home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:59:27 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 17:46 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
28 Jan 2026, 14:15 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1591034 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1620: 30 Dec 2007, 13:19 »

det samme link du har postet begge gange .

JKJ
Gæst

« Svar #1621: 30 Dec 2007, 13:23 »

det samme link du har postet begge gange .

Ups min fejl, det er rettet, tak for hjælpen Wink

7kfum
Gæst

« Svar #1622: 30 Dec 2007, 14:24 »

En hel del overtidsmål? Tjek dog for pokker dine fakta først. United har scoret to mål i overtiden i denne sæson, og i begge tilfælde var en sikker sejr på vej i hus. Tåbeligt at komme med en sådan påstand, når du ikke har tjekket det. Og nej, United har bestemt ikke været heldige i særlig mange kampe. I hvert fald ikke flere end Liverpool. Men I har jo så til gengæld spillet champagnefodbold.. Eller noget...

Lad mig rette. De fik mange 1-0 sejre...

Red love
Gæst

« Svar #1623: 01 Jan 2008, 18:34 »

En sejr er en sejr, hvis det bedste at sige om dagens kamp.. Og vi er back on track efter det dumme nederlag til vores åbenbart onde ånd West ham...

SirToby
Manager

« Svar #1624: 01 Jan 2008, 18:45 »

Ja, lækkert at være tilbage. Er lige glad med, at det blev en spinkel sejr. Den kunne i øvrigt have været større.

UNITED!
« Seneste Redigering: 01 Jan 2008, 18:49 af SirToby » Logged

Red love
Gæst

« Svar #1625: 01 Jan 2008, 18:47 »

Er altså nød til lige at poste det her:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8097

Real er ikke overraskende helt vilde for at hente ronaldo, og vil ligge hvad der svarer til over en halv milliard, og dermed gøre ham til verdens dyreste spiller.

Det er ikke breaking news, det jeg tænker lidt over er at det bliver nævnt at glazer er efter med gælden, og derfor kan blive tvunget til at sælge.

Jeg skal erkende jeg ikke kender pisse meget til glazers økonomiske aktiver, men f.eks. er situationen på det amerikanske marked meget usikker. Så måske det kan komme til at koste glazer, og dermed united? jeg ved det ikke..
« Seneste Redigering: 01 Jan 2008, 18:52 af Red love » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1626: 01 Jan 2008, 20:03 »

Håber godt nok ik de sælger Ronnie ;s han er holdets måske vigtigste spiller, og uden ham vil vi miste en del af vores eminente kontraspil. Men kunne man hente en spiller som Silva til måske halvdelen ska man da overveje.. Ved godt alle united-fans siger nej, inkl. mig Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #1627: 01 Jan 2008, 20:30 »

Er altså nød til lige at poste det her:
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=8097

Real er ikke overraskende helt vilde for at hente ronaldo, og vil ligge hvad der svarer til over en halv milliard, og dermed gøre ham til verdens dyreste spiller.

Det er ikke breaking news, det jeg tænker lidt over er at det bliver nævnt at glazer er efter med gælden, og derfor kan blive tvunget til at sælge.

Jeg skal erkende jeg ikke kender pisse meget til glazers økonomiske aktiver, men f.eks. er situationen på det amerikanske marked meget usikker. Så måske det kan komme til at koste glazer, og dermed united? jeg ved det ikke..

50 mio. pund er så mange penge, så jeg ikke engang kan forholde mig til det.. Det er ekstremt! Men er en fodboldspiller virkelig så meget værd? Han spiller jo PT ganske fortrinligt, er nok den primære grund til 1. pladsen er i Manchester, med hans 12-13 scoringer? Smiley

Noget helt andet. Afstemningen. Synes måske svaret: "Nej, han er på vej ned." er noget overdrevet. Jeg tror bare manden har brug for luft og måske en ny træner til Barcelona eller en ny klub til Ronaldinho vil give ham fornyet energi. Dog tror jeg bare ikke han kan i engelsk fodbold. Det er nævnt før, men den måde der bliver spillet bold i england på og i spanien på, er jo vitterligt vidt forskellige, men igen, hellere i United end i Chelsea.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #1628: 01 Jan 2008, 20:35 »

De må bare ikke sælge ham !!!!

Og hvis de gjorde så skulle vi ha messi som erstatning Peace

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #1629: 01 Jan 2008, 20:41 »

De må bare ikke sælge ham !!!!

Og hvis de gjorde så skulle vi ha messi som erstatning Peace
Tror ikke Messi ville få samme succes i United som C. Ronaldo. Han er en spinkel type, der let skubbes væk. Modsat er Ronaldo stor og stærk. Tror ikke du finder en driblekonge i verden, der kan klare sig så godt i PL som Christiano.  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1630: 02 Jan 2008, 19:35 »

Håber godt nok ik de sælger Ronnie ;s han er holdets måske vigtigste spiller, og uden ham vil vi miste en del af vores eminente kontraspil. Men kunne man hente en spiller som Silva til måske halvdelen ska man da overveje.. Ved godt alle united-fans siger nej, inkl. mig Smiley

Han er imo den vigtigste spiller i har, og det er jeg slet ikke i tvivl om...

Han er iøvrigt lidt ude med riven om den måde der bliver gået til stålet i PL... jeg kan godt følge ham på en eller anden måde da han tit bliver halvt savet over af en vild tackling...
Men på den anden side, så er det altså på den måde man spiller bold på i England og det er en tradition man altså ikke bare lige laver om på, og selv om man prøvede at fortælle det til spillerne i klubberne er jeg slet ikke sikker på de vil tænle over det når de var i kamp...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=77987

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #1631: 02 Jan 2008, 19:37 »

Jeg synes manchester skulle købe David Villa, han er så klasse og laver mega mange mål Smiley

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

Axehunter
Ynglingespiller

« Svar #1632: 02 Jan 2008, 19:43 »

De skal selvfølgelig heller ikke saælge Ronaldo Smiley

Nuværende spil:
Basel FC: 07-??

Spiller stadig FM 2008, er for doven til at købe 09 Peace

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #1633: 02 Jan 2008, 19:52 »

Jeg synes manchester skulle købe David Villa, han er så klasse og laver mega mange mål Smiley

Hva ska de bruge ham til?? De har rooney og tevez Smiley og de har da nogle fine reserver Saha og hvis det blir nødvendigt har de da også Brandy og Fraizer Smiley og mange andre?

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1634: 03 Jan 2008, 17:13 »

Hva ska de bruge ham til?? De har rooney og tevez Smiley og de har da nogle fine reserver Saha og hvis det blir nødvendigt har de da også Brandy og Fraizer Smiley og mange andre?

Til at score mange mål. United mangler en striker der er god for 20+ Premier League mål hver sæson, plus det løse.
Det kan ikke være rigtigt at en kantspiller skal være topscorer. Og endda for andet år i træk.

Men min største bøn til Sir Alex: Sælg nu forhelvede Darren Fletcher! ticked off
« Seneste Redigering: 03 Jan 2008, 17:15 af Jimmi.Pop » Logged

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010