home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1338112 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3825: 11 Jul 2008, 23:35 »

What? Zidane var ikke på niveau med Ronaldo? Opstemt

Var det ikke det jeg skrev?

Hans betydning for Juve var slet ikke lige så stor som Ronaldos er for United. Det viste Juve jo glimrende ved at vinde mesterskabet igen året efter. Jeg siger slet ikke at Zidane var en dårlig spiller, for han var fantastisk. Men slet ikke lige så betydningsfuld som Ronaldo er for United.
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3826: 12 Jul 2008, 01:58 »

Var det ikke det jeg skrev?

Hans betydning for Juve var slet ikke lige så stor som Ronaldos er for United. Det viste Juve jo glimrende ved at vinde mesterskabet igen året efter. Jeg siger slet ikke at Zidane var en dårlig spiller, for han var fantastisk. Men slet ikke lige så betydningsfuld som Ronaldo er for United.

Du skrev, at Zidane ikke var på Ronaldos niveau Smiley
Logged

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3827: 12 Jul 2008, 13:14 »

Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3828: 13 Jul 2008, 11:24 »

Haha, nu hvor hans agent ikke kan tale ham til cheftrænerjobs, så prøver han assistent jobs nu.

Laudrup - skift din agent!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3829: 14 Jul 2008, 12:42 »

Det er jo nærmest til grin, hvad der sker med Laudrup..

Jeg vil lige høre om I ikke tror at Ronaldo falder gevaldigt i markedsværdi, efter den kommende sæson? Jeg tror personligt ikke at han kan leve op til de enorme forventninger, og han har højest sansynligt fået de fleste af hans egne fans i nakken nu (ud over de andre klubbers fans), så han kan også sagtens bukke lidt under for presset. Og vi regner vel alle med at han ihf. ryger efter næste sæson, så mon ikke Real de byder betydeligt mindre end de £70mio der har været snakket om, til efter næste sæson?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3830: 14 Jul 2008, 13:07 »

Han har en gang bevist, at han er så stolt og god en spiller, at det overgår presset, og han dermed spiller en fremragende sæson. Spørgsmålet er, om han kan gøre det igen. Jeg tror ikke, han laver endnu en 40-måls-sæson, men spiller en fornuftig sæson, hvor han selvfølgelig vil have en væsentlig rolle, ligesom Rooney, Giggs og Scholes altid har haft - men de scorede jo ikke 40 mål.

Jeg kan ikke se, hvorfor prisen skulle falde. Det må være op til Real Madrid. United beholder gerne Ronaldo, så Real Madrid må enten betale en milliard eller holde sig tilbage, hvilket vil betyde, at vi vil beholde ham, hvilket vi jo er fint tilfredse med.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3831: 15 Jul 2008, 09:54 »

Et godt køb, hvis det altså bliver til noget  Wink

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1033108.ece

Han vil passe perfekt som targetman oppe foran, ligesom Ruud var det i "gamle dage"
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3832: 18 Jul 2008, 17:32 »

Et godt køb, hvis det altså bliver til noget  Wink

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1033108.ece

Han vil passe perfekt som targetman oppe foran, ligesom Ruud var det i "gamle dage"

Er det en god ting? Vi var et langt dårligere hold, da vi havde Ruud, og i mine øjne er det nuværende holds styrke netop, at vi ikke har nogen target man, og at de offensive kræfter skifter pladser og bevæger sig. Det giver uforudsigelighed. For mig ville et køb af Berbatov være et mareridt.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3833: 18 Jul 2008, 17:55 »

Nu tyder det desværre på, at Ronaldo bliver. Det siger Fergie i hvert fald ifølge Goal.com. Puha, det bliver svært at komme videre efter dette, og jeg kan forestille mig, at jeg vil stå med en lidt mærkelig smag i munden, når han scorer.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3834: 18 Jul 2008, 17:57 »

Nu tyder det desværre på, at Ronaldo bliver. Det siger Fergie i hvert fald ifølge Goal.com. Puha, det bliver svært at komme videre efter dette, og jeg kan forestille mig, at jeg vil stå med en lidt mærkelig smag i munden, når han scorer.

Det var på tide - nu kan både Man u og Real komme videre
Logged


donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3835: 19 Jul 2008, 00:30 »

Er det en god ting? Vi var et langt dårligere hold, da vi havde Ruud, og i mine øjne er det nuværende holds styrke netop, at vi ikke har nogen target man, og at de offensive kræfter skifter pladser og bevæger sig. Det giver uforudsigelighed. For mig ville et køb af Berbatov være et mareridt.

Hvordan kan en man der score mål være et mareridt? Det vil da give noget mere tungde oppe foran og det vil give Sir Alex flere kort på hånden og flere pause til Tevez og Rooney end de fik i sidste sæson pga af Saha. Så jeg vil da være fint tilfreds med af få berbatov. jeg vil dog heller have Etoo eller Villa til united.

Men U-S jeg tror bare lige du skal klare dig igennem den her sæson med Ronaldo også er han væk. men nu får vi at se. der går jo stadigvæk 3 måneder før du finder ud af om du får en dårlig smag i munden når han score for united i 3mins overtid mod liverpool eller en anden modstander:)
« Seneste Redigering: 19 Jul 2008, 00:32 af donthomas » Logged


Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3836: 19 Jul 2008, 15:44 »

Hvad fanden er det der larmer så meget i dagenskamp mod Kaizer Cheifs? Det er da belastende at høre på..
Logged

Kazak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3837: 27 Jul 2008, 19:13 »

United udbygger Old Trafford til 84.000
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3838: 27 Jul 2008, 19:25 »

United udbygger Old Trafford til 84.000

Link.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3839: 27 Jul 2008, 19:25 »

United udbygger Old Trafford til 84.000

Øhh.. Hvor står det henne??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010