home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587519 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4920: 19 Dec 2008, 13:51 »

Well det handler næppe om at de "tillod" at få scoret (3) mål mod dem.

Så vidt jeg kunne forstå, så stillede United i noget nær stærkeste opstilling. Ferguson har desuden udtalt at det er en super vigtig turnering for ham... Noget der er blevet gjort til grin i pressen eftersom vi alle ved at den er ganske uden både betydning og prestige. Det er surt for Man Utd, for som U-S siger, så kommer spillerne hjem med jetlag og hvis de øvrige storhold vinder deres kamp (Liverpool taber godt nok deres), så vil de være yderligere bagefter.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4921: 19 Dec 2008, 13:52 »

For det første blev der scoret 3 mål mod dem i semifinalen. For det andet kan jeg slet ikke tage det seriøst at stille det så simpelt op.

Kunst77
Lilleputspiller
*

« Svar #4922: 20 Dec 2008, 18:46 »

Enig, der ligger jo mange flere ting i det

I love the red I love the white I love Manutd:)

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4923: 21 Dec 2008, 15:49 »

Og så vandt vi VM for Klubhold..wohoo..
Men den lorte turnering gør, at Vidic ikke er medd i det 1. opgør mod Inter! Det er jo Vididc der skal holde på Zlatan, og Vidic er også fandens vigtig for vores defensiv.. lorte turnering..

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4924: 22 Dec 2008, 08:34 »

Hvorfor er han ikke med? Jeg hørte at han blev udvist, men jeg var ikke klar over at udvisningen blev lagt over i CL turneringen? Det er da godt dumt at blive udvist så i hvert fald...!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #4925: 22 Dec 2008, 09:17 »

Hvorfor er han ikke med? Jeg hørte at han blev udvist, men jeg var ikke klar over at udvisningen blev lagt over i CL turneringen? Det er da godt dumt at blive udvist så i hvert fald...!

Det er altid dumt at blive udvist, men det er da det dummeste jeg nogensinde har hørt at man kan få karentæne i en turnering der intet har med med den anden at gøre...

Nu bliver i så straffet ekstra hårdt da det nårt jo kommer tilstykket jo næsten er en turnering man er tvunget til at deltage i oven i købet i et allerede alt for stramt program... Det er bestemt ikke en ekstra gave at man SKAL deltage i denne turnering når man har vundet CL...

Mener også at det er FIFA der står for turneringen mens det jo er UEFA der står for CL og så hænger det jo slet ikke sammen mere...

Jeg kan sgu godt forstå hvis i er oprørte

United-styrer
Gæst

« Svar #4926: 22 Dec 2008, 09:31 »

Det gør den vistnok, og ja, det er sgu dumt at blive udvist, men det er endnu dummere, at Vida får karantæne i CL for at blive udvist i en åndssvag træningsturnering. Det er dybt, dybt frustrerende.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4927: 22 Dec 2008, 18:42 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=48339

Læste lige det her, og her står det også at Ferdinand har karantæne til den første Inter kamp. Passer det? Har ihvertfald ikke hørt om det. Så må vi vel stille op med Brown - Evans?

omfg..

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4928: 22 Dec 2008, 18:46 »

Ja det er vist to gange åndssvagt.. Dumt at blive udvist i en ligegyldig finale når det går ud over CL og dumt at en ligegyldig turnering har noget som helst med CL at gøre! Jeg var heller ikke klar over at Ferdinand havde karantæne, men det øger da i hvert fald Inters mulighed for at få et godt resultat i første kamp. Surt for United med den rådne regel og med det dumme røde kort.

United-styrer
Gæst

« Svar #4929: 22 Dec 2008, 18:48 »

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=48339

Læste lige det her, og her står det også at Ferdinand har karantæne til den første Inter kamp. Passer det? Har ihvertfald ikke hørt om det. Så må vi vel stille op med Brown - Evans?

omfg..

Jeg er 99 procent sikker på, at Rio ikke har karantæne. Han har ikke fået et eneste kort i CL i år.

Det er vist bare Opkast.dk i selvsving. Hvis du vil undgå sådanne chok i fremtiden, så hold dig langt væk fra det site Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4930: 22 Dec 2008, 18:51 »

Skal jeg nok. Har nu læst på Uefas hjemmeside, at han ikke har fået noget kort. Og jeg ffik sgu et chok da jeg læste det, så der holder jeg mig væk fra fra nu af Forseglede Læber

19-18!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4931: 26 Dec 2008, 00:28 »

Det er noget værre løgn de skriver.. Det er rigtigt hvad US siger. Ifølge uefa har han ikke fået nogen kort overhovedet: http://www.uefa.com/competitions/ucl/statistics/players/typestat=yc/page=9.html

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4932: 26 Dec 2008, 00:48 »

Ferguson har så udtalt at det ikke bliver til nogen Januar - transfers..
Han er tilfreds med truppen, de ska bare lige hente 1-2 unge spillere hjem for at skabe bredde.. Opstemt
Mon han mener Fraizer Campbell Opstemt haha

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4933: 26 Dec 2008, 15:49 »

Og så fik vi den forventede sejr over Stoke. 1-0 blev det til på mål af Tevez. Det var ikke alt for kønt, ,men f*ck jeg er glad for at vi fik hentet sejren hjem Thumbs Up

19-18!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4934: 26 Dec 2008, 15:55 »

De spillede alt for langsomt, uinspireret som de har haft vane til at gøre i de sidste kampe. Men utrolig vigtigt at de holder trit med topholdene. Synes heller ikke at Rooney-Tevez konsultationen var så bevægelig som hidtil. Berbatov kom ind og gjorde en lille forskel i dag. Det var i hvertfald positiv. Så har man bare at sige: KOM SÅ BOLTON! Smiley

Sider: 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010