home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588084 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4440: 05 Nov 2008, 22:59 »

Ikke for at provokere, men Berbatov er da komplet elendig når han har modgang...

DavidMadsen
Manager

« Svar #4441: 05 Nov 2008, 23:03 »

Ikke for at provokere, men Berbatov er da komplet elendig når han har modgang...
United brillerne af Smiley:
Jeg vil ikke sige jeg er enig, men det gik sgu ikke for godt for ham i slutningen af kampen.

-LFC-
Manager

« Svar #4442: 05 Nov 2008, 23:04 »

Jeg synes han er doven, komplet ugidelig og fuld af fejl når han og holdet har modgang.. Peace

DavidMadsen
Manager

« Svar #4443: 05 Nov 2008, 23:08 »

Jeg synes han er doven, komplet ugidelig og fuld af fejl når han og holdet har modgang.. Peace
Jeg er tilbøjelig til at være enig. Men alligevel er han en klassespiller, når det bare går det mindste den anden vej. Dog er det heller ikke altid, han spiller dårligt i modgang Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #4444: 05 Nov 2008, 23:09 »

Så skal der moanes!

Hvor er skots fodbold dog bare ulækkert. Fair play at de får målet på den flotte detalje, men jeg har ingen respekt for, at de overhovedet ikke prøver noget som helst efter det. Det har ikke en skid med fodbold at gøre det de laver. Fy for helvede!

Held manglede de sgu heller ikke. Clearing på stregen, tvivlsom dom omkring frispark eller straffe osv. Derudover synes jeg dommeren var dårlig - han dømte INGEN af de mindre frispark som de konstant begik.

Celtic fortjener ikke en skid - ikke engang et halvt point.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4445: 05 Nov 2008, 23:11 »

Hvor er skots fodbold dog bare ulækkert. Fair play at de får målet på den flotte detalje, men jeg har ingen respekt for, at de overhovedet ikke prøver noget som helst efter det. Det har ikke en skid med fodbold at gøre det de laver. Fy for helvede!
Det er jeg 120% enig i.
Fodbold er intet værd, hvis det spilles på den måde!

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4446: 05 Nov 2008, 23:14 »

Så skal der moanes!

Held manglede de sgu heller ikke. Clearing på stregen, tvivlsom dom omkring frispark eller straffe osv. Derudover synes jeg dommeren var dårlig - han dømte INGEN af de mindre frispark som de konstant begik.

Celtic fortjener ikke en skid - ikke engang et halvt point.

Især misser han at Ronaldo skulle være smidt ud for den kæmpe svinestreg han laver.

It's gonna be legendary

ManUtd83
Manager

« Svar #4447: 05 Nov 2008, 23:30 »

Gult havde været på sin plads med aldrig rødt kort i den situation...

SirToby
Manager

« Svar #4448: 05 Nov 2008, 23:50 »

Han bør af alle mennesker være vant til kritik (det samme med Rooney) fra pressen, så at boykotte et medie pga. det, synes jeg helt ærligt er lidt tuderi... Smiley

Han kan da lige så godt boykotte, ligegyldigt hvor lille grunden er. Han taber jo intet på det.

Stærkt, Fergie! Luk røven på alle svinene.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4449: 05 Nov 2008, 23:53 »

Læg mærke til hvem der piver når de bliver boycuttet ... Opstemt haha
Det er jo ik Fergie der tuder over det.. Det er pressen der piver som små hykleriske svin ..
Kan godt forstå folk bliver trætte af pressen .. De er jo mega USAGLIGE konstant .. Så ka de lære det..

Men nej hvor skulle "jeg" ha sparket den ind idag i overtiden hahahaah Wink
EJ hvor var det dårligt Berbatov missede den chance 2 min inde i dommerens overtid !

Maudii
Lilleputspiller
*

« Svar #4450: 06 Nov 2008, 10:00 »

United for life.
er godt nok lidt træt af det kun blev til 1-1 igår Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #4451: 06 Nov 2008, 10:46 »

Hold da op hvor er jeg træt af at i ikke kunne hive en sejr i land i går for AaB's kyld Wink Nu bliver de jo så nød til at vinde på OT når de kommer på besøg  crazy

Men har lige et lille aspørgsmål. Så Giggs var anfører? Troede da at Rio var jeres faste anfører da han jo spiller hvergang, mens så Giggs var viceanføre. Det virker lidt underligt at man har en viceanfører der spiller flere kampe end sin 1. anfører...

Ang Sir A v Sky

Så synes jeg det er helt tåbeligt at der overhovedet er blevet en sag ud af det... Selv om spillet har udviklet sig og ikke handler så meget om følelser som før i tiden så de altså stadig en del af spillet...
Som tidligre skrevet her i tråden så er det jo stort set forbudt at slå en prut uden dommerens tilladelse uden at man får en advarsel, de burde gå op i spillet på banen og de rigtig mange ulovligheder der bliver lavet derinde, ikke at man evt kysser et logo eller har glemt at trække den ene strømpe op osv...

Hvis man så gerne vil have 22 personer til at løbe rundt efter en skide bold uden at udvise nogen som helst følelse så må man få opfundet nogle robotter som kan klare det og så er min tid som fodbold gal nok ovre vil jeg tro...
« Seneste Redigering: 06 Nov 2008, 10:51 af JKJ » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #4452: 06 Nov 2008, 14:53 »

Men har lige et lille aspørgsmål. Så Giggs var anfører? Troede da at Rio var jeres faste anfører da han jo spiller hvergang, mens så Giggs var viceanføre. Det virker lidt underligt at man har en viceanfører der spiller flere kampe end sin 1. anfører...

Gary Neville er anfører, Giggs er viceanfører, og så kommer Rio. Jeg synes personligt også, det er på tide at overdrage bindet til Rio, der ikke blot er en sikker skanse og stamspiller i den defensive kæde; han er også en lederskikkelse. Reelt set kan de to spidskandidater til anførerbindet vel ikke betragtes som stamspillere.

Gult havde været på sin plads med aldrig rødt kort i den situation...

Jeg synes nu, den var til udvisning. Men bortset fra det spillede han en forrygende kamp.

JKJ
Gæst

« Svar #4453: 06 Nov 2008, 15:15 »

Gary Neville er anfører, Giggs er viceanfører, og så kommer Rio. Jeg synes personligt også, det er på tide at overdrage bindet til Rio, der ikke blot er en sikker skanse og stamspiller i den defensive kæde; han er også en lederskikkelse. Reelt set kan de to spidskandidater til anførerbindet vel ikke betragtes som stamspillere.

Jeg synes nu, den var til udvisning. Men bortset fra det spillede han en forrygende kamp.

Er Rio helt nede som nr 3?? Det vil sige at 3. anføren stort set bære bindet mere end dobbelt så mange gange som 1. og vice anføren hvis vi skal være hårde... Det kommer bagpå mig, ikke fordi jeg skal blande mig men det virker altså forkert og vil give dig helt ret i at hvis i har en leder skikkelse så er det da Rio om nogen...

ManUtd83
Manager

« Svar #4454: 06 Nov 2008, 15:37 »

Er Rio helt nede som nr 3?? Det vil sige at 3. anføren stort set bære bindet mere end dobbelt så mange gange som 1. og vice anføren hvis vi skal være hårde... Det kommer bagpå mig, ikke fordi jeg skal blande mig men det virker altså forkert og vil give dig helt ret i at hvis i har en leder skikkelse så er det da Rio om nogen...

Ser det ikke som noget problem at bindet bæres af 3 forskellige egentlig. Der er jo masser af lederskikkelser og erfaring i truppen, og når bare en af dem deltager i en kamp må det være fint. Samtidig føles det heller ikke som et kæmpetab hvis en af dem lige mangler, hvilket man ser på andre hold der måske kun har 1 decideret leder.

Selvfølgelig er det anderledes end Gerrard i Liverpool eller Keane i de gode gamle dage, men ser det ikke som en svaghed.

Sider: 1 ... 295 296 [297] 298 299 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010