home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 10:15:53 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590014 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3000: 02 Maj 2008, 15:14 »

Så synes jeg bare han burde vise lettelse og glæde istedet for. Men ja vi er jo så forskellige.

Thore
Manager

« Svar #3001: 02 Maj 2008, 15:14 »

Mærkelig holdning til fodboldspillet Thore Smiley

I lige måde Chris  Smiley

sjovt at se når han bliver fældet? helt ærligt Thore...den fatter jeg ikke!

Det må du selvfølgelig selv om, men det udstråler ikke den form for fan-kultur som jeg havde forventet af united-fans

Så lige meget hvordan holdets spiller opføre sig skal man bukke sig i støvet? Det holder jo ikke en meter..
Så skulle man måske også rose Roy Keane hvad for det han gjorde mod alf inge haaland? Keane var jo også en af vores bedste spiller på det tidspunkt. (ikke at Ronaldo har skadet andre, så det skal ikke sammenlignes direkte)

Jeg gider ikke se på Ronaldos opførelse uanset hvor god han er.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 15:16 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3002: 02 Maj 2008, 15:43 »

Nej. Det er netop ulækkert. Den der opgivende attitude, hvor han slår ud med armene og kigger sig fortvivlet omkring er til at brække sig over. Det samme er hans reatkioner efter nogle af hans scoringer.

Det ulækreste eksempel gav han mod Liverpool: http://www.youtube.com/v/ci8IYZezcWw&NR=1
Han ser nærmest sur ud over at han har sikret 3 point mod ærkerivalen.

Ahh, syntes da netop hans attitude ved scoringerne er suveræn. Det er da cool og overlegen.

Men enig i han skal droppe at være en pivert når han ikke får frispark.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #3003: 02 Maj 2008, 16:44 »

Hvor er tonen dog ubehagelig. Jeg havde helt glemt, hvordan den danske scene fungerer.

To positive ting dog: KongFjong er crew her. Top fyr i sin tid, og det skulle ikke undre mig, hvis han stadig er det. Og Hawk1nZ har forandret sig (ikke et forsøg på et fornærmelse!) Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3004: 03 Maj 2008, 09:50 »

Hvor er tonen dog ubehagelig. Jeg havde helt glemt, hvordan den danske scene fungerer.

To positive ting dog: KongFjong er crew her. Top fyr i sin tid, og det skulle ikke undre mig, hvis han stadig er det. Og Hawk1nZ har forandret sig (ikke et forsøg på et fornærmelse!) Smiley

Grin

Ja, tonen er temmelig grov, men det er også Utd fans du snakker om, så hvad kan man forvente Wink Ej, jeg synes at det meste af det der bliver skrevet er fair. Folk holder debatten forholdsvis saglig indtil videre, og U-S har været efter de par stykker som gjorde det personligt. Spændende debat de har gang i i øvrigt, jeg følger spændt med Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #3005: 03 Maj 2008, 10:19 »

Personligt elsker jeg Ronaldos attitude når han scorer. Det er okay at være arrogant når har noget at have det i. Selvom jeg synes det er for tidligt at sammenligne med Cantona, så er det jo den attitude han antager Smiley

Jeg kunne også være foruden hans ansigtsmimik når der er frispark, på den anden side kan jeg godt forstå han til tider bliver vanvittigt frustreret når han igen og igen bliver savet over. Han fik massiv kritik for at filme for meget, det har han ændret. Det har bare ikke ændret sig, at han blive lagt ned med rimeligt grove metoder fra tid til anden. Hvad er mest fair?

Det ville da være sejt, hvis han bare gik fra hvert frispark uden at beklage sig, men det er der jo ingen spillere der gør, og slet ikke fra den iberiske halvø. Ønsker man Ronaldo på holdet, og det gør jeg i aller højeste grad, må man også tage hans svage sider med. Hvor havde vi været uden ham i denne sæson?

-LFC-
Manager

« Svar #3006: 03 Maj 2008, 10:36 »

Hvis du havde set kampen, så havde du nok forstået det - han havde jo brændt en masse muligheder, og det var han nok træt af, og derfor var det skønt for ham, og folk reagerer jo forskelligt! Han har en stærk vilje, og netop derfor så var han nok gald for målet, men utilfreds med sit eget spil...(han spillede ellers godt...oh hov - mod en af store!)
Helt uenig!

Jeg synes Steve Finnan som vist var højreback for os den dag havde temmelig godt styr på ham, og mand så ham ikke før målet...

ManUtd83
Manager

« Svar #3007: 03 Maj 2008, 11:08 »

Helt uenig!

Jeg synes Steve Finnan som vist var højreback for os den dag havde temmelig godt styr på ham, og mand så ham ikke før målet...

Jeg var forhindret i at se kampen, men jeg ved at han ramte træværket to gange før hans scoring.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #3008: 03 Maj 2008, 11:18 »

Nogle der har et bud på hvordan Manchester United stiller op til dagens kamp mod West Ham, nu hvor Vidic og Rooney igen er ude?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3009: 03 Maj 2008, 11:23 »

Rooney skulle være på bænken, har jeg læst.

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #3010: 03 Maj 2008, 11:24 »

Håber på den her:

VDS

Hargo-Rio-Brown-Evra/Silvestre

Ronaldo-Scholes-Carrick-Anderson-Giggs

Tevez

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #3011: 03 Maj 2008, 11:32 »

Rooney skulle være på bænken, har jeg læst.

Ja, men ikke klar nok til at være med fra start.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #3012: 03 Maj 2008, 11:33 »

Håber på den her:

VDS

Hargo-Rio-Brown-Evra/Silvestre

Ronaldo-Scholes-Carrick-Anderson-Giggs

Tevez

Ja, det er nok bedst tænkeligt, måske Ronaldo bliver lagt op ved siden af Tevez, men hvem skal så spille højrekanten. Jeg tror din opstilling passer godt, og det bliver vel også sådan.

ManUtd83
Manager

« Svar #3013: 03 Maj 2008, 11:40 »

Ja, men ikke klar nok til at være med fra start.

Håber ikke det sker, for Ronaldo mister meget af sin effektivitet oppe i angrebet synes jeg. Park eller Nani kunne selvfølgelig erstatte ham på højre kant, men jeg så gerne at Anderson, Scholes og Carrick kom på banen.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #3014: 03 Maj 2008, 11:50 »

Håber ikke det sker, for Ronaldo mister meget af sin effektivitet oppe i angrebet synes jeg. Park eller Nani kunne selvfølgelig erstatte ham på højre kant, men jeg så gerne at Anderson, Scholes og Carrick kom på banen.

Ja, måske Nani spiller i stedet for Giggs, men ikke den helt store forskel der, syntes jeg. Men Manchester United skal vel bare frem på banen og se om de kan få afgjort kampen hurtigst muligt.

Sider: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010