home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1492548 gange)
Flipperen
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1185: 30 Sep 2007, 20:27 »

Ja, det ser meget, meget fint ud med henblik på vores point - men hvor godt ser det lige ud, når man ser på hvordan vi spiller bold? = Skidt..

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Red love
Gæst

« Svar #1186: 30 Sep 2007, 20:29 »

Ja, det ser meget, meget fint ud med henblik på vores point - men hvor godt ser det lige ud, når man ser på hvordan vi spiller bold? = Skidt..
Det sandt nok, men rooney og saha har jo også været skadet. Og vi har købt en del nye før sæsonen, så med tiden er jeg ikke i tvivl om det nok skal blive godt. Og da positivt vi formår at vinde, uden at spille godt. Det der kendetegner et rigtig tophold..

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1187: 01 Okt 2007, 09:33 »

Afgjort ingen faktisk præstation, men 3 point er rigtig vigtigt. Og med Chelseas 0-0 kamp, er vores forspring nu oppe på 5 point, så det begynder virkelig at se meget, meget fint ud...

Nu er det jo ikke kun chelski der skal holdes øje med. lfc og arsenal skal nu også holdes øje med. man skal ikke undervudre dem og da slet ikke arsenal. en god start kommer man altså langt med,..

men i sidste ende vinder vi jo afligevel Thumbs Up

Red love
Gæst

« Svar #1188: 01 Okt 2007, 22:12 »

Nu er det jo ikke kun chelski der skal holdes øje med. lfc og arsenal skal nu også holdes øje med. man skal ikke undervudre dem og da slet ikke arsenal. en god start kommer man altså langt med,..

men i sidste ende vinder vi jo afligevel Thumbs Up
Mener faktisk kun det er chelsea vi skal ha´ vores øjnene på, hverken liverpool eller Arsenal har alligevel niveau til at være stabile over en hel sæson... 

Men hvad siger i til Roma kampen, skal vi have endnu en 7-1 sejr?  Hævet Øjenbryn Så ville vi da få sat målstimen igang, ville ikke gøre noget.. Tror personligt på en rigtig god kamp, og har lidt fidus til en kasse fra Wes Brown.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Okt 2007, 22:14 af Red love » Logged

njandersen
Gæst

« Svar #1189: 01 Okt 2007, 22:14 »

Wes brown er tvivlsom.. Ligesom Van der saar og Vidic..

Red love
Gæst

« Svar #1190: 01 Okt 2007, 22:15 »

Wes brown er tvivlsom.. Ligesom Van der saar og Vidic..
Ja VS skulle være ude.. Men Wes er sej, han ska´ nok blive klar.. Ville også være en fordel da neville stadig døjer med hans mystiske skade..

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1191: 01 Okt 2007, 22:18 »

Mener faktisk kun det er chelsea vi skal ha´ vores øjnene på, hverken liverpool eller Arsenal har alligevel niveau til at være stabile over en hel sæson... 

Men hvad siger i til Roma kampen, skal vi have endnu en 7-1 sejr?  Hævet Øjenbryn Så ville vi da få sat målstimen igang, ville ikke gøre noget.. Tror personligt på en rigtig god kamp, og har lidt fidus til en kasse fra Wes Brown.. Thumbs Up

Når man snakker om solen, så: http://flipperen.dk/FM2007/Muhahha.JPG-for-web-LARGE.jpg

Hehe.. Har lige spillet kampen for en halv time siden.. Smiley Men self vinder vi, det håber jeg da på!

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Haps
Ynglingespiller

« Svar #1192: 01 Okt 2007, 22:28 »

Vi skal bare lige have Tevez helt igang

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1193: 01 Okt 2007, 22:32 »

Håber på Rooney og Tevez viser hvor stærkt deres samarbejde kan være Smiley

R.I.P.

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

« Svar #1194: 02 Okt 2007, 11:05 »

Hmm står i noget af et dilemma, vil have den nye trøje. Men hvem skal man så have bagpå Huh

Har Rooney, Ronaldo og Vidic i forvejen.  Thumbs Up

Håber i vil hjælpe med den sværre beslutning, overvejer mest Nani, Tevez, Carrick eller hargreaves  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #1195: 02 Okt 2007, 12:33 »

Ja VS skulle være ude.. Men Wes er sej, han ska´ nok blive klar.. Ville også være en fordel da neville stadig døjer med hans mystiske skade..

Nu er jeg af gode grunde ikke helt inde i skades situationen på jeres hold... Men mener da at have læst at Neville snart er tilbage efter hans skade og han er igang med træningen igen men skal lige i form inden han kastes ind i kampene igen...
Dette er måske ikke korrekt??

SirToby
Manager

« Svar #1196: 02 Okt 2007, 12:37 »

Hmm står i noget af et dilemma, vil have den nye trøje. Men hvem skal man så have bagpå Huh

Håber i vil hjælpe med den sværre beslutning, overvejer mest Nani, Tevez, Carrick eller hargreaves  Peace

Så snup da en dejlig englænder i form af Carrick, men nu ved jeg jo ikke, hvilke spillertyper du er til.

Ellers vær kreativ, det behøver jo ikke være en spiller. Jeg har f.eks. FERGIE 86 bag på min United-trøje.

United-styrer
Gæst

« Svar #1197: 02 Okt 2007, 13:08 »

Nu er jeg af gode grunde ikke helt inde i skades situationen på jeres hold... Men mener da at have læst at Neville snart er tilbage efter hans skade og han er igang med træningen igen men skal lige i form inden han kastes ind i kampene igen...
Dette er måske ikke korrekt??

Jo, et comeback nærmer sig, men det har det gjort i flere måneder snart. Hans skade trækker virkelig ud.

Nå, jeg håber, at Saha og Rooney spiller sammen i angrebet i dag, da vi spiller langt bedre, når Saha er på banen. Jeg satser på en 2-0-sejr og håber, at vi viser lidt at det spil, der gjorde os til mestre i fjor.

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1198: 02 Okt 2007, 13:50 »

Du må jo være til lidt af hvert - du har jo en angriber, midtbane og forsvar.. Men synes Carrick er en fantastisk spiller, det er hele holdet jo sådan set, men han var super kanon i sidste sæson og håber jeg også han bliver i denne her.. Men Nani og Tevez ville heller ikke være dårligt Smiley

Hargreaves tror jeg lidt man vil fortryde, hvorfor ved jeg sgu ikke helt.. Men ja, bare en fornemmelse.. Smiley

R.I.P.

Red love
Gæst

« Svar #1199: 02 Okt 2007, 16:50 »

Roma spillerne var helt ud af den sidst de gæstede oldtrafford, så meget at de tiggede C.Ronaldo om at holde igen.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74306

Lad os håbe det samme sker iaften Djævel

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010