home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590126 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2865: 28 Apr 2008, 07:26 »

Det er tilsyneladende ikke kun Chelseas spillere, der ikke kan opføre sig ordentligt:

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8706

Jeg var lidt rystet, da jeg først hørte om episoden, for det ligner bestemt ikke spillere som Evra, O'Shea, Pique, Neville og specielt ikke Scholes at lave ballade.

Det lader nu til, at Chelseas folk var skyld i ulykken. Rart at høre, at aben ikke sidder på vores skulder, men dårlig stil af Chelsea-medarbejderne, hvis vores spillere taler sandt.

I øvrigt har Ronaldo (selvfølgelig) vundet titlen som årets spiller i Premier League. Underligt nok blev han nummer to i "årets unge spiller"-kåringen, som han ellers vandt i fjor. I år blev han slået af Fabregas.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2008, 08:39 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #2866: 28 Apr 2008, 17:04 »

Ja forstår det heller ikke helt. Hvordan kan man være den bedst spillende i Ligaen uden at være den bedst spillende unge i ligaen, når hans alder er lav nok. For mig giver det ingen mening, men han fik den vigtigste af dem.

Hvad har i egentlig stemt på til årets mål? Det kan ses gratis på United's hjemmeside. Personligt stemte jeg på den fantastiske kombination mellem Rooney og Tevez, hvor sidstnævnte endte med at sætte den sikkert i kassen.

United-styrer
Gæst

« Svar #2867: 28 Apr 2008, 17:06 »

Ja forstår det heller ikke helt. Hvordan kan man være den bedst spillende i Ligaen uden at være den bedst spillende unge i ligaen, når hans alder er lav nok. For mig giver det ingen mening, men han fik den vigtigste af dem.

Hvad har i egentlig stemt på til årets mål? Det kan ses gratis på United's hjemmeside. Personligt stemte jeg på den fantastiske kombination mellem Rooney og Tevez, hvor sidstnævnte endte med at sætte den sikkert i kassen.

Samme her. Klart det bedste i mine øjne.

arsenalistic
Manager

« Svar #2868: 28 Apr 2008, 17:07 »

Det er tilsyneladende ikke kun Chelseas spillere, der ikke kan opføre sig ordentligt:

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8706

Jeg var lidt rystet, da jeg først hørte om episoden, for det ligner bestemt ikke spillere som Evra, O'Shea, Pique, Neville og specielt ikke Scholes at lave ballade.

Det lader nu til, at Chelseas folk var skyld i ulykken. Rart at høre, at aben ikke sidder på vores skulder, men dårlig stil af Chelsea-medarbejderne, hvis vores spillere taler sandt.

I øvrigt har Ronaldo (selvfølgelig) vundet titlen som årets spiller i Premier League. Underligt nok blev han nummer to i "årets unge spiller"-kåringen, som han ellers vandt i fjor. I år blev han slået af Fabregas.

Selv hvis jeg tager mine farvede briller af, så er begge parter vel lige gode om det? Så aben sidder vel lidt på skift på hver skulder. Men giver dig helt ret, det hører ingen steder hjemme, hvis det passer, at det skulle være mere eller mindre racistiske tilråb mod Evra og så fra personalet. Pinligt.

Edit: For lige at udpensle, så er det pinligt for Chelseas stab.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2008, 17:09 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Zone 43
Manager

« Svar #2869: 28 Apr 2008, 19:17 »

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1001410.ece

Det sidste ord er næppe sagt i den sag.. Trist, at så go' en kamp, kan ende sådan Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #2870: 28 Apr 2008, 19:28 »

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article1001410.ece

Det sidste ord er næppe sagt i den sag.. Trist, at så go' en kamp, kan ende sådan Skuffet

Ja, men man må huske, at Ferdinand-episoden er glemt på den rigtige måde. Rio har ikke været noget svin.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2871: 29 Apr 2008, 16:37 »

Sir Alex erkender, at han vægter Champions League højere end Premier League.

Citat
Ferguson sætter ChL over ligaen

Alex Ferguson erkender åbent, at han prioriterer jagten på hæder i Europa højere end muligheden for et nyt mesterskab.

Siden Alex Ferguson tjekkede ind på sit kontor i Manchester for første gang i 1986, har Manchester United trods den ene triumf efter den anden kun vundet Champions League en enkelt gang med triumfen i 1999.

Tre gange yderligere er det gået galt i semifinalen, og muligheden for at det sker en fjerde gang er tilstede, inden Barcelona gæster Old Trafford tirsdag aften med 0-0 som udgangspunkt. Af hensyn til den kamp valgte Ferguson at spare folk som Patrice Evra og Cristiano Ronaldo i mesterskabskampen mod Chelsea, som blev tabt.

Efterfølgende har den mest vindende britiske manager nogensinde mødt kritik for sine valg, idet United med bare uafgjort på Stamford Bridge ville have haft den ene lap på trofæet. Nu er Chelsea derimod side om side med United i toppen, men Ferguson selv fortryder ingenting. Han vil ikke gå glip af endnu en finale.

- Jeg måtte sørge for at give os de bedste muligheder for at komme i finalen, og det var udelukket, at jeg kunne stille med samme 11 i både Barcelona og mod Chelsea. En klub af denne størrelse har haft for lidt succes i Europa, og jeg har ingen problemer med mine valg i weekenden, sagde Ferguson mandag på et pressemøde.

Manchester United har blot vundet mesterholdenes turnering to gange. Til sammenligning kan de bitre rivaler fra Liverpool tage en hel hånd i brug, når de skal tælle deres fem titler på fingrene.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82981

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2872: 29 Apr 2008, 16:42 »

Ikke for noget, men hvad hjælper det at citere hele teksten, og så smide et link..  Huh Nøjes da med én af delene  Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2873: 29 Apr 2008, 16:48 »

Ikke for noget, men hvad hjælper det at citere hele teksten, og så smide et link..  Huh Nøjes da med én af delene  Tunge

Well, jeg synes nu altid det er passende at poste kilden hvorfra man har historien, så vidt det er muligt.

Jeg kunne jo selvfølgelig bare have skrevet Kilde: Bold.dk, men nu postede jeg altså det direkte link.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2874: 29 Apr 2008, 16:52 »

Well, jeg synes nu altid det er passende at poste kilden hvorfra man har historien, så vidt det er muligt.

Jeg kunne jo selvfølgelig bare have skrevet Kilde: Bold.dk, men nu postede jeg altså det direkte link.

Hehe, fair nok.

Jeg tror nu at Ferguson prioriterer ligaen lige så højt. Hvis du havde spurgt ham før Chelsea kampen, i stedet for før Barca kampen, havde han nok sagt at han prioriterede ligaen højest. Det svinger jo fra kamp til kamp Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #2875: 29 Apr 2008, 17:00 »

Han siger jo sådan set heller ikke direkte, at han prioriterer Champions League højest. Han vil naturligvis gerne vinde begge to, og da vi selv med et nederlag til Chelsea ville se godt ud i ligaen, virkede det vel naturligt at spare et par spillere. Holdet mod Chelsea var jo ikke ligefrem dårligt.

For mig er der ingen tvivl om, at ligaen er førsteprioritet. Det betyder dog ikke, at jeg ikke er ufattelig spændt på i aften.

JKJ
Gæst

« Svar #2876: 29 Apr 2008, 17:00 »

Hvad er vigtigst for jer Man U fan, PL eller CL??

Hvis det havde været min egen klub Liverpool hvade jeg gerne stillet et b-hold mod Chelsea for at satse alt på den PL titel vi så gerne vil have...

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2877: 29 Apr 2008, 17:03 »

Mesterskabet skal og bør altid være 1. prioritet.

JKJ
Gæst

« Svar #2878: 29 Apr 2008, 17:04 »

Mesterskabet skal og bør altid være 1. prioritet.

Enig, mener bare jeg har læst eller hørt at Sir A hellere ville vinde CL end ligaen i denne sæson, er dog ikke helt sikker på dette Wink

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #2879: 29 Apr 2008, 17:15 »

Mesterskabet er altid det vigtigste for mig som fan! Jeg har ikke noget hadforhold til de fleste europæiske klubber, men der er ikke meget  ved Arsenal og Chelsea som jeg kan lide...derfor er det klart at ligaen er vigtigt....

Men dermed ikke sagt, at det er et svært valg...En titel mere i Europa ville ikke være dårligt Opstemt

Sider: 1 ... 190 191 [192] 193 194 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010