home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589065 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3705: 22 Jun 2008, 15:46 »

Nej Real Madrid har jo kun vundet Champions League 9 gange igennem tidens løb. 3 gange på de sidste 10 sæsoner.

Real Madrid har vundet Champions League 3 gange. Og sidste gang de var i en finale var for 6 år siden.

Først elskede alle Ronaldo, og ingen lagde mærke til hans egoistiske attitude og barnlige opførsel. Nu hvor han så pludselig måske er på vej væk, så begynder alle at åbne deres øjne.

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg har hele tiden været opmærksom på hans attitude og har også brokket mig herinde. Dog er det svært som United-fan ikke at kunne lide en mand der scorer så mange mål og vinder så mange kampe for klubben - eller i det mindste anerkende hans præstationer.

Men hva, som Barca-fan kan jeg da kun glæde mig - ingen spiller er så meget værd.. forventningerne bliver skyhøje og hvor mange tror helt alvorligt, at han kan levere en sæson som den forgående?

Ikke mig i hvert fald  Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #3706: 22 Jun 2008, 15:49 »

Nej Real Madrid har jo kun vundet Champions League 9 gange igennem tidens løb. 3 gange på de sidste 10 sæsoner.

Først elskede alle Ronaldo, og ingen lagde mærke til hans egoistiske attitude og barnlige opførsel. Nu hvor han så pludselig måske er på vej væk, så begynder alle at åbne deres øjne.

Men hva, som Barca-fan kan jeg da kun glæde mig - ingen spiller er så meget værd.. forventningerne bliver skyhøje og hvor mange tror helt alvorligt, at han kan levere en sæson som den forgående?
Det sagde vi også sidste år  Peace
Og med hensyn til Ronaldo, gider ingengang kommentere ham.

Zone 43
Manager

« Svar #3707: 22 Jun 2008, 15:52 »

Real Madrid har vundet Champions League 3 gange. Og sidste gang de var i en finale var for 6 år siden.

De har vundet CL i 56-60, 66, 98, 00 og 02, hvilket giver 9 CL triumfer og ikke kun 3 :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd83
Manager

« Svar #3708: 22 Jun 2008, 15:53 »

De har vundet CL i 56-60, 66, 98, 00 og 02, hvilket giver 9 CL triumfer og ikke kun 3 :-)

Vidste den ville komme og nu skal der fandeme kløves ord !

Real Madrid har vundet Mesterholdenes Turnering 6 gange og Champions League 3 gange !

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3709: 22 Jun 2008, 15:58 »

Rygter siger desuden at Real Madrid ikke har finanserne til købe Ronaldo overhovedet...det er jo en helt anden side af sagen....

Djævlen
Gæst

« Svar #3710: 22 Jun 2008, 15:59 »

Rygter siger desuden at Real Madrid ikke har finanserne til købe Ronaldo overhovedet...det er jo en helt anden side af sagen....

Det har jo aldrig været et problem for dem Smiley Sælge et træningsanlæg til byen Madrid for en uhørt høj sum, og så er det klaret Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3711: 22 Jun 2008, 16:03 »

Vidste den ville komme og nu skal der fandeme kløves ord !

Real Madrid har vundet Mesterholdenes Turnering 6 gange og Champions League 3 gange !

Det er jo komplet ligegyldigt om man kalder det det ene, eller det andet. Kom videre Wink

Selvfølgelig har Real det. Som de selv siger, så kan de tjene pengene ind i merchandise før han overhovedet får spillet en kamp, så det vil ikke være et problem.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #3712: 22 Jun 2008, 16:05 »

Det passer ganske enkelt ikke. Der er flere af os, som tidligere i tråden har klaget over hans egoistiske spillestil og hans generelle opførsel både på og uden for banen. United-fans har aldrig taget Ronaldo til sig på samme måde som King Eric, Keano og mange andre. I hvert fald ikke den del, som har været med gennem en årrække.

ManUtd83
Manager

« Svar #3713: 24 Jun 2008, 13:07 »

Kunen vi ikke få en ny afstemning op, som så sådan her ud:

Hvad så du helst der skete med C. Ronaldo efter den lange transfersaga?
1. Han skal blive i Manchester United lige meget hvad!
2. Han skal hverken sælges til Real Madrid eller spille kampe for United.
3. Han skal sælges for en ordentlig sum!
4. Jeg er tilhænger af Uniteds rivaler eller Real Madrid, så jeg synes han skal sælges.
5. Jeg kunne ikke være mere ligeglad.

United-styrer
Gæst

« Svar #3714: 24 Jun 2008, 13:18 »

Kunen vi ikke få en ny afstemning op, som så sådan her ud:

Det ku' vi.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3715: 24 Jun 2008, 16:02 »

Altså, jeg er tilhænger af en af Uniteds rivaler, men jeg mener ikke at de skal sælge ham...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #3716: 24 Jun 2008, 16:12 »

Altså, jeg er tilhænger af en af Uniteds rivaler, men jeg mener ikke at de skal sælge ham...

Så stem på en af de andre Smiley

Hvad synes du da?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3717: 24 Jun 2008, 16:17 »

Jeg stemte selvfølgelig på at han ikke skulle sælges, og at han skal på bænken. Altså en lose/lose situation for United Wink FIFA's regler siger faktisk også at han skal spille mindst 10% af kampene over sæsonen, ellers har han krav på at blive solgt hvis han ønsker det.

ManUtd83
Manager

« Svar #3718: 24 Jun 2008, 16:23 »

Jeg stemte selvfølgelig på at han ikke skulle sælges, og at han skal på bænken. Altså en lose/lose situation for United Wink FIFA's regler siger faktisk også at han skal spille mindst 10% af kampene over sæsonen, ellers har han krav på at blive solgt hvis han ønsker det.

Det er jo klart ... den burde alle rivaler stemme på  Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3719: 24 Jun 2008, 16:26 »

Så giv ham 5-6 ligegyldige kampe, og smid ham på tribunen i resten, han skal i hvert fald ikke belønnes for sin opførsel... Jeg stemmer for en lose/lose situation for Ronaldo, jeg er som sagt hverken tilhænger af United eller noget andet Premier league eller Primera hold, min "harme" grunder udelukkende i Ronaldos utilbørlige opførsel, som jeg bestemt ikke mener skal belønnes ved at gøre præcis som han gerne vil, specielt ikke i betragtning af, at han for ganske kort tid siden har skrevet under på en kontraktforlængelse . For min skyld kan han rådne op på tribunen til hans kontrakt udløber.

Sider: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010