home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587508 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4935: 26 Dec 2008, 15:55 »

Damn, det var et vigtigt mål Tévez fik sat ind der, og for helvede hvor spillede vi dog rent ud sagt skidt. Specielt i forhold til hvem vi var oppe imod. Men et usigeligt vigtigt mål af manden fra Argentina, der gør at vi med vores 2 kampe i underskud stadig har mulighed for at ligge á point med Chelski (:

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4936: 26 Dec 2008, 16:06 »

Alt i alt var det jo en lorte kamp .. Seriøst vi spiller elendigt - kedeligt, langsomt, uinspireret som Juller også siger det.. Der er absolut intet positivt at pille ud af kampen andet end de 3 point og det er bare ikke iorden vi spiller så ringe.. Vil fandme gerne se noget god fodbold men sejren idag redder dog det hele en smule.. Wink Jaa kom nu BOLTON !! Opstemt hehe vi vil gerne ha en overraskelse idag Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #4937: 26 Dec 2008, 18:36 »

Vi kommer i en bedre og bedre position, og jeg bliver mere og mere bekymret. Vi spiller sgu ikke godt. Det er som at se det danske landshold; hvor er konceptet? hvor er fantasien? hvor er bevægeligheden? Spillerne står stille og triller den langsomt rundt mellem hinanden. Sådan skaber man ikke målchancer. I dag var det dog tydeligt, at vores angrebsspil skreg efter Evra og Rafael, vores offensiv mister en dimension uden dem, men det kan ikke passe, at vi skal spille så uinspireret blot fordi vi mangler to backs. Hvis vi spiller sådan her resten af sæsonen, så bliver vi ikke mestre.

Der er dog også positive aspekter. Ét er, at vi har det absolut nemmeste resterende kampprogram af topholdene, noget andet er, at vores spil kun kan blive bedre. Det er flere år siden, vi har spillet med så lidt idé, så enten fortsætter vi sådan her og går en gyserafslutning i møde, eller også finder vi United-niveauet frem. Og gør vi det, så må vi blive mestre.

UNITED!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4938: 26 Dec 2008, 19:23 »

Ja skuden skal vendes og første gang er på mandag, hvor Middlesbrough kommer til Old Trafford. Tror og håber at vi ser et united hold i hobla.

ManUtd83
Manager

« Svar #4939: 26 Dec 2008, 20:19 »

Der er ikke nogen grund til at gå i panik over en 1-0 sejr ude over Stoke. De er et meget svært hold at spille mod ude, for de har fysikken og tilskuerne med dem. Læg dertil lidt jetlag fra Japan-turen, så er det nu et ok resultat.

ManUtd83
Manager

« Svar #4940: 29 Dec 2008, 10:54 »

Så står den på Middlesbrough hjemme i dag, og det er virkelig en kamp der SKAL vindes. Efter den lidt usikre sejr over Stoke i midtugen er United nu i en position, hvor de kan overhale Chelsea ved at vinde de kampe de er bagude og bringe sig 1 point efter Liverpool, før de to hold gæster Old Trafford. En temmelig gunstig position, men det kræver sejre og den første skal komme i dag.

Spillerne er sikkert friskere efter at have fået en ekstra dag uden kamp, og jeg er sikker på, at der ikke er nogen problemer efter Japan-turen længere. Der er tilmed ikke særligt mange skader. Evigt skadede Hargreaves er selvfølgelig ikke med, mens Ferdinand må sidde ude med rygproblemer. Brown er stadig ikke tilbage efter sin skade, og Evra er stadig ude med sin karantæne. Det er til gengæld også det, og spillere som Scholes og Berbatov er begge tilbage efter deres respektive skader. Derfor håber jeg på denne line-up.

VDS

Rafael - Vidic - Evans - O'Shea

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Berbatov/Tevez

Kan ikke bestemme mig til, hvem der skal starte med Rooney for Tevez er i bedst målform, mens Berbatovs genialitet kan være nødvendighed for at bryde et stædigt Boro-forsvar - derudover kan han udnytte højeindlæg noget bedre.

Forudser en 3-0 sejr til United i en ensidig kamp.

United-styrer
Gæst

« Svar #4941: 29 Dec 2008, 11:03 »

Jeg er enig i din defensiv. Det er især vigtigt, at Rafael er med, for det tog en dimension fra vores angrebsspil, at hverken Evra eller Rafael var med mod Stoke.

Til gengæld synes jeg, Ronaldo og Rooney trænger til en pause. Begge burde have været udvist mod Stoke, og de virker mentalt nedslidte. Jeg ser gerne Nani få chancen for at bevise, at han ikke er så elendig, som han ser ud til. Berbatov og Tevez bør også være stærke nok.

Vi vinder 4-0, Boro er ynkelige for tiden.

ManUtd83
Manager

« Svar #4942: 29 Dec 2008, 11:07 »

Jeg bryder mig bare virkelig ikke om Nani. Han er så selvisk på banen og hans attitutder irriterer mig gang på - og hvilken fremgang har vi egentlig set? Ville ønske Aston Villa var med på en hurtig bytter - Nani for Ashley Young.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4943: 29 Dec 2008, 11:10 »

Jeg bryder mig bare virkelig ikke om Nani. Han er så selvisk på banen og hans attitutder irriterer mig gang på

Mener du ikke Ronaldo? Opstemt

Kampen i dag bør i hvert fald vindes af Man Utd, så alt andet vil da være en overraskelse! Boro spillede forfærdeligt imod 'pool, men man kan vel håbe på at det ikke kan blive ringere...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #4944: 29 Dec 2008, 11:11 »

Jeg er helt enig, Nani er et flop. Han var dårlig i sin første sæson, og man håbede, at det blot var et spørgsmål om tilvænning. Men han har været endnu dårligere i år.

Til gengæld bidrager Ronaldo heller ikke med meget for tiden, og jeg har stadig et fjernt håb om, at der gemmer sig et gran af talent bag Nanis nyttesløse gøgleri.

Men vi kan hurtigt blive enige om, at Ashley Young på alle måder er en langt bedre spiller end Nani, og jeg ville med glæde give Nani + 50 mio. kr. for Young.

ManUtd83
Manager

« Svar #4945: 29 Dec 2008, 11:22 »

Ronaldos attituder er også irriterende, men i det mindste er han også en god fodboldspiller, og han er ikke længere selvisk. Vil dog sige at jeg bedst kunne lide ham i sæsonen 06/07. Han lavede utroligt mange oplæg, en håndfuld mål og han havde på det tidspunkt ikke fået primadonna attituderne endnu.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4946: 29 Dec 2008, 18:45 »

Enig. Den bedste kantspiller vi har for tiden er vel Park. Han arbejder altid røven ud af bukserne og er en ganske udmærket dribler. Tror dog det er spørgsmål om tid, før Ronaldo igen kommer op i gear og bomber. Måske allerede i aften.

Tror det gode spil kommer frem i aften og viser at de er favoritter til at vinde PL!

SirToby
Manager

« Svar #4947: 29 Dec 2008, 18:52 »

Til gengæld synes jeg, Ronaldo og Rooney trænger til en pause. Begge burde have været udvist mod Stoke, og de virker mentalt nedslidte. Jeg ser gerne Nani få chancen for at bevise, at han ikke er så elendig, som han ser ud til. Berbatov og Tevez bør også være stærke nok.

Rooney skal i mine øjne ALTID starte inde. Ronaldo var forfærdelig skuffende imod Spurs, hvor det virkelig var et helvede at se, hvor umotiveret han var. Alt for uselvisk. En pause til ham måske.

Vi vinder i aften - United!

SirToby
Manager

« Svar #4948: 29 Dec 2008, 20:35 »

Van der Sar

Rafael-Evans-Vidic-O'Shea

Park-Carrick-Fletcher-Ronaldo

Rooney-Berbatov

Kuszczak, Neville, Gibson, Possebon, Scholes, Giggs, Welbeck

Klasse startopstilling. Ser gerne Possebon og Welbeck på banen, hvis vi fører komfortabelt til sidst i kampen. Derudover skal Scholes også på banen.

United-styrer
Gæst

« Svar #4949: 29 Dec 2008, 20:38 »

Ronaldo er trods alt vores ligatopscorer, så selvom spillet ikke flyder for ham, bidrager han stadig med mål. Men han må komme i gang snart.

Måske i aften, han starter i hvert fald inde:

VDS

Rafael (vigtigt!)
Evans
Vida
Sheasy

Ronaldo
Carrick
Fletch
Park

Berba
Rooney

For anden kamp i træk er Anderson ikke engang på bænken. Hvad foregår der? Han og Scholes er i mine øjne vores bedste midtbanespillere pt., og det overrasker mig, at ingen af de to er med. Men det hold skal naturligvis slå et vingeskudt Boro-mandskab.

EDIT: SirToby kom først, gad ikke ændre det.

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010