home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 488 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1488828 gange)
donthomas
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #855: 06 Jul 2007, 16:50 »

Ja læste det godt, virker sært med en leje aftale istedet for et køb, men det kan være det er den samme slags kontrakt som Kuszczak har haft, men et super køb hvis han holder den samme form, som han havde i slutningen af sæsonen sidste år.

JO det er nok en leje aftale med en opsion (stave) på at man kan købe ham fri hvis man ønsker det.

Men jeg tror det ville blive rigtig godt med Tevez i klubben.  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #856: 06 Jul 2007, 16:53 »

Det bliver i hvert falde spændende at følge ham i den røde trøje

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #857: 06 Jul 2007, 17:01 »

Tror bestemt det bliver spændende, men frygter måske lidt han er den samme "positionstype", altså hængende angriber, som rooney er.
Men har ikke set nok kampe med west ham i denne sæson til at give en ordentlig vudering..

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #858: 06 Jul 2007, 17:11 »

Tror bestemt det bliver spændende, men frygter måske lidt han er den samme "positionstype", altså hængende angriber, som rooney er.
Men har ikke set nok kampe med west ham i denne sæson til at give en ordentlig vudering..

Nej jeg tror lidt samme om ham. Han er lidt over det hele på banen. Men tror United er gået væk fra at spille med en angriber helt fremme altså en boks spiller så endeligt passer han fint ind som jeg ser det. Smiley

Men lad os nu se om han kommer. PL kan jo sætte en stopper for det. Men en god ting ved ham er at han har spillet i PL i 1 år. han kender ligaen. Så han vil være klar til at score kasser Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #859: 06 Jul 2007, 17:23 »

Ronaldo får Ferguson til at tabe håret

På den baggrund håber jeg han scorer 20 mål i starten af sæsonen, og derefter bliver skadet Cool

Fuck, det ville være griner af se Opstemt

Men jeg tror det ville blive rigtig godt med Tevez i klubben. Thumbs Up

I don't think so! Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #860: 06 Jul 2007, 18:50 »

I don't think so! Skuffet

Nej men hvis Tevez vil vinde noget på klub plan i England skal helt sikkert væk fra West-Ham. Peace

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #861: 06 Jul 2007, 19:05 »

Nej jeg tror lidt samme om ham. Han er lidt over det hele på banen. Men tror United er gået væk fra at spille med en angriber helt fremme altså en boks spiller så endeligt passer han fint ind som jeg ser det. Smiley

Men lad os nu se om han kommer. PL kan jo sætte en stopper for det. Men en god ting ved ham er at han har spillet i PL i 1 år. han kender ligaen. Så han vil være klar til at score kasser Smiley
Jeg håber at Tevez skifter til United og slår igennem, ikke fordi jeg er Man U. fan, men fordi jeg synes den mand har sådan et stort potentiale, og jeg vil nødig se et så stort talent som hans gå til spilde.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #862: 06 Jul 2007, 19:20 »

Her kan du set et billede af Sir Alex uden hår:

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article315983.ece

Jeg håber at Tevez skifter til United og slår igennem, ikke fordi jeg er Man U. fan, men fordi jeg synes den mand har sådan et stort potentiale, og jeg vil nødig se et så stort talent som hans gå til spilde.

Tror nu nok at Tevez slår igennm i United eller en anden klub han nu måtte skifte til Smiley

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #863: 07 Jul 2007, 13:15 »

Det ser sku ud som om han skifter til os:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=21904

ZhotLog
Gæst

« Svar #864: 07 Jul 2007, 13:19 »

Tilgengæld er der også rygter om, at skiftet bliver blokeret af FA pga. det uigennemskuelige net af forhandlinger der hører med til Tevez og hans "ejer".

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #865: 07 Jul 2007, 13:56 »

Tilgengæld er der også rygter om, at skiftet bliver blokeret af FA pga. det uigennemskuelige net af forhandlinger der hører med til Tevez og hans "ejer".

Ja og West-Ham siger at de forventer ham hjem til deres opstarts træning når han er færdig med copa america.

Så der er vidst ikke rigtig nogen der ved hvad der sker lige pt.  Ubeslutsom

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #866: 09 Jul 2007, 18:23 »

Så skulle det da være helt sikkert at der er forhandlinger med Tevez og de er meget tæt på at være færdige og enig med ham.

Det lyder sku spænende syntes jeg.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=475957&CPID=8&clid=1&lid=4161&title=Fergie+waits+on+Tevez+transfer

JimmyGP
Manager

« Svar #867: 09 Jul 2007, 18:41 »

Det bliver bliver sgu fedt med en spiller af Tevez's kaliber, hvis handlen ellers blive rgodkendt...

- Veni, vidi, vici -

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #868: 09 Jul 2007, 19:36 »

Det bliver bliver sgu fedt med en spiller af Tevez's kaliber, hvis handlen ellers blive rgodkendt...

Men hvorfor skulle den ikke det.. Det er det samme som den gang mascherano skiftede til lfc. og der fik lfc da ingen problemer..

Så jeg er 99% sikker på at Tevez snart er at finde i United Thumbs Up

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #869: 09 Jul 2007, 22:52 »

ja præcis, bliver sku sur, hvis FA blokkere transferen, da Liverpool gerne måtte købe mascherano, og han er kommet til West Ham under samme omstændigheder, som tevez er!!

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010