home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1492308 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #1155: 24 Sep 2007, 00:39 »

Det ser ud til at blive et Premier League med de samme hold i dominans, dog med Arsenal for fuld galop! De virker stærke, og det samme gør Man Utd. Det bliver spændene, rigtig spændene.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1156: 24 Sep 2007, 07:52 »

en utroligt vigtig sejr, som virkelig viste, at United stadig er med - men som samtidig viste et helt andet Chelsea hold. - Ja ok det fik en mand smidt ud tidligt, men derfor viste de stadig ikke noget inden sådan rigtigt. Inden Mikel blev  smidt ud hed hjørnesparks-statistikken 7-1 til United. Vi er virkelig godt på vej!

Har desuden et væddemål med en kammerat om, hvorvidt Tevez kan få scoret 10 mål i PL i år...

United-styrer
Gæst

« Svar #1157: 24 Sep 2007, 13:13 »

Hvor er det bare smukt!

En flot kamp - igen uden at vi vader i chancer, men vi er absolut det bedste hold på banen. Mikels udvisning er fuldt berettiget, og Cole burde også have fået marchordre. Til gengæld tyndt straffe til Saha, men vi havde naturligvis vundet uden det.

Pointkontoen begynder at se rigtig ud. Så mangler vi bare, at Arsenal får den nedtur, jeg regner med (og håber på), at de får.

Andso43
Ynglingespiller

« Svar #1158: 24 Sep 2007, 16:12 »

Arsenal er startet flot men tror ikke vi skal regne med dem. alt for ungt hold, og altså ikke svært at slå derby hehe..

de skal nok ryge ned ingen tvivl. spændende bliver at se chelsea uden mourinho. liverpool satser alt for meget på rotations princippet går udover samspillet tit.. united skal bar have gang i de 3 attackere.. syntes vi brænder nogle store nogle..

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1159: 26 Sep 2007, 23:52 »

Skuffende... Trist... Skuffet

Men nu har de vel også mere fokus på PL og ChL (som de hele tiden har haft, self Peace..)

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Red love
Gæst

« Svar #1160: 27 Sep 2007, 21:19 »

Skuffende... Trist... Skuffet

Men nu har de vel også mere fokus på PL og ChL (som de hele tiden har haft, self Peace..)
jaa, skuffende. Men helt ærligt gør det mig ikke ret meget, synes det ville være lidt spild af kræfter at jagte ligacuppen. Så hellere satse fuldt ud på de rigtige titler, istedet for den blikpokal...

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller

« Svar #1161: 27 Sep 2007, 21:29 »

en utroligt vigtig sejr, som virkelig viste, at United stadig er med - men som samtidig viste et helt andet Chelsea hold. - Ja ok det fik en mand smidt ud tidligt, men derfor viste de stadig ikke noget inden sådan rigtigt. Inden Mikel blev  smidt ud hed hjørnesparks-statistikken 7-1 til United. Vi er virkelig godt på vej!

Har desuden et væddemål med en kammerat om, hvorvidt Tevez kan få scoret 10 mål i PL i år...

Det væddemål tror jeg du vinder, jeg har en stor fidus til at Tevez bliver rigtig skarp !!  Smiley

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

camber
Ynglingespiller

« Svar #1162: 27 Sep 2007, 22:47 »

Tevez scorer 10+  Han skal nok gøre det godt.

Noget andet er : kæft det er skuffende at ryge ud i Carling Cuppen til Coventry, og det er ingen udskyldning at der var reserver på holdet !

I'am Man U 'til I die, I'am Man U 'til I die, I know I am, its true I'am, I'am Man U 'til I die

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #1163: 27 Sep 2007, 23:07 »

Helt enig, synes også det er skuffende.. Men er selvfølgelig enig med Red Love i vi skal sætte vores fokus på de store titler, men med de reserver vi har, burde vi også have sendt dem ud. Det ville jo være fantastisk at de havde gået videre, desto mere spilletid havde de fået og det er jo kun en dejlig ting..

Håber da Carlos snupper så mange mål.. Men....... selvom han er god, for det er han jo, tvivler jeg på han kommer helt op på 10 mål.. Men lad os nu se.. Wink Lad kan ske! Men tvivler lidt på ham, specielt fordi det er første sæson for Man Utd!

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

JKJ
Gæst

« Svar #1164: 28 Sep 2007, 11:57 »

Ferguson skulle efter kampen mod Coventry allerede have msitet tilliden til jeres nye stjernefrø Anderson... Imo virker det til lige at være tidligt nok, knægten har vel knap fået chancen før han er et flop...

Nu skal jeg bestemt ikke dømme nogen da jeg aldrig har set ham i kamp eller noget, men burde i ikke have stillet med bare et par profiler så de mange unge ikke skulle stå på egne ben og så kunne en spiller som Anderson vel også have fået lidt støtte fremfor at man forventede at han kiúnne det hele allerede fra hans 1. (?) kamp...

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=26181

United-styrer
Gæst

« Svar #1165: 28 Sep 2007, 16:20 »

Ferguson skulle efter kampen mod Coventry allerede have msitet tilliden til jeres nye stjernefrø Anderson... Imo virker det til lige at være tidligt nok, knægten har vel knap fået chancen før han er et flop...

Jeg tror generelt ikke på noget, jeg læser på indkast.dk. Selvom Anderson er startet meget skuffende, så kan jeg ikke forestille mig, at han bliver degraderet endnu.

Nu skal jeg bestemt ikke dømme nogen da jeg aldrig har set ham i kamp eller noget, men burde i ikke have stillet med bare et par profiler så de mange unge ikke skulle stå på egne ben og så kunne en spiller som Anderson vel også have fået lidt støtte fremfor at man forventede at han kiúnne det hele allerede fra hans 1. (?) kamp...

Jeg mener ikke, at vi nødvendigvis burde have haft bedre spillere på banen, og jeg må ærligt erkende, at jeg ikke er nævneværdigt ked af nederlaget.

JKJ
Gæst

« Svar #1166: 28 Sep 2007, 16:28 »

Jeg tror generelt ikke på noget, jeg læser på indkast.dk. Selvom Anderson er startet meget skuffende, så kan jeg ikke forestille mig, at han bliver degraderet endnu.

Fair nok... men det står også her --> http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7669 så der nok et eller andet om det...

Pointen er vel også at jeg synes det er tidligt allerede at opgive ham fordi han har spillet 1 dårlig kamp, det er imo noget af et pres at ligge på en så ung spiller at man forventer han mere eller mindre vinder kampen alene...

Men skal da gerne være den første til at indrømme at jeg stort set ikke kender noget til ham udover FM og det er nok ikke lige der man skal hente sine informationer Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #1167: 29 Sep 2007, 08:23 »

Fair nok... men det står også her --> http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7669 så der nok et eller andet om det...

Pointen er vel også at jeg synes det er tidligt allerede at opgive ham fordi han har spillet 1 dårlig kamp, det er imo noget af et pres at ligge på en så ung spiller at man forventer han mere eller mindre vinder kampen alene...

Men skal da gerne være den første til at indrømme at jeg stort set ikke kender noget til ham udover FM og det er nok ikke lige der man skal hente sine informationer Wink

Og her står der at Sir Alex er tilfreds med Anderson.
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7671

De engelske aviser søger efter de store historier hele tiden og hvis de så tidligt på sæson kan skrive at Anderson er et flop jamen så skriver de det. Anderson skal bare have tid og jeg tror nu at han lærte meget af liga cup kampen. Hvor jeg må sige at være enig med U-S. At vi ryger ud er ikke noget jeg ligger søvn løs over

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #1168: 29 Sep 2007, 18:07 »

Endnu en portugiser er måske på vej til OT. http://fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34494

Miguel Miguel Veloso, fra sporting.
Synes selv det ville være et godt køb, men så er der nok ikke plads til fletcher mere..

Tror at Veloso kan være manden, der kan overtage den centrale midtbane fra Scholes, men vi har jo selvfølgelig allerede Anderson, der vel også, er udtænkt til at skulle overtage Scholes plads. Men når Scholes stopper, er det selvfølgelig meget godt at have to rigtig gode spillere på hans plads.

United-styrer
Gæst

« Svar #1169: 29 Sep 2007, 18:17 »

Endnu en portugiser er måske på vej til OT. http://fodboldnyt.com/nyheder.php?id=34494

Miguel Miguel Veloso, fra sporting.
Synes selv det ville være et godt køb, men så er der nok ikke plads til fletcher mere..

Tror at Veloso kan være manden, der kan overtage den centrale midtbane fra Scholes, men vi har jo selvfølgelig allerede Anderson, der vel også, er udtænkt til at skulle overtage Scholes plads. Men når Scholes stopper, er det selvfølgelig meget godt at have to rigtig gode spillere på hans plads.

Lad os få nogle englændere i stedet for alle de latinoer. Vi har lige købt Hargreaves, så jeg vil mene, at midtbanen er fremtidssikret, og skulle vi hente en ny spiller, vil jeg som nævnt hellere have en brite. Sydlandske fløjspillere kan gå an, men i Premier League er der brug for styrke og offervilje i det centrale rum.

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010