home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1493314 gange)
njandersen
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1320: 20 Okt 2007, 20:00 »

Jep. Forsvaret starter skidt, men efter deres mål kommer angrebsspillet i gang. Tevez har en megachance efter et mønsterangreb, men brænder. Så scorer Rooney til 1-0, og resten er historie ;-)

Ja, Tevez var god idag, men MEGET ineffektiv!

Red love
Gæst

Dynamo Kiev – Manchester United
« Svar #1321: 23 Okt 2007, 17:28 »

Så er CL bold, dengang går turen på ukraine..

Tror på en 2-0 sejr.. 
Med Giggs som første målscorer..

Et bud på start elve kunne være: 

VDS

Brown-Rio-Vidic-Evra

Ronaldo-Fletcher-O Shea´-Giggs

Rooney-Tevez

Kom da evt. med jeres bud på resultat, og målscorer.. Smiley
« Seneste Redigering: 23 Okt 2007, 17:37 af Red love » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #1322: 23 Okt 2007, 17:32 »

Scholes er ikke med ifølge bold.dk..

Jeg har oddset United til at vinde, så det har de bare at gøre! 0-3 på et hattrick af Tevez Kys

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Red love
Gæst

« Svar #1323: 23 Okt 2007, 17:35 »

Scholes er ikke med ifølge bold.dk..

Jeg har oddset United til at vinde, så det har de bare at gøre! 0-3 på et hattrick af Tevez Kys
nå ja, havde jeg da faktisk godt set, retter ham lige væk, men ja 3-0 sejr ville ikk gøre noget..

Chris
Gæst

« Svar #1324: 23 Okt 2007, 17:37 »

4-0 sejr til United.

Ronaldo, Rooney, Giggs og Tevez som målscorere.

Red love
Gæst

« Svar #1325: 23 Okt 2007, 23:38 »

United sejr, vi fortsætter stimen.. Djævel

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1326: 24 Okt 2007, 07:54 »

Ja super kamp igen igår. Det går den rigtig vej må man sige.. Nu skal vi bare lige have skadens listen forkort, for det vil da være dejligt.

Kampen igår blev aldrig rigtig spænende der til var vi bare alt for gode. Spillerne var klar til at hive den vigtige sejr hjem. En spiller som Anderson imponære(stave) mig i den grad med hans spil igår. Han løb utroligt meget både offensivt og defensivt. Især hans løb defensivt overrasskede mig meget men dejligt at se. Ellers er der jo ikke så meget at klage over dog skulle vi jo nok lige have scoret et par mål mere.

Nu venter der er en kamp i weekenden mod Boro som skal vindes inden vi kan se frem til en kamp som kan gå hend og blive den bedste spillede fodbold kamp i lang tid når vi tager til london for at vinde over arsenal. uha det bliver godt.. men først boro kampen. Wink

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United
« Svar #1327: 24 Okt 2007, 14:58 »

Jamen så vil jeg da som gunners fan skrive her, da der åbenbart ikke er flere united fans Wink

Jeg ser ikke United som en trussel mod Chelsea i kapløbet om titlen i år! Deres kampe har indtil videre vist ALT for svingende præstationer og smalle sejre. Ferguson skulle have gået med æren i behold, og med tiltagende uro i truppen, ligner det ikke pokaler til dem i år! Det skal så lige siges at jeg ikke ser NOGEN som trussel mod Cheslea i år... DESVÆRRE!

- Jeg kan godt give dig ret i at ' the red devils ' har været svingende i season starten, men jeg kan på intet tidspunkt give dig ret i at de ik kan udfordre chelsea i toppen af tabellen. Jeg tror at mange vil give mig ret i at man 'aldrig' skal afskrive united som mestre/titel udfordre.

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

SirToby
Manager

« Svar #1328: 24 Okt 2007, 15:19 »

Super, super præstation i går. Vi ser tit, at udekampene ender bliver 0-0 eller 0-1 (til os), men det skete i den grad ikke i går, og det er virkelig lækkert.

Vi er inde i en suveræn stime. De seneste tre kampe har givet 12 mål (4-0, 4-1, 4-2), og man kan undre sig over dem, der var gale på de manglende mål i starten.

I øjeblikket kan jeg ikke se et eneste hold, der er bedre end os. Vi slår Arsenal på Highbury og Old Trafford, hvor jeg er at finde på sidstnævnte stadion i april til topopgøret. (:

Red love
Gæst

« Svar #1329: 24 Okt 2007, 15:21 »

- Jeg kan godt give dig ret i at ' the red devils ' har været svingende i season starten, men jeg kan på intet tidspunkt give dig ret i at de ik kan udfordre chelsea i toppen af tabellen. Jeg tror at mange vil give mig ret i at man 'aldrig' skal afskrive united som mestre/titel udfordre.
citatet er fra sidste sæson, hvor united som bekendte blev mestre.. så vi kan konstatere hawkinz ikke fik ret i sin forudsigelse... Wink

SirToby
Manager

« Svar #1330: 24 Okt 2007, 15:23 »

citatet er fra sidste sæson, hvor united som bekendte blev mestre.. så vi kan konstatere hawkinz ikke fik ret i sin forudsigelse... Wink

Forkert. (:

Det er fra 2005, så det må 05/06-sæsonen, hvor Chelsea var forholdsvis gode. Så han fik faktisk ret.

njandersen
Gæst

« Svar #1331: 27 Okt 2007, 17:18 »

Her i 60. minut står den 3-1 til Utd.. Fantatisk kamp med to kanon mål af henholdsvis Nani og Tevez i et godt sammenspillet mål..

United-styrer
Gæst

« Svar #1332: 27 Okt 2007, 17:22 »

Her i 60. minut står den 3-1 til Utd.. Fantatisk kamp med to kanon mål af henholdsvis Nani og Tevez i et godt sammenspillet mål..

Jeg ved nu ikke, om det er en decideret fantastisk kamp. I første halvleg virkede vi lidt rustne, men havde alligevel nok klasse til at score to mål. Opspillet ved Tévez' scoring er noget af det flotteste, jeg har set.

Dejligt med yderligere tre point.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1333: 27 Okt 2007, 18:00 »

Ja en stille og rolig kamp idag. Der blev som sådan set ikke gjort mere end der skulle for at vinde idag. Dejligt med en masse mål og dejligt at se Tevez`s første mål. Klasse intet mindre.

Og det ses jo tydeligt at Tevez & Rooney godt kan være på banen samtidigt. Klasse angreb de to laver.

Nu venter arsenal. Klasse kamp, det kan ikke blive andet. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Smiley

Red love
Gæst

« Svar #1334: 28 Okt 2007, 21:50 »

Sådan, endnu en sejr, og endnu 4 mål... Vi er virkelig ved at være igang nu, og vores nye bliver også bare bedre, og bedre... Specielt tevez må man logisk fremhæve efter 2 træffere... Nani ha været god fra starten, og anderson er også virkelig kommet efter de sidste par kampe..

Vi mangler egentlig bare hagreaves, men han må betegnes som et sikkert kort.. Vi kan ikke være i tvivl om hans kvaliteter, handler blot om at han bliver 100% fit igen.. Så synes virkelig det ser godt ud, og bliver vildt spændene mod arsenal næste uge !:) 

forresten gør det ikke noget de bruger bendtner, ellers havde de hevet 3 point mod liverpool...

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010