rimelig doven nogle gange, men ingen bebrejdede ham det...

Berbatov er en meget farligere mand foran målet end Tevez, men kan jo kun holde af "argentina"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5207: 14 Jan 2009, 13:56 »

Klubben havde foretaget en måling under en af årets kampe og berbatov var den der havde løbet mest... så medmindre du ikke stoler på vores manager så må du altså finde en bedre grund...

Det lyder usansynligt.. Har du et link på det, for normalt løber de centrale midtbanespillere eller måske en fløj mest, og jeg kan slet ikke forestille mig at Berbatov løber de 9-14 km på en kamp - 4 måske... Jeg mener også at jeg kan huske en kamp hvor de viste en måling på hvor meget han havde løbet hidtil og det var meget meget lidt. Men link tak Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #5208: 14 Jan 2009, 14:42 »

Det lyder usansynligt.. Har du et link på det, for normalt løber de centrale midtbanespillere eller måske en fløj mest, og jeg kan slet ikke forestille mig at Berbatov løber de 9-14 km på en kamp - 4 måske... Jeg mener også at jeg kan huske en kamp hvor de viste en måling på hvor meget han havde løbet hidtil og det var meget meget lidt. Men link tak Smiley

Der må jeg være enig. Og fordi han evt løber mest i 1 kamp er det jo ikke ensbetydende at han gør det i samtlige kampe...

ManUtd83
Manager

« Svar #5209: 14 Jan 2009, 14:59 »

Tror egentlig bare det blev sagt at Berbatov havde løbet mere end Rooney i den kamp. I det hele taget er det med Berbatovs dovenhed ved at være lidt af en cliché. Nok er han ualmindelig doven for Bulgarien, men det er Man Utd jeg er fan af, og der løber han nok. Folk bliver forvirrerede og blander hans afslappede og rolige stil sammen med dovenhed og mangel på engagement. Det er ganske enkelt forkert.

At sige at Tevez er en bedre fodboldspiller end Berbatov er bare at være decideret dum. Nok ville Tevez være en bedre Marathon-løber end Berbatov, men ser man på teknik, balance, overblik, flair og kreativitet er Berbatov bare bedre. Bedre end Tevez, bedre end nogen nutidig United-spiller og muligvis bedre end nogen spillere i Premier League.

ManUtd83
Manager

« Svar #5210: 14 Jan 2009, 19:07 »

Så står den på Wigan i aften, og den kamp er bare helt vildt vigtig. Efter den flotte sejr over Chelsea gælder de om at få de 3 point i hus, hvilket ville lægge yderligere pres på Liverpool og muliggøre en overtagelse af 1.-pladsen på Lørdag mod Bolton.
Kampen bliver dog ikke nem. Wigan er højtflyvende og deres 6 sejre i de sidste 7 kampe vidner om deres gode form. Når det er sagt kommer de til Old Trafford og skal møde et hold der er selvsikre efter ydmygelsen af Chelsea og samtidig ikke har lukket mål ind i 8 Premier League-kampe - hvilket i øvrigt er ny rekord.

Der er fortsat skader i forsvaret for United. Wes Brown og Rio Ferdinand er begge snart tilbage igen, mens Patrice Evra, som netop har overstået en tvivlsom karantæne, blev skadet mod Chelsea. Han forventes ude i 3-4 uger. Til gengæld er der gode nyheder for midtbanen. Således blev Anderson, Carrick og Scholes alle hvilet i søndagens brag, hvor Giggs og Fletcher brillerede sammen. Dette lægger naturligvis op til ændringer for Sir Alex, der også har mulighed for at starte med en frisk Tevez forrest i stedet for enten Rooney eller Berbatov, som dog begge fik scoret mod Chelsea. Ferguson råder over Ronaldo, Park og Nani til fløjene, og det er ikke usandsynligt at sidstnævnte får nok en chance for at bevise hans værd.
Jeg tror og håber på denne startopstilling:

VDS

Rafael - Vidic - Evans - O'Shea

Ronaldo - Carrick - Scholes - Nani

Rooney - Tevez

Det burde være nok til at nedbryde et stædigt Wigan-mandskab. Kampen ender 3-0 til United.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5211: 14 Jan 2009, 19:27 »

Er enig i dig med målmand og forsvar, men tror Park starter inde i stedt for Nani. Fergie har på flere lejligheder sagt at Wigan bliver en sværre kamp end mod Chelsea, pga. den gode form som du omtaler, så det bliver en af de kampe hvor jeg tror han bruger Park, da han indtil videre har haft Park med i alle store kampe. Tror også at Berbatov starter i angrebet!

United-styrer
Gæst

« Svar #5212: 14 Jan 2009, 19:35 »

Jeg håber bare Anderson og Scholes starter inde. Hvordan det skal tage sig ud, er jeg egentlig ligeglad med.

ManUtd83
Manager

« Svar #5213: 14 Jan 2009, 19:58 »

Tjah Ferguson har altid mange muligheder, især på den central midtbane. Der er i hvert fald nok kvalitet til at vinde.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5214: 14 Jan 2009, 20:24 »

Tjah Ferguson har altid mange muligheder, især på den central midtbane. Der er i hvert fald nok kvalitet til at vinde.

Ja bestemt. Alle konseltationer de har på midten burde være nok til at være et etableret tophold!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5215: 14 Jan 2009, 20:38 »

Aftenens opstilling er ifølge oldtrafford.dk følengende:
Van der Sar

Rafael-Evans-Vidic-O'Shea

Ronaldo-Carrick-Scholes-Nani

Rooney-Berbatov

Den eneste jeg ikke ramte rigtig var Nani! Men så får han endnu en chance for at vise sit værd. Skal til at være!

ManUtd83
Manager

« Svar #5216: 14 Jan 2009, 20:46 »

Jeg var ganske tæt på. Berbatov i stedet for Tevez skulle have været på min 11'er. Der er i hvert fald nok angrebstalent til at bryde Wigans forsvars.

adam93
Reserveholdsspiller

« Svar #5217: 14 Jan 2009, 20:56 »

Havde gerne set Anderson og Tevez på banen også, men mon ikke de får lidt minutter til slut?

Btw, så er jeg temmelig sikker på at vi får alle tre point i dag! Smiley

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #5218: 14 Jan 2009, 21:04 »

Og så er der scoret! Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5219: 14 Jan 2009, 21:06 »

Det var den kamp! Så gider jeg ikke at se på det mere, hehe... Men god kamp til I andre Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010