home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1489209 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #960: 11 Aug 2007, 09:03 »

Faldt lige over denne film med Wayne Wonderboy Rooney. Nu ganske underholdene Grin

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/video/id=24

Med Heinze bliver der fundet en afgørelse d.20 i denne måned. Det sagde Sir Alex igår på MUTV.

Han sagde også at han ville ikke have noget problem med Heinze hvis det bliver sådan at han skal blive i klubben. Dog tror jeg ikke det sker nu da Heinze mistede sit nummer 4 igår og nu render rundt med nr.14 istedet for.

Ellers er der jo PL start idag. Dagen hvor livet begynder igen efter en alt for lang sommer ferie uden PL bold. Peace

United-styrer
Gæst

« Svar #961: 12 Aug 2007, 12:09 »

Så skyder vi omsider Premier League-sæsonen i gang i dag med en hjemmekamp mod Reading.

Reading overraskede positivt i sidste sæson, men to af de største profiler, Steve Sidwell og Leroy Lita, er ikke med i dag. Førstnævnte er som bekendt solgt til Chelsea, mens Lita er skadet. Med andre ord kan der vist ikke være nogen tvivl om, at tre point skal i hus, og jeg tvivler ikke et sekund på, at det nok skal lykkedes.

Jeg skyder på 2-0 med følgende startellever: van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Scholes, Nani, Giggs og Rooney. En anden mulighed er, at Fergie gør som i Community Shield og lader Silvestre spille i stedet for Nani, men i en kamp som denne, hvor vi går ind som kæmpefavoritter, tror jeg ikke på det.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #962: 12 Aug 2007, 12:17 »

Ja det bliver sku dejligt at komme igang igen med PL. Uha jeg glæder mig.

Håber lidt at Sir ALex stiller op som du forslår der. Og når kampen er afgjort i anden halvleg så kommer Anderson og Hargo.

Men tror nu nok at vi kan vinde større end 2-0. Sidste sæson skød vi jo Fulham ned med 5-1. Tror godt at det kunne blive lidt af det samme men vigtigs er de 3 point nu Thumbs Up

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #963: 12 Aug 2007, 16:49 »

Dagens opstillingen:

Van der Sar
Brown, Ferdinand, Vidic, Silvestre
Ronaldo, Carrick, Scholes, Evra
Giggs, Rooney.

Bænken: Kuszczak, Nani, Pique, O'Shea, Fletcher

Så ingen Anderson Skuffet og ej eller nogen Tevez men det var nu afgjort.

Vi skal ud og vise at vi er mesterne og det kommer til at gå ud over Reading. Vi vinder 4-0 Thumbs Up

Cojones
Ynglingespiller

« Svar #964: 12 Aug 2007, 17:20 »

Sig mig, er Saha sat helt ud af spillet eller er han skadet?

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #965: 12 Aug 2007, 18:59 »

Sig mig, er Saha sat helt ud af spillet eller er han skadet?

Bare rolig Saha er skadet. Kan den mand være andet?

Ellers et meget skuffende resultat af dagens kamp. Reading kom hvad de fik efter og United prøvede og prøvede men det skulle ikke være. I tillæg fik vi Wayne skadet. Det så ikke alt for godt ud Skuffet

Nå han så ikke spillede i hele anden halvleg og O´Shea skal spille angriber kan udfaldet jo kun blive at vi ikke score. Skuffende og mon ikke Tevez`s debut bliver frem rykket til kampen onsdag ude mod Portsmouth. Det tror jeg nu nok det gør.

Vi må videre og det kommer vi også. Lige nu er man sku godt nok skuffet Ubeslutsom

United-styrer
Gæst

« Svar #966: 12 Aug 2007, 20:03 »

Dagens kamp viste med al ønskelig tydelighed, hvor ubarmhjertigt fodbold kan være. United er flere klasser bedre end et tamt Reading-hold, der ikke kom for at spille fodbold. Hold kæft hvor er det uretfærdigt!

Dog vil jeg også sætte spørgsmålstegn ved Fergies dispositioner. Rooney bliver skadet, og han vælger at smide Nani ind, hvorfor vi går på banen til anden halvleg uden deciderede angriber på banen. Senere har han så chancen for at satse offensivt, da Brown bliver skadet, men i stedet sætter han Fletcher på banen, og lader ham oven i købet spille back i stedet for at smide ham længere frem på banen.

Alt i alt trist, ærgerligt og møghamrende ufortjent, men der er lang vej endnu, og vi skal nok rejse os.

UNITED!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #967: 12 Aug 2007, 20:09 »

Problemet idag var jo at der ikke var nogen angriber på bænken Sir Alex kunne sætte ind istedet for Rooney. Som iøvrigt skal til scanning imorgen Ubeslutsom Håber det bedste og at han ikke er skadet i lang tid.

Trist at der ikke er nok angriber i truppen som vi kan have med på bænken. Tevez er med på onsdag ellers er det sku enren skandale.. måske vi skal have fat i en angriber mere Ubeslutsom

KF
Landsholdsspiller

« Svar #968: 12 Aug 2007, 20:11 »

Problemet idag var jo at der ikke var nogen angriber på bænken Sir Alex kunne sætte ind istedet for Rooney. Som iøvrigt skal til scanning imorgen Ubeslutsom Håber det bedste og at han ikke er skadet i lang tid.

Trist at der ikke er nok angriber i truppen som vi kan have med på bænken. Tevez er med på onsdag ellers er det sku enren skandale.. måske vi skal have fat i en angriber mere Ubeslutsom

Tevez i omdrejninger er så meget bedre end Rooney, så hvis en skade er det, der skal til for at sætte ham af, så er det da kun heldigt for jer United-fans ;-)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst

« Svar #969: 12 Aug 2007, 20:11 »

Damn, beklager, jeg ankom først, da første halvleg var i gang, så jeg så ikke bænken. Gik da ud fra, at i hvert fald Anderson sad derude. Eventuelt kunne (og burde?) man have smidt Vida/Rio op i angrebet mod slutningen og bombarderet deres straffesparksfelt.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #970: 12 Aug 2007, 20:14 »

Damn, beklager, jeg ankom først, da første halvleg var i gang, så jeg så ikke bænken. Gik da ud fra, at i hvert fald Anderson sad derude. Eventuelt kunne (og burde?) man have smidt Vida/Rio op i angrebet mod slutningen og bombarderet deres straffesparksfelt.

Det er okay.

Ja det burde han måske også men Sir Alex har sagt at han mangler lidt i nu for at være klar. Det samme om Tevez dog tror jeg at Tevez får debut på mandag. Også selv om Rooney skulle blive klar.

Men ja der blev ikke satse nok til sidst. Så en meget skuffende resultat idag.

Benja91
Gæst

« Svar #971: 12 Aug 2007, 20:50 »

Dagens opstillingen:

Van der Sar
Brown, Ferdinand, Vidic, Silvestre
Ronaldo, Carrick, Scholes, Evra
Giggs, Rooney.

Bænken: Kuszczak, Nani, Pique, O'Shea, Fletcher

Så ingen Anderson Skuffet og ej eller nogen Tevez men det var nu afgjort.

Vi skal ud og vise at vi er mesterne og det kommer til at gå ud over Reading. Vi vinder 4-0 Thumbs Up

haha

United-styrer
Gæst

« Svar #972: 12 Aug 2007, 21:00 »

haha

Hvori ligger det sjove? Du havde måske selv spået en pointdeling inden kick off?

United-styrer
Gæst

« Svar #973: 12 Aug 2007, 21:04 »

FUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!

Rooney har brud på foden. PERFEKT!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #974: 12 Aug 2007, 21:05 »

FUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!

Rooney har brud på foden. PERFEKT!

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={B4CEE8FA-9A47-47BC-B069-3F7A2F35DB70}&newsid=462748

Ja her står lidt om det Græder Græder Græder Græder Græder Græder ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder ticked off

Ja så kunne den her sæson start sku ikke blive være

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010