home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 17:46:53 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:21:39 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
I går kl. 14:15:42 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1590710 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #2115: 08 Mar 2008, 18:15 »

Dejligt at Fergie og Ronny kommer med gode undskyldninger. De to giver mig også god opbakning, til at kunne sige, at Ronaldo skulle have haft straffespark. Distin gik kun efter Ronaldo - ingen tvivl.

Håber ikke Fergie bliver banned efter hans udtalelser.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2116: 08 Mar 2008, 18:23 »

Og om ikke andet, så var det da den bedste turnering at lide et nederlag i! Tænk hvis det havde været ligaen !!!!

Arh, der er jeg ikke helt enig.. Kan godt se problemet i at det var ligaen, men der har man flere kampe og kan sagtens komme tilbage. Hvorimod i FA cuppen er det knald eller fald kampe, og da FA Cuppen samtidig betyder så meget i England, så vil jeg ærlig talt hellere tabe en kamp i ligaen.

Chris
Gæst

« Svar #2117: 08 Mar 2008, 18:41 »

Jeg kan kun grine af folk der siger at Cristiano Ronaldo er en pivskid og ikke kan klare det hårde spil i England, at han bare får en fair behandling osv. Det gør han absolut ikke, da de fleste modstandere (kunne man tydeligt se i kampen i dag) udelukkende går efter at få ham lagt ned. Desuden er Cristiano en ret pumpet fyr, så jeg tror nok han har noget at kunne stå i mod med - men det er selvfølgelig ikke let når man skal kontrollere bolden samtidig med at diverse modstandere kommer tordnende ind i én da det er den eneste måde at stoppe ham på.

ManUtd83
Manager

« Svar #2118: 08 Mar 2008, 19:34 »

Jeg vil nødig lyde som et lille barn, men hold kæft hvor er det uretfærdigt. Havde optaget kampen og har lige set den. For det første synes jeg der var straffe til Ronaldo efter hans fantastiske træk. Distin skubber jo ikke til ham for at få fat i bolden, men kun for at stoppe hans fremløb.
Derudover var der sgu da ikke rødt kort til Kuszscak ! Ok han går galt i byen og der er straffe, men der er to mand bag ham og han gik sgu da ikke efter benene.
Yderligere havde United en skud på stolpen og flere lige forbi. Målet kom i holdets bedste periode, og med 10 var det jo håbløst. Jeg kan ikke beskrive hvor skuffet jeg er over at Chelsea får pokalen i år, men også at det ikke bliver en Treble.

Forhåbentligt kan holdet oppe sig i de to resterende turneringer. Jeg tror sagtens vi kan tage ligaen, mens CL er jo altid svært at forudsige. Op på hesten igen United.!

United-styrer
Gæst

« Svar #2119: 08 Mar 2008, 19:45 »

Jeg vil nødig lyde som et lille barn, men hold kæft hvor er det uretfærdigt. Havde optaget kampen og har lige set den. For det første synes jeg der var straffe til Ronaldo efter hans fantastiske træk. Distin skubber jo ikke til ham for at få fat i bolden, men kun for at stoppe hans fremløb.
Derudover var der sgu da ikke rødt kort til Kuszscak ! Ok han går galt i byen og der er straffe, men der er to mand bag ham og han gik sgu da ikke efter benene.
Yderligere havde United en skud på stolpen og flere lige forbi. Målet kom i holdets bedste periode, og med 10 var det jo håbløst. Jeg kan ikke beskrive hvor skuffet jeg er over at Chelsea får pokalen i år, men også at det ikke bliver en Treble.

Lad os få alt i verden håbe, at Chelsea bliver stoppet. Det ville være ekstra bittert, hvis de får den, især fordi jeg er sikker på, at vi havde slået dem, hvis vi fik muligheden for revanche.

Men ja, det var uretfærdigt, og der går mange dage, før jeg helt får slugt nederlaget.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2120: 08 Mar 2008, 20:06 »

Lad os få alt i verden håbe, at Chelsea bliver stoppet. Det ville være ekstra bittert, hvis de får den, især fordi jeg er sikker på, at vi havde slået dem, hvis vi fik muligheden for revanche.

Men ja, det var uretfærdigt, og der går mange dage, før jeg helt får slugt nederlaget.

Det ser da sådan ud i øjeblikket, Barnsley er tæt på at gøre det onde ved Chelsea.. lad os håbe de kan holde den 1-0 føring  Smiley 

EDIT: Og det gør de !  Grin
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 20:23 af louisnott » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #2121: 08 Mar 2008, 20:27 »

Jeg troede faktisk først, de startede kl. 20, så jeg kendte ikke stillingen på daværende tidspunkt. Dejligt. Det gjorde dagen en lille smule bedre Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #2122: 08 Mar 2008, 20:29 »

Jeg troede faktisk først, de startede kl. 20, så jeg kendte ikke stillingen på daværende tidspunkt. Dejligt. Det gjorde dagen en lille smule bedre Smiley

Meget bedre i mine øjne. Det er virkelig rart at de ikke vandt !

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2123: 08 Mar 2008, 20:34 »

Det er sgu en bitter pille at sluge. Omvendt har vi ikke ret mange andre end os selv at klandre, og Ronaldo og Fergusons beskyldninger mod dommeren efter kampen, er jeg mere som et udtryk for enorm frustration over at vi ikke kunne score, mere end et reelt udtryk for speciel god evne ttil at vurdere dommerpræstationer. Straffesparket kan ikke diskuteres, og egentligt heller ikke det røde kort, når man kigger nærmere efter.

Var selv i tvivl til at starte med, men han er sidste man, selvom Rooney står på stregen. En forsvarsspiller bliver også betragtet som sidste mand, hvis der kun er ham mellem angriberen og målmanden, og da Rooney ikke engang måtte tage med hænder, kan man vel ikke diskutere om polakken var sidste mand?

Vi kunne ikke score i dag, var møg uheldige og Pompey heldige som sjældent set, men vi har set det før i sæsonstarten mod Reading, så vi skal nok rejse os igen.

ManUtd83
Manager

« Svar #2124: 08 Mar 2008, 20:41 »

Det er sgu en bitter pille at sluge. Omvendt har vi ikke ret mange andre end os selv at klandre, og Ronaldo og Fergusons beskyldninger mod dommeren efter kampen, er jeg mere som et udtryk for enorm frustration over at vi ikke kunne score, mere end et reelt udtryk for speciel god evne ttil at vurdere dommerpræstationer. Straffesparket kan ikke diskuteres, og egentligt heller ikke det røde kort, når man kigger nærmere efter.

Var selv i tvivl til at starte med, men han er sidste man, selvom Rooney står på stregen. En forsvarsspiller bliver også betragtet som sidste mand, hvis der kun er ham mellem angriberen og målmanden, og da Rooney ikke engang måtte tage med hænder, kan man vel ikke diskutere om polakken var sidste mand?

Vi kunne ikke score i dag, var møg uheldige og Pompey heldige som sjældent set, men vi har set det før i sæsonstarten mod Reading, så vi skal nok rejse os igen.

Der var tydeligvis straffe i mine øjne. Distin løber jo ikke hen og skærmer ham eller forsøge at tage bolden - han går kun efter at vælte ham, for at stoppe ham.

Synes ikke rigtigt det du siger om sidste mand giver så meget mening. Han kan da umuligt være sidste mand, når Wayne Rooney står på stregen og Anderson er bag Kuszaczak

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2125: 08 Mar 2008, 20:52 »

Der var tydeligvis straffe i mine øjne. Distin løber jo ikke hen og skærmer ham eller forsøge at tage bolden - han går kun efter at vælte ham, for at stoppe ham.

Synes ikke rigtigt det du siger om sidste mand giver så meget mening. Han kan da umuligt være sidste mand, når Wayne Rooney står på stregen og Anderson er bag Kuszaczak

Well mht. Ronaldo og straffe eller ej, så er den diskutabel imo. Kan godt forstå dommeren ser den som ren skulder.

Mht. Kuszcak og sidste mand, så er han sidste mand fordi kun Rooney står på stregen til at forhindre en evt. fri Baros i at score. Hvis det havde været omvendt, altså Rooney der havde stoppet Baros og Kuszcak der stod på stregen, ville Rooney også blive betragtet som sidste mand. Mht. Anderson, så synes jeg ikke han skal medregnes i denne ligning. Hvis Baros var sluppet fri af polakken var han alene mod Rooney.

ManUtd83
Manager

« Svar #2126: 08 Mar 2008, 20:56 »

Well mht. Ronaldo og straffe eller ej, så er den diskutabel imo. Kan godt forstå dommeren ser den som ren skulder.

I dit sidste indlæg skrev du netop at den ikke kunne diskuteres ?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2127: 08 Mar 2008, 21:20 »

I dit sidste indlæg skrev du netop at den ikke kunne diskuteres ?

Tror du misforstår. Jeg siger straffesparket ikke kan diskuteres:) Der var kun et straffespark i kampen så vidt jeg husker:)

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #2128: 09 Mar 2008, 19:02 »

Dejligt!

Endnu et pointtab til Arsenal i ligaen, så overtager vi forhåbentlig førstepladsen om ikke så længe Wink

Giver lidt mere opmuntring ovenpå Cup-nederlaget..

ManUtd83
Manager

« Svar #2129: 09 Mar 2008, 19:05 »

Ja det er rigtig lækkert.. håber de kommer ind i en længere dårlig stime med uafgjorte og nederlag. Så kan vi give dem nådesstødet på OT til april.

Sider: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010