home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587855 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4620: 30 Nov 2008, 13:46 »

Hvorfor vil du hellere have Tevez end Rooney. Tevez er lort for tiden, og har ikke rigtig spillet med Berbatov.
Netop fordi de ikke har spillet meget sammen. Jeg ved godt Rooney gør det godt for tiden, og Tevez mindre godt. Men Ferguson bliver nød til at vise Tevez tillid, eftersom han også er en kvalitetsspiller. Og så så jeg bare gerne, at Tevez og Berbatov startede inde sammen.

United-styrer
Gæst

« Svar #4621: 30 Nov 2008, 13:47 »

Netop fordi de ikke har spillet meget sammen. Jeg ved godt Rooney gør det godt for tiden, og Tevez mindre godt. Men Ferguson bliver nød til at vise Tevez tillid, eftersom han også er en kvalitetsspiller. Og så så jeg bare gerne, at Tevez og Berbatov startede inde sammen.

Men det gør de ikke. Jeg begynder snart at tro, at vi ikke køber Tevez. Vi får Campbell hjem, Fergie snakker varmt om Rossi, som vi har en frikøbsklausul på, og han vil ikke udleje Welbeck.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #4622: 30 Nov 2008, 13:50 »

Jeg tror vi vinder 2-3 idag på mål af Ronaldox2 og Rooney.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4623: 30 Nov 2008, 13:51 »

Men det gør de ikke. Jeg begynder snart at tro, at vi ikke køber Tevez. Vi får Campbell hjem, Fergie snakker varmt om Rossi, som vi har en frikøbsklausul på, og han vil ikke udleje Welbeck.
Det er jo derfor Tevez skal have spilletid. Hvis han ikke gør det godt nok, kan vi jo lade være med at købe ham. Og satse på Fraizer Campbell, eller Dannny Welbeck.

Btw. er det mig der husker forkert, når jeg mindes, at frikøbsklausulen på Rossi ikke er helt vildt dyr?

ManUtd83
Manager

« Svar #4624: 30 Nov 2008, 13:57 »

Det er jo derfor Tevez skal have spilletid. Hvis han ikke gør det godt nok, kan vi jo lade være med at købe ham. Og satse på Fraizer Campbell, eller Dannny Welbeck.

Btw. er det mig der husker forkert, når jeg mindes, at frikøbsklausulen på Rossi ikke er helt vildt dyr?

Det hænger ikke meget sammen det du skriver. Du vil have Fergie til at spille to angribere sammen i en af de sværeste og vigtigste kampe i sæsonen. Den ene spiller dårligt og den anden er på vej tilbage fra skade - det vil jo ikke gå godt.

Tevez bør da netop ikke få spilletid, hvis han ikke er med i planerne for de kommende år. Jeg håber egentlig han ikke bliver købt. 30 mio. £ er satme mange penge, og det lader til at Fergie vil satse på Berba og Rooney. I øvrigt har Fraizer Campbell jo vist, at han kan være med på det her niveau.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4625: 30 Nov 2008, 14:00 »

Ja det bliver en utrolig spændende og svær kamp! Tror dog vi får en 2-0 sejr og så kunne det være fedt hvis Arsenal lige driller Chelsea. Så bliver det en god søndag.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4626: 30 Nov 2008, 14:02 »

Det hænger ikke meget sammen det du skriver. Du vil have Fergie til at spille to angribere sammen i en af de sværeste og vigtigste kampe i sæsonen. Den ene spiller dårligt og den anden er på vej tilbage fra skade - det vil jo ikke gå godt.

Tevez bør da netop ikke få spilletid, hvis han ikke er med i planerne for de kommende år. Jeg håber egentlig han ikke bliver købt. 30 mio. £ er satme mange penge, og det lader til at Fergie vil satse på Berba og Rooney. I øvrigt har Fraizer Campbell jo vist, at han kan være med på det her niveau.
Det behøver jo heller ikke være i Manchester-Derbyet, at de skal spilles sammen. Men sidste sæson viste Tevez jo også stor klasse. Og jeg mener at Tevez løber meget mere end Berba, og ligeså snart vi har modvind, er Berba sgu heller ikke specielt klasse.

Jeg mener skam også, at Fraizer Campbell er god nok, jeg er desuden stor fan af Campbell.
30mio£ er rigtigt mange penge, JA! Men derfor mener jeg stadigvæk, at Tevez og Berba skal prøves sammen.
Muligvis ikke idag, men på et tidspunkt.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4627: 30 Nov 2008, 14:10 »

Tevez er uden tvivl en fantastisk dygtig spiller som er kommet ind i en dårlig periode desværre for os. Jeg mener heller ikke vi skal købe ham for 300 mio kr ca. Vi har to kæmpe talenter i Welbeck og Campbell - eneste problem er dog at Tottenham har en frikøbsclausul indkluderet i lejeaftalen tror den er på en 7-8 mio £ Hm men håber ikke de køber ham og Welbeck bliver sgu god hvis han får chancen..
Desuden kan vi købe Rossi tilbage til billige penge pga. den tilbagekøbsclausul mange allerede har omtalt..

Synes KUN vi skal købe Rossi HVIS Tottenham vælger at bruge deres clausul på Campbell...
Men håber og TROR på United sejr idag - vi vinder 2-0 tror jeg også håber jeg Chelski - Arsenal bliver 2, men nok mest realistisk at håbe på et X Opstemt haha

United-styrer
Gæst

« Svar #4628: 30 Nov 2008, 14:14 »

Har du et link til det med Campbells klausul?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4629: 30 Nov 2008, 14:25 »

Hm havde læst det engang på nettet på TV2..   
Men nu har jeg lige læst det med Frazer Campbell igen og kan være jeg har taget fejl omkring det med clausulen.. For kan ikke finde det om clausulen.. :S
Men så synes jeg vi skal hente Campbell hjem fra Tottenham Januar.. Hvilket jeg faktisk tror vi gør fordi Fergie har jo snakket varmt om ham..

ManUtd83
Manager

« Svar #4630: 30 Nov 2008, 14:27 »

Den er god nok U-S - det med Fraizer.

KOM NU UNITED!

DavidMadsen
Manager

« Svar #4631: 30 Nov 2008, 14:40 »

Har du et link til det med Campbells klausul?
Den er god nok. Tottenham kan vælge at købe Fraizer Campbell.

Men, hvis vi ikke køber Tevez, kunne man jo købe Rossi tilbage. Specielt hvis Spurs køber Fraizer.

ManUtd83
Manager

« Svar #4632: 30 Nov 2008, 14:50 »

Hov min fejl. Der er ikke en købsklausul men en tilbagekaldsklausul . Vi kan få ham tilbage her til Januar.

DeeRa
Juniorspiller
**

« Svar #4633: 30 Nov 2008, 15:17 »

Er der et sted på nettet hvor man kan se kampen?

larsfm
Lilleputspiller
*

« Svar #4634: 30 Nov 2008, 15:22 »

her kan i se kampen

**ULOVLIGT LINK**

« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 15:23 af Zulue » Logged

Sider: 1 ... 307 308 [309] 310 311 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010