home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588166 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4380: 30 Okt 2008, 18:50 »

Accepter nu bare, at I ikke er enige om, hvorvidt Liverpool er aspiranter til titlen eller ej.

Så vidt jeg husker var det også mit oprindelige forslag efter hans søde lille udbrud.

Håber vi kan lukke den her.

United-styrer
Gæst

« Svar #4381: 30 Okt 2008, 19:03 »

Lunten er dælme kort herinde... Mens det i i Liverpool tråden åbenbart er i orden at fyre den samme slags lort af så skal man åbenbart bukke og sige amen herinde...!!!

Det er sgu da lige til at grine af!!!  funny

Underligt nok har flere Man U fan meget svært ved at tage imod kritik mens i ikke har det mindste problem med selv at give det...

Haha! Da vi boltrede os I jeres tråd, gav du os besked på at rykke herind og håne jer. Og nu kommer du så her og spiller politimand. Jow, jow.

JKJ
Gæst

« Svar #4382: 30 Okt 2008, 20:01 »

I holder jer jo ikke tilbage alligevel med at kigge forbi i Liverpool tråden og komme med stikpiller... så kan jeg jo lige så godt gøre det samme her Wink

Nu mener jeg så heller ikke jeg har skrevet noget negativt om jeres spillere og hold, med meget få undtagelser i hvert fald, iingen er jo perfekt - og da slet ikke mig...

Men vi kan da godt lave den aftale at hvis i holder jer herinde så holder jeg mig i Liverpool tråden Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #4383: 30 Okt 2008, 20:06 »

Men vi kan da godt lave den aftale at hvis i holder jer herinde så holder jeg mig i Liverpool tråden Wink

Synes jeg ærligt talt ville være en skam. Hvis begge sider kunne lære at holde det sagligt i begge tråde ville der skabes en ordenligt debat. Så kan man altid moane i Chat'en. Det kan bare ikke passe at det behøves at udvikle sig til heftig debat hver gang ( og ved at jeg ikke er nogen engel på det punkt Smiley )

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4384: 31 Okt 2008, 21:48 »

Manucho skillsVil lige dele jer andre United fans med den lille lækkerbisken. Bliver spændende at se ham! Hvornår er hans udlejning færdig?
« Seneste Redigering: 31 Okt 2008, 21:50 af Juller » Logged

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #4385: 31 Okt 2008, 21:52 »

Manucho skillsVil lige dele jer andre United fans med den lille lækkerbisken. Bliver spændende at se ham! Hvornår er hans udlejning færdig?

Som de kommenterer på Youtube er det ikke manucho... men eller anden murito

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #4386: 31 Okt 2008, 21:52 »

Bliver spændende at se ham! Hvornår er hans udlejning færdig?

Den endte i sommers. Han fik sin debut i liga-cuppen 23. september.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4387: 31 Okt 2008, 21:55 »

Den endte i sommers. Han fik sin debut i liga-cuppen 23. september.

Det er rigtigt ja. Vidste jeg faktisk godt. Sad og så kampen  crazy

United-styrer
Gæst

« Svar #4388: 01 Nov 2008, 09:31 »

Jeg tror ikke, vi skal regne med at se ret meget til Manucho (der som Schytte nævner ikke er manden i videoen). Han er i midten af tyverne, man havde aldrig hørt om ham, før vi hentede ham, han var ikke en stjernespiller i Panathinaikos, og han kæmper med Berbatov, Rooney og Tevez. Jeg ser langt hellere Welbeck eller Campbell (når han kommer tilbage fra Spurs) spille.

ManUtd83
Manager

« Svar #4389: 01 Nov 2008, 09:58 »

Jeg tror ikke, vi skal regne med at se ret meget til Manucho (der som Schytte nævner ikke er manden i videoen). Han er i midten af tyverne, man havde aldrig hørt om ham, før vi hentede ham, han var ikke en stjernespiller i Panathinaikos, og han kæmper med Berbatov, Rooney og Tevez. Jeg ser langt hellere Welbeck eller Campbell (når han kommer tilbage fra Spurs) spille....

Ganske enig. Men lad os nu se hvad han kan præstere i for eksempel Carling Cup'en. Han har helt klart de fysiske forudsætninger, men måske kniber det med teknik og spilforståelsen - ved det ikke har aldrig set ham spille.

I dag skal der hentes 3 point mod Hull og hvis vi er rigtig heldige smider Liverpool point ude mod Tottenham, som har fået fornyet selvtillid under Redknapp.

Forventer denne line-up.

VDS

Neville - Vidic - Rio - Evra

Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park

Rooney - Berbatov/Tevez

Nu må vi se - det er altid utrolig svært at forudse de start-11'ere fra Fergie. Der er i hvert fald ingen undskyldning for ikke at vinde.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2008, 10:31 af ManUtd83 » Logged

Newton Heath
Manager

« Svar #4390: 01 Nov 2008, 10:04 »

Lidt optakt til kampen og nej, jeg har ikke selv lavet det, men derimod kopieret det fra oldtrafford.dk/ så i United fans på sitet også kan få lidt optakt.

Sandsynlig startopstilling

Van der Sar
Neville – Ferdinand – Vidic – Evra
Ronaldo – Carrick – Giggs – Park
Berbatov – Rooney

Uniteds trup: Van der Sar, Kuszczak, Foster, Neville, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, O'Shea, Evra, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Anderson, Giggs, Nani, Park, Rooney, Berbatov, Tévez.

Hulls trup: Myhill, McShane, Turner, Zayatte, Dawson, Marney, Hughes, Boateng, Geovanni, King, Cousin, Barmby, Garcia, Windass, Mendy, Halmosi, Folan, Ricketts, Giannakopoulos, Duke.

Seneste kampe
Indbyrdes
07-10-87 Hull 0-1 United
23-09-87 United 5-0 Hull
15-02-75 United 2-0 Hull
23-11-74 Hull 2-0 United
12-01-52 United 0-2 Hull

United-styrer
Gæst

« Svar #4391: 01 Nov 2008, 11:32 »

Heh, ikke meget man kan bruge de seneste kampe til Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #4392: 01 Nov 2008, 15:40 »

Heh, ikke meget man kan bruge de seneste kampe til Smiley

Nej der er vidst lavet ændringer i holdene siden dengang. Selvom Fergie vel var manager ved de sidste to møder.

Holdet blev:

VDS

Neville - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani

Berbatov - Rooney

Suoerstærkt hold - man kan godt se, at Hull ikke skal undervurderes. Synes stadig det er synd for Tevez, men kan ikke komme uden om, at Berbatov gør det flot. Man han skal nu nok få sine kampe.

United-styrer
Gæst

« Svar #4393: 01 Nov 2008, 15:46 »

Godt at se Carrick tilbage. Hvor meget mon man skal lægge i, at Fergie vælger Anderson frem for Fletcher? Fletcher har været vores bedste midtbanespiller i år.

JKJ
Gæst

« Svar #4394: 01 Nov 2008, 15:55 »

Suoerstærkt hold - man kan godt se, at Hull ikke skal undervurderes. Synes stadig det er synd for Tevez, men kan ikke komme uden om, at Berbatov gør det flot. Man han skal nu nok få sine kampe.

Nu husker jeg desværre ikke lige hvor jeg har læst det, men Sir A skulle have udtalt at der vil blive roteret mere i denne sæson mellem Berba, Rooney, Tevez og Ronaldo ( som jeg troede var offensiv midt) Og med sådan et angreb kan i jo stille en frygtindgydende dou stort set hvergang, i vil jo have friske spillere hvergang da i jo har mulighed for at give den enkelt spiller en lille pause uden at det går ud over kvaliteten...
Dog har de jo alle forskellige styrker som jeg umidelbart kan se som dem største svaghed da man skal finde de rette at sætte sammen i angrebet... og at kalde det en svaghed viser jo bare hvor stærkt et angreb i har...

Sider: 1 ... 291 292 [293] 294 295 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010