home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 11:56:56 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 495 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590141 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2820: 26 Apr 2008, 16:31 »

Skrev også bare at Terry filmede i dag, og det kan du ikke komme uden om - det så ynkeligt ud.

Så ikke så meget af kampen men man u forsvarerne har sku også filmet nogle gange.
kan du fortælle en god hjemmeside at tjekke resultater på?
har prøvet tv2 men der er ikke så mange

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2821: 26 Apr 2008, 16:32 »

Det er sødt at du ikke kan se at Chelsea er en vammel og ulækker klub. Drogba og Terry filmede begge på det skammeligste i dag, og Drogba gør det jo nærmest i hver kamp. Giv mig et eksempel på United i dag og så skal jeg trække mine ord i mig. Og lad nu vær med at spille det utrolig trivielle kort med at Ronaldo filmer meget, for det har han smidt fra sig.
Jeg har ikke sagt, at Chelsea ikke brokkede sig og filmede lidt i dag. Men at sige, at klubben er vammel og ulækker fordi de gør noget, som (mange) alle andre klubber også gør, er da forkert. Jeg hader da også Man. Utd. men jeg vil da godt indrømme, at I har spillet bedre fodbold end os i denne sæson.

Du må da selv kunne se, at også United laver ting, som ikke er så fine på en fodboldbane. Og nej, jeg skal nok lade være med at bruge Ronaldo, for ja, han er ikke ligså slem til at filme mere.

Brøndby IF & Chelsea FC

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #2822: 26 Apr 2008, 16:33 »

Så ikke så meget af kampen men man u forsvarerne har sku også filmet nogle gange.

Livescore.com

Dr.dk/sporten/dongbold

De to jeg plejer og bruge .

ManUtd83
Manager

« Svar #2823: 26 Apr 2008, 16:34 »

www.bold.dk er også fin nok. Gå ind under bold.direkte og vælg standard. Der kan du se alle mål, straffespark og kort.

Rossonero
Gæst

Chelsea 2-1 Manchester United
« Svar #2824: 26 Apr 2008, 16:52 »

Av, et ondt nederlag.

En gådefuld opstilling Fergie vælger at lægge ud med. Jovist, der venter en vigtig kamp forude mod FC Barcelona i Champions League, men at gamble så tæt på en Premier League-titel er særpræget.

Ikke verdens bedste kamp at se på, men dramatik indeholdte den da, hvilket de næsten altid gør. Ingen af parterne spillede prangende, selvom Chelsea i mine øjne spillede bedst og fortjente sejren. Og alt det hykleri om at Chelsea filmede, gider jeg personligt ikke at høre på. De fleste hold filmer i så vigtige kampe inkl. Manchester United.

Uha, uha, det bliver spændende at se, hvem titlen går til.

Altid FCK
Manager

« Svar #2825: 26 Apr 2008, 17:05 »

efter jeg har set kampprogramet for de sidste kampe tror jeg på man u.
fatter dog ikke de sparede spillere i en så vigtig kamp

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

SirToby
Manager

« Svar #2826: 26 Apr 2008, 17:06 »

Avram Grant har gjort det godt for Chelsea - føj, det lyder skidt. Det vil blive det sidste positive, jeg vil sige om belortede mandskaber.

Jeg er ikke specielt ked af dagens resultat. Vi spillede fornuftigt og burde have vundet, og guldet ligger stadig klart bedst til os. Jeg tror i den grad ikke, at Chelsea vinder på St. James' Park.

Uha, jeg håber vi ender á point med Chelsea.

UNITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rossonero
Gæst

Chelsea 2-1 Manchester United
« Svar #2827: 26 Apr 2008, 17:08 »

Ja, Manchester United står afgjort med de bedste kort på hånden.

Titlen kan dog også bære kraftigt præg af Champions League. Dét hold, der ryger ud i semifinalen, har pludselig en del mere overskud i mængde, men jeg må også sige, at titlen lige nu er på Manchester United’s banehalvldel.

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #2828: 26 Apr 2008, 17:13 »

Jeg elsker argumentet "men alligevel" der virkelig understøtter dit synspunkt Wink

Hehe, ja det siger også lidt om, at jeg er syv sind. Bryder generelt aldrig om at der dømmes for hands, med mindre der er klokkeklar tale hånd til bold

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2829: 26 Apr 2008, 17:17 »

Og så Avram Grant vedrørende Pat Lampards død: "We are one big family here in Chelsea" OMFG skyd dig selv.
OMFG hvad er der galt med det Avram Grant siger? Det er da at vise respekt for et andet menneske, og du opfordrer træneren til at begå selvmord, fordi at han siger at hele holdet føler med Lampard?

Ad hvor har de bare ikke fortjent mesterskabet. Synes helt klart United har vist de bedste ting over hele sæsonen. Puuuha hvor i ulækre Chelsea.
Enig i at Man Utd har spillet bedre fodbold end Chelsea, og at de har fortjent mesterskabet. Hvordan det kan gøre Chelsea "ulækre" bare fordi at de slog United (i en kamp hvor United ikke spillede specielt godt) kan jeg ikke lige se.. Er det ren og skær bitterhed fra din side?

Straffesparket synes jeg ikke skulle have været dømt, men så kan vi tænke tilbage på en tilsvarende kamp hjemme mod Arsenal. Der var jo lige så lidt straffe så det går vel lige op.

Jeg mangler stærkt noget argumentation fra din side. Carrick stikker armen ud, og tager indlægget med det. Selvfølgelig er det et straffe, og det vil aldrig være andet. Ikke smart af Carrick, men du kan da ikke (uden dine meget røde briller) seriøst mene at der ikke var straffe?

ManUtd83, jeg kan godt forstå at du er sur over tabet i dag, da det gør mesterskabet meget mere usikkert for Man Utd - Men dine udtalelser om Chelsea er pænt meget overdrevne, og selvom jeg også personligt hader Chelsea, er det ikke ret fedt at læse den slags indlæg fra din side. Op på hesten igen, mesterskabet ligger stadig til Uniteds fordel.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2830: 26 Apr 2008, 17:20 »

Avram Grant har gjort det godt for Chelsea - føj, det lyder skidt. Det vil blive det sidste positive, jeg vil sige om belortede mandskaber.

Jeg er ikke specielt ked af dagens resultat. Vi spillede fornuftigt og burde have vundet, og guldet ligger stadig klart bedst til os. Jeg tror i den grad ikke, at Chelsea vinder på St. James' Park.

Uha, jeg håber vi ender á point med Chelsea.

UNITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bortset fra din "burde have vundet" som du fyrer af i enhver kamp som United spiller i, om de er ringe eller ej, er jeg faktisk enig med dig denne gang.

Chelsea har fået skrabt overraskende mange point sammen under Avram Grant - Jeg er sikker på at han ryger i sommeren, sammen med adskillige af spillerne, men han har gjort det så godt han kunne. Som episoden mellem Drogba og Ballack i dag viste, er der en del divaer på det hold, og nu virker det til at det er ved at koge over.

Men ja, guldet ligger stadig på jeres hænder, med den meget bedre målscore, og Chelsea får det svært på St. James' Park. Newcastle har nogen af de mest passionerede fans i England, og med deres stime med 4 sejre i 5 kampe, samt med Owen tilbage, kan de sagtens snuppe point fra Chelsea.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #2831: 26 Apr 2008, 17:43 »

OMFG hvad er der galt med det Avram Grant siger? Det er da at vise respekt for et andet menneske, og du opfordrer træneren til at begå selvmord, fordi at han siger at hele holdet føler med Lampard?

Det er da også flot at de viser respekt - det synes jeg helt klart. Jeg kan bare ikke tage det seriøst det han siger, når man så dagen efter ser to af primadonnaerne stå og skændes midt på banen, og Essien stå og græmme sig fordi det var så pinligt.

Jeg mangler stærkt noget argumentation fra din side. Carrick stikker armen ud, og tager indlægget med det. Selvfølgelig er det et straffe, og det vil aldrig være andet. Ikke smart af Carrick, men du kan da ikke (uden dine meget røde briller) seriøst mene at der ikke var straffe?

Som jeg så det var det bolden der blev skudt hen på hånden, og dem synes jeg ikke man skal give. Jeg har dog kun set den ene gang på tv, men for mig lignede det ikke at hånden var langt væk fra kroppen eller at den bevægede sig mod bolden.

ManUtd83, jeg kan godt forstå at du er sur over tabet i dag, da det gør mesterskabet meget mere usikkert for Man Utd - Men dine udtalelser om Chelsea er pænt meget overdrevne, og selvom jeg også personligt hader Chelsea, er det ikke ret fedt at læse den slags indlæg fra din side. Op på hesten igen, mesterskabet ligger stadig til Uniteds fordel.

Undskyld

molle
Landsholdsspiller

« Svar #2832: 26 Apr 2008, 17:45 »

Det er da også flot at de viser respekt - det synes jeg helt klart. Jeg kan bare ikke tage det seriøst det han siger, når man så dagen efter ser to af primadonnaerne stå og skændes midt på banen, og Essien stå og græmme sig fordi det var så pinligt.
Så du mener aldrig at familier har problemer - tværtimod er det hele bare lutter lagkage?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2833: 26 Apr 2008, 17:46 »

Som jeg så det var det bolden der blev skudt hen på hånden, og dem synes jeg ikke man skal give. Jeg har dog kun set den ene gang på tv, men for mig lignede det ikke at hånden var langt væk fra kroppen eller at den bevægede sig mod bolden.

Undskyld

Nej, det var en pinlig episode mellem Ballack og Drogba. Men jeg synes dog ikke at du kan forbinde det til Lampards mors død på nogen som helst måde - De føler alle sympati med Lampard, og det synes jeg bare er fint - Jeg vil håbe at det samme ville være tilfældet i alle andre klubber. At Ballack og Drogba så kommer op og skændes er latterligt, men det har intet med hendes død at gøre.

Armen var strakt et godt stykke ud fra kroppen, og både jeg og SkySports kommentatorer var helt enige i at det var en rigtig beslutning fra linjevogterens side. Og cadeux til ham fordi at han tør dømme det.. Det kan jo blive essentielt for hvem der bliver mestre i år.

ManUtd83
Manager

« Svar #2834: 26 Apr 2008, 17:52 »

Så du mener aldrig at familier har problemer - tværtimod er det hele bare lutter lagkage?

Du ved jo godt, hvad jeg mener så lad vær med det der meningsløse ordkløveri. Avram Grant siger at de i Chelsea er en stor familie, og jeg synes at Drogba og Ballack beviste det stikmodsatte i dag. Og så ma i mene hvad i vil.

Sider: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010