home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I dag kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  3 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590247 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2685: 20 Apr 2008, 13:43 »

Det er så i orden Metsu. Men jeg har ret Smiley

Chris
Gæst

« Svar #2686: 20 Apr 2008, 19:59 »

Er ikke helt enig.
Man kan næsten ikke finder bedre angriber end Rooney - Tevez, men ja, de mangler målene, især Rooney. Men man skal også huske på, at de laver enormt meget plads til de andre spillere, da de jo løber rundt konstant næsten. Jeg synes nu mere, at man skal gå ud og hente en der kan stille sig nogenlunde tilfreds med at side på bænken. Men det skal ikke være en type ala Rooney - Tevez, men mere en stor stærk fætter.

For Rooney og Tevez er jo ikke særligt store og stærke Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #2687: 20 Apr 2008, 20:02 »

For Rooney og Tevez er jo ikke særligt store og stærke Smiley
Nej svage er de ikke, men de er jo heller ikke nogen targetman, hvilket jeg tror Serux ville have. Smiley

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2688: 20 Apr 2008, 20:04 »

Er ikke helt enig.
Man kan næsten ikke finder bedre angriber end Rooney - Tevez, men ja, de mangler målene, især Rooney. Men man skal også huske på, at de laver enormt meget plads til de andre spillere, da de jo løber rundt konstant næsten. Jeg synes nu mere, at man skal gå ud og hente en der kan stille sig nogenlunde tilfreds med at side på bænken. Men det skal ikke være en type ala Rooney - Tevez, men mere en stor stærk fætter.

Ja, de løber meget rundt, og er så flade når de skal score. Så det bliver ofte et "jeg skyder og håber"-skud. Hvor tit ser du dem placerer bolden uden om målmanden? Næsten aldrig. De skyder altid hårdt og lige på... Ikke godt nok for en angriber... Gode fodboldspillere, dét er de da, men ikke specielt gode angribere.

Så lad os få en striker der ligger inde i boxen, og så kan Rooney og Tevez kæmpe om pladsen bagved.

ManUtd83
Manager

« Svar #2689: 20 Apr 2008, 20:04 »

Tevez - 168 cm
Rooney - 178 cm

De er da ikke skidehøje

United-styrer
Gæst

« Svar #2690: 20 Apr 2008, 20:07 »

Jeg mener bestemt ikke, at vi skal udskifte Tevez eller Rooney. De er en glimrende duo i mine øjne.

Jeg synes slet ikke, at vi skal hente en ny angriber. Lad mig lige minde om, at vi foruden Saha har Manucho og ikke mindst Fraizer Campbell, som kommer tilbage fra lejeophold. Derudover er Welbeck et kæmpetalent.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2691: 20 Apr 2008, 20:25 »

Jeg mener bestemt ikke, at vi skal udskifte Tevez eller Rooney. De er en glimrende duo i mine øjne.

Jeg synes slet ikke, at vi skal hente en ny angriber. Lad mig lige minde om, at vi foruden Saha har Manucho og ikke mindst Fraizer Campbell, som kommer tilbage fra lejeophold. Derudover er Welbeck et kæmpetalent.

Og hvem er Manucho? Hvor har han spillet og vist han har klassen til toppen af EPL? Har han fået arbejdstilladelse?

Saha er altid skadet, så det er ikke en mand der er værd at satse på, nu må tålmodigheden snart høre op.

Welbeck er måske fremtidens mand, men nok ikke en der gør en forskel i morgen eller til august.

Fraizer ser lovende ud, men han er heller ikke en udpræget boxspiller.

Skal vi virkelig tage til takke med en ukendt fra Angola, og en snart 30-årig der spiller 5 kampe om året, og 2 talenter, der nok ikke gør forskellen lige næste sæson, og så Rooney og Tevez der simpelthen scorer for lidt, deres position og talent taget i betragtning. Havde det ikke været for Ronaldo havde det set skidt ud for United denne og forrige sæson.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2692: 20 Apr 2008, 20:34 »

Ja, de løber meget rundt, og er så flade når de skal score. Så det bliver ofte et "jeg skyder og håber"-skud. Hvor tit ser du dem placerer bolden uden om målmanden? Næsten aldrig. De skyder altid hårdt og lige på... Ikke godt nok for en angriber... Gode fodboldspillere, dét er de da, men ikke specielt gode angribere.

Så lad os få en striker der ligger inde i boxen, og så kan Rooney og Tevez kæmpe om pladsen bagved.

Skal vi virkelig tage til takke med en ukendt fra Angola, og en snart 30-årig der spiller 5 kampe om året, og 2 talenter, der nok ikke gør forskellen lige næste sæson, og så Rooney og Tevez der simpelthen scorer for lidt, deres position og talent taget i betragtning. Havde det ikke været for Ronaldo havde det set skidt ud for United denne og forrige sæson.

Synes godt nok du er lige en tand(!) for kritisk med Rooney og Tevez, er slet ikke enig i dig med det du siger, at de to skal kæmpe om en plads, bagved en targetmand??

United-styrer
Gæst

« Svar #2693: 21 Apr 2008, 08:03 »

Og hvem er Manucho? Hvor har han spillet og vist han har klassen til toppen af EPL? Har han fået arbejdstilladelse?

Han har vist lovende takter i ANC og også leveret et par gode præstationer for Panathinaikos. Og der er vel en grund til, at Fergie køber ham. Han må have set et eller andet. Hvis vi ikke kan stole på, at han er stærk nok til at være blandt de fem bedste angribere i United, så skulle vi aldrig have købt ham. Han kan jo være alt lige fra en ny Djemba-Djemba (bare i angrebet) til en ny Adebayor.

Han har ikke arbejdstilladelse endnu, nej.

Saha er altid skadet, så det er ikke en mand der er værd at satse på, nu må tålmodigheden snart høre op.

Her er jeg så enig. Vi har ventet længe nok på ham nu, og situationen ændrer sig ikke. Han skal sælges, og så må vi evt. købe en ny reserveangriber.

Fraizer ser lovende ud, men han er heller ikke en udpræget boxspiller.

Det har du ret i, men som sagt mener jeg heller ikke, at vi må og skal have en boksspiller i den faste startopstilling. Det ville være perfekt med en mand som Manucho (hvis han har niveauet), som kan acceptere en reservetjans, men samtidig give os drøjde foran, hvis spillet ikke flyder.

Igen; jeg mener ikke det samme som du mht. Rooney og Tevez. Jeg synes, du glemmer, at netop de to skaber ekstremt mange af vores chancer pga. deres bevægelighed, hurtighed, teknik og indbyrdes forståelse (se bare Tevez' mål mod Boro, hvor han får den med hælen fra Rooney. Det er ren Yorke og Cole og i mine øjne klart vores bedste mål i sæsonen). Ganske rigtigt har de ikke scoret så mange mål, men jeg synes, at de opvejer for det med deres spil, og jeg tror ikke, vi ville skabe lige så mange chancer, hvis vi spillede med en boksspiller oppe foran. Det så vi jo i Ruuds tid, hvor vi ikke scorede nær så mange mål og ikke skabte nær så mange chancer.

Ja, Ronaldo har været vigtig, men hvis han ikke havde været på banen, så havde der været en anden spiller, som havde fået de målchancer, der nu er tilfaldet Ronaldo.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2008, 16:18 af United-styrer » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2694: 22 Apr 2008, 22:58 »

Slå nu til Manchester United!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706

19-18!

ManUtd83
Manager

« Svar #2695: 22 Apr 2008, 23:04 »

Slå nu til Manchester United!

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82706

Fuldstændig enig.

Hvem vil vi egentlig helst møde i ChL finalen.

JimmyGP
Manager

« Svar #2696: 22 Apr 2008, 23:05 »

Fuldstændig enig.

Hvem vil vi egentlig helst møde i ChL finalen.

Det er da ligemeget.. Vi vinder jo alligevel.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

ManUtd83
Manager

« Svar #2697: 22 Apr 2008, 23:09 »

Ja det må vi da håbe. Vi har et godt tag på Liverpool, men nøj hvor ville det gøre ondt at tabe til dem.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2698: 22 Apr 2008, 23:13 »

Vil helst have, at vi knuser Liverpool i finalen, men modsat det vis vi taber, så ville det ikke gøre så ondt at tabe mod Cheslea, end at tabe mod  Liverpool.

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #2699: 23 Apr 2008, 07:28 »

Vi taber heller ikke. Jeg vil nok helst møde Liverpool, så vi selv kunne pille deres europæiske storhedsvanvid fra hinanden. Det ville være århundredets kamp, og vi ville vinde.

Men jeg kan også godt leve med at slå Chelsea.

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010