home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 10:15:53 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590034 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2985: 02 Maj 2008, 12:42 »

Det er virkeligt for lavt at kalde Ronaldo for Wanker(Jeg tror sq nok lige han får det fisse han behøver Opstemt) - og tænk lige over, at han igen har fået årets spiller pris i PL af både spillere og FA..
Det er jo klart Messi fremstår mere - da Barca ikke kan spille fodbold.
Ja, Messi er dygtig? Men det er Ronaldo også, det er utroligt man kan flippe sådan over så lidt, det er seriøst til grin Grin

Nej hvor er du da trættende. Hvis du havde gidet at læse det hele igennem kunne du have set, at jeg allerede har indrømmet at ordene var for grove, og også sagt at vi bare skulle lade det ligge.
Og flipper jeg - omg! Jeg kaldte ham - dels for sjov, dels fordi jeg ikke bryder mig om ham - en wanker, og det er da i hvert fald ikke at flippe. Udover det ord kom jeg bare med min egen mening, men det er åbenbart at flippe.

Tror nu også at nogle spillere vælger Liverpool pågrund af Fansene, tradiotionerne, Champions League ( Som jeg ærligt kan sige, at de klarer sig godt i) osv. O der skal sandelig ikke meget til at vippe Kuyt af pinden funny

Det med Kuyt var delvist for sjov Smiley men med det system Liverpool spiller lige nu, ville jeg ikke sige, at der var plads til Villa. Torres sidder altså på den enlige angrebsplads.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2986: 02 Maj 2008, 12:51 »

og så begynder de igen..

19-18!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2987: 02 Maj 2008, 12:55 »

Jeg må indrømme, at jeg bliver lidt skuffet som fan over nogle af jer united-fans attituder overfor en spiller som Ronaldo - godkendt, så er hans attitude ikke altid fed, men folk som bliver ved med at sige, at han ikke leverer varen, og at han filmer hele tiden...det sys jeg lidt er noget fis...

ronaldo har lidt attitude, men det er en del af hans spil, og samtidig så filmer han ikke i nær samme grad som tidligere, men hver gang han ikke får frispark nu, så er det jo film - selvom det ik' er - det er simpelthen også tit på grund af hans dårlige ry på det område...

Derudover så sys jeg godt, at folk kan tage at vise lidt taknemlighed overfor, hvad han præsterer på banen - han har været den absolut bedste spiller i verden i dette år - INDTIL NU...

Messi er nok en bedre dribler ja - hans speed på de små områder er fantastisk, men til gengæld er Ronaldo en mere komplet spiller.

Desuden synes jeg ikke Messi viste mere i den sidste semifinale end Ronaldo gjorde - bla. var der en episode, hvor Ronaldo lavede stepvers, hvor Pyoul efterfølgende løb i den forkerte retning! Det er jo effektivt...

Så få lige hovederne op, og vis ham lidt ære - han er allerede reserveret en plads blandt de største i Uniteds historie!

Randeris
Gæst

« Svar #2988: 02 Maj 2008, 13:06 »

vevest17: Messi afdriblede hans modstander som han ville.. Ronaldo gjorde det en enkelt gang.. Messi var langt mere effektiv paa trods af at Man U spillede meget defensivt.

DavidMadsen: Messi fremstaar kun mere fordi han goer det bedre.. spillere paa gode hold faar meget mere plads.. Messi faar meget lidt plads og udnytter det.. Ronaldo fik mange mand mand situationer og kunne ikke komme forbi Zambrotta, hvilket mange spillere der er langt fra verdensklasse har gjort i aar.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2989: 02 Maj 2008, 13:20 »

hehe - Randeris - det er sjovt det du skriver - at spillere på gode hold får mere plads? Spillere som Ronaldo og Messi får netop mindre plads, fordi der er meget mere opmærksomhed omkring dem...Messi har gjort en forskel på Barca's hold i år, men han er så også den eneste som har det...

Desuden kan man ikke måle, hvordan Ronaldo klarede sig overfor Zambrotta, i forhold til hele hans sæson - Barcelona har nok haft lettere ved at sætte sig op til den kamp mod United end i sæsonen...

Men sandt nok - Ronaldo spillede ikke helt op til sit bedste i kampen mod Barcelona Smiley

Thore
Manager

« Svar #2990: 02 Maj 2008, 13:27 »

@Vevest7
Jeg har min klare mening om Ronaldo, og den behøves jeg ikke ændre uanset hvordan han spiller  Smiley
Det er ikke nogen der sætter spørgsmålstegn ved hans kvaliteter, men som fan af engelsk fodbold bliver man bare træt af og se på ham  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Chris
Gæst

« Svar #2991: 02 Maj 2008, 14:10 »

Jeg er netop Manchester United-fan og ikke C. Ronaldo-fan, men ok mine ord var nok lidt hårde. Jeg ved bare med mig selv at jeg ville hade ham, hvis han spillede for en anden klub og jeg forstår meget godt de Arsenal og Liverpool fans der mildest talt ikke bryder sig om ham.

Jeg vil ikke tage noget fra hans fantastiske evner. Hans frispark, hans fart, hans hovedspil, han spark med begge ben og hans teknik.
Dog synes jeg han er utrolig irriterende at se på i en fodboldkamp. Først er der de trælse stillestående stepovers. Forstår ikke han ikke bruger sin fart i stedet for det der cirkus-sjov. Derudover er der hans trælse attitude. Han ter sig som et forkælet barn hver gang han bliver væltet, og nogle af hans reaktioner ved scoringer er decideret vamle.
Hvis han kunne pille de ting af sig ville jeg bryde mig meget mere om ham.

Kom dog ind i kampen i stedet for at være så pisse gammeldags. Fodbold udvikler sig og der skal sku være plads til sjov og ballade. Du er måske også en af dem der synes at det var synd for Arsenals spillere da Nani drev gæk med dem?
Cristiano udstråler en attitude som er fantastisk at se på.

ManUtd83
Manager

« Svar #2992: 02 Maj 2008, 14:12 »

Kom dog ind i kampen i stedet for at være så pisse gammeldags. Fodbold udvikler sig og der skal sku være plads til sjov og ballade. Du er måske også en af dem der synes at det var synd for Arsenals spillere da Nani drev gæk med dem?

Undskyld... glemte helt man ikke må have en mening længere. Du har naturligvis ret, som altid.

Chris
Gæst

« Svar #2993: 02 Maj 2008, 14:14 »

Undskyld... glemte helt man ikke må have en mening længere. Du har naturligvis ret, som altid.

Godt min dreng. Glad for at du nu kan se sandheden.

Thore
Manager

« Svar #2994: 02 Maj 2008, 14:24 »

Det er i hvert falde sjovt og se når han bliver fældet  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Chris
Gæst

« Svar #2995: 02 Maj 2008, 14:58 »

Mærkelig holdning til fodboldspillet Thore Smiley

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2996: 02 Maj 2008, 15:01 »

sjovt at se når han bliver fældet? helt ærligt Thore...den fatter jeg ikke!

Det må du selvfølgelig selv om, men det udstråler ikke den form for fan-kultur som jeg havde forventet af united-fans

ManUtd83
Manager

« Svar #2997: 02 Maj 2008, 15:02 »

Nej. Det er netop ulækkert. Den der opgivende attitude, hvor han slår ud med armene og kigger sig fortvivlet omkring er til at brække sig over. Det samme er hans reatkioner efter nogle af hans scoringer.

Det ulækreste eksempel gav han mod Liverpool: http://www.youtube.com/v/ci8IYZezcWw&NR=1
Han ser nærmest sur ud over at han har sikret 3 point mod ærkerivalen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #2998: 02 Maj 2008, 15:10 »

ManUdt83 : Hvad med den han laver efter 1:40 min her? Grin
http://www.dailymotion.com/video/x59llf_top-goals-of-the-2008-cl-frenzal_creation

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2999: 02 Maj 2008, 15:12 »

Hvis du havde set kampen, så havde du nok forstået det - han havde jo brændt en masse muligheder, og det var han nok træt af, og derfor var det skønt for ham, og folk reagerer jo forskelligt! Han har en stærk vilje, og netop derfor så var han nok gald for målet, men utilfreds med sit eget spil...(han spillede ellers godt...oh hov - mod en af store!)

Sider: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010