home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I dag kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 21:50:26 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  3 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590247 gange)
njandersen
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2670: 19 Apr 2008, 20:36 »

40 Rooney feller Samba bakfra og får et gult kort. United-spissen er fortsatt forbannet på grunn av straffesparket han aldri fikk.  <- Minder det lidt om episoden som Ade skulle have haft rødt for? Wink

Jeg så ikke kampen, men det må da være en smule lettelse at I fik et enkelt point. Nu bliver det endnu mere spændende når Chelsea møder United - En kamp om mesterskabet - Og en kamp som jeg (desværre) godt kan se Chelsea vinde. På hjemmebane har de ikke tabt i 100 kampe, og i kampen om mesterskabet vil både de og tilskuerne (som er fantastiske på hjemmebane) være helt oppe i gear. Det bliver en meget svær kamp for United.

Selvom Chelsea skulle gå hen og vinde, så vil vi stadig selv kunne afgøre det. UTD vandt første kamp, så dermed vil det være målscoren der afgører det og der er UTD klart bedst.

Djævlen
Gæst

« Svar #2671: 19 Apr 2008, 20:38 »

40 Rooney feller Samba bakfra og får et gult kort. United-spissen er fortsatt forbannet på grunn av straffesparket han aldri fikk.  <- Minder det lidt om episoden som Ade skulle have haft rødt for? Wink

Eller måske er det i virkeligheden et déjà vu af situationen tilbage i 1977, hvor Svend Ole tager Niels-Jørn. Desværre gav den situation helt fejlagtigt kun gult kort.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2672: 19 Apr 2008, 20:40 »

Tror nu mere vi skal ud og hente en klasse målmånd, og en top angriber, der bare ligger i feltet og ikke løber frit rundt som Tevez og Rooney.
Er ikke helt enig.
Man kan næsten ikke finder bedre angriber end Rooney - Tevez, men ja, de mangler målene, især Rooney. Men man skal også huske på, at de laver enormt meget plads til de andre spillere, da de jo løber rundt konstant næsten. Jeg synes nu mere, at man skal gå ud og hente en der kan stille sig nogenlunde tilfreds med at side på bænken. Men det skal ikke være en type ala Rooney - Tevez, men mere en stor stærk fætter.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2673: 19 Apr 2008, 20:44 »

Selvom Chelsea skulle gå hen og vinde, så vil vi stadig selv kunne afgøre det. UTD vandt første kamp, så dermed vil det være målscoren der afgører det og der er UTD klart bedst.

Det er nu altid målforskellen der afgør det, hvis man er á point, og ikke indbyrdes kampe.
Og hvis man har samme målforskel, er det klubben der har scoret flest mål, der kommer øverst.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #2674: 19 Apr 2008, 20:45 »

Jeg så ikke kampen, men det må da være en smule lettelse at I fik et enkelt point. Nu bliver det endnu mere spændende når Chelsea møder United - En kamp om mesterskabet - Og en kamp som jeg (desværre) godt kan se Chelsea vinde. På hjemmebane har de ikke tabt i 100 kampe, og i kampen om mesterskabet vil både de og tilskuerne (som er fantastiske på hjemmebane) være helt oppe i gear. Det bliver en meget svær kamp for United.

Yes de har ikke tabt i over 100 kampe på hjemmebane.. så jeg ser det her som det rigtige tidspunkt til at det sker. Vinder vinder over chelski og der med mesterskabet.

Ellers en alt for meget spænende kamp idag. Vi spiller skidt deres målmand tager alt og stadig får vi point ud af det. klasse. det bliver dog lige spænende nok næste lørdag. Lad os håbe Anderson er klar til de sidste vigtige kampe:)

Forza United Thumbs Up

njandersen
Gæst

« Svar #2675: 19 Apr 2008, 20:47 »

Det er nu altid målforskellen der afgør det, hvis man er á point, og ikke indbyrdes kampe.
Og hvis man har samme målforskel, er det klubben der har scoret flest mål, der kommer øverst.

Det er da altid indbyrdes der kommer først! Dernæst målscore, flest mål og så omkamp eller lign..

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #2676: 19 Apr 2008, 20:48 »

Det er da altid indbyrdes der kommer først! Dernæst målscore, flest mål og så omkamp eller lign..

Ikke i EPL.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #2677: 19 Apr 2008, 20:49 »

Arh det er da den samlede målscore, er det ikke?

njandersen
Gæst

« Svar #2678: 19 Apr 2008, 20:50 »

Ikke i EPL.

Nej, du har ret.. Men det er vidst det mest normale at tæller indbyrdes først, skulle jeg da mene..

United-styrer
Gæst

« Svar #2679: 19 Apr 2008, 20:53 »

hvad siger i til hvis vi fik Veloso og Moutinho

Nej tak. Ville være spild af penge at købe centrale midtbanespillere, når vi er så stærkt besat på pladsen.

ManUtd83
Manager

« Svar #2680: 19 Apr 2008, 21:47 »

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #2681: 19 Apr 2008, 21:54 »

Skønt! Og Barca bliver ved med at skuffe og skuffe. Det er et godt tidspunkt at de skal spille mod dem. Jeg tror på 2-0 sejr

ManUtd83
Manager

« Svar #2682: 19 Apr 2008, 21:55 »

Er ikke helt enig.
Man kan næsten ikke finder bedre angriber end Rooney - Tevez, men ja, de mangler målene, især Rooney. Men man skal også huske på, at de laver enormt meget plads til de andre spillere, da de jo løber rundt konstant næsten. Jeg synes nu mere, at man skal gå ud og hente en der kan stille sig nogenlunde tilfreds med at side på bænken. Men det skal ikke være en type ala Rooney - Tevez, men mere en stor stærk fætter.

Folk synes konstant at glemme at vi i vinter hentede netop en stor høj neger. Lige nu er han bare udlånt til Panathinaikos. Tror han kunne være fin, som bænkspiller.

Tror godt vi kan få mindst et point mod Chelsea på broen. Forventer bestemt ingen sejr, selvom den ville lukke og slukke. Et nederlag ville dog gøre den lidt for spændende. Men vi har næsten en fuld trup for tiden med skader til kun Saha (som forventet) og Fletcher. Så 1-1 er mit bud på et resultat på broen.

United-styrer
Gæst

« Svar #2683: 20 Apr 2008, 11:31 »

Puha, hvor er det vigtigt. Dejlig, dejlig nyhed.

Mit bud på en startopstilling mod Barca:

VDS
Brown - Rio - Vida - Evra
Ronny - Hargo - Anderson - Carrick - Nani
Rooney

Jeg tror på, at vi kan undgå at tabe på Camp Nou.

Metsu1
Manager

« Svar #2684: 20 Apr 2008, 13:00 »

Kan I ikke tage den diskussion internt over PB'er, for jeg gider ærlig talt ikke længere høre jer, svine hinanden til i denne hellige tråd om den hellige klub  Peace

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010