home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 10:15:53 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589922 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3135: 11 Maj 2008, 13:01 »

En anden grund vil jeg tro, er at der er mere plads og respekt for hans spil i Spanien end der er i England - Der er vist ingen tvivl om at fans af alle andre klubber end Man Utd (og endda også adskillige Man Utd fans) ikke er specielt vilde med ham - Det kan være at han vil passe bedre ind i Spanien, for jeg tror ikke at han nyder England ret meget, rent personligt.

Tænker du her på eller udenfor en fodboldbane?

For jeg ved at han nyder livet i England, og alt andet ville da også være svært med de penge han tjener.

Jeg er dog heller ikke selv i tvivl om, at han ender i Real Madrid, men ikke før om 3-4 sæsoner. Måske samtidig med at SAF stopper.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3136: 11 Maj 2008, 15:07 »

Hvorfor skal vi dog have en målmand, når vi har Edwin og Ben Foster?

Van der Sar er gammel og på vej ned, Ben Foster kan måske tage over, men det er ikke bevist, og for stort et gamble. United mangler en klasse-keeper.

Utroligt så meget tillid I har til United's reserver/ungdomsspillere, enten er i total blåøjet eller også stoler I for meget på FM. funny

Btw, bliver det fedt at se Neville tilbage, men Brown og Hargreaves har da for længst overgået hans niveau på højreback-pladsen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3137: 11 Maj 2008, 15:10 »

Tænker du her på eller udenfor en fodboldbane?

For jeg ved at han nyder livet i England, og alt andet ville da også være svært med de penge han tjener.

Jeg er dog heller ikke selv i tvivl om, at han ender i Real Madrid, men ikke før om 3-4 sæsoner. Måske samtidig med at SAF stopper.

Jeg mener uden for en fodboldbane.. Han nyder nok at tosse rundt med bolden, men ud over det, tror jeg at det går ud over hans ego at folk hader ham, og at han sikkert ikke kan bevæge sig uden for en dør...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManchesterFAN
Juniorspiller
**

« Svar #3138: 11 Maj 2008, 15:22 »

Der er stadigvæk langt fra FM til virkeligheden !

JAAA!!! Vi vandt the double ! Stor tak til John Terry & Nicolas Anelka !!

ManUtd83
Manager

« Svar #3139: 11 Maj 2008, 15:39 »

Jeg mener uden for en fodboldbane.. Han nyder nok at tosse rundt med bolden, men ud over det, tror jeg at det går ud over hans ego at folk hader ham, og at han sikkert ikke kan bevæge sig uden for en dør...

Det er dælme dumt sagt, hvis jeg skal være helt ærlig! Han bor jo for det første i Manchester, hvor mere end halvdelen af de fodboldinteressered e er United-fans og forguder ham. Derudover har han jo sine holdkammerater, som venner og sådan noget - inklusiv nogen fra portugal som han kan snakke gamle dage med.
Og selvfølgelig kan han gå udenfor en dør.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #3140: 11 Maj 2008, 15:41 »

Van der Sar

Brown - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Park

Rooney - Tévez

Bænken: Kuszczak, Silvestre, Hargreaves, Giggs, Saha.

ManUtd83
Manager

« Svar #3141: 11 Maj 2008, 15:41 »

Ååååh klasseopstilling Smiley bedre end jeg havde forventet!

VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Scholes-Carrick-Park

Rooney-Tevez!

Bedst mulige og både Vidic og Rooney tilbage! JA TAK! Fej dem af banen United !!!

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #3142: 11 Maj 2008, 15:42 »

men er Anderson skadet

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3143: 11 Maj 2008, 15:58 »

Er 99 % sikker på at Man U vinder idag ! Så tillykke med mesterskabet, drenge !
- Jeg tar gerne ansvaret for mit fejltrin, hvis Chelsea løfter pokalen til sidst... Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

njandersen
Gæst

« Svar #3144: 11 Maj 2008, 16:04 »

Hvor er det dog åndssvagt at man skal buhes af, fordi man er verdens bedste fodboldspiller.

njandersen
Gæst

« Svar #3145: 11 Maj 2008, 16:35 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Sådan Ronaldo!

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #3146: 11 Maj 2008, 16:35 »

RONALDOOOOOO

Barcelona

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3147: 11 Maj 2008, 16:36 »

Det er dælme dumt sagt, hvis jeg skal være helt ærlig! Han bor jo for det første i Manchester, hvor mere end halvdelen af de fodboldinteressered e er United-fans og forguder ham. Derudover har han jo sine holdkammerater, som venner og sådan noget - inklusiv nogen fra portugal som han kan snakke gamle dage med.
Og selvfølgelig kan han gå udenfor en dør.

Prøv lige at se om du kan tale pænere til brugerne - Ikke kun mig, jeg har også noteret adskillige andre indlæg fra din side, hvor du taler utroligt nedladende til folk, blot fordi de har en anden mening end dig - Det har du vist også fået at vide før.
Og ja, Manchester er en by hvor, lad os sige 50% af Man Utd fans, og af dem kan 80% lide ham.. Altså er vi nede på 40% som kan lide ham, og resten kan ikke. Og hvis han rejser uden for Manchester, er der pænt mange af andre fans, og så er det nok ikke helt så nemt at være Ronaldo. Så nej, jeg tror stadig ikke at han har det nemt uden for. Jeg ved det ikke, og du ved det heller ikke, så lad være med at tale nedladende og lyde som om at du er meget klogere end mig, for du aner ikke mere om det end jeg gør.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #3148: 11 Maj 2008, 16:37 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!! VIGTIGT !!!

Også dejligt at straffet var ok dømt.

ManUtd83
Manager

« Svar #3149: 11 Maj 2008, 16:49 »

Prøv lige at se om du kan tale pænere til brugerne - Ikke kun mig, jeg har også noteret adskillige andre indlæg fra din side, hvor du taler utroligt nedladende til folk, blot fordi de har en anden mening end dig - Det har du vist også fået at vide før.
Og ja, Manchester er en by hvor, lad os sige 50% af Man Utd fans, og af dem kan 80% lide ham.. Altså er vi nede på 40% som kan lide ham, og resten kan ikke. Og hvis han rejser uden for Manchester, er der pænt mange af andre fans, og så er det nok ikke helt så nemt at være Ronaldo. Så nej, jeg tror stadig ikke at han har det nemt uden for. Jeg ved det ikke, og du ved det heller ikke, så lad være med at tale nedladende og lyde som om at du er meget klogere end mig, for du aner ikke mere om det end jeg gør.

Ej come on! Jeg sagde jo ikke at du var dum, blot at jeg synes det var dumt sagt. Men du må meget undskylde, hvis du følte dig ramt.

Og selvfølgelig kan han da gå udenfor en dør! Jeg vil ikke gå ind i det med procenter, men der er da utrolig langt fra at ikke kunne lide Ronaldo til at gøre noget ved ham, hvis man en dag så ham på gaden.

Sider: 1 ... 208 209 [210] 211 212 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010