home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:24:38 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23211
  3 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589659 gange)
ManchesterFAN
Juniorspiller
**

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3390: 23 Maj 2008, 13:20 »

Men jeg hørte også et engelsk interview med ham, der sagde han direkte at han ville blive ..

JAAA!!! Vi vandt the double ! Stor tak til John Terry & Nicolas Anelka !!

kie
Landsholdsspiller

« Svar #3391: 23 Maj 2008, 13:21 »

Begge de to link fra TV2 er taget ud af kontekst - i det oprindelige interview bliver han spurgt om han kan LOVE, at han spiller næste sæson i United - det kan man jo aldrig love. Han griner, og siger, jeg kan ikke love noget...

Så rolig nu drenge!

Ronaldo spiller i United mindst 1 sæson mere!

Kan du ikk lige en link op med det interview ville gerne se det..

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3392: 23 Maj 2008, 13:35 »

Kan du ikk lige en link op med det interview ville gerne se det..

Kig på forrige side.

ManchesterFAN
Juniorspiller
**

« Svar #3393: 23 Maj 2008, 22:40 »

Underligt at United ikke kan holde på de store spillere .. Det er da en af, hvis ikke verdens bedste klub ..

njandersen
Gæst

« Svar #3394: 23 Maj 2008, 22:58 »

Jeg er snart træt af den måde Ronaldo svarer på. Han er jo tydeligvis ikke interesseret i at blive i United så længe han ikke siger "ingen kommentar" til pressen.. Hmm :/

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #3395: 23 Maj 2008, 22:59 »

Underligt at United ikke kan holde på de store spillere .. Det er da en af, hvis ikke verdens bedste klub ..

Har de måske solgt Ronaldo Rullende Øjne

ManchesterFAN
Juniorspiller
**

« Svar #3396: 23 Maj 2008, 23:06 »

Jamen det er ikke kun Ronaldo jeg mener .. Van Nistelrooy? David Beckham ?

Cencur
Manager

« Svar #3397: 23 Maj 2008, 23:09 »

RVN havde jo disciplinære problemer i Man Utd og Beckham ville selv videre, hvis jeg husker rigtigt?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3398: 23 Maj 2008, 23:12 »

Jeg er snart træt af den måde Ronaldo svarer på. Han er jo tydeligvis ikke interesseret i at blive i United så længe han ikke siger "ingen kommentar" til pressen.. Hmm :/
enig jeg forstår ikke at ronaldo ikke bare melder ud istedet for det der kis pus det eneste han opnår ved det er at hans værdi stiger, hvilket måske er ideen bag hans dobbelt moralske svar.. som han så sent som idag er kommet med

for morgen af hed det jeg skriver ny kontrakt med united i næste uge
10 timer senere hed det.. jeg bestemme mig om min fremtid inden to uger

hvad har han lige fået ud af det...?
tag dig sammen man..

ManUtd83
Manager

« Svar #3399: 23 Maj 2008, 23:16 »

Gider altså ikke høre på det pis med Ronaldo meget længere! Han har kontrakt ind til 2012 (ret mig, hvis jeg tager fejl) og David Gill har af flere omgange sagt, at der ikke kan sættes pris på ham, i øjeblikket! Længere er den ikke - Ronaldo bliver her i næste sæson. Han vil sikkert også gerne spille verdensmesterskab for klubhold.

At Real Madrid så er en skamløs og barnlig plastikklub er en helt anden side af sagen. Det at de ikke forstår et simpelt nej irriterer mig efterhånden voldsomt! Det er da utroligt at prominente mænd som Schuster og Calderon ikke bare kan holde deres kæft efter at være blevet afvist!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #3400: 23 Maj 2008, 23:20 »

enig jeg forstår ikke at ronaldo ikke bare melder ud istedet for det der kis pus det eneste han opnår ved det er at hans værdi stiger, hvilket måske er ideen bag hans dobbelt moralske svar.. som han så sent som idag er kommet med

for morgen af hed det jeg skriver ny kontrakt med united i næste uge
10 timer senere hed det.. jeg bestemme mig om min fremtid inden to uger

hvad har han lige fået ud af det...?
tag dig sammen man..
Det får han da penge ud af! Hvis han står i en forhandlingsstuatio n med United, og kan sætte lidt ryger igang med Real, så kan han måske presse lønnen kustigt op. Jeg tror det er sådan noget Ronnie er ude på, med vejledning fra en agent. Jeg kan ikke se nogen grund til at han forlader os efter sådan en sæson !

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3401: 23 Maj 2008, 23:26 »

Det får han da penge ud af! Hvis han står i en forhandlingsstuatio n med United, og kan sætte lidt ryger igang med Real, så kan han måske presse lønnen kustigt op. Jeg tror det er sådan noget Ronnie er ude på, med vejledning fra en agent. Jeg kan ikke se nogen grund til at han forlader os efter sådan en sæson !
ja det er absolut det eneste han for ud af det og mon ikke fergie har været efter ham også for seriøst det ikke kun madrid der er barnlige her ronaldo virker altså heller ikke særlig professionel i hans udtallelser
noget andet er at united er ikke villig til at give ham den forhøjelse som han selv mener han fortjener og verdens bedste skal vel også være verdens best betalte..

og det med at være afvist.. i moderne fodbold er man ikke længere afvist selvom man er afvist af klubben.. hvis ronaldo vil til madrid så kommer ronaldo til madrid.. tror i denne situation er det ronaldo der bestemmer... så kan united afvise nok så meget..

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3402: 24 Maj 2008, 06:34 »

Tjek ManUtd.com, Manutd.dk, Manchestereveningne ws.co.uk, dailytelegraph.co.u k - der er adskillige sites som beretter forskellige historier efterhånden!

Det som man må stole på, er at Ferguson igår siger, (hvilket både ManUtd.com og Indkast.dk beretter om) at der ikke vil blive solgt ud af stammen - der skal tilføjes spillere til klubben!

Derudover, så er United ikke en sælge-klub siger Ferguson i forholdet til Ronaldo - at de bare tror de får vores bedste spillere er noget fis, og det ved de godt, siger Sir Alex. Dertil tilføjer han - "solgte Nistelrooy og Beckham af en grund - fordi vi ville!"

Der er stor stor forskel! Vi har intet ønske om at forstærke en klub som Real Madrid med verdens bedste spiller, kun hvis de betaler en ordentlig om gang penge, og der tror jeg ikke på, at 600 mio er nok - der snakker vi som et minimum, at der skal smides 850-900 mio på bordet - og det er jeg ikke en gang sikker på er nok...for med Ronaldo på holdet, så vinder vi Premier League, og Champions League - det gav i indeværende sæson 900 mio.kr. i tv-penge alene - bla. pga. at vi kom i CL-finalen - dermed giver det jo mere mening at behold Ronaldo, for med ham som en del af holdet, så vinder vi nok flere kampe, og scorer flere mål - dermed flere tv-kampe, og flere tv-penge!

Merchandisingen på Ronaldo er på nuværende tidspunkt så stor, at han i den kommende sæson uden problemer vil blive den mest solgte fan-artikel! Navnet gver penge!

Se bare på David Beckham - da han skifter til Real, så har de, inden hans første kamp, allerede indtjent hans købspris igen - kun ved salg af trøjer...hvor meget mere vil Ronaldo ikke kunne booste United's trøjesalg i den kommende sæson!

United-styrer
Gæst

« Svar #3403: 24 Maj 2008, 12:18 »

Jøsses, nu må det da snart stoppe. Marca skriver, at Real har en Audi stående klar til Ronaldo, og det skulle være det endelige bevis på, at han skifter. Det er grotesk.

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #3404: 24 Maj 2008, 12:54 »

det nyeste på skud på stammen er at madrid har sikret sig mod kurs svingninger på punden når de skal betale så mange penge for ronaldo

Sider: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010