home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:48:32 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589736 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3300: 20 Maj 2008, 20:53 »

Aaaaargh, jeg kan ikke vente! Jeg glæder mig så sindssygt meget. Jeg tør ikke spå om resultatet i frygt for at jinxe holdet.

Ole er i øvrigt blevet forfremmet til reserveholdstræner. Måske han en skønne dag skal være manager for klubben? Jeg tvivler, men det kunne nu være sjovt, hvis han besidder evnerne.

United-styrer
Gæst

« Svar #3301: 20 Maj 2008, 21:01 »

Hvad har I af planer i morgen? Personligt tager jeg tidligt af sted til finalefesten på Den Glade Gris, hvor der nok skal ryge tilstrækkeligt mange øl ned til, at jeg næppe vil kunne lave en dybdegående kampanalyse dagen efter. Til gengæld vil alkohol i blodet være positivt uanset resultatet. En eventuel sejr bliver også fejret derinde, regner jeg med.

Djævlen
Gæst

« Svar #3302: 20 Maj 2008, 21:06 »

Jeg skal blot være sammen med nogle venner.. Smiley
Ikke det vilde, men bare ganske hyggeligt Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3303: 20 Maj 2008, 21:10 »

Skal se den, måske med min far, og forhåbentlig med noget sukkerstads til at smide indebords Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #3304: 20 Maj 2008, 21:18 »

Min finale foregår stille og roligt. Kaster mig over i sengen og ser kampen. Måske (/uden tvivl) kommer min far forbi, da husets bedste skærm hænger i mit værelse. xD
Men inden finalen skal jeg nok en tur forbi tanken og købe diverse snacks og slik.. Wink

Jow jow..  Cool

Zone 43
Manager

« Svar #3305: 20 Maj 2008, 21:26 »

Ole er i øvrigt blevet forfremmet til reserveholdstræner. Måske han en skønne dag skal være manager for klubben? Jeg tvivler, men det kunne nu være sjovt, hvis han besidder evnerne.

Kan man forestille sig ham og Keane som trænerduo i United ude i fremtiden?

Hvad har I af planer i morgen?

Jeg ser kampen herhjemme sammen med min bror, der holder med de blå fra London.. Peace

Mht. kampen, så tror og håber jeg på 2-2 efter de første 90 minutter, hvorefter Tevez går mål amok Opstemt Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd83
Manager

« Svar #3306: 20 Maj 2008, 22:01 »

Tror det bliver 2-0 United.

Ronaldo åbner ballet midt i første halveg - jeg vil ikke udelukke at det enten bliver på straffe eller frispark. Carlos Tevez lukker derefter kampen sent i anden halveg, som bliver nervepirrende.

Jeg tror bare jeg skal se den med nogle venner fra klassen, og så vil jeg ikke udelukke, at der ryger en enkelt øl ned.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #3307: 21 Maj 2008, 16:14 »

Jeg overvejer også at tage ind på "den glade gris"! Andre som skal derind???  Smiley

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #3308: 21 Maj 2008, 17:51 »

http://uk.youtube.com/v/OcL6Z9cuVZ4

man kan squ ikke andet end at holde af makelele :p

glæder mig så meget til kampen i aften og håber for alt i verden united snupper den her!!!!!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #3309: 21 Maj 2008, 17:55 »

http://uk.youtube.com/v/OcL6Z9cuVZ4

man kan squ ikke andet end at holde af makelele :p

glæder mig så meget til kampen i aften og håber for alt i verden united snupper den her!!!!!

Jamen det er da godt han er meldt klar igen hva? Wink Og at vi så oveni købet har Wayne Bridge som afløser, ikke helt ringe...

Jeg tror på en Chelsea sejr... God kamp...  Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

-LFC-
Manager

« Svar #3310: 21 Maj 2008, 19:49 »

Nå, for første og eneste gang i mit liv vil United være holdet jeg holder med. Min sympati for Chelsea er på nulpunktet lige atm. Skal selv se kampen i fællesskab med min far og noget mexicansk mad. Smiley

Go' kamp! Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #3311: 21 Maj 2008, 19:49 »

Nå, for første og eneste gang i mit liv vil United være holdet jeg holder med. Min sympati for Chelsea er på nulpunktet lige atm. Skal selv se kampen i fællesskab med min far og noget mexicansk mad. Smiley

Go' kamp! Thumbs Up

Det betyder meget for mig, at nogle fans af de ordentlig klubber også hader Chelsea Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #3312: 21 Maj 2008, 19:53 »

Det betyder meget for mig, at nogle fans af de ordentlig klubber også hader Chelsea Smiley
Hmmmm?! Hehe.
Jeg tror vi skal regne med en taktisk kamp, med mange kampe i kampen. Nogle vil måske nævne ordet kedeligt, men det vil jeg ikke ty til! Taktisk fodbold er ikke dårlig fodbold, tværtimod! Jeg håber nu stadig på at få tempoet helt op på det engelske niveau så vi kan få Rooney, Ronaldo og Anderson i sit es Wink

Mit Bud: 2-1 efter forlænget, self til os

JKJ
Gæst

« Svar #3313: 21 Maj 2008, 19:53 »

Go' kamp! Thumbs Up

Jeg må jo kryppe til korset og være enig selv om jeg ikke er meget for det...  Forlegen

Regner dog ikke med at se så meget af kampen...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #3314: 21 Maj 2008, 19:58 »

Kom så United. Bliver en spændende kamp, hvor begge hold stiller med stærkest opstilling

Sider: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010