home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587809 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4680: 02 Dec 2008, 18:46 »

Skidt, på manudt.com's matchtracker står der: Ronaldo is off for a second yellow card for deliberate hand-ball. All-though he claims he heard the whistle before handling it.
Altså, at han mente han hørte fløjten, før han brugte hånden.
Jeg valgte lige at citere mig selv.
- Nu begynder jeg for alvor at tro, at vi laver hattrick, med hensyn til at vinde ligaen.

http://www.bold.dk/nyt/United-vil-ikke-handle-i-januar - Hvad synes i om det?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4681: 02 Dec 2008, 18:49 »

Synes det er meget fint! De har en utrolig bred trup. Kan ikke lige se, hvor de mangler!
3 rigtig stjerneangribere + fantastiske talenter i Campbell og Welbeck.
Kanterne er også rigtig bred: Ronaldo, Giggs(dog vil sir alex helst bruge ham som midtbane), Park, Nani
Midtbane siger sig selv: Carrick, Anderson, Fletcher, Giggs, Possebon, Owen H, Scholes. Dog er Owen ude hele sæsonen
Backsene: Rafael, Wes Brown, Neville, Evra, O'shea.
Midterforsvar: Ferdinand, Vidic, Evans og desuden kan mange af backsene også spille i midten
Målmand står de også stærkt..

Alt i alt har de jo så mange brikker at flytte rundt med. De kan jo stille 2 hold der vil matche de andre hold!

JKJ
Gæst

« Svar #4682: 02 Dec 2008, 18:50 »

Det har du selvfølgelig ret i, men jeg tror nu nok at vi skal slå dem.
Jeg tror dog også kun det er et spørgsmål om tid inden Chelsea, eller United overtager førstepladsen.  Wink

Det troede hold Som Liverpool, Arsenal, Tottenham og Aston Villa feks også, og umiddelbart vil jeg da også sige i er favoritter... Men jeg vil bare ikke tage noget for givet og slet ikke undervurdere dem...

Chelsea kan jo overtage 1. pladsen allerede i weekenden, mens der jo nok går nogle uger inden i kommer så langt... Men med det spil vi ligger for dagen så tror jeg så også det sker inden 1. januar hvis vi fortsætter den "stime" vi er inde i pt...

DavidMadsen
Manager

« Svar #4683: 02 Dec 2008, 18:51 »

Synes det er meget fint! De har en utrolig bred trup. Kan ikke lige se, hvor de mangler!
3 rigtig stjerneangribere + fantastiske talenter i Campbell og Welbeck.
Kanterne er også rigtig bred: Ronaldo, Giggs(dog vil sir alex helst bruge ham som midtbane), Park, Nani
Midtbane siger sig selv: Carrick, Anderson, Fletcher, Giggs, Possebon, Owen H, Scholes. Dog er Owen ude hele sæsonen
Backsene: Rafael, Wes Brown, Neville, Evra, O'shea.
Midterforsvar: Ferdinand, Vidic, Evans og desuden kan mange af backsene også spille i midten
Målmand står de også stærkt..

Alt i alt har de jo så mange brikker at flytte rundt med. De kan jo stille 2 hold der vil matche de andre hold!

"Den serbiske kantspiller Zoran Tosic har sikret sig en arbejdstilladelse i England, men det bliver ikke hos Manchester United, som ellers har ansøgt om tilladelsen for spilleren, at Tosic kommer til at gøre sig."
Det er det første i den nyhed jeg linkede til. Jeg forstår det ikke helt?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4684: 02 Dec 2008, 19:03 »

"Den serbiske kantspiller Zoran Tosic har sikret sig en arbejdstilladelse i England, men det bliver ikke hos Manchester United, som ellers har ansøgt om tilladelsen for spilleren, at Tosic kommer til at gøre sig."
Det er det første i den nyhed jeg linkede til. Jeg forstår det ikke helt?

Overskriften idikerer at der ikke kommer handler fra uniteds side i Januar, hvorfor jeg så bare skriver, at det er i orden pga. vores enorme bredde! Synes ikke helt det kan misforståes!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #4685: 02 Dec 2008, 19:16 »

Det har du selvfølgelig ret i, men jeg tror nu nok at vi skal slå dem.
Jeg tror dog også kun det er et spørgsmål om tid inden Chelsea, eller United overtager førstepladsen.  Wink

Neeej hvor jeg generalt hader sådan en attitude.
Selvfølgelig er det skidt med 3 uafgjorte i træk, men alligevel ligger vi da nr.1? + vi slog da jer?
Helt dårligt kan det vel ikke være?
Selvfølgelig er Chelsea og Manchester farvorit, men at mange allerede nu afskriver os som titeludfordre synes jeg er forrykt når man pt. ligger nr1 og i nr3

Undskyld jeg citere dig Newton, det kunne lige så godt være mange andre herinde  Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #4686: 02 Dec 2008, 19:36 »

Imo ser det simplhen ud til han er kommet for højt op til bolden og dermed beskytter sit ansigt... Det er selvfølgeligt dumt, men også en refleks  som jeg tror man bare gør uden at tænke det mindste over... og så er det selvfølgeligt lidt skidt for ham og jer at han allerede havde et kort i forvejen...

Han har selv udtalt, at han hørte en lyd, som han troede var dommerens fløjte.

Neeej hvor jeg generalt hader sådan en attitude.
Selvfølgelig er det skidt med 3 uafgjorte i træk, men alligevel ligger vi da nr.1? + vi slog da jer?
Helt dårligt kan det vel ikke være?
Selvfølgelig er Chelsea og Manchester farvorit, men at mange allerede nu afskriver os som titeludfordre synes jeg er forrykt når man pt. ligger nr1 og i nr3

For mit vedkommende skyldes det nu ikke jeres tre remiser på stribe, men at vores trup er klart stærkere end jeres, og at I knap nok har vundet PL siden murens fald.

Og så noget andet: Se fjolset Frits Adler: http://www.sporten.dk/content/den-gyldne-bold

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #4687: 02 Dec 2008, 19:40 »

Haha - Hvad snakker Frits om Opstemt
Der er vist nogen der ikke er fan af Ronaldo Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4688: 02 Dec 2008, 19:56 »

Han siger vel bare det samme som dig. Der står ingen steder, at han afskriver dem. Han nævner også bare at han tror det og pga. de er favoritter.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4689: 02 Dec 2008, 22:05 »

Det siger ud til, at Mourinho giver os herinde i tråden ret:
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Staar-mellem-Chelsea-og-United
Han tror også på United og Chelsea, men ikke Liverpool.

ManUtd83
Manager

« Svar #4690: 03 Dec 2008, 18:55 »

Så står den på Carling Cup i aften - bliver lækkert at se klubbens største talenter, og selvfølgelig også at se holdet vinde. Føler at United har en stor chance for at vinde Carling Cup'en i år. Hvis Blackburn bliver slået i aften er de eneste resterende Premier League hold Stoke og Tottenham - yderst fornuftigt.

Tør ikke spå om en starter i aften, men jeg håber i hvert fald på at se Ben Foster, Johnny Evans, Rafael, Darron Gibson, Possebon og Welbeck - især sidstnævnte.
Tror på en 2-0 sejr. Det er på Old Trafford og sejren mod City har helt sikkert givet selvtilid til truppen.

AFC
Gæst

« Svar #4691: 03 Dec 2008, 18:55 »

Bliver kampen vist?

chiika123
Ynglingespiller

« Svar #4692: 03 Dec 2008, 19:00 »

ja på tv2 sport

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4693: 03 Dec 2008, 20:53 »

Glæder mig til at se Possebon og Welbeck. Start 11'eren er ifølge oldtrafford.dk således:

Foster
Rafael – Evans – Vidic – O’Shea
Nani – Possebon – Anderson – Giggs
Welbeck - Tevez

Burde være stærkt nok til at slå blackburn

ManUtd83
Manager

« Svar #4694: 03 Dec 2008, 23:06 »

Fint med en sejr idag med masser af positive aspekter. Nani, Anderson og i særdeleshed Tevez var jo alle fremragende - superflotte præstationer af dem. Samtidig synes jeg, at Darron Gibson gør et fonuftigt indtryk.
Dog var defensive ringe. Neville og Evans er godt nok ikke et særligt solidt makkerpar - heldigvis er det ikke dem der skal bruges i de vigtige kampe.
Super med comeback til Scholes også.

Kom så med Derby eller Burnley.

Sider: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010