home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1493725 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1425: 08 Dec 2007, 17:52 »

Så fik vi den forventede sejr over Derby, og dejligt at se at Tevez rent faktisk kan score mål Peace.
Dog synes jeg, det er lidt pinligt at vi lod dem score deres første mål på udebane i sæsonen. Især mod en defensiv som Uniteds.

absalonsen
Gæst

« Svar #1426: 08 Dec 2007, 17:54 »

Det sad jeg også og tænkte på, men ingen tvivl om, at sejren og de fire mål er det vigtigste. Godt med en sejr, og godt med Ronaldo på tavlen (så vandt jeg nemlig penge Opstemt).. Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #1427: 08 Dec 2007, 18:00 »

Det sad jeg også og tænkte på, men ingen tvivl om, at sejren og de fire mål er det vigtigste. Godt med en sejr, og godt med Ronaldo på tavlen (så vandt jeg nemlig penge Opstemt).. Smiley

Tror godt Ronaldo kunne gå hen og blive ligetopscorer i år. Han tager jo næsten alle straffespark og scorer på dem, og generelt er han hvor han skal være når mulighederne byder sig. Adebayor skal bare tage en slapper i morgen og så står det vidst lige ?

absalonsen
Gæst

« Svar #1428: 08 Dec 2007, 18:11 »

Ja. Pt. har begge scoret 9 mål.

United-styrer
Gæst

« Svar #1429: 08 Dec 2007, 18:23 »

Det var ikke synderlig imponerende i dag. Vi starter sløvt og skaber intet i den første halve time. Generelt sad kombinationsspillet bestemt ikke lige i skabet, men så er det jo heldigt, at vi møder dette årtusindes ringeste Premier League-hold.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1430: 08 Dec 2007, 18:24 »

Har også hørt Veloso er rygtet til Man Utd.
har aldrig set ham spille, har kun hørt han skulle være et rigtig, rigtig godt talent.
så håber faktisk de køber ham, som jeg også tror de gør.

Det tvivler jeg stærkt på. United er stærkt besat på midtbanen og Ferguson har selv sagt han ikke vil forstærke truppen, men lad os nu se. Men ikke fordi jeg til afvise Veloso, blot i denne sæson i hvert fald - på længere sigt kunne han sikkert godt spille i rødt og hvidt. Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

ManUtd83
Manager

« Svar #1431: 09 Dec 2007, 09:40 »

Her kan højdepunkterne fra kampen i går ses.

http://www.footytube.com/2007/12/08/man-united-4-1-derby/ << vælg den øverste.

Billederne viser altså at united var uheldige med ikke at score et par gange mere, da både Giggs og Rooney rammer træværket. Tevez andet mål var ret godt synes jeg.

SirToby
Manager

« Svar #1432: 09 Dec 2007, 10:56 »

Det var dejligt med en yderst komfortabel sejr, som burde have været større, hvorfor vi ikke kan klage. Lidt ærgerligt de får et mål, men vi er jo stadig det hold, der har lukket færrest mål ind, og lige i øjeblikket har vi også den bedste målscorer.

Noget der også var ærgerligt var, at Ronaldo filmede. Noget der var det modsatte plus meget mere, var nederlaget til Liverpool.

Peace
« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 10:58 af SirToby » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #1433: 09 Dec 2007, 11:00 »

Det var dejligt med en yderst komfortabel sejr, som burde have været større, hvorfor vi ikke kan klage. Lidt ærgerligt de får et mål, men vi er jo stadig det hold, der har lukket færrest mål ind, og lige i øjeblikket har vi også den bedste målscorer.

Noget der også var ærgerligt var, at Ronaldo filmede. Noget der var det modsatte plus meget mere, var nederlaget til Liverpool.

Peace

Der er da uden tvivl kontakt mellem Ronaldo og Derby-spilleren, men det ligner godt nok at han søger benet lidt, og der skal som bekendt ikke meget til at bringe Cristiano ud af balance når han er i straffesparksfeltet .... men sådan er fodbold nu engang, og jeg ikke Derby var kommet tilbage i kampen alligevel.

SirToby
Manager

« Svar #1434: 09 Dec 2007, 11:07 »

Der er da uden tvivl kontakt mellem Ronaldo og Derby-spilleren, men det ligner godt nok at han søger benet lidt, og der skal som bekendt ikke meget til at bringe Cristiano ud af balance når han er i straffesparksfeltet .... men sådan er fodbold nu engang, og jeg ikke Derby var kommet tilbage i kampen alligevel.

Ja, de var næppe kommet tilbage. Nu når jeg ser Rooney chance, hvor han rammer stolpen, kunne det have været et fantastisk mål. Formidabel aflevering fra Giggs, Rooney tager den som verdens bedste tekniker, løber og snyder målmanden fuldstændig. Meget ærgerligt, at den rammer stolpen. Giggs' skud på stolpen var også genialt udført.

Kunne have været dejligt, hvis Rooney havde scoret i går, men han viste gode takter, hvilket er det vigtigste.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1435: 09 Dec 2007, 11:08 »

Nu blev han så snydt for et straffe mod Fulham sidst så det går vel lige op Rullende Øjne

Men ja ellers er jeg enig med Sir Toby om at det var træls at se han ligesom bare blev træt og lage sig ned i feltet. Især efter Sir Alex`s store tale efter Fulham kampen om hvordan dommeren ikke beskytter ham og at han er for hurtige for dem. Så noget skidt.

Kampen var lidt af en walk-over men vejret gjorde det jo heller ikke lige frem nemmer at spille flot fodbold. Så en sejr på 4-1 over Derby som ryger ned igen er vel ok. Især nu hvor liverpool så tabte. Cool

Nu venter en kamp i rom hvor reseverne kan forvente at komme i kamp. Dog spiller Rooney nok da han ellers nok bliver sur. Han vil jo spille alle kampe. Men lad os nu se det er jo vigtiger at alle spiller er klar til snæste søndag hvor vi skal til liverpool. uha det bliver en vigtig kamp. Som vi vinder Thumbs Up

Ja, de var næppe kommet tilbage. Nu når jeg ser Rooney chance, hvor han rammer stolpen, kunne det have været et fantastisk mål. Formidabel aflevering fra Giggs, Rooney tager den som verdens bedste tekniker, løber og snyder målmanden fuldstændig. Meget ærgerligt, at den rammer stolpen. Giggs' skud på stolpen var også genialt udført.

Kunne have været dejligt, hvis Rooney havde scoret i går, men han viste gode takter, hvilket er det vigtigste.

Han gemmer målene til på søndag. Bare rolig Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #1436: 09 Dec 2007, 11:10 »

Han gemmer målene til på søndag. Bare rolig Thumbs Up

Der er ikke noget, jeg ønsker mere!  Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1437: 09 Dec 2007, 11:14 »

Der er ikke noget, jeg ønsker mere!  Thumbs Up

Ja der er ikke noget jeg jeg ønsker mig mere i julegave end et Wayne Rooney hattrick på anfield og en 0-3 sejr til united Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #1438: 09 Dec 2007, 11:19 »

Superærgeligt at Rooney ikke scorer på soloturen - men lækkert at Giggsy får ligamål 100.. Thumbs Up

Når det kommer til Ronaldo ser det ud til at han søger kontakten med Derby-spillerens ben.. men det kan vist godt forsvares..

EDIT: Vi lammetæver L'pool på Anfield næste søndag Djævel Djævel Djævel

- Veni, vidi, vici -

ManUtd83
Manager

« Svar #1439: 09 Dec 2007, 11:55 »

Jeg tror ærlig talt også på en sejr til United på Anfield på søndag. Liverpool har en bætrup og er meget ustabile. De kommer fra et pinligt nederlag til Reading, og har en supervigtig kamp mod Marseille i midtugen, hvor man nok ikke skal forvente at deres gode spiller som Gerrard og Torres bliver sparet. Deridmod kan spillere som Giggs, Ferdinand osv. sikkert tage sig en slapper i Rom, hvor ingen af holdene har noget at spille for.

Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010