home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588129 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4425: 03 Nov 2008, 19:54 »

Da i købte Owen H. i sin tid var jeg dybt misundelig på jer, da jeg mente han var en klasse spiller i fik fat...
Nu kan jeg så glæde mig over det aldrig skete, så havde vi jo fået en kloning af Kewell, som vi langt om længe er kommet af med, men som Man U må det da dybt frustrende at have købt en spiller, der har klassen når han er klar, men det har han vel ikke været endnu i jeres trøje... Og nu skulle han så være ude i endnu et halvt år...

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Halvt-aars-pause-til-Hargreaves

Tja, hvis jeg skal være ærlig, så tager jeg mig ikke så meget af det, da han i mine øjne er femtevalg på midtbanen, sådan som Fletcher og Anderson har spillet. Det er naturligvis synd for Hargo, men jeg var imod købet fra starten, og han har ikke fået mig til at æde mine ord.

ManUtd83
Manager

« Svar #4426: 03 Nov 2008, 21:30 »

Da i købte Owen H. i sin tid var jeg dybt misundelig på jer, da jeg mente han var en klasse spiller i fik fat...
Nu kan jeg så glæde mig over det aldrig skete, så havde vi jo fået en kloning af Kewell, som vi langt om længe er kommet af med, men som Man U må det da dybt frustrende at have købt en spiller, der har klassen når han er klar, men det har han vel ikke været endnu i jeres trøje... Og nu skulle han så være ude i endnu et halvt år...

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Halvt-aars-pause-til-Hargreaves

Jeg er ked af det på Hargreaves' vegne - virkelig ked af det. Han er fandeme en klassespiller, når han er klar og det han bidrog med i sidste sæson var også outstanding. Super kampe i knock-out fasen i ChL (Roma hjemme, Barca ude), matchwinner mod Arsenal og en flot præstation i ChL-finalen krydret med perfekt straffe til sidst. Håber inderligt han kommer tilbage igen, for hans energi, alsidighed, engagement og teknik gør ham til en fremragende holdspiller.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4427: 04 Nov 2008, 20:11 »

Lidt optakt til den vigtige CL kamp mod Celtic, der må undvære Jan Vennegoor of Hesselink, Georgios Samaras og Chris Killen. Australieren Scott McDonald og unge Cillian Sheridan udgør derfor de offensive våben Celtic kan stille med. Glenn Loovens og Marc Crosas er fortsat ude, men til gengæld bliver midtbanen forstærket af tilbagevendende Barry Robson, der vil spille trods en infektion i tåen.

Manchester United kan heller ikke se sig helt fri af skadeshelvedet. Owen Hargreaves og Paul Scholes er helt sikkert ude af betragtning til kampen. Wes Brown bøvler med en mindre ankelskade og Gary Neville forventes også ude, hvilket baner vejen for stjerneskuddet Rafael da Silva. Edwin van der Sar vil højst sandsynligt få en pause, og dermed kan Ben Fosters debut i Champions League-regi blive en realitet.

Lækkert med Rafael skadet. Det viser også endnu en gang truppens bredde. 2 skader på højreback og alligevel er der så kompetent en mad som Rafael, som jeg virkelig ser som en klasse back. Offensivt er han helt vild, han er hurtig og han har god spilforståelse..

Deres forventede opstilling:

Foster
Rafael – Ferdinand – Evans – O’Shea
Park – Fletcher – Anderson – Nani
Rooney – Tevez

Bliver spændende at se Foster i CL regi og med de formstærke spillere som Fletcher og Anderson på midten og Rooney og Tevez fremme, skal et nok blive godt Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #4428: 05 Nov 2008, 13:35 »

Tror ikke du får ret i holdopstillingen. For det første tror jeg helt sikkert at Vidic bliver brugt frem for Evans i så vigtig en kamp. Venstrebacken er jeg dog i tvivl om. Kan kun forestille mig at Ronaldo også starter, men ved ikke hvem det bliver i stedet for. Tror også at Giggsy starter sammen med Fletcher på midten.

SirToby
Manager

« Svar #4429: 05 Nov 2008, 17:43 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9598

Fuck, hvor jeg elsker dig for at gøre sådan noget, Fergie! Klasse...

Vi vinder i dag, tror jeg. Celtic har været alt, alt for uoverbevisende.

Boisen
Lilleputspiller
*

« Svar #4430: 05 Nov 2008, 17:59 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=9598

Fuck, hvor jeg elsker dig for at gøre sådan noget, Fergie! Klasse...

Vi vinder i dag, tror jeg. Celtic har været alt, alt for uoverbevisende.

Det er super lækkert. SAF = coolness Opstemt!
Celtic har ikke scoret endnu i CHL denne sæson Opstemt! Glory i aften, tak! Opstemt

Grr

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4431: 05 Nov 2008, 18:07 »

Utroligt at I lovpriser den beslutning... Det er da landsholdet om igen, hvor de fik så meget høvl for at boykotte pressen, og så gør Ferguson det når der er nogen som kritiserer at Rooney ikke blev smidt ud i to kontroversielle situationer. Det er da det mest barnlige pjat at boykotte pressen over det, og jeg forstår slet ikke at I kan støtte det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #4432: 05 Nov 2008, 19:03 »

Ja, men Hawk1nZ nu må du huske, at alle United-fansene er så glade for Ferguson, at alt hvad Ferguson gør er fantastisk. Tunge Peace Jeg synes personligt, at Ferguson er en tudeprins når han boykotter pressen af sådanne årsager. Peace

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #4433: 05 Nov 2008, 19:06 »

Utroligt at I lovpriser den beslutning... Det er da landsholdet om igen, hvor de fik så meget høvl for at boykotte pressen, og så gør Ferguson det når der er nogen som kritiserer at Rooney ikke blev smidt ud i to kontroversielle situationer. Det er da det mest barnlige pjat at boykotte pressen over det, og jeg forstår slet ikke at I kan støtte det.

Jeg kan ikke se at der skulle ske noget ved, at Rooney kyssede sit logo foran Everton-fansene.

Jeg synes det er retfærdigt, at han boykotter dele af pressen. Man har op til flere gange set medier være så desperate efter at få en god historie, at de enten med vilje har fejltolket eller rent opdigtet en historie. Sir Alex er ikke forpligtet til at udtale sig til pressen. Det er der ingen der er, og hvis han ikke vil snakke med dem, så lad det da være hans beslutning. Om han så er manager for verdens bedste hold, eller ikke.

Til gengæld synes jeg, det er vildt, at pressefolkene på nærmeste vis tuder over ikke at kunne få en kommentar fra Fergie.

Selvfølgelig står den på store tæsk til Celtic i aften, og så er vi på nærmeste vis helt sikre på at kunne lægge vores klubnavn i bowlerne til lodtrækningen til 1/8-finalerne.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4434: 05 Nov 2008, 19:15 »

Nej du kan selvfølgelig ikke se det, men du er vel klar over at episoden blev diskuteret bagefter, og nogle folk mente at han skulle blive udvist. Jeg er ikke selv helt afklaret med det, men jeg ved da at andre folk har fået gult for at provokere fansene. Kan huske en Arsenal v. Everton kamp, hvor tilskuerne kastede bolden ned i hovedet på Pires. Han lod så som om at han ville tyre den tilbage, og fik gult kort for det. Så det kommer vel an på dommeren, og derfor kan episoden diskuteres. At de så tilfældigvis har en Arsenal gut (Paul Merson) i studiet som mener at Rooney skulle have været udvist, kan vel umuligt være SkySports skyld, og at boykotte pressen på baggrund af at nogle enkelte folk i studiet mener at Rooney skulle have været udvist i et par kontroversielle episoder, er da ufatteligt barnligt efter min mening. Det er jo ikke just fordi at de kører en hetz mod ham personligt eller mod United, men blot på grund af de to episoder, gider han ikke at snakke med dem. Så er vi da tilbage i folkeskolen, ligesom vi var med landsholdet.

Han bør af alle mennesker være vant til kritik (det samme med Rooney) fra pressen, så at boykotte et medie pga. det, synes jeg helt ærligt er lidt tuderi... Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #4435: 05 Nov 2008, 19:26 »

Enig her...

Ingen grund til at boykotte pressen her, når det tilsyneladende kun handler om forskellige meninger. Det er jo ikke f.eks. løgnhistorier eller lignende der er tale om.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #4436: 05 Nov 2008, 19:31 »

Nej du kan selvfølgelig ikke se det, men du er vel klar over at episoden blev diskuteret bagefter, og nogle folk mente at han skulle blive udvist...

I den situation som du nævner, mener jeg heller ikke at pågældende Arsenal-spiller burde have haft et kort. Jo, jeg ved godt, at situationen blev diskuteret. Men hvad fanden? Hvorfor skulle det nu være ulovligt at juble over sin egen scoring. Først må man ikke tage trøjen af, nu må man ikke føre sit trøjes logo op til munden - hvad bliver det næste?

Pires-episoden som du refferer til, bør ikke føre til videre sanktioner, i hvert fald kun interne i klubben. Det havde været noget andet hvis han havde tyret den tilbage. Som et eksempel kan jeg tage Alan Smith. Så vidt jeg kan huske, var der blevet smidt et eller andet på banen, som han tydeligvis fandt så frustrerende, at han kastede det tilbage, og ramte en uskyldig kvinde. Her mener jeg, at det er fair nok, at man vælger at give Smith karantæne.

Om Sir Alex er vant til kritik, eller ikke, så er han i sin fulde ret til at boykotte de medier han vil. Tuderi eller ej - jeg forstår ham. Selvfølgelig synes det som en overreaktion, at boykotte Sky udelukkende grundet det, men igen er det nu engang hans beslutning.

United-styrer
Gæst

« Svar #4437: 05 Nov 2008, 19:39 »

Jeg er enig med Hawk1nZ. Det virker som noget af en overreaktion at boykotte et medie for sådan en bagatel.

Jeg tror på en 2-0-sejr i dag.

ManUtd83
Manager

« Svar #4438: 05 Nov 2008, 19:53 »

Selvfølgelig står den på store tæsk til Celtic i aften, og så er vi på nærmeste vis helt sikre på at kunne lægge vores klubnavn i bowlerne til lodtrækningen til 1/8-finalerne.

Hovmod står for fald... men tror nu også på sejr selvom Celtic Park aldrig er nem at spille på. Skyder på en 3-0'er. Kan simpelthen ikke se dem score uden deres profiler.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4439: 05 Nov 2008, 22:55 »

Vi kunne godt have vundet idag. Hvis man ser på skud statestikken, 26 - 6 mener jeg, burde vi have vundet. Med 8 skud på mål, mod Celtics sølle 3, burde vi have fået mere end 1-1.
Også en stor, stor afbrænder Berba laver dybt inde i overtiden..

Sider: 1 ... 294 295 [296] 297 298 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010