home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:46:53 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 14:33:23 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I dag kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I dag kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 736 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590376 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2490: 07 Apr 2008, 21:25 »

Det var simpelthen en rigtig rigtig god nyhed! Rio er svær at undvære.

ManUtd83
Manager

« Svar #2491: 07 Apr 2008, 21:27 »

Tror ikke, vi skal afskrive Rio til Arsenal-kampen. Ved nærmere eftertanke tror jeg egentlig, at det er positivt, at Fergie først vil melde mere ud om Rio i morgen. Det kan nemt betyde, at der kun er tale om en lille skade, hvorfor han endnu ikke er dømt helt ude af Roma-kampen - ergo følger der information i pressemødet før denne kamp.

Det ville være alt for dumt at løbe chancer med Rio i morgen i hvert fald. Brown-O'Shea-Pique-Evra må godt kunne gøre det i en kamp, hvor vi ikke engang behøves at vinde eller holde nullet. Kunne eventuelt give Evra mindre frie tøjler, så der ikke altid er det kæmpe hul i venstresiden og i stedet holde backlinjen.
Hargreaves-Brown-O'shea-Evra ville faktisk også være godt. Hargreaves er god på backen og har han udholdenheden og energien til den plads.

United-styrer
Gæst

« Svar #2492: 07 Apr 2008, 22:02 »

Det ville være alt for dumt at løbe chancer med Rio i morgen i hvert fald. Brown-O'Shea-Pique-Evra må godt kunne gøre det i en kamp, hvor vi ikke engang behøves at vinde eller holde nullet. Kunne eventuelt give Evra mindre frie tøjler, så der ikke altid er det kæmpe hul i venstresiden og i stedet holde backlinjen.
Hargreaves-Brown-O'shea-Evra ville faktisk også være godt. Hargreaves er god på backen og har han udholdenheden og energien til den plads.

Jeg vil heller ikke have Rio med på onsdag. Vi smider ikke en 2-0-føring væk på OT mod et Roma-hold uden Totti.

Din opstilling er en mulighed, men jeg har et andet forslag: Gary Neville-tid! Vores kaptajn har efterhånden fået en del minutter i benene for reserveholdet, hvorfor jeg ser følgende opstilling som en mulighed:

VDS

Gaz - Pique - Brown - Evra

Ronaldo - Carrick - Hargo - Scholesy - Giggs

Rooney

Vi skal forsvare en føring, hvorfor femmandsmidtbanen bør vælges. Jeg synes, Hargo skal være med, da han kan styrke en defensiv, som ikke er spillet sammen.

Hvis Gaz ikke er spilleklar, skal Sheasy i mine øjne ud på backen.

ManUtd83
Manager

« Svar #2493: 07 Apr 2008, 23:12 »

Jeg er enig i 5-mandsmidtbanen, men her er mit bud på start-11'eren.

VDS

Hargo - Brown - Sheasy - Evra

Ronny - Carrick - Scholesy - Anderson - Giggsy

Wazza (Rooney)

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #2494: 08 Apr 2008, 11:49 »

er faktisk meget interesseret i at vide om der er en specielt grund til at i hellere vil have o'shea med en pique...

i mine øjne burde  sir alex da klart vælge pique.. især vurderet på indsatsen fra middlesborough kampen..

O'shea har da en anelse mere erfaring men pique har da alligevel spillet en flot sæson i den bedst spanske række og syns bare han virker til at være klasser bedre end o'shea..

med pique istedet for o'shea og jeg er eng i manutd83's bud på en opstilling.. med den burde roma kampen ikek være det store problem at komme videre fra..
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 11:53 af Bovski » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #2495: 08 Apr 2008, 14:18 »

Som de fleste nok har erfaret, er Rio ude i morgen samt på søndag mod Arsenal. Det er ikke så slemt, som man kunne frygte, men jeg havde nu sat næsen op efter et comeback imod Arsenal. Nu får vi det svært i den kamp, som er ubeskrivelig vigtig.

United-styrer
Gæst

« Svar #2496: 08 Apr 2008, 16:02 »

Haha, det var bare det sædvanlige crap fra The Suns side. Rio Ferdinand er måske klar i morgen! FANTASTISK!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=548112

Så er vi tilbage på The Double-sporet. U-N-I-T-E-D!
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 16:11 af United-styrer » Logged

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #2497: 08 Apr 2008, 18:38 »

Haha, det var bare det sædvanlige crap fra The Suns side. Rio Ferdinand er måske klar i morgen! FANTASTISK!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=548112

Så er vi tilbage på The Double-sporet. U-N-I-T-E-D!

Det er fandme en god nyhed, for tror det bliver for svært uden Ferdinand og Vidic! Selvom jeg regner med vi vinder imorgen, for de mangler heldigvis stadig Totti!  Rullende Øjne

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2498: 09 Apr 2008, 15:18 »

Hvilken lettelse!

Hvor er det dejligt at Rio ikke er "skadet", det havde virkeligt været svært uden verdens formentlig bedste centerforsvarer. Men hvilken lettelse  Peace

N17
Manager

« Svar #2499: 09 Apr 2008, 15:49 »

Her er de forventede startopstillinger til aftenens kamp

Manchester United
Edwin Van der Sar

John O'Shea, Wes Brown, Gerard Pique, Patrice Evra

Nani, Michael Carrick, Paul Scholes, Ryan Giggs

Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo

AS Roma
Doni

Christian Panucci, Philippe Mexes, Juan, Max Tonetto

Rodrigo Taddei, David Pizarro, Daniele De Rossi, Simone Perrotta, Mancini

Mirko Vucinic

Spændede om Roma kan presse United overhovedet

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JKJ
Gæst

« Svar #2500: 09 Apr 2008, 15:53 »

Jeg vil blive meget overrasket hvis Man U ikke vinder denne kamp også og dermed også begge kampe... alt andet vil imo være en overraskelse...

United-styrer
Gæst

« Svar #2501: 09 Apr 2008, 16:00 »

Her er de forventede startopstillinger til aftenens kamp

Uniteds er formentlig skudt lidt ved siden af. Nani døjer fortsat med sit lårproblem, og jeg tror næppe, han kan starte inde. Men der er mange muligheder.

Hvis Rio er klar, er mit bud:
VDS - Brown, Rio, Pique, Evra - Ronaldo, Scholes, Anderson, Carrick, Park - Rooney
En anden mulighed er at ofre Anderson og smide Tevez op på siden af Rooney.

Fergie har sagt, at enten kaptajnen eller Silvestre meget vel kan få en plads i startopstillingen, hvis Rio ikke bliver klar. Til det scenario er mit bud:
VDS - Neville, Pique, Brown, Evra - Ronaldo, Scholes, Hargo/Anderson, Carrick, Park - Rooney, medmindre Fergie vil forære dagens fødselar, Silvestre (31 år), en fødselsdagsgave i form af en plads fra start.

Men vi går selvfølgelig videre uden problemer.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2502: 09 Apr 2008, 16:06 »

Jeg vil blive utroligt overrasket - og skuffet - hvis ikke United går videre, om så de spiller uafgjort eller vinder denne kamp. Jeg håber personligt at SAF vælger 5-mandsmidtbanen, med  Giggs på venstrekanten og Ronaldo på højre. Jeg så gerne at vi stillede med;

VDS - Brown, Ferdinand, Pique, Patrice Evra - Ronaldo, Anderson, Carrick, Hargreaves, Giggs - Rooney.

Hvis Rio ikke bliver klar, så ser jeg gerne alt-muligt-manden John O'Shea komme ind på højrebacken, og Brown i centerforsvaret  Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #2503: 09 Apr 2008, 16:08 »

med  Giggs på venstrekanten og Ronaldo på højre. Jeg så gerne at vi stillede med;

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvorfor du vil foretrække Giggs frem for Park? Giggs har spillet en sløj sæson og var ekstremt dårlig mod Boro, hvorimod Park på det seneste har vist god form, og mod Boro satte han i den grad skub i vores offensiv.

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #2504: 09 Apr 2008, 16:11 »

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at høre, hvorfor du vil foretrække Giggs frem for Park? Giggs har spillet en sløj sæson og var ekstremt dårlig mod Boro, hvorimod Park på det seneste har vist god form, og mod Boro satte han i den grad skub i vores offensiv.

Tror det ville være bedre med Park, for han har virkelig spillet godt på det sidste og synes ikke Giggs har været helt så god igen.

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010