home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1493652 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1410: 03 Dec 2007, 16:09 »

Fergie agter ikke at bruge penge på nye folk til januar:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-9590550.html

Synes hellere ikk der er brug få nye folk, synes du det ?
United har en klasse trup nu, som virkelig forstår hinanden :b
så kan godt forstå ham

Rossonero
Gæst

« Svar #1411: 03 Dec 2007, 16:10 »

Vi har også en fantastisk trup. Dog synes jeg sagtens, at holder kunne bruge endnu en angriber. Rooney har allerede haft to længerevarende skader, og når vi samtidig kun har en halv reserve, der oven i hatten har virket fuldstændig illusionsløs i de seneste par kampe, så kan vi nemt komme i problemer.

Men hvad angår målmandsposten, forsvaret og midtbanen, så kan jeg heller ikke se nogen grund til, at vi skulle handle.

Helt enig. Manchester United har en klasse trup, og behøver ikke yderligere forstærkninger.
Dog arbejder Manchester United på at få en ny angriber til England, ifølge Goal.

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=500066

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1412: 03 Dec 2007, 16:12 »

Måske en Ivan Klasnic.
Han er en rigtig klasse udskifter. :b

Red love
Gæst

« Svar #1413: 03 Dec 2007, 16:19 »

Vi har også en fantastisk trup. Dog synes jeg sagtens, at holder kunne bruge endnu en angriber. Rooney har allerede haft to længerevarende skader, og når vi samtidig kun har en halv reserve, der oven i hatten har virket fuldstændig illusionsløs i de seneste par kampe, så kan vi nemt komme i problemer.

Men hvad angår målmandsposten, forsvaret og midtbanen, så kan jeg heller ikke se nogen grund til, at vi skulle handle.
En Berbatov, eller Anelka ville bestemt pynte, uden tvivl.. Men jo også et økonomisk aspekt i det, vi har brugt ikke så få penge i år, og en af de førnævnte spiller vil uden tvivl koste os på den rigtig gode side af 100 millioner.. Måske endda berbatov ville ryge over 200.. Og altså selvom United er en rig klub, er midlerne jo ikke ubegrænsede..
så synes egentlig det er meget fornuftigt. Ellers kunne man jo også kalde en Frazier Campbell hjem som back up til angrebet, synes han er en rigtig udemærket spiller faktisk...

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #1414: 03 Dec 2007, 16:21 »

Måske en Ivan Klasnic.
Han er en rigtig klasse udskifter. :b

håber det var ment i sjov og smiley'en antyder det da for en klasnic er da nok en af de sidste spillere jeg ville se united hente.. til gengæld så en anelka som der er blevet nævnt ville være nice..

Red love
Gæst

« Svar #1415: 03 Dec 2007, 16:25 »

håber det var ment i sjov og smiley'en antyder det da for en klasnic er da nok en af de sidste spillere jeg ville se united hente.. til gengæld så en anelka som der er blevet nævnt ville være nice..
Klasnic har jo også været ude i over et år, og har fået foretaget en omfattende nyreoperation, hvor han har fået sin fars nyre implemanteret.. Han er faktisk den første spiller nogensinde der er kommet tilbage på banen efter sådan en operation. Lægerne er så usikre på ham, at Bremen ikke kan få nogen til at fosikre Klasnic. Så hver gang har går på banen, ja så er det på eget ansvar..

Så hvis man brokker sig over Sahas glasben, ja så er klasnic måske ikke lige manden at hente som et stabilt back up...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1416: 03 Dec 2007, 16:28 »

Der var også sarkastisk ment.
Men en Anelka er faktisk også en god mand at hente, bare lige det om han vil sidde på bænken.
og i skyggen af Tevez og Rooney, og kunne komme ind når Rooney er skadet. ??

Rossonero
Gæst

« Svar #1417: 03 Dec 2007, 16:30 »

Jeg er ikke decideret Manchester United fan, men som mange andre, er jeg imponeret over deres fodbold.
Og én af de seneste rygter, som har kørt på i lang tid, er et muligt køb af Sporting CP's, Miguel Veloso.
Et utrolig højt profileret talent, men Man Utd slipper ikke billigt hvis de vil have fingerene i ham.
20 millioner pund, som er hans friløbsklausul, og det imo mange penge for én der kun har spillet 4 landskampe.
Men det samme gjorde Real Madrid med Fernando Gago, som jeg synes er blevet en utrolig god fodboldspiller.
Men efter købet af Owen Hagreaves, ved jeg ikke om dette skift sker foreløbig.

Én af de mange kilder: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=497051

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1418: 03 Dec 2007, 16:42 »

Jeg er ikke decideret Manchester United fan, men som mange andre, er jeg imponeret over deres fodbold.
Og én af de seneste rygter, som har kørt på i lang tid, er et muligt køb af Sporting CP's, Miguel Veloso.
Et utrolig højt profileret talent, men Man Utd slipper ikke billigt hvis de vil have fingerene i ham.
20 millioner pund, som er hans friløbsklausul, og det imo mange penge for én der kun har spillet 4 landskampe.
Men det samme gjorde Real Madrid med Fernando Gago, som jeg synes er blevet en utrolig god fodboldspiller.
Men efter købet af Owen Hagreaves, ved jeg ikke om dette skift sker foreløbig.

Én af de mange kilder: http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=497051
Har også hørt Veloso er rygtet til Man Utd.
har aldrig set ham spille, har kun hørt han skulle være et rigtig, rigtig godt talent.
så håber faktisk de køber ham, som jeg også tror de gør.

Red love
Gæst

« Svar #1419: 04 Dec 2007, 01:29 »

dejlig 2-0 Sejr, Ronaldo i hopla.. og vi holder status quo med chelsea..

Pollebolle
Gæst

« Svar #1420: 04 Dec 2007, 08:52 »

Yep! Dejligt! Håber at de kan forblive der med Chelsea! Tror på at de vinder.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #1421: 04 Dec 2007, 09:03 »

Synes ikke vi skal købe Miguel Veloso, han er en god spilller, men synes vi skal forstærke os længere fremme på banen, i angrebet. Kan heller ikke se hvordan vi skal have 4 centrale/defensive midtbane spillere til 1 plads..
Mod Bolton var det vi virkeligt udstillet, at vi ikke kunne skifte en angriber ind i stedet for Saha, som spillede en forfærdelig kamp.

Vigtig sejr igår, så kun første halvleg og der så det fornuftigt ud, især op til det første mål, efter det synes jeg Fulham kom mere med i kampen.
Lad os håbe Arsenal taber point mod Newcastle i midtugen.

Pollebolle
Gæst

« Svar #1422: 04 Dec 2007, 09:29 »

tror jeg desværre ikke Arsenal gør. det kan de sq nok alligevel godt klare Smiley men vi kan håbe, bare 1 Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #1423: 04 Dec 2007, 16:19 »

tror jeg desværre ikke Arsenal gør. det kan de sq nok alligevel godt klare Smiley men vi kan håbe, bare 1 Smiley

Nej Newcastle er godt nok skidt kørende for tiden. Selvom de har en en rigtig god trup, spiller de ikke sammen, og Arsenal ser godt nok stærke ud. Man kan dog håbe alligevel !

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #1424: 04 Dec 2007, 16:20 »

Ronaldo er guld Smiley

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010